Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Se desface furtunul din punctul cel mai de jos, Daca nu ma insel, cel de la iesirea din pompa de apa catre radiator. Nu uita sa desfaci dopul de la vasul de expansiune si cel de la radiator (sub carena semnal dreapta).

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari!

am o poblema cu gsr-ul. Uneori se oprete motorul cand schimb intr-a doua indiferent daca e din prima viteza sau din a treia viteza. s-a intamplat mai des iarna si am crezut ca e din cauza frigului dar se pare ca si vara face figuri. O alta problema e ca nu imi mai afiseaza pozitia neutru. Cand schimb vitezele le arata pe toate in bird cu exceptia pozitiei Neutru.

Ati patit si voi asa? Ce solutii ati gasit? bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru faza neutru am schimbat senzorul (de neutru) un cacatis mic, nu te rupe la bani deci se rezolva usor.
Cu opritu vad ca deja se inmultesc cei care au problema asta. Dupa cum mi s-a zis de oameni cu aceiasi problema au rezolvat pe sub mana sa ma exprim asa dezactivand senzorul de la maneta ambreaj si a disparut problema. Practic cam scoti o mufa, nu rezolva cu adevarat problema dar nu se mai intampla.

Eu personal nu m-am ocupat de buba ca geserica sta la pastrare in garaj si calaresc doar pertrolierul.

Poate o sa ne mai lamureasca colegii.
Tin sa mentionez ca eu am luat motoru' nou in 2007 si acum are ceva de genu 70K, dar dupa cum ziceam e la pastrare de 2 ani sau ceva.. de atuncea nu a vazut mai mult de 2K.
Ce vroiam sa zic cu asta e ca stiu servisarea din prima zi.. evident, nu au fost niciodata probleme mecanice, doar revizii si evident inlocuire consumabile la timp sau inainte.

Pareri, sugestii, reclamatii, rezolvari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

multumesc de sfat! ai avut dreptate, dupa ce am scos mufa de la ambreiaj nu s-a mai oprit subit in trafic. Sa vedem cat o sa mearga asa! Bafta!


» Post actualizat in 04 Aug 2017 16:50

intrebare pt cei care au sau au avut gsr> ai reusit sa va apecati cu gsr-ul si sa mancati tot cauciucul? Eu oricat de mult incerc tot imi ramane 1cm pe stanga si 1.5 cm pe dreapta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai reusit sa va apecati cu gsr-ul si sa mancati tot cauciucul? Eu oricat de mult incerc tot imi ramane 1cm pe stanga si 1.5 cm pe dreapta!

pff.. cred ca intrebarea trebuie pusa altcumva..

 

dar raspunsul la intrebare e da :) conteaza ce gume, ce presiune, ce "skilluri"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfat! ai avut dreptate, dupa ce am scos mufa de la ambreiaj nu s-a mai oprit subit in trafic. Sa vedem cat o sa mearga asa! Bafta!

» Post actualizat in 04 Aug 2017 16:50intrebare pt cei care au sau au avut gsr> ai reusit sa va apecati cu gsr-ul si sa mancati tot cauciucul? Eu oricat de mult incerc tot imi ramane 1cm pe stanga si 1.5 cm pe dreapta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, merge să le dai capăt cu GSR-ul :D, dar da, depinde și ce anvelope ai puse!

Ai mare grijă în ce mediu forțezi si exersezi virajele luate ceva mai...sport! Ai putea să îți testezi limitele pe circuit să nu care cumva să ai surprize. Plăcerea nu e întotdeauna genunchiul jos, capăt la cauciucuri și top speed! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

multumesc de sfat! ai avut dreptate, dupa ce am scos mufa de la ambreiaj nu s-a mai oprit subit in trafic. Sa vedem cat o sa mearga asa! Bafta!

» Post actualizat in 04 Aug 2017 16:50intrebare pt cei care au sau au avut gsr> ai reusit sa va apecati cu gsr-ul si sa mancati tot cauciucul? Eu oricat de mult incerc tot imi ramane 1cm pe stanga si 1.5 cm pe dreapta!

Parerea mea ca pana nu te imprietenesti cu el nu prea poti sa ii dai capat la guma.Eu cand l-am luat aveam corsa pe el si aveam chicken strips dar dupa ceva vreme am dus michelinu capat.post-72160-0-52183500-1502130670_thumb.jpgpost-72160-0-25220800-1502130692_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ca pana nu te imprietenesti cu el nu prea poti sa ii dai capat la guma.Eu cand l-am luat aveam corsa pe el si aveam chicken strips dar dupa ceva vreme am dus michelinu capat.attachicon.gifcorsa.jpgattachicon.gifmichelin.jpg

exact cum ai tu anvelopa din prima poza asa e si la mine. Eu am pe spate un Metzeler M3 care cere schimbat. Ma gandesc la MIchelin Pilot Road 2 sau Metzeler M5! Tu ce ai pus de la Michelin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus Pilot power simplu.Am vrut 2ct dar nu au avut pe stoc si nu am mai avut eu rabdare.In principiu sunt multumit de el

Eu am asteptat dupa 2CT si pot spune ca sunt foarte multumit. Venind de pe Pirelli am simtit o diferenta uriasa...parca aveam alta motoreta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand lowering kit (kit coborare ) ptr suzuki gsr 600 2006-2010 ptr persoane mici de statura . coboara inaltimea seii cu 30 mm , pret 50 euro .tel 0724552088 Sebastian .detalii aici ..https://www.mizu-shop.de/en/motorbike-parts/chassis-technology/lowering-kits/MIZU-lowering-kit-3020206.html

Editat de banat rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare dragi colegi,

Am nevoie de o informatie.

Vreau sa inlocuiesc rulmetii de la jug, dar nu reusesc sa imi dau seama cum se desface jugul superior de pe cadru. Are buza asta la blocatorul de contact si nu ii permite sa iasa in afara. Din ce am observat, contactul (implicit bucata aia mare de metal) are 2 suruburi care par a se desface pe dedesubt, adica ar trebui sa dau jos filtrul de aer si carcasa acestuia ca sa am acces la ele. Chiar atat de complicat e de schimbat rulmentii?

post-96744-0-31723100-1505365515_thumb.jpg

post-96744-0-96468300-1505365518_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Air box-ul se da jos foarte usor, eu l-am mai scos, zic sa il scoti si sa vezi daca reusesti dupa manevra.

Apropo, ce simptome avea de vrei sa schimbi rulmentii de jug?(asta in cazul in care nu e vorba de o cazatura)

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O cazatura si s-a impins 20mm jugul inferior. Chiar atat de complicata sa fie toata treaba? In manualul de service nu am gasit procedura. Ma rog, am gasit dar nu scrie nimic de blocatorul de ghidon si din cate stiu eu, toate GSR-urile au blocaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...