Tornada Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Să o stăpânești sănătos! L-am mai animat în ultima vreme câțiva dintre noi... Multi din primele valuri de gsr-isti au migrat către alte modele deja... Eu unul încă ma bucur de el și îți doresc și ție km cât mai mulți fără incidente! Baga poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ahile Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Mulțumesc! Am revenit cu niste poze: Nu sunt multe,dar o sa mai atasez si altele. Am observat ca-s putini posesori cel putin in București..nu prea-mi dau seama de ce. Mi-ar plăcea sa ne întâlnim mai multi la o vorba,mai aflu si eu tips and tricks .Pana acum am observat 2 chestii care nu sunt in regula,prima ar fi ca o data pe "iesire",cand trag ambreiajul chiar si la 70 80km/h,se opreste motorul(relantiul e in 1300);iar cea de-a 2,faptul ca smuceste foarte tare uneori cand iau mana din gaz si cand accelerez din idle (indiferent cat de fin as face-o).O sa le dea Tng de cap,nu-mi fac probleme. Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 prima ar fi ca o data pe "iesire",cand trag ambreiajul chiar si la 70 80km/h,se opreste motorul(relantiul e in 1300) sunt tare curios care e buba, sa ne zici te rog dupa ce se rezolva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 azi am facut o plimbare pana la Ikeea si in fata acolo a mai venit un gsr ,ma gandeam ce ziceti de o intlnire a posesorilor de gsr din Buc ,sa mai schimbam o parere si live despre mobrele noastre?Duminica in Bucuresti se anunta vremea ok poate facem si o mica plimbare .E cineva interesat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Timpul meu este foarte limitat, dar dacă totuși organizați ceva, poate mă alătur și eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_nik Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Salutare, in urma unei cazaturi stupide am reusit sa rup cadrul GSR-ului meu ( cazul despre care povestea acum putin timp si Cezar ) . Asa ca m-am hotarat sa il dezmembrez din pacate pentru ca nu gasesc un cadru ok cu acte Daca are nevoie cineva de piese ma puteti contacta cu mare incredere . PS: Vand toba care a fost montata pe el si anume un G.P.R. Ghost Aluminium: http://www.ebay.com/itm/SILENCIEUX-GPR-GHOST-ALUMINIUM-NO-KAT-SUZUKI-GSR-600-2006-11-/120663016927 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 pfff...nasol incident ! Multa sanatate daca ai patit ceva! sunt interesat de semnalizari fata+ramele de plastic in care vin prinse pe rezervor daca le ai. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_nik Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Mersi mult. Eu sunt ok nu am patit nimic...o mica durere la fund si cam aia e ) Am si ramele de plastic si semnalizarile. Vorbim diseara cand ajung acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 ok. Vorbim pe PM. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Salutare, in urma unei cazaturi stupide am reusit sa rup cadrul GSR-ului meu ( cazul despre care povestea acum putin timp si Cezar ) . Asa ca m-am hotarat sa il dezmembrez din pacate pentru ca nu gasesc un cadru ok cu acte Daca are nevoie cineva de piese ma puteti contacta cu mare incredere . PS: Vand toba care a fost montata pe el si anume un G.P.R. Ghost Aluminium: http://www.ebay.com/itm/SILENCIEUX-GPR-GHOST-ALUMINIUM-NO-KAT-SUZUKI-GSR-600-2006-11-/120663016927 . Salut, Nasol, Daca tot ai deschis subiectul spune-ne si cat de puternica a fost cazatura stupida de care vorbesti. 2 pagini mai sus s-a tot discutat de o problema generala a acestui model cu ruperea cadrului si poate intelegem si noi mai bine cum sta treaba. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_nik Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Salut,pe scurt s-a ridicat pe o roata ( mult prea mult decat era cazul) a atins codita asfaltul si s-a dat peste cap cazand fix in roata fata. Cam asta am apucat sa vad. In urma impactului a cedat cadrul din jug sa zic, in ambele parti ( se mai tinea doar in cabluri). Viteza nu a fost mai mare de 40 km/h pe ora, abia plecasem de la semafor. Salut, Nasol, Daca tot ai deschis subiectul spune-ne si cat de puternica a fost cazatura stupida de care vorbesti. 2 pagini mai sus s-a tot discutat de o problema generala a acestui model cu ruperea cadrului si poate intelegem si noi mai bine cum sta treaba. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Codita a atins asfaltul si apoi s-a dat peste cap ?? Cum ai reusit ? Dupa cum spui tu nu a fost tocmai intentionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_nik Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Nu, nu intentionam sa ma dau peste cap cu ea asta e clar. Am plecat mai tare de la semafor si am tinut ambreiajul patinat putin. Cand am dat drumul mai brusc la ambreiaj + ceva gaz aia a fost, m-a aruncat pe spate.Nu este prima data cand plec tare sau ma joc cu ambreiajul dar acum m-a surprins intr-un mod neplacut. Asta e ce sa mai zic acum, ma surprinde faptul ca a cedat atat de usor cadrul avand in vedere ca mobra este intacta in rest ( mai putin codita si farul care s-au julit), aa si furca care s-a strambat din jug.. normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ahile Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Imi pare rau sa aud de cazatura :[..bine ca tu nu ai patit nimic si totusi mai asteapta poate gasesti cadru luna asta. In caz ca te hotarasti sa o dezmembrezi, m-ar interesa pe mine tobele GPR Ghost. Au si silencere? In ce bani le-ai da? Cat despre iesire, daca se stabileste ceva, eu sunt prezent duminica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlyMAD Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Nasoala traba ai patit. Ma intereseaza arcul protector de la furtunul din dreapta ce merge la radiator. Daca a ramas intact. Spune-mi te rog un pret pe pm. Bafta multa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgescu Iulian Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 un magazin online de incredere de unde sa-mi cumpar niste consumabile? filtru ulei, placute de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 un magazin online de incredere de unde sa-mi cumpar niste consumabile? filtru ulei, placute de frana? hei! da cu magazinele fizice ce ai? trebuie sa "manance" si ele, plus ca mai schimbi o vorba cu omu, mai vezi una alta.. pai nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgescu Iulian Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 pai da! daca ma sincronizez cu programul lor nu vad nimic contra. recomanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 pai da! daca ma sincronizez cu programul lor nu vad nimic contra. recomanda. http://www.shop4moto.ro/info/contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Era la un moment dat un topic făcut de cineva care dorea să treacă de la GSR la altă clasă, un fel de "ce urmează după GSR"; dacă aveți idee despre ce vorbesc, mă puteți ajuta cu un link? Am cautat, dar nu am găsit, posibilitățile de search fiind ceva mai mici pe telefon. Mulțumesc! Ps- sunt curios foști deținători de GSR către ce modele, clase au migrat în general! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 GSR-ul te ajuta sa te definesti. Nu intreba pe altii. Totul depinde de ce preferi TU. Se poate merge spre SS, touring sau enduro, chiar un pic amestecate doua cate doua doar in ordinea enumerata. Este adevarat ca decizia este grea. Eu unul am "sarit" la Bandit, GSF1250SA, desi m-am despartit cu greu de GSR-ica. A fost o evolutie oarecum fireasca dat fiind inaintarea in ... timp. Succes in alegere daca este necesara schimbarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Ps- sunt curios foști deținători de GSR către ce modele, clase au migrat în general! "enduro"-touring (dar in paralele cu gsr-ul am mai avut sport, capra, mica de oras, commuter) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 un magazin online de incredere de unde sa-mi cumpar niste consumabile? filtru ulei, placute de frana? https://m.facebook.com/metricmotion.romania/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Eu as trece doar pe supersport. Am mai avut si tot la ele m-as intoarce. M-am saturat sa ma tot bata vantu pe naked (cu tot cu parbriz). GSR e motor foarte bun din multe puncte de vedere, sunt foarte multumit de Suzuki. Deci in viitorul apropiat GSXR 1000 K8 minim. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 GSR-ul te ajuta sa te definesti. Nu intreba pe altii. Totul depinde de ce preferi TU. Se poate merge spre SS, touring sau enduro, chiar un pic amestecate doua cate doua doar in ordinea enumerata. Este adevarat ca decizia este grea. Eu unul am "sarit" la Bandit, GSF1250SA, desi m-am despartit cu greu de GSR-ica. A fost o evolutie oarecum fireasca dat fiind inaintarea in ... timp. Succes in alegere daca este necesara schimbarea. De fapt, nu întreb pe alții ce vreau eu... Eram curios doar spre ce s-a migrat cel mai mult după GSR. M-am urcat prima dată pe un motor în '93 și în ciuda vârstei (aproape 39), nu am încercat foarte multe modele. Nu m-am saturat încă de al meu GSR, dar câteodată mi se mai pune câte un pitic ba pe R1200GS, ba pe un B-king și în același timp nu pot să nu întorc capul după câte un GSXR... Știu, toate sunt din categorii total diferite, dar nu sunt eu de vină ci piticul amintit mai sus! Când mi se pune pata pe GS, mă gândesc la lejeritatea cu care se pilotează, un compromis excelent pentru a-mi înfunda dorința spre cele sport, dar totuși nu prea mă omor cu touringul.... B-king, pur și simplu îmi place, dar totuși iar naked, iar vânt... GSXR, miar pentru a-mi satisface dorințele de când eram mai tânăr, pentru ego... În schimb, dacă mă gândesc la ce îl folosesc eu cel mai mult, tot GSR-ul e mai ok. Folosesc motorul exclusiv pentru plăcerea de a pilota. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.