Sari la conținut

Drz 400 S


zigzag
 Share

Postări Recomandate

kit-ul yoshimura e facut in japonia. mie imi place kit-ul ala ca pare facut cu cap....in sensul ca arborele este facut sa suporte noua putere, ambreiajul la fel, valve etc. da poti cumpara multe modele mult mai performante cu bani mai putini dar nu-s inmatriculabile iar cele care sunt nu m-au convins. oricum pasul spre un big bore nu-i facut dar carburatorul ala tare imi face cu ochiu. trebuie sa ma mai documentez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 435
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

kit-ul yoshimura e facut in japonia. mie imi place kit-ul ala ca pare facut cu cap....in sensul ca arborele este facut sa suporte noua putere, ambreiajul la fel, valve etc. da poti cumpara multe modele mult mai performante cu bani mai putini dar nu-s inmatriculabile iar cele care sunt nu m-au convins. oricum pasul spre un big bore nu-i facut dar carburatorul ala tare imi face cu ochiu. trebuie sa ma mai documentez.

Adiy , intrebare intrebatoare...cand a luat drz-ul avea doar finala si intermediara leo vince sau avea intermediara cea stoc de la S? Am ramas masca un pid de RMX450Z... se poate inmatricula? Am vazut ca e doar cu 10kg mai usoara dar nu stiu ce putere are... in schimb stiu ca e a naibii de scumpa. Cea mai ieftina la noi am vazut-o din 2010 la 5800...Apropo... ce carburator iti face cu ochiul??? FCR MX?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite Adiy niste detalii si replici la carburator :)

MJN Carburetor for DR-Z400SM
New for the DR-Z400SM is Yoshimura's MJN Carburetion System. The MJN nozzle controls the amount of fuel in proportion to the throttle opening (hmm isnt that why we have a carb? if it didnt do that you would only have one throttle postition, seems like they are compariing this 1000$ carb to a rubber hose) (intake air) by accurately drilled and positioned fuel intake jet orifices. (hmm big words saying that their carbs are jetted properly, unlike rubber hoses) This results in more efficiently atomized fuel gives better throttle response as well as better fuel efficiencies overall. Also, the MJN system supplies the fuel through the MJN nozzle in the center of the bore where air speed is the fastest. This atomizes fuel even better! (better? what are you comparing it with, stock, or the FMX that is half the price and has its orfices in the right places to, or a rubber hose again? smirk.gif )

Another very important benefit of the MJN system is when the throttle is shut off and engine braking occurs, very minimal amount of fuel is guided into the intake ports. (sooo, the bike doesnt get fuel dumped in to the combustion chamber like the rubber hose they seem to be comparing it to) Therefore remarkably crisp throttle response is obtained, upon corner exit, and transition back to 100% throttle settings.
(but if you use a rubber hose, your throttle response will suck)
Part Number: 798-2910
MSRP: $1,170.00

 

Pareri:

"1,170.00 for a carb whats up with that??? "

"The prices are crazy! How much better can a $1,170.00 carb be compared to a ~$590 FCR-MX Carb (incl. Suz parts)?"

"ive never seen a MJN ever work correctly for any thing but WOT. " - Asta e de la eddie sisneros care se ocupa numai cu modificari si tuninguri.

 

Personal , as merge oricand pe pachetul de 50-60hp de la sisneros speed work cu fcr41mx , big bore si etc... Adica sunt mult mai multe persoane care il au si de la care am citit pareri foarte bune.

 

Dar mai bine pun banii deoparte si mai iau o mobra :))

Om traii si om vedea ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu te scot banii afara din casa, nu merita investitia in big bore. DRZul are lipsuri si in alte parti, prea multe ca sa compenseze. Mi-am pus si eu problemele astea la un moment dat, si pana la urma am vandut-o si am luat altceva.

 

Carburatorul FCR-MX 39, daca il gasiti SH.. go for it. E fain ca are "pompa de spritz" :D. Daca nu, exista JD Jetting/Dynojet pentru carbu' stock, si imbunatateste raspunsul la acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da. posibil sa aiba dreptate, posibil sa nu. personal m-am ars de multe ori cu lucruri facute in state. iti ia ceva timp pana te obisnuiesti cu reclama ce si-o fac americanii. de la harly-uri de 40000 care merg 20 minute si forduri de 60000 la care costa 1000 dolari schimbatul unei bujii pana la masini de tuns. honda e honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatorul FCR-MX 39, daca il gasiti SH.. go for it. E fain ca are "pompa de spritz" :D. Daca nu, exista JD Jetting/Dynojet pentru carbu' stock, si imbunatateste raspunsul la acceleratie.

 

Tzake - eu personal nu prea cred in lucrurile la mana a 2-a si daca ar fi sa iau FCR-ul ... l-as lua nou la 460$ cu James Dean (JD)Kit setat pt mine, taxe si transport incluse.

 

Honda e honda, asta e sfant si mie i-mi face cu ochiul un XR 650R dar la momentul respectiv n-am avut bani doar de DRZ.

Eu am stat si m-am uitat... dif de greutate intre un crf450x 2012 si DRZ 2007 este de fix 7kg...puterea pe de alta parte este mai mare dar asta se poate ajusta cu cele enumerate mai sus... La mom cand am luat DRZ-ul aveam bani de foarte multe motorete, dar cineva m-a sfatuit sa iau un drz ceea ce am si facut... Nu e ea cea mai rapida, nu e ea cea mai usoara...dar isi face treaba cum trebuie, te duce unde ai nevoie (nu la fel de repede ca un pur sange enduro), mentenanta ei tine clar cu casa, consumul la fel... ce ai putea sa iti doresti mai mult...Poate o sa vina vremea sa o schimb...iar atunci cred ca o sa fiu un pic mai atent la ce imi iau... desi imi sta de mult gandul la un crf450x sau un wr450f sunt mai mult ca sigur ca o sa imi iau un ktm 450exc sau o husa fe 450, ambele dupa 2008-2009 (250 in 2T nu imi plac deloc)... pana cand strang la loc bani mai dureaza... asa ca o sa ma bucur cat pot de mult de drz-ul meu si o sa invat cat pot de multe cu el...l-am cantarit si are 138kg cu multe nefolositoare scoase si totodata multe de care ai nev puse...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e un aspect: enduroaicele pur sange rezista mai bine la trante. Asta va incepe sa conteze daca incepi sa impingi limitele DRZ-ului dpdv al traseului abordat. UN CRF450X cred ca are in jur de 125Kg, totusi. Cu plinul facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UN CRF450X cred ca are in jur de 125Kg, totusi. Cu plinul facut.

 

Ai dreptate Andrei... scuze... are 125 cu toate fluidele in ea... eu ma uit doar pe Bikez.com la specificatii si unele sunt cu toate in ele si unele sunt la gol... acum am vazut treaba asta. scuze inca o data... a mea are 138 cu toate in ea... la gol as zice ca ar ti vreo 126 (10Lbenzina, 2L ulei, 1.2Lantigel, si cateva grame de lichid de frana)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda e honda, asta e sfant si mie i-mi face cu ochiul un XR 650R dar la momentul respectiv n-am avut bani doar de DRZ.

daca as fi putut s-o inmatriculez d-aia mi-as fi luat fara doar si poate ....neputand, tre' sa-mi fac drz-ul mai pe plac sau un christini awd 450ds.

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa am facut eu, mi-am facut drz-ul sa se potriveasca cerintelor mele. Iar cu arcurile schimbate si suspensia intarita, copie terenul inimaginabil...zici ca am alta mobra. Trebuie sa ii mai inmoi rebound-ul ca nu revine cat de repede vreau eu furca dar in rest este cum ar trebui sa fie... Maine sper sa primeasca si un scut nou de aluminiu... apropo de scut...daca are careva nev de piesele de aluminiu sa isi faca scut sa imi zica ,ca eu am cumparat mai mult aluminiu de 3mm decat aveam nevoie. Tot ce a mai ramas de facut este de dus la un mester sa le modeleze un pic si sa le sudeze si iete scutul de 1.2kg fata de cel de tabla de 2.6kg :). Pretul meu pt toate piesele care vin la scut este de 80ron din care daca mai dati 80 pt sudura va faceti cu un scut de toata frumusetea la un pret decent. Cam asa arata in momentul asta scutul...dar mai trebuie doar sa ii taie prinderile si sa le puna cum trebuie dupa care o electrostatica si uite frumusete de scut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca as fi putut s-o inmatriculez d-aia mi-as fi luat fara doar si poate ....neputand, tre' sa-mi fac drz-ul mai pe plac sau un christini awd 450ds.

Sa stiti ca orice se poate inmatricula orice vehicul care are serie de sasiu cu omolgare si daca nu are acte. Spun asta deoarece recent mi-am inmatriculat scuterul fara acte, a fost gasit si furat, a durat aproape un an de zile dar pana la urma s-a rezolvat.

Ps. este tot o Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt ultimul din lant, l-am cumparat fara acte a mai avut cativa proprietari si in Romania, cand m-am prezentat la RAR mi l-a retinut politia ca figura furat intr-o baza de date. Stapanul nu la revendicat asa l-am primit inapoi. Inmatricularea e ca la alea cu acte numai ca trebuie sa dai in plus o declaratia la notar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cumparat lucru furat. Iti urez sa-ti fie furat. Cu putin noroc il mai cumperi o data. Si salvezi si banii cu inmatriculatul de data asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stati bre asa... ca omu poate nu stia ca e furat... cate drz-uri nu sunt fara acte la vanzare pe bikeshop... ceea ce este el acum este cumparator de buna credinta( asta daca nu stia ca motoreta e furata) , daca stia ca e furata atunci nu mai e cumparator de buna credinta. De ce naiba acuzati omul inaintte sa aflati ce si cum a fost toata treaba??? pm tipic romanesc.. mai intai ii crapi capul omului si dupa pui intrebarile... nu e corect asa.. stati sa vedem ce zice si dupa daca l-a cumparat cu buna stiinta furat atunci dati cu pietre...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai cumpara un... Citroen sa zicem... fara acte? Sau orice alta masina? La ce te-ai gandi daca nu are acte? Te-ai bucura ca e mai ieftin decat suratele ei cu acte si rezolvi tu cumva la RAR. Ca doar nu s-or apuca aia de la RAR sa anunte politia... Cum adica de buna credinta?

Acelasi lucru urez si celor care cumpara mobile sau laptoape din fata Oborului.

 

PS Adiy spunea ca nu poate inmatricula un XR si d-aia se foloseste de un DRZ. A uitat sa mentioneze ca e vorba de inmatriculatul in Canada. Desi la Profil scrie ca locuieste in sapte insule...

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumparator de buna credinta este o persoana care cumpara un bun fara a stii ca acel bun este furat... In cazul lui sec(daca nu stia ca e furata), a cumparat o motocicleta de enduro cum sunt mii pe bikehop. Daca tu imi zici mie ca nu ai gasit nici o motocicleta enduro sau cross pe bikeshop fara acte atunci inseamna ca nu ai cautat bine... Uita-te doar la rubrica drz pe bikeshop sa vezi cate din ele au acte si cate nu, iar aici vb doar de DRZ... daca te uiti la celelalte marci enduro sau cross ai sa gasesti sute, mii de motorete "neinmatriculabile". Asa ca nu ai de unde sa stii daca vreouna din cele "neinmatriculabile" este sau nu furata. Alta treaba la care ma gandesc este partea cu " daca stii ca nu are acte... ce cauti cu ea la rar" ??? In fine... sa il asteptam pe sec sa ne zica ce si cum s-a intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una e sa nu aiba acte de inmatriculare (certificat de inmatriculre sau talon) si alta e sa nu aiba acte deloc. Nici "cross-ul" meu KTM nu era inmatriculat (fapt pentru care fostul proprietar a platit o amenda la administratia financiara pentru ca nu o declarase nici la fisc) dar avea acte de provenienta (talonul din Germania), vama platita (anul 2003), act de proprietate (proprietarul era o firma). Am verificat seriile, la naiba, m-am asigurat ca nu este furat. Ai sa razi, dar nici eu nu stiam daca este furat sau nu. D-aia m-am gandit sa verific cat mi-a stat in putinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu are acte e furat sau a fost furat candva...asta e sigur 99.99%. una dintr-o mie s-a intamplat sa-i arda omului casa, sa i le manance catelu, inundatie sau mai stiu eu ce caz extrem. cand iti iei o masina, motor masina de spalat... etc orice om normal pune hartia aia undeva, are o trasa in magazinul de umde l-a cumparat ceva tot exista.o dovata de plata catre o instiutie publica etc

 

fostei mele prietene i s-a furat un dr-z din fata blocului. avea rata la motor si ca sa-si poata continua hobby-ul a fost nevoita sa mai faca una. ani de zile de munca si asta din ce cauza? pt ca e cineva care cumpara. daca vreti sa descurajati furtul (vi se poate intampla chiar voua) nu mai cumparati piese, motociclete fara acte.

 

nimeni nu e atat de inocent ca atunci cand cumpara ceva de genu sa nu se gandeasca ca daca n-o fi furat. ca sa fii chiar "buna credinta" trebuie sa ai un IQ de maxim 25 dar atunci nu poti fi in libertate...inseamna ca esti urs sau maimuta si te dai la circ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai confratilor... nu vrea sa se creada ca ii iau apararea lui sec in vreun fel...nu il cunosc, nu ma cunoaste, stam si in parti dif ale tarii dar hai sa il asteptam pe sec sa vedem ce zice... Eu personal nu am fost adeptul a cumpara nimic fara acte...prefer daca se poate sa aiba acte de la primul proprietar pana la mine. TOT TIMPUL sunt paranoic si nu dorm bine cand cumpar ceva, ca acel ceva este in neregula pana in mom in care ridic actele de la politie( chiar nu glumesc). Eu daca cumpar un moto chiar si nou dar care nu se poate inmatricula pastrez chiar si factura daca doar atat mi se da , dar sunt multe motorete care vin doar cu factura de provenienta si trecand prin dif maini acea factura se pierde ca nah... nu toti sunt atat de paranaoici ca mine ca andrei si ca altii. Mai sunt si oameni delasatori. De aici rezulta o motoreta fara acte. Cu ea acum ce se face... nu se mai vinde, se face bucati si se da asa sau cum?

 

@Adiy - stiu povestea... este foarte aiurea sa vezi ca te chinui sa iti iei ceva si cineva se pisa pe munca ta si pt cat mai ai de muncit si iti fura bunul. Nu conteaza ca e o motocicleta sau o pereche de ciorapi, e bunul tau si dai sau ai dat bani pt el. Chiar ieri am vazut un tip caruia i s-a furat S1000RR-ul...iar aia chiar este o gramada de bani. Stau si ma intreb daca chiar nu trebuie sa ne intoarcem in trecut si sa le taiem mainile.

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era vorba de DRZ, aici, ci de un scuter de 150cmc. Deci, de un utilaj care circula strict pe asfalt, si pe care, daca-l cumperi azi si te-ai urcat pe el sa-l duci acasa, asa, fara nici un act, esti numit deja infractor.

 

Sec, esti inteligent. Ai vrut sa te lauzi cu o magarie, si ai ajuns de rasul curcilor.

 

P.S. EXC-ul meu in 2T are si talon romanesc, daca l-as pune la punct as putea sa-l scot la o plimbare pe pe Magheru (asta da lauda :bike-037: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar mai fi poate o chestie. cand e cumparat de nou, ca sa nu mai platesti tva, te intelegi cu dealerul sa ti-l dea fara acte - deci o reducere de 24%. la motorul meu sunt convins aproape 100% de asta, cross fara factura din 2010.

 

p.s. asta e tot o magarie, dar nu e a mea asa ca nu ma laud cu ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...