Sari la conținut

Drz 400 S


zigzag
 Share

Postări Recomandate

Stie cineva unde as putea gasi buloanele astea care prind rotorul pe discul de frana?

Au fost prinse, pe langa siguranta, cu niste saibe din alea subtiri, de reglaj, care au ales sa plece singure la plimbare si am pierdut unul. Cum mie nu-mi place jucaria decat in perfecta stare acum sunt foarte nemultumit.

 

Stiu ca se pot confectiona artizanal, dar asta e varianta pe care o voi adopta doar in stare de extrema urgenta, probabil in martie 2012, daca nu gasesc "pesa originala" pana atunci. Ma ajuta cineva, macar cu un sfat?

post-56079-0-19689600-1322217904_thumb.jpg

Editat de adris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 435
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stie cineva unde as putea gasi buloanele astea care prind rotorul pe discul de frana?

Au fost prinse, pe langa siguranta, cu niste saibe din alea subtiri, de reglaj, care au ales sa plece singure la plimbare si am pierdut unul. Cum mie nu-mi place jucaria decat in perfecta stare acum sunt foarte nemultumit.

 

Stiu ca se pot confectiona artizanal, dar asta e varianta pe care o voi adopta doar in stare de extrema urgenta, probabil in martie 2012, daca nu gasesc "pesa originala" pana atunci. Ma ajuta cineva, macar cu un sfat?

 

cauti codul produsului original si il comanzi la suzuki romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauti codul produsului original si il comanzi la suzuki romania

 

multumesc! Si cam pe unde sa caut nu stii? m-am uitat pe toate site-urile cu piese OEM, dar nu este tipul asta de disc, specific SM-urilor. Ai alta idee pe unde sa ma uit? Sincer, nici in romaneste nu stiu exact cum ii zice la porcarioara aia de piesa :rusinica:

Editat de adris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc! Si cam pe unde sa caut nu stii? m-am uitat pe toate site-urile cu piese OEM, dar nu este tipul asta de disc, specific SM-urilor. Ai alta idee pe unde sa ma uit? Sincer, nici in romaneste nu stiu exact cum ii zice la porcarioara aia de piesa :rusinica:

 

daca nu ai/gasesti un catalog de piese pui mana si suni la reprezentanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam' de oferta dar intre timp mi-am luat un DR SE.

dar nu as zice nu la monstrul de 990 :bigstar: care e cap de lista ca next bike!

 

:cheers:

 

oricand doresti, da un semn si te las sa te delectezi cu el ;)

cred ca cel mai bine saptamana viitoare de vedem la Coclau si vin cu el. azi am fost cu DRZ-ul si mi-am cam rupt mana(dar nu datoritalui si prostiei si lipsei de concentrare). asa ca asta mare a ramas varianta mea de plimbari momentan.

bafta si vorbim.

Lucian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am sunat la furnizorul sugerat, din pacate n-au piesa cu pricina. A mai cautat-o cineva si nu au avut-o nici atunci. Mi s-a sugerat sa incerc la dezmembrari. Dar cine dezmembreaza la noi Drz-uri? si cine da piesa cu pricina.

Eu as vrea sa o comand de la un furnizor de piese, dar nici macar nu stiu ce denumire are, nici n-am gasit-o in cataloagele de piese.

Macar cu aceasta informatie poate ma ajuta cineva?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

prin Bucuresti unde as putea repara si eu mobra la un pret decent?

ieri a inceput sa bata ceva la motor(suna de parca lantul de distributie era slabit) iar dupa cateva minute nu a mai vrut sa porneasca.

demarorul facea doar Tac fara sa declanseze. am pornit-o impinsa, dar zgomotul din motor era puternic si am oprit-o imediat. m-a ajutat un prieten cu duba apoi sa o duc acasa.

deci cine ma poate ajuta? sa o duc la suzuki? sau au preturi prea mari?

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva lucruri despre filtru de ulei.

 

orice filtru de ulei (de auto-moto) are la baza de 2 caracteristici principale.:

1: debitul maxim de ulei care poate trece prin filtru fara pierderi semnificative de presiune in sistem

2: capacitatea de filtrare.

 

pt un filtru de aceleasi dimensiuni (nu poti pune pe un motor un filtru mai mare) cu cat debitul maxim e mai mare cu atat capacitatea de filtrare e mai mica. adica particulele mici sunt mai putin retinute, deci pot trece de filtru si reintrra in sistem producand pe termen mai mult sau mai putin lung uzuri premature.

 

am vazut multa lume incantata de filtrele HI FLOW k&n sau altele......pe site-ul lor zice ca pot filtra intre 10-20 microni.....iaca buba mare. particulele de 3 microni (pana la 10-20) s-au dovedit foarte daunatoare, ori ele, evident nu pot fi filtrate de un astfel de filtru hi flow.

 

in concluzie....daca nu stiti exact ce faceti evitati filtrele care nu-s OEM. (chiar s-un filtru de hartie aparent identic poate sa aiba o capacitate de retinere a particulelor inferioara a celor oem)

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Acum au sosit si piesele pentru drz-ul meu, nu l-am mai pornit de frica sa nu sara distributia si trebuiasca sa schimb si chiuloasa. Sunt durios daca a mai montat cineva din piesele cumparate de mine si eventual cat de fiabile sunt. Voi monta lant de distributie Wiseco, set cilindru Big Bore 440 NAMURA impreuna cu un set de diuze carburator Dynojet Stage 1. Sunt curios daca obtin ceva putere in plus deoarece m-am obisnuit preat tare cu acest motor mai moale. Pun si cateva poze cu piesele achizitionate.

post-15045-0-35953700-1325964034_thumb.jpg

post-15045-0-99900500-1325964047_thumb.jpg

post-15045-0-13068400-1325964060_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, si sper sa nu radeti de mine. In conditiile in care este utilizat decent si cu intretinerea la zi, cam cati kilometri duce un drz-s fara sa-i faci set motor si altele de genul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, si sper sa nu radeti de mine. In conditiile in care este utilizat decent si cu intretinerea la zi, cam cati kilometri duce un drz-s fara sa-i faci set motor si altele de genul?

 

mult si bine, acu fara misto dar nu iti face griji ca nu ai de ce umbla in el, numa sa nu ramai fara ulei ca o sa pape la drum lung

 

bafta

Editat de aurelro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu a ajuns la 30000 km fara interventii majore, de cand e la mine nu l-am crutat mai ales cu rotile de supermoto, dar acum s-a intins lantul de distributie, segmentii si semeringurile la supape s-au uzat de mie frica si rusine sa-l mai pornesc. Acum sunt in cautare de semeringuri la supape de scuter chinezesc cu arc exterior deoarece alea inchid mult mai bine decat cele originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu a ajuns la 30000 km fara interventii majore, de cand e la mine nu l-am crutat mai ales cu rotile de supermoto, dar acum s-a intins lantul de distributie, segmentii si semeringurile la supape s-au uzat de mie frica si rusine sa-l mai pornesc. Acum sunt in cautare de semeringuri la supape de scuter chinezesc cu arc exterior deoarece alea inchid mult mai bine decat cele originale.

 

sad.gif vezi ca semeringurile or fi ele toate negre si de cauciuc da cauciucu ala are si el neste proprietati cum ar fi compatibilitatea cu uleiurile sintetice (viton sau buna-m) punct de anilina al uleiuilui folosit etc. ce ulei folosesti?

 

dupa ce pui semeringuri chinezesti si-ti face tot asa, vezi ca a inceput sa se arda statoru.

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sad.gif vezi ca semeringurile or fi ele toate negre si de cauciuc da cauciucu ala are si el neste proprietati cum ar fi compatibilitatea cu uleiurile sintetice (viton sau buna-m) punct de anilina al uleiuilui folosit etc. ce ulei folosesti?

 

dupa ce pui semeringuri chinezesti si-ti face tot asa, vezi ca a inceput sa se arda statoru.

 

Anul trecut am desfacut motorul ca n-am avut ce face, am masurat uzuri care erau acceptabile la km astia, am slefuit supape si am schimbat simeringuri la supape. Inainte de interventie nu scoatea fum mult dar dupa, scoatea fum la fiecate pornire la rece. Motorul avea simeringuri maro la supape cu arc exterior care-si faceau bine treaba, dupa ca am montat originale verzi fara arcuri a inceput sa afume. Probabil ca segmentii au ajuns in alta pozitie si nu s-au mai acomodat. Oricum am tras inca un sezon cu el asa afumand. In prima parte a anului am folosit ulei Motul 5100 10W40, dupa care am zis sa incerc cu ulei ma gros Motul 5100 15W40, dar fumul si consumul de ulei a ramas la fel de ridicat. Acum sa vad cum va merge cu set nou, lant de distrutie nou si sa gasesc ceva simerunguri asemanatoare cum a avut inainte la prima intervantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut am desfacut motorul ca n-am avut ce face, am masurat uzuri care erau acceptabile la km astia, am slefuit supape si am schimbat simeringuri la supape. Inainte de interventie nu scoatea fum mult dar dupa, scoatea fum la fiecate pornire la rece. Motorul avea simeringuri maro la supape cu arc exterior care-si faceau bine treaba, dupa ca am montat originale verzi fara arcuri a inceput sa afume. Probabil ca segmentii au ajuns in alta pozitie si nu s-au mai acomodat. Oricum am tras inca un sezon cu el asa afumand. In prima parte a anului am folosit ulei Motul 5100 10W40, dupa care am zis sa incerc cu ulei ma gros Motul 5100 15W40, dar fumul si consumul de ulei a ramas la fel de ridicat. Acum sa vad cum va merge cu set nou, lant de distrutie nou si sa gasesc ceva simerunguri asemanatoare cum a avut inainte la prima intervantie.

 

normal dupa o reparatie bine facuta motorul ar trebui sa mearga bine. daca nu merge bine ai scapat ceva. nu stiu ce ai gasit acolo, ce uzuri ai masurat si cu ce ai masurat. din ce zici, s-ar putea ca semeringurile sa fi subtiat supapele. ai slefuit supapele dar ai ajustat si distanta untre axe si supape sau ai masurat daca distanta e inca in limite? ai manualul de reparatie?

vezi ce rezultate obtii dupa ce pui piesele pe care le-ai luat.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit cauza consumului exagerat de ulei si a fumului. Erau semeringurile de la supape. Cand am dat jos sigurantele de pe supapa, efectiv supapa a cazut. Semeringul trebuie sa stranga si sa spele tija supapei, deci sa se miste putin mai greu. Mentionez ca simeringurile defecte erau de culoare verde fara arc exterior si nu si-au facut treaba din prima clipa. Ansamblul cilindru, piston segmenti se prezinta si acum in stare buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit cauza consumului exagerat de ulei si a fumului. Erau semeringurile de la supape. Cand am dat jos sigurantele de pe supapa, efectiv supapa a cazut. Semeringul trebuie sa stranga si sa spele tija supapei, deci sa se miste putin mai greu. Mentionez ca simeringurile defecte erau de culoare verde fara arc exterior si nu si-au facut treaba din prima clipa. Ansamblul cilindru, piston segmenti se prezinta si acum in stare buna.

 

 

nu mai stiu ce culoare au semeringurile acolo. eu iti recomand sa schimbi cu semeringuri OEM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...