Sari la conținut

Drz 400 S


zigzag
 Share

Postări Recomandate

bah, voi va dati cu motocicleta sau macaniti pe forum???? era mai interesant topicul asta....

 

@ alecs_1000rr : rotumjeste marginile scutului pt ca e danger ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 436
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@ alecs_1000rr : rotumjeste marginile scutului pt ca e danger ;)

Stai coane ca nici macar pe moto nu e pus... trebuie sa ii mai faca prinderile ca sa se pupe cu ce am eu pe acolo... Iti dai seama ca nebun sa fi fost sa il fi lasat asa mai ales ca pe langa , ca trebuie sa ii rotunjesc bucatile care sunt ascutite, trebuie sa il iau pe tot la pilit sa ii mai iau din muchiile alea taioase :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea repede sariti unii si nu stiti istoria motorului. In primul rand in timpul liber mai repar motoare, un cunoscut l-a adus la mine sa vad ce are si sa-l repar, numai ca era gripat din cauza unui nemernic care a facut schimbul de ulei fara sa mai puna si garnitura de cauciuc. A stat la mine mai mult timp dupa care a zis ca mi-l vinde daca ma intereseaza. L-am cumparat dupa ce am vazut ca are chei originale, alarma cu telecomanda cu imobilizator care costa vreo 100 euro perfect functionala. L-am verificat si pe Italia ca au baza de date care poate fi accesata de oricine si nu figura furat, asa ca am decis sa-l duc la RAR dupa ce am vorbit cu ei si au zis ca nu este nici o problema daca n-are acte, puteau fi pur si simplu pierdute. Acolo s-a constat ca era pe ceva baza de date care nu este publica si mi sa retinut pentru ancheta. Fusese furat din Italia dar proprietarul de acolo nu la mai vrut inapoi, ceea ca mi se pare suspect pentru probabil a primit deja despagubirea de la asigurare. Procurorul a decis sa mi-l restitue deoarece am fost de buna credinta ca m-am adresat organelor de verificare a autenticitiatii. Oricum e scuter superb recomand la toata lumea. Sa lasam acum discutia sa vorbim de DRZ, eu am vrut numai sa va luminez ca se inmatrincula si fara acte.

Editat de secbiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati asa ca eu acum am inteles despre ce vb asds si ca e vb de un scuter si nu de DRZ :)) Eu de asta ma agitam ca la motorete , mai exista si motoare fara acte ... imi cer scuze ca m-am prins asa greu si ca nu era vb de drz...

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni nu a zis ca nu se poate inmatricula un vehicul fara acte. Discutia pornita de secbiker nu isi avea rostul pentru ca a fost un reply la postul lui adiy care a spus ca nu poate inmatricula un XR 650. Problema la el nu e ca acel ipotetic XR nu ar avea acte, ci ca acolo unde locuieste el (Sapte Insule) un XR nu se poate inmatricula cu nici un act. Si el vrea sa se plimbe si pe drumurile publice cu mobra. Acum poate secbiker gaseste o solutie si pentru adiy ca sa poate sa inmatriculeze un XR in Canada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da. in romania nu-mi permiteam un xr 650r pt ca era prea scump pt mine la intretinere ( 25 schimburi de ulei pe an pe langa toate celelalte consumabile9) asa ca am preferat drz nou cu care am facut in aproape 2 ani 40k fara absolut ninio problema. in quebec ca sa-l inmatriculez (xr) m-ar costa cel putin 5000 si tot nu e sigur ca reusesc.cu 5000 bagati intr-un dr-z, ar putea iesi ceva interesant ca si performante, cu care pot face 2000 km pe wk fara sa fiu nevoit sa schimb uleiu in padure.

http://newbrunswick.kijiji.ca/c-cars-vehicles-motorcycles-dirt-bikes-motocross-2006-HONDA-XR650R-W0QQAdIdZ460464002

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios daca ansamblul de pornire la picior nu potriveste pe DRZ de la DR 350 de exemplu. Doresc sa achizitionez cumva ansamblul deoarece am constatat ca acumulatorul cumparat anul trecut iar nu vrea sa invarta cum trebuie, am avut noroc cu prietenii care m-au tot impins la fiecare pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte ciudata traba cu acumulatorul. Cred totusi ca este o problema la mobra daca de anul trecut pana acum ai facut praf acumulatorul si nu mai are puterea sa invarta. Mi-e greu sa cred ca kitul de kik de la dr se va potrivi pt ca am cautat un pic pe net sa vad daca s-a facut asa ceva pana acum si nu am gasit absolut nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat si incarcarea si este perfecta, dar calitatea acumulatorilor din ziua de azi lasa de dorit, patesc frecvent si la alte motoare in ciuda faptului ca iarna le duc la caldura. Garantia mai nou se acorda numai pe 6 luni. Un kit de pornire la DRZ in America este in jur de 200 dolari, parca nu as da atata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de acumulator, eu am inca acumulatorul cu care a venit motocicleta noua acum 5 ani. DRZ E, si farul functioneaza tot timpul cat motorul e pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salutare,

Sunt fost posesor de DRZ 400 S ( transformat in SM ). L-am avut 3 sezoane, si-a servit patria cu onoare, jos palaria. O mobra fiabila si usor de intretinut.

Am si eu de vanzare pentru cunoscatorii acestui model, care vor o crestere a puterii motorului, niste axe cu came. Au fost folosite 2000 km pe motorul unui mecanic de la Ciolpani.

 

post-12641-0-95445400-1365326423_thumb.jpgpost-12641-0-70700200-1365326433_thumb.jpgpost-12641-0-54270500-1365326475_thumb.jpgpost-12641-0-42719100-1365326468_thumb.jpgpost-12641-0-16647200-1365326460_thumb.jpgpost-12641-0-43910900-1365326448_thumb.jpg

 

Pretul este de 250 E negociabil. Montajul, daca sunteti din Bucuresti, este inclus in pret.

 

O zi buna va doresc.

 

 

Ne puteti contacta pe site-ul SMR SHOP sau pe pagina de facebook sau direct la telefon !!
www.uleimoto-shop.ro
http://www.facebook.com/uleimoto.shop.ro
0726382144 (Vodafone) 0762698968 (Orange)
Livrare gratuita in Bucuresti !!

post-12641-0-02611600-1365326440_thumb.jpg

Editat de alecsxander
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o nedumirire legata de amortizorul spate. In kurul buteliei e o supapa. Pe acolo se baga gaz sau presiune de aer? Daca da ,cine face servisarea asta?

se baga azot la 130 psi la varianta S. orice service moto cat de cat ar trebui sa aiba azot.

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are rost sa incerci la vulcanizari, daca cumva ti-a trecut asta prin minte, ca acolo nu au presiuni atat de mari si nici mushtuc ca sa se conecteze la butelie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,o sa caut un service.



Deci am stat doua ore sa schimb o bujie. :angryfire:

Am cumparat motorul fara trusa de scule.Am zis ca daca cumpar o cheie tubulara din asta

post-16372-0-58191500-1366825681_thumb.jpg

 

o sa mearga. Dar nu reusam sa o bag in gaura ca era prea lunga.Apoi mi-a dat prin cap sa cumpar o cheie d-aia cu cardan, ca fiind articulata o strecor eu cumva acolo.De intrat a intrat dar nu puteam sa o indrept cat de cat ca sa o si invart.Asa ca am taiat T-ul si am indoit-o ca sa fie mai scurta:

post-16372-0-10014800-1366825683_thumb.jpg

 

Asa am reusit sa slabesc bujia dar m-am enervat repede ca nu reusam sa invart decat cate un sfert de tura si cum filetul e lung ma apuca noaptea.Ideea salvatoare a venit instant. Am taiat prima cheie cat sa poata intra ca sa pot desuruba cu mana:

 

post-16372-0-98165700-1366825679_thumb.jpg

 

Dupa ce am desurubat,alta problema...nu puteam sa scot bujia afara ca nu aveam cum s-o apuc, m-ar fi trebuit o penseta. Pana la urma am indoit cu un spitz buzele cheii ca sa intre fortat pe bujie si am reusit sa o scot.La montat am folosit iar cele doua chei in ordine inversa.

VA ROG EU FROMOS, care aveti cheia originala sa-mi puneti o poza sa vad si eu cum arata ca poate adaptez ceva ca sa nu-mi mai trebuiasca doua chei si penseta pentru o amarata de bujie.

Multumesc anticipat.

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut DRZ E cumparat nou si nu am primit trusa de scule, doar o cheie pt spitze.

Poti usor sa dai jos rezervorul si sa iti faci treaba mult mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut DRZ E cumparat nou si nu am primit trusa de scule, doar o cheie pt spitze.

Poti usor sa dai jos rezervorul si sa iti faci treaba mult mai usor.

Pai cu rezervorul jos m-am chinuit ca nici nu merge altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Daca intereseaza pe careva http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=543020

 

Sper sa nu fie considerat offtopic.M-am gandit ca cineva care vrea sa-si cumpere cauta mai intai informatii despre produs.

Daca am gresit ...scuze. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mai sus m-am plans de calitatea acumulatorilor ce se gasesc la noi pe piata, m-am enervat si mi-am cumparat un kit de pornire la pedala. O vreme am mers cu acumulator de alarme de 7 Ah cu care a pornit foarte bine o perioada dupa care brusc sa descarcat. Odata cu acest incident mi-a ars si releul de pornire, acum am montat un releu identic de scuter numai ca are un fir rosu in plus. Cu acesta incarca numai daca impreunez cele doua fire rosii. Problema este ca acum mi-a descarcat complet acumulatorul nou dupa o saptamana de repaus. Cum sa leg oare releul acesta sa nu mai descarce acumulatorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

nu vad cum o baterie descarcata ar putea arde releul. releul tau facea un soi "parait" ? daca da nu e ars, asa face cand tensiunea de alimentare (amperajul) nu e suficienta. cu releul pe care-l ai acum incearca sa vezi daca incarca (masoara tensiunea cu motorul oprit si apoi cu el pornit- trebuie sa vezi o diferenta de aprox +1V). oricum acumulatorul de alarme e facut pt descarcare lenta iar incarcarea lui se face in alti parametri decat cel cu descarcare rapida, deci toti or sa se strice. parerea mea e sa cauti un releu original si daca nu vrei sa mai ai probleme cu bateria asa des ia una pe litiu. oricum pe dr-z bateriile sunt foarte perisabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa iau si litiu dar acum am una mai de firma sa zicem. Acel acumulator de alarma cred ca a patit ceva mecanic in interior de a cedat din prima si cred ca este in scurt de a ars si releul de incarcare. Releul pe care l-am montat incarca maxim 14,4 ceea ce foarte bine, la ultima iesire cand am fost motorul pornea foarte greu (20 de secunde la automat) si acumulatorul tinea fara probleme. Releul asta are in plus acel fir rosu cu alb de comanda pe care l-am legat in instalatie la alimentarea acelui solenoid de sub camera plutitorului care la mine oricum nu functiona. Dar totusi nu stiu de ce nu vrea sa porneasca la "sfert". Acum fiind iarna va primii cadou cauciuri noi, pedala de pornire, FCR 39, rulmenti roti, retus vopsea cadru etc nu vreau inca sa renunt la el pentru ca isi face treaba foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...