Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

M

 

Nu are cutie separata, circula acelasi ulei din motor.

Multumesc frumos,inca nu stiu mai nimic despre acest motor.Am facut saltul de la caruta la avion.


» Post actualizat in 05 Sep 2015 18:02

Stie cineva daca pot pune un parbriz mai mare?Are ea ceva dar tare as vrea unul mai marisor daca se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salutari tuturor, si eu incepator pe aici. Am inceput timid si precaut pe el, dupa ceva tatonari am reusit performanta sa ajung la 130-150km/h dar ptr. foarte putin timp, deoarece simteam ca ma ia vantul de pe el desi nu sunt chiar slabut. Foarte neplacuta senzatia aia, nu stiu cum altii se dau la viteze mult mai mari.

Asta e mobriciul meu:

 

 

 

WP_20150916_13_02_07_Pro.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello :) z750 si aici.. 220 si eu, la fel, fara probleme de vant (poate ma ajuta si inaltimea - 165 - dar 1data aplecat pe rezervor faci corp comun cu mobra) - i as fi dat mai mult dar se termina "strada"..

Singurul lucru negativ pe care l-am observat (z750 din 2006), lucru ultra cunoscut deja, e ca pe la 7000-8000rpm cam "vibreaza", in rest e "probably the best bike in the world".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateodata vreau sa o ridic in ture si cu a doua se duce peste suta, cand sa dau a treia deja reduc ca ma deranjeaza curentii de aer. M-am lipit si de rezervor dar deja nu mai imi pare condus de placere. Si n-am stiut ca are 6 viteze o perioada, le schimbam dar nu stiam in ce treapta sunt.

Si inca ceva...cum sa ma invat cu aplecatul in curbe? Deja era sa ies in decor la o curba lejera cu 90-100 la ora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos, un raspuns la obiect.

Inca ceva...de unde am luat moto mi s-a spus sa folosesc cat mai rar sau deloc frana fata. Ori asta m-a pus in situatii naspa, mi-a fugit spatele f tare de cateva ori.

As incerca progresiv frana fata sa vad ce si cum dar am zis sa intreb intai pana sa ma tavalesc pe jos. Totusi fata e echipata cu dublu-disc si nu cred ca asa de aiurea, deci ar trebui folosita mai tare ca spatele. Poate par intrebari penibile dar chiar as avea nevoie de ceva sfaturi.

In tinerete rupeam hoinare, mobre dar nu se compara cu una de 200 de kile si cu totul alta putere-viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am facut scoala m-a vazut instructorul ca opream cu fata, spatele numai il ciupeam asa. Mai sa-mi dea cu batu' peste mana, sa nu mai folosesc fata. Cum draqu, zic in gand, sa opresc numai cu spatele, cand simteam ca fuge. Ma rog, l-am lasat in legea lui pana am luat categoria. Dupa, cand iau motoru ala imi zice la fel, bai ce naiba, asa o fi, dar zic ia sa intreb si pe aici.

 

Am citit o parte din topic, lucruri interesante dar si 'dume' noi :)

 

In putinii km facuti, am observat ca cel mai in siguranta opresc asa: spate-fata concomitent cu apasare progresiva pe fata in functie de nevoie. Trag apoi ambreiajul cand consider ca viteza biclei nu corespunde cu treapta in care ma aflu. In acelasi timp si retrogradez rapid in asa fel incat la oprirea motocicletei sa fiu deja in treapta 1.

 

Am experimentat o singura data oprirea de urgenta cand mi-a iesit in fata un autoturism. Instinctul(ca eu nu mai eram bun de ceva) m-a facut sa apas puternic ambele frane, eliberate scurt si apoi iar actionate la fel de tare pana am reusit sa opresc la 1m de el. De ce am facut asta? Nu stiu nici acum, tot rememorez scena...ce m-a determinat sa eliberez o fractiune de secunda franele cand pericolul era iminent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, tu traiesti o confuzie grava de tot referitoare la frana. First of all, nu stiu cum mai e examenul in RO, insa n-aveai voie, pt binele tau, sa iei permisul.

Frana fata e frana principala. In caz de franare de urgenta, franare la semafor, frana in trafic, etc/ e prima frana pe care o folosesti, dublata eventual de spate (multi nu fac asta, sustinand ca spate se ridica oricum, deci n-are rost...eu nu sunt de acord, motiv pt care o folosesc).

Frana spate o folosesc la viteza mica (gen mers f usor in trafic), la manevre efectuate la viteza mica (gen curba stransa pe stradute in oras, daca e cazul, parcari, etc) si, cateodata, pt a regla traiectoria motocicletei (la unul din cursurile la care am fost se punea problema abordarii unei curbe la o viteza neadaptata si ni s-a sugerat ca atingerea franei spate te va ajuta sa iei trasa dorita...altfel, multi vor trage de frana fata, motocicleta se va ridica si vor iesi in decor...sau vor bloca fata si se vor tavali pe asfalt). Uite, un exercitiu care poate fi facut intr-o parcare mare ar fi sa-ti pui jaloane si sa faci xuri sau ce vrei tu, ajutandu-te doar de frana spate. Asta ar fi manevra la viteza mica.

 

Si eu sunt incepator, nu vreau sa fac pe desteptul pe aici. Tot ce ti-am spus e informatie venita din diferite cursuri pe care le-am facut cu politia si serviciul pompieri din UK (au divizii moto care sustin tot felul de cursuri gratuite, pentru motociclisti).

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, mersi. N-am sa duc permisul inapoi spre binele meu. Inca.

 

Azi abordarea virajelor. Nu credeam ca impingand usor ghidonu((de exemplu) din dreapta iei f usor viraj(curba) la dreapta. Foarte fain!! Si asta dupa ce citii pe aici despre asa ceva.

 

Maine vreme frumoasa, in plan franare de urgenta. Sper sa nu fac tumba.

 

O zi faina tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man n-am nimic cu tine dar tu ori faci misto de noi ori treaba e belita :)

Ce au descoperit tu se cheama counter steering. Practic dupa o anumita viteza, panarama asta de fizica intervine cu o chestie tare dubioasa, daca trag de maneta din dreapta motorul se duca in stanga si viceversa. In mod similar, daca imping manerul din dreapta ( ceea ce e acelasi lucru cu a trage de cel din stanga) motorul va vira la dreapta.

Caura filmul "Twist of the wrist" si urmareste-l cu atentie.

Si fa-ti un serviciu, nu experimenta prea mult pe sosea (gen franare de urgenta), tine de lucrurile de baza, nu de alta dar mi se pare ca e f riscant ce faci tu.

PS: sper ca nu esti vreun copil care pierde timpul pe forum asta dandu-se motociclist, ca inebunesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...