Sari la conținut

Drz 400 S


zigzag
 Share

Postări Recomandate

Simeringurile care nu si-au facut treaba le-am achizitionat de pe motomike si ar trebui sa se potriveasca. OEM nu stiu de unde sa cumpar. Am mentionat ca se potrivesc de la scutere chinezesti de 49. Va pun o poza cu ele: cel verde este cel care nu si-a facut treaba, cel maro fara arc ar fi bun dar vreau neaparat cu arc, as monta dinala cu arc dar nu am numai unu (caut pana gasesc modelul asta).

post-15045-0-01649800-1326631527_thumb.jpg

Editat de secbiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 435
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Simeringurile care nu si-au facut treaba le-am achizitionat de pe motomike si ar trebui sa se potriveasca. OEM nu stiu de unde sa cumpar. Am mentionat ca se potrivesc de la scutere chinezesti de 49. Va pun o poza cu ele: cel verde este cel care nu si-a facut treaba, cel maro fara arc ar fi bun dar vreau neaparat cu arc, as monta dinala cu arc dar nu am numai unu (caut pana gasesc modelul asta).

ar trebui sa poti cumpara OEM de la orice magazin agreat suzuki. cu arc sau fara arc se poate intampla acelasasi lucru care s-a intamplat cu cel verde....fie n-a rezistsat la temperatura fie i-a stricat uleiul compozita fie ai incins peste masura motorul. bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringurile care nu si-au facut treaba le-am achizitionat de pe motomike si ar trebui sa se potriveasca. OEM nu stiu de unde sa cumpar. Am mentionat ca se potrivesc de la scutere chinezesti de 49. Va pun o poza cu ele: cel verde este cel care nu si-a facut treaba, cel maro fara arc ar fi bun dar vreau neaparat cu arc, as monta dinala cu arc dar nu am numai unu (caut pana gasesc modelul asta).

 

Codul pt. semeringurile de supape este: 09289-0511 . Sunt originale Suzuki. Eu le-am gasit si luat cam la 20 ron/buc.

 

Corectie: 09289-05011

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am cumparat si simeringuri originale la 6 euro bucata, sunt dinalea cu arc dar cred am problema si cu ghigurile de supape. Daca misc supapa joaca in jur de 1 mm, nu stiu daca este adimisil sau ar trebui sa fabric si ghiduri noi. A schimbat cineva ghidurile si clantanitul oare de acolo provine?

 

Am dus si chiloasa la reparat, voi monta ghiduri noi de Opel Agila 1.2, se potrivesc cu mici modificari. Aseara am reusit sa rup in pistonasul carburatorului doua urechi care tin acul de dozaj in timp ce montam kitul de jigloare, tot la carburartor s-a rupt si bobina care se afla in partea inferioara a carburatorului deoarece aluminiul era oxidat si slabit. Ca urmare sunt in cautare de alt carburator Mikuni BSR36 si sa fac si modul 3x3 sau sa caut un Keihin FCR 39 care ar rezolva totul. Daca stiti vreun carburator dinastea la pret omenesc va rog sa ma anuntati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fcr39 daca tot ai big bore. bsr 36 are un singur avantaj. acela ca nu e asa sensibil la diferente de nivel in rest e o chestie facuta doar sa respecte norme de poluare. la fcr 39 tre' sa maresti admisia de aer (3x3 mode).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3x3 oricum il fac indiferent ca carburator va avea, sper totusi sa reusesc sa cumpar un FCR 39 de la un WR de 400. Problema e ca nu gasesc ghiduri care sa se potriveasca, cele Opel Agila sunt mai mici la exterior, am intrebat si roiginale sunt 25 euro bucata. Deci sunt in cautare de ghiduri care sa se potrivesca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

@ secbiker tu ce ulei (marca) ai folosit?

Motul 5100 am folosit. Azi am batut palma pentru un carburator FCR 39, ghiduri voi confectiona din axa cu came de VW.

 

Motul 5100 am folosit. Azi am batut palma pentru un carburator FCR 39, ghiduri voi confectiona din axa cu came de VW.

A sosit si carburatorul dar problema noua e ca nu potrivesc galeria de admisie de cauciuc si cauciucul de la filtru. A mai facut cineva modificare de genul asta sa stiu ce sa fac sa nu mai bag o caruta de bani si in componentele astea.

post-15045-0-66159000-1329050644_thumb.jpg

post-15045-0-78050200-1329050654_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A sosit si carburatorul dar problema noua e ca nu potrivesc galeria de admisie de cauciuc si cauciucul de la filtru. A mai facut cineva modificare de genul asta sa stiu ce sa fac sa nu mai bag o caruta de bani si in componentele astea.

De unde l-ai luat si cat ai dat pe el? :D

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am facut zilele trecute o verificare completa la suspensia spate si am vazut ca amortizorul incepuse sa piarda ulei pe la semering + semeringurile care protejaza rulmentii axiali de la prinderea basculei in cadru erau cam terminate. acolo la bascula e o problema in sensul ca e prost gandit. chiar daca semeringurile sunt bune apa poate intra usor printre camasa interioara de la rulmentul radial si camasa exterioara (cea dinspre cadru) de la rumentul axial. se poate rezolva usor problema cu putin silicon intre cele doua.

coincidenta sau nu, am mai schimbat in garantie, tot pe la 17000 km amortizoru la drz-ul avut inainte. producatorul il declara neservisabil si-l schimba cu totul. se poate insa gasi si schimba semeringul cu unul aftermarket.

voi ati avut aceeasi problema cu amortizorul si rulmentii de la bascula?

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Si eu am avut problema cu suspensia spate, dar eu asa am cumparat motocicleta. Am facut unele calcule cat ar costa seturile de reparatie din prinderea basculei, bucsi amortizor si bucsi articulatii. Pana la urma am decis sa cumpar o alta bascula second in stare aproape noua echipata total cu toate articulatiile. De atunci nu am probleme, adevarul este ca a vazut atata apa si noroi, dar intr-adevar la drz-uri cedeaza destul de usor piesele astea, la Honda XR de exemplu asa ceva nu prea se schimba niciodata.

Sa va mai zic ca nici acum n-am reusit sa-mi pornesc motorul dupa "capitala" deoarece a cedat si bendixul, efectiv nu-l da peste cap. L-am desfacut si am observat ca s-a uzat suprafata unde actioneaza acei clicheti. Ca remediu am incercat sa finisez acea suprafata care s-a facut zdrunturoasa si ca efect dupa montare nu mai are nici tentativa sa antreneze si ambielaju. Acum incerc sa trag o camasa de rulment pe acea suprafata si sa strunjesc pana ajunge la cotele cerute de uzura clichetilor.

 

A venit vremea buna am pornit motorul, a pornit usor dar s-a si oprit deoarece cred ca s-a gripat putin din cauza turatiei oferita de soc. De atunci merge bine, a functionat mai bine de doua ore cu intermitenta pe cric si acum pare sa-i fi revenit puterea. Fumul de la pornire a disparut total ceea ce ma multumeste. Am facut si o tura de oras cu rotile de supermoto fara sa-l turez prea tare deoarece este in rodaj. Ceea ce observat ca benzina scade destul de repede din rezervor dar asta cred ca este din cauza rodajului, gaurii 3x3 din filtru, jigloarelor stage1 si ca nu este reglat corespunzator. Oricum mai umblu finut cu el cativa km dupa care incerc sa il reglez si daca merge montam FCR-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut,

De ieri am devenit si eu proprietarul unui DRZ si m-ar interesa daca are cineva un manual de intretinere si /sau reparatii pentru ca nu prea stiu pe la ce trebuie sa ii fac mentenanta

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari! Sa-l porti cu mandrie si placere!

 

Eu am manual, dar e printat, nu-l am in varianta electronica. Daca vrei, pot sa-l dau la copiat la un centru din asta de copiere si sa ti-l trimit prin posta.

Daca nu, sunt sigur ca pana la urma o sa gasesti pe net, cu mici eforturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Exista vreo "piesa "pentru protectie la capac motor din dreptul pedalei de frana . Deja m i s a spart de trei ori si nu pe cine stie ce traseu. L am lipit cu poxipol dar ultima data s-a si indoit fiind din magneziu l am lasat asa sa nu se sparga. Poate stie cineva sa mi spuna cam ce i de facut. provizoriu am idepartat mai mult pedala de frana de carcasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista vreo "piesa "pentru protectie la capac motor din dreptul pedalei de frana . Deja m i s a spart de trei ori si nu pe cine stie ce traseu. L am lipit cu poxipol dar ultima data s-a si indoit fiind din magneziu l am lasat asa sa nu se sparga. Poate stie cineva sa mi spuna cam ce i de facut. provizoriu am idepartat mai mult pedala de frana de carcasa.

 

capacul ala se poate suda. fa un cerc de aceeasi marime cu capacul dintr-o placa de duraluminiu de 1 mm si lipeste-o cu silicon de temperatura. chiar de se stramba si se crapa pe dinauntru n-o sa pierzi ulei. acelasi lucru poti sa-l faci si la cotul de la pompa de apa si la capacu de la stator.

gasesti pe internet tot felul de scuturi....trebuie cautat.

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna tuturor...sunt un proaspat posesor de Drz-400S. Trecand de la un SS de 1000 la aceasta motoreta... pe strada mi se pare un pic cam suspect sa merg cu maxim 110 la ora... dar abia astept sa o incer pe coclauri ca eu practic pt asta am luat-o :). Am acum cateva intrebari la voi... ce cauciucuri sa imi iau pt offroad si cum imi intaresc suspensia pt kg mele dar fara sa dau amortizorul jos ce foaie si ce pinion(-? +?) imi trebuie sa o fac mai agresiva dar nu foarte agresiva(am cautat manual pe net dar nu am gasit)? Adiy ms pt sfat si acum eu sunt posesorul DRZ-ului :) de la bv. Chiar ma mira ca aceasta mobra e la hard enduro pt ca multi nu o recomanda pt asa ceva. Ahh si inca ceva...unde gasesc un kit de plastice la preturi rezonabile nu 200$?

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dar oare e mai buna pentru enduro fata de un LC4 enduro? Ma gandesc ca e putin mai usoara dar nu prea stiu ce sa zic de furca "normala" pe care o are.

 

 

ps- Dragonu', multumesc pentru raspuns :cheers:

 

Hai mai lasama cu lc4 am un preten care are lc4 deci e-starterul lipseste, si porneste foarte greu imagineazati vreo 10-15 pedale la cald, dapai la rece??? iti rupi picioru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata... am facut modificarile necesare pt mine la drz-ul meu si acum pe coclauri este mul mai bine. Am pus gume trakmaster2, pinion si foaie schimbate 14/47,am intarit suspensiile desi stiu ca am nev de alte arcuri pt kg mele. Acum vreau sa imi iau ghidon+ inaltatoare, o aparatoare de aluminiu si pe urma hai la drum. :) uitati si o poza cu poparca mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...