JustMeCBR Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Salutare , vreau sa schimb filtrul de aer la motocicleta ( Kawasaki z750 fabricatie 2009 ) si nu stiu ce filtru sa iau..!! Ceva pareri de la careva care a schimbat pana acum filtrul de aer ?? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Pai poti sa iei unul clasic (cel mai des am vazut Hiflo) sau unul reutilizabil/sport Pipercross, K&N, BMC. Eu am Pipercross si sunt multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 Eu am 1.60 si ma descurc..asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Are cineva idee cati dinti are foaia la un z750 2003-2006? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Va salut,de curand sunt si eu posesor de un Z 750-2008.Ma grabesc sa-mi schimb uleiul,imi puteti spune va rog ce cantitate intra?.Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMeCBR Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Uite aici Ulita. https://www.motul.com/ro/en/products/recommendation Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Multumesc mult de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktalinn Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 salut. ma poate indruma si pe mine cineva spre un radiator in stare buna de z 750 2004 2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leo80 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 are cineva de vanzare suport portbagaj +placa ptr Z750S 2006 ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Am primit accesorii pentru Z750 2007-2012. Multe merg si pe 1000. Toba evacuare full carbon Akrapovic - 350 euro (pret de nou 700) -crashpad-urile Rizoma s-au dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sterea Adrian Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Salut tuturor,de curand am devenit posesor de z750 si as vrea sa schimb diverse la ea,inafara de ulei,filtre ma intreb daca sa schimb si uleiul din cutie sau numai sa completez daca e cazul?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Nu are cutie separata, circula acelasi ulei din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sterea Adrian Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 M Nu are cutie separata, circula acelasi ulei din motor. Multumesc frumos,inca nu stiu mai nimic despre acest motor.Am facut saltul de la caruta la avion. » Post actualizat in 05 Sep 2015 18:02Stie cineva daca pot pune un parbriz mai mare?Are ea ceva dar tare as vrea unul mai marisor daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 imi vand zetul:( 2004-2400 euro /index.php?/topic/731482-vand-kawasaki-z750-2004/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bayer Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 Salutari tuturor, si eu incepator pe aici. Am inceput timid si precaut pe el, dupa ceva tatonari am reusit performanta sa ajung la 130-150km/h dar ptr. foarte putin timp, deoarece simteam ca ma ia vantul de pe el desi nu sunt chiar slabut. Foarte neplacuta senzatia aia, nu stiu cum altii se dau la viteze mult mai mari. Asta e mobriciul meu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShadowAdy Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Eu am reusit sa ajung la 180 dar pentru foarte putin timp. Peste 140 si eu simt ca ma misca vantul in toate partile. M-am dat cu o vitezana, un R6, si e cu totul altceva. Z750 e de oras, nu de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nothing_ro Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 hello z750 si aici.. 220 si eu, la fel, fara probleme de vant (poate ma ajuta si inaltimea - 165 - dar 1data aplecat pe rezervor faci corp comun cu mobra) - i as fi dat mai mult dar se termina "strada".. Singurul lucru negativ pe care l-am observat (z750 din 2006), lucru ultra cunoscut deja, e ca pe la 7000-8000rpm cam "vibreaza", in rest e "probably the best bike in the world". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShadowAdy Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Inseamna ca e riderul de vina in cazul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bayer Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Cateodata vreau sa o ridic in ture si cu a doua se duce peste suta, cand sa dau a treia deja reduc ca ma deranjeaza curentii de aer. M-am lipit si de rezervor dar deja nu mai imi pare condus de placere. Si n-am stiut ca are 6 viteze o perioada, le schimbam dar nu stiam in ce treapta sunt. Si inca ceva...cum sa ma invat cu aplecatul in curbe? Deja era sa ies in decor la o curba lejera cu 90-100 la ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bayer Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Multumesc frumos, un raspuns la obiect. Inca ceva...de unde am luat moto mi s-a spus sa folosesc cat mai rar sau deloc frana fata. Ori asta m-a pus in situatii naspa, mi-a fugit spatele f tare de cateva ori. As incerca progresiv frana fata sa vad ce si cum dar am zis sa intreb intai pana sa ma tavalesc pe jos. Totusi fata e echipata cu dublu-disc si nu cred ca asa de aiurea, deci ar trebui folosita mai tare ca spatele. Poate par intrebari penibile dar chiar as avea nevoie de ceva sfaturi. In tinerete rupeam hoinare, mobre dar nu se compara cu una de 200 de kile si cu totul alta putere-viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 Pai 70-80% din capacitatea franelor o da chiar fata, cum sa nu o folosesti? E un tembel cine ti-a spus asta. Sa nu tragi de ea ca gheorghe e altceva dar sa nu o folosesti deloc e sinucidere in caz de franare de urgenta. Iti recomand topicul asta: /index.php?/topic/568560-secretele-franarii/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bayer Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 Cand am facut scoala m-a vazut instructorul ca opream cu fata, spatele numai il ciupeam asa. Mai sa-mi dea cu batu' peste mana, sa nu mai folosesc fata. Cum draqu, zic in gand, sa opresc numai cu spatele, cand simteam ca fuge. Ma rog, l-am lasat in legea lui pana am luat categoria. Dupa, cand iau motoru ala imi zice la fel, bai ce naiba, asa o fi, dar zic ia sa intreb si pe aici. Am citit o parte din topic, lucruri interesante dar si 'dume' noi In putinii km facuti, am observat ca cel mai in siguranta opresc asa: spate-fata concomitent cu apasare progresiva pe fata in functie de nevoie. Trag apoi ambreiajul cand consider ca viteza biclei nu corespunde cu treapta in care ma aflu. In acelasi timp si retrogradez rapid in asa fel incat la oprirea motocicletei sa fiu deja in treapta 1. Am experimentat o singura data oprirea de urgenta cand mi-a iesit in fata un autoturism. Instinctul(ca eu nu mai eram bun de ceva) m-a facut sa apas puternic ambele frane, eliberate scurt si apoi iar actionate la fel de tare pana am reusit sa opresc la 1m de el. De ce am facut asta? Nu stiu nici acum, tot rememorez scena...ce m-a determinat sa eliberez o fractiune de secunda franele cand pericolul era iminent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrD Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Man, tu traiesti o confuzie grava de tot referitoare la frana. First of all, nu stiu cum mai e examenul in RO, insa n-aveai voie, pt binele tau, sa iei permisul. Frana fata e frana principala. In caz de franare de urgenta, franare la semafor, frana in trafic, etc/ e prima frana pe care o folosesti, dublata eventual de spate (multi nu fac asta, sustinand ca spate se ridica oricum, deci n-are rost...eu nu sunt de acord, motiv pt care o folosesc). Frana spate o folosesc la viteza mica (gen mers f usor in trafic), la manevre efectuate la viteza mica (gen curba stransa pe stradute in oras, daca e cazul, parcari, etc) si, cateodata, pt a regla traiectoria motocicletei (la unul din cursurile la care am fost se punea problema abordarii unei curbe la o viteza neadaptata si ni s-a sugerat ca atingerea franei spate te va ajuta sa iei trasa dorita...altfel, multi vor trage de frana fata, motocicleta se va ridica si vor iesi in decor...sau vor bloca fata si se vor tavali pe asfalt). Uite, un exercitiu care poate fi facut intr-o parcare mare ar fi sa-ti pui jaloane si sa faci xuri sau ce vrei tu, ajutandu-te doar de frana spate. Asta ar fi manevra la viteza mica. Si eu sunt incepator, nu vreau sa fac pe desteptul pe aici. Tot ce ti-am spus e informatie venita din diferite cursuri pe care le-am facut cu politia si serviciul pompieri din UK (au divizii moto care sustin tot felul de cursuri gratuite, pentru motociclisti). Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bayer Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Ok, mersi. N-am sa duc permisul inapoi spre binele meu. Inca. Azi abordarea virajelor. Nu credeam ca impingand usor ghidonu((de exemplu) din dreapta iei f usor viraj(curba) la dreapta. Foarte fain!! Si asta dupa ce citii pe aici despre asa ceva. Maine vreme frumoasa, in plan franare de urgenta. Sper sa nu fac tumba. O zi faina tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrD Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Man n-am nimic cu tine dar tu ori faci misto de noi ori treaba e belita Ce au descoperit tu se cheama counter steering. Practic dupa o anumita viteza, panarama asta de fizica intervine cu o chestie tare dubioasa, daca trag de maneta din dreapta motorul se duca in stanga si viceversa. In mod similar, daca imping manerul din dreapta ( ceea ce e acelasi lucru cu a trage de cel din stanga) motorul va vira la dreapta. Caura filmul "Twist of the wrist" si urmareste-l cu atentie. Si fa-ti un serviciu, nu experimenta prea mult pe sosea (gen franare de urgenta), tine de lucrurile de baza, nu de alta dar mi se pare ca e f riscant ce faci tu. PS: sper ca nu esti vreun copil care pierde timpul pe forum asta dandu-se motociclist, ca inebunesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.