nergal25 Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Asa e si la modelul 2006. Oricum 2004 -2006 eu stiu ca e acelasi model aceeasi generatie..da » Post actualizat in 04 Oct 2016 10:39 Salut. Poate aveti crash-pad.uri de vanzare. Am modelul asta si am pierdut pe cel din dreapta. Mersi » Post actualizat in 04 Oct 2016 12:16 Salut. Poate aveti crash-pad.uri de vanzare. Am modelul asta si am pierdut pe cel din dreapta. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 Salutare! vad ca se discuta discuta din ce in ce mai putin pe topicul acesta desi sezonul de iarna(de tastatura) s-a deschis oficial. sunt curios ce solutii ati gasit pt eficientizarea franelor pe zet-uri care mi se par cam de cacao. si alta chestie ce ma bantuie e schimbarea furcii cu una usd.a mai facut cineva chestia asta? de pe ce motoreta s-ar potrvii sa nu fii nevoit sa schimbi si janta fata sau eu mai stiu ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 Salutare! vad ca se discuta discuta din ce in ce mai putin pe topicul acesta desi sezonul de iarna(de tastatura) s-a deschis oficial. sunt curios ce solutii ati gasit pt eficientizarea franelor pe zet-uri care mi se par cam de cacao. si alta chestie ce ma bantuie e schimbarea furcii cu una usd.a mai facut cineva chestia asta? de pe ce motoreta s-ar potrvii sa nu fii nevoit sa schimbi si janta fata sau eu mai stiu ce? Pai fara modificari serioase singurele imbunatatiri pe care le poti aduce sistemului de franare sunt placute de frana cat mai bune, furtune cu insertie metalica si eventual o pompa de frana mai buna/scumpa. Dar toate astea adunate nu cred ca vor aduce un aport macar apropiat de cel pe care l-ar aduce niste etriere radiale (eventual monoblock) si discuri mai mari. Ca si suspension mod, nu stiu cum sta treaba la generatia ta, in sa la modelele de dupa 2007 pot fi folosite atat pe spate cat si pe fata amortizoare de zx6 - 2006-2007 (posibil si mai noi). Si asa cum spunea si colegul einstein, daca tot te apuci sa pui furca UD, e logic sa schimbi si sistemul de franare. Dar nu stiu daca sunt justificate costurile. Ok ..suspensiile si franele de pe zet nu se compara cu cele de pe sportive, insa nu sunt nici cele mai proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Noiembrie 22, 2016 Share Postat Noiembrie 22, 2016 Eu am modelul 2003-2006.modelul urmator vine cu vreun upgrade important la sistemul de franare?pe partea de suspensii am vazut ca are usd dar nu stiu daca si posibilitatea de reglaje.jantele sunt aceleasi la modelul meu cat si la cel dupa 2007,si imi pare ca si la zx6/zx10 anii aia e identica. deci ar fii vreun upgrade de luat in seama suspensiile sau franele de pe zet-ul mai nou 2007 -- ? daca pun furca si franele de pe zx6 2005-- janta o sa se potrivesca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_E Postat Decembrie 20, 2016 Share Postat Decembrie 20, 2016 Pfff eu am Modelul 2009 si am facut urmatoarele modificari la el cu ajutorul lui TNG: 1. Furca fata cu janta si etrieri de zx6r model 2008. Si aripa fata e necesara impreuna cu traseele conductelor de frana. Se schimba cu totul ciclistica, mult mai stabila in curbe dar putin mai rigida. Nu mai vorbesc de franare care e mult imbunatatita (btw, se schimba si pompa de frana, cu una de 18 ar fi perfect pentru a pastra cursa la maneta altfel o sa ai senzatia ca o lipesti de ghidon); 2. Amortizor spate, donor a fost tot un zx6r 2007. A necesitat o modificare a cadrului, codita mai exact. Insa daca se alege unul de Z1000 acelasi an, plug and play e solutia. Pot spune ca a meritat toata povestea asta din toate punctele de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxo_cs Postat Ianuarie 8, 2017 Share Postat Ianuarie 8, 2017 Salutare colegi si La multi ani!Sunt si eu posesor de z1000,nu foarte proaspăt:) va pot zice ca e best choice.Putere,fiabilitate si foarte usor de manevrat.Legat de frani cel putin la modelul din 2011 sunt foarte eficiente si nu am ABS dar mi-au salvat pielea in cateva situații.Asfalt uscat si fara evenimente in noul sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Ianuarie 25, 2017 Share Postat Ianuarie 25, 2017 (editat) Salutare Zet isti Sunt proaspat proprietar al unui Zet 2008 si as vrea sa i schimb placutele de frana. Oscilez intre Brembo BRM 07H030SA, Carbone Lorraine 2256a3+ si SBS 627HS. Daca aveti ceva pareri, sfaturi, as fi recunoscator. Multumesc anticipat. » Post actualizat in 26 Jan 2017 16:54Nimeni, nimic??? Editat Ianuarie 25, 2017 de Ady_R_001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Ianuarie 26, 2017 Share Postat Ianuarie 26, 2017 Salut! In primul rand sa-l plimbi cu placere. Personal am EBC. Nu mai stiu exact de care. Nu stiu mare lucru despre cele enumerate de tine insa am vazut ca cele mai laudate sunt CL XBK-5. E adevarat ca sunt si sensibil mai scumpe, dar avand in vedere ca franele de pe Z nu exceleaza prin nimic (lucru comun pe majoritatea naked-urilor din plaja asta de pret) eu cred ca ca le voi incerca pe acestea la urmatoarea revizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Ianuarie 26, 2017 Share Postat Ianuarie 26, 2017 (editat) Multumesc atat pt raspuns cat si pentru urare . Am citit lucruri bune despre EBC, nu stiu de ce nu le am luat in calcul. CL XBK5 sunt urmatoarele dupa a3+, care sunt recomandate pt strada. De fapt, tot ce am enumerat mai sus, au fost recomandate pt modelul asta. Urmatoarele sunt modele cu carbon + ceramica si nu stiu cat de eficiente vor fii pentru mersul pe strada. De aici si nedumerirea mea. Editat Ianuarie 26, 2017 de Ady_R_001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Ianuarie 27, 2017 Share Postat Ianuarie 27, 2017 Faptul ca sunt recomandate pentru motocicletele supersport si pentru cei care merg si pe circuit nu le exclude nicicum de la folosirea lor pe strada. Ba din contra. Singurul lor dezavantaj este pretul. Daca nu erau eficiente la folosirea pe strada atunci erau semnalizate in acest sens (asa cum se intampla la majoritatea slick-urilor in cazul anvelopelor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvian74 Postat Ianuarie 28, 2017 Share Postat Ianuarie 28, 2017 Salutare, Ma poate ajuta careva cu moto din linkul de mai jos, vreau sa stiu daca e in mintile lui sau daca cunoaste cineva motorul. Chiar nu vreau sa bat drumul degeaba pana acolo. Bineinteles ca raman dator de cinste. kawasaki z750 - 2008 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-z750-din-2008-630479.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 (editat) Salutare, Ma poate ajuta careva cu moto din linkul de mai jos, vreau sa stiu daca e in mintile lui sau daca cunoaste cineva motorul. Salut. Am vb si eu cu baiatul. Mi a trimis mai multe poze cu ea. Are destul de multe defecte optice, rezervorul infundat pe undeva parca. N am fost pana acolo pt ca mi am gasit in Bucuresti. Despre starea mecanica nu stiu decat ce mi a zis el si anume ca este in stare mecanica buna. » Post actualizat in 30 Jan 2017 09:26 Faptul ca sunt recomandate pentru motocicletele supersport si pentru cei care merg si pe circuit nu le exclude nicicum de la folosirea lor pe strada. M am mai documentat si ai 100% dreptate. De fapt, m am hotarat chiar la modelul asta Iti multumesc pentru sfaturi O sa revin cu pareri dupa achizitie/ montat/ probat ... » Post actualizat in 30 Jan 2017 09:36 Salutare, Ma poate ajuta careva cu moto din linkul de mai jos Sper ca te va ajuta cu ceva Am mai multe, dar am pus cateva. Editat Ianuarie 30, 2017 de Ady_R_001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 M am mai documentat si ai 100% dreptate. De fapt, m am hotarat chiar la modelul asta Iti multumesc pentru sfaturi O sa revin cu pareri dupa achizitie/ montat/ probat ... Super! Chiar ma intereseaza si pe mine o parere despre ele pe Zet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvian74 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Salut. Am vb si eu cu baiatul. Mi a trimis mai multe poze cu ea. Are destul de multe defecte optice, rezervorul infundat pe undeva parca. N am fost pana acolo pt ca mi am gasit in Bucuresti. Despre starea mecanica nu stiu decat ce mi a zis el si anume ca este in stare mecanica buna. » Post actualizat in 30 Jan 2017 09:26 M am mai documentat si ai 100% dreptate. De fapt, m am hotarat chiar la modelul asta Iti multumesc pentru sfaturi O sa revin cu pareri dupa achizitie/ montat/ probat ... » Post actualizat in 30 Jan 2017 09:36 Sper ca te va ajuta cu ceva Am mai multe, dar am pus cateva. Multam mult, m am convins despre moto. Cred ca o sa apelez la dl. Biris Cosmin care vad ca este foarte laudat pe aici si sper sa gasesc ceva bunicel la 4000-4500 euroi.(daca are si abs si mai bine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 o scarita fata stanga de z 750 2008....2012 are cineva sau stiti unde a-s putea gasi?? eventual si capac alternator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 o scarita fata stanga de z 750 2008....2012 are cineva sau stiti unde a-s putea gasi?? eventual si capac alternator. scarita stanga; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 probaabil se potriveste dar nu seamana cu ce vreau eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 Salutare prieteni! pt cei care au Z uri si au nevoie de furca/ jante/discurii .. am la vanzare un ansamblu furca usd Z800 abs complet si parbriz Z 1000. 010 nou oem kawasaki! toate componentele sunt intr o stare ff buna impecabile aproape noi .. Ansamblul merge adaptat pe orice model kawasaki.. Z750..Z1000, er6n si altele...jante fata 3buc disponibile, Eventual se vand si separat piesele ..sau schimb ... 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Salut. Parbrizul se potriveste pe Z750 2008? Daca da, ce pret are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Salut. Parbrizul se potriveste pe Z750 2008? Daca da, ce pret are? Te salut Ady! parbrizul s-a vandut ieri , toate cele bune! restul pieselor valabile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SupermotoHL Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Salutare !Nu am mai intrat pe forum de ceva vreme , ma bucur sa vad ca mai sunt calareti de Z uri pe aiici , chiar ma gandeam ca sunt pe cale de disparitie )Z 750 2004 la mineDupa o iarna fara nici o cheie am incarcat o cu cabluri de la masina , am plecat cu ea la drum , 300 m am mers 5 km/h pe zapada si n a avut nimic , cum am dat de asfalt si putina acceleratie mi-a murit , am pornit o impinsa, am tinut-o in turatii 300 m , la prima intersectie a murit din nou , cu tot cu soclu .A avut cineva vreo situatie asemanatoare ?daca incerc sa i dau de pe loc, nu mi invarte se aude doar un tacanit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Salut! Ai doua probleme distincte. Una dintre ele este ca bateria este moarta (posibil s-o poti reincarca dar pe un redresor, respectand timpul si amperajul de incarcare marcate pe baterie), de aici "tacanitul". Iar faptul ca s-a oprit atunci cand ai accelerat-o se datoreaza cel mai probabil apei sau a altor impuritati din benzina, care s-au depus pe perioada lunga in care motorul a stat. Pentru a evita treaba asta poti folosi un stabilizator de benzina. Acum, ca sa rezolvi "problema" ii trebuie doar benzina "noua" (binenteles daca reusesti sa revitalizezi bateria, altfel trebuie si baterie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviuZ750 Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Salutare ! Nu am mai intrat pe forum de ceva vreme , ma bucur sa vad ca mai sunt calareti de Z uri pe aiici , chiar ma gandeam ca sunt pe cale de disparitie ) Z 750 2004 la mine Dupa o iarna fara nici o cheie am incarcat o cu cabluri de la masina , am plecat cu ea la drum , 300 m am mers 5 km/h pe zapada si n a avut nimic , cum am dat de asfalt si putina acceleratie mi-a murit , am pornit o impinsa, am tinut-o in turatii 300 m , la prima intersectie a murit din nou , cu tot cu soclu shock. A avut cineva vreo situatie asemanatoare ? daca incerc sa i dau de pe loc, nu mi invarte se aude doar un tacanit . Aceeasi problema o are si a mea, in mare parte. Adica ticaitul si muritul cand o accelerez. Mentionez ca si a mea a stat fara macar o cheie, pe toata perioada frigului si al umezelii. O sa incerc recomandarile userului 'tzeapa' si sa vad ce iese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SupermotoHL Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Salut! Ai doua probleme distincte. Una dintre ele este ca bateria este moarta (posibil s-o poti reincarca dar pe un redresor, respectand timpul si amperajul de incarcare marcate pe baterie), de aici "tacanitul". Iar faptul ca s-a oprit atunci cand ai accelerat-o se datoreaza cel mai probabil apei sau a altor impuritati din benzina, care s-au depus pe perioada lunga in care motorul a stat. Pentru a evita treaba asta poti folosi un stabilizator de benzina. Acum, ca sa rezolvi "problema" ii trebuie doar benzina "noua" (binenteles daca reusesti sa revitalizezi bateria, altfel trebuie si baterie).Supermercu fain , bateria e moarta clar , o sa incerc cu benzina si alta baterie , mentionez ca atunci cand am pus o pe redresor imi arata ca e full , 12v , dar am inteles ca daca i veche , poate sa nu aiba amperajul necesar , asa e ? M i s a mai spus si ca e posibil sa nu imi incaece statorul , ce spui ? Merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Daca motorul a mers fara probleme atunci cand l-ai lasat la iernat este putin probabil (ca sa nu zic imposibil) sa se arda/strice statorul in timp ce motoreta a stat. Schimba mai intai bateria sau incearca s-o incarci pe a ta asa cum trebuie (repet ca ar trebui sa scrie pe ea metoda de incarcare). Bateriile de motocicleta au obiceiul sa moara subit si de tot, mai ales daca nu sunt intretinute asa cum trebuie in perioada rece (mai exact tinute la caldura si incarcate la o perioada de timp). Daca problema nu se rezolva, atunci verifica mai intai releul de incarcare si abia apoi te poti gandi mai departe la stator (dar nu cred ca e cazul). Am uitat mai devreme sa te intreb despre ce soc (soclu) vorbesti? Din cate stiu eu z750 2004 e pe injectie ..deci soc electronic. Dar la fel ..daca motorul a mers in toamna in mod sigur problema aparuta este de la benzina proasta. Trece cu un plin proaspat. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.