TaChe Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 M-am suparat asa de rau incat te rog sa nu mai accesezi acest site, sa-ti schimbi numele si sa te muti din tara ........... Moama ce rau e asta! Eu m-am hotarat urmatorul moto e DRZ mai ramane sa fac rost si de cascaval. PS. Observ ca nu prea e nimeni contra acestei biciclete?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzz Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 (editat) si eu vreau DR-Z ... nou oare este cineva in RO care a inmatriculat un DR-Z 400 E ??? HELP... daca nu si nu imi iau si eu un S sper sa nu fiu dezamagit de putere...pt ca DR-ul meu de 650 SE din 96 are vreo 44 de calutzi iar 400 S-ul vreo 39-40 ... in schimb e mai usor...dar nu cu mult ne vedem pe DR-uri calare Editat Mai 3, 2007 de zzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Salutare tuturor, aveti careva scut pentru motor, eu tocmai am reusit sa-mi sparg capacul de magneziu al motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Pune o poza sa vedem ce ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 nu stiu cat se vede in poza dar cert este ca uleiul isi face loc cu brio! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Pentru cei care au deja in dotare DRZ-ul: -Cum va descurcati cu piesele de schimb, consumabilele (filtre ulei si altele) si accesoriile (scut, protectii, rezervor mare si altele)? -Cum onoreaza comanda cei de la reprezentanta? Sunt seriosi sau stai cu lunile dupa piese? -De unde altundeva se mai pot cumpara produse pentru acest model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Pentru cei care au deja in dotare DRZ-ul: -Cum va descurcati cu piesele de schimb, consumabilele (filtre ulei si altele) si accesoriile (scut, protectii, rezervor mare si altele)? -Cum onoreaza comanda cei de la reprezentanta? Sunt seriosi sau stai cu lunile dupa piese? -De unde altundeva se mai pot cumpara produse pentru acest model? filtre aduc aia de la champion si se gasesc fara problema (nu comanda la mann ca au un cod aiurea) 15 ron placute mai mereu am gasit pe stoc filtru aer e din burete si se spala uleiul recomandat de producator e motul 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 filtre aduc aia de la champion si se gasesc fara problema (nu comanda la mann ca au un cod aiurea) 15 ron placute mai mereu am gasit pe stoc filtru aer e din burete si se spala uleiul recomandat de producator e motul 10w40 stai k eu n-am inteles cum intreceati viteziste p curbe...deci si cu pasager.....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 filtre aduc aia de la champion si se gasesc fara problema (nu comanda la mann ca au un cod aiurea) 15 ron placute mai mereu am gasit pe stoc filtru aer e din burete si se spala uleiul recomandat de producator e motul 10w40 Ok Multumesc! Dar mi-ai spus doar de consumabile. Piesele de schimb si accesoriile de unde le procuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Petak Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Despre DRZ (yo am incercat modelul E---fara demaror electrik,numai kick starter)motorasu e super tare are cuplu de la jos nu moare cand dai o balana de la relantina...urca foarte foarte bine,probabil cel mai buna alegere pt. un rider care face enduro de recreatie. de ce nu pt. avansati? : pt ca e foarte greu, nu e facut pt concurs. DRZ400E e un motor super fiabil, pot sa te duci si la pescuit cu el sau la o tura mai technica cu baietii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Ok Multumesc! Dar mi-ai spus doar de consumabile. Piesele de schimb si accesoriile de unde le procuri? foarte multe piese de schimb gasesti la Auner. preturi mult mai mici decat la reprezentanta. o alta filiera buna este MyMoto din cotroceni. aduc orice piesa originala in 2, max. 3 saptamani. ex:. rulment spate RM. exista numai original koyo japan la magazin de rulmenti 30 euro pe comanda/o saptamana la MyMoto 20 euro/2 saptamani la Auner 13 euro/ livrare depinde de dealer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 (editat) mi-am luat acum 3 luni si 1 saptamana dr-z-ul 400s (0km) are deja 9500 de km si am mers cu el prin toate cele 3 stari de agregare si nu are nici cea mai mica problema. poze cu el vopsit in brun roscat de padure n-am ca e prea mare camera sa o transport in chestii d-astea. Editat Septembrie 19, 2007 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 eu ma gandeam ori la un dr-z 400s ori mai degraba la un dr-z 400sm, nou la vara, pentru chinuieli citadine si nu numai... varianta sm o are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 eu ma gandeam ori la un dr-z 400s ori mai degraba la un dr-z 400sm, nou la vara, pentru chinuieli citadine si nu numai... varianta sm o are cineva? DRZ SM sunt cateva prin Bucuresti, dar slabe sanse sa intre posesorii pe la coltul enduristilor, pentru ca sunt mai ales fete care vor tot chinuieli citadine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 eu ma gandeam ori la un dr-z 400s ori mai degraba la un dr-z 400sm, nou la vara, pentru chinuieli citadine si nu numai... varianta sm o are cineva? Drz 400(S sau SM) nu se mai importa in Romania din motive de poluare(nu respecta normele euro 3). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 hai noah!!! si era un motor nou accesibil si fain... pana mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Se importa DRZ 400E care nu se poate inmatricula, dar e super doar pt. offroad plus ca e mai puternic ca S-ul si mai usor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Drz 400(S sau SM) nu se mai importa in Romania din motive de poluare(nu respecta normele euro 3). Daca ce spui tu este adevarat, inseamna ca o gramada de motociclete de enduro nu se vor mai importa. Ma gandesc in special la EXCurile in 2 timpi, care sunt inmatriculabile, si nici cele in 4 timpi nu cred ca o duc prea bine cu poluarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Nu se mai inmatriculeaza nimic ce nu respecta normele Euro 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Daca ce spui tu este adevarat, inseamna ca o gramada de motociclete de enduro nu se vor mai importa. Ma gandesc in special la EXCurile in 2 timpi, care sunt inmatriculabile, si nici cele in 4 timpi nu cred ca o duc prea bine cu poluarea... Eu stiu ca EXC 2t 2008 are EURO3 ...cel putin asa scrie in acte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 (editat) Aprob! http://www.offroadforen.de/vb/showthread.php?t=47827 The other models in the EXC two-stroke and four-stroke generation 2008 also exhibit many new features and improvements both optically and technically. Among others, these include the fact that all models comply with the legal Euro3 emission limits. ktm 300 exc - cea mai tare/frumoasa/ushoara/desteapta/rezistenta/manevrabila/puternica "motorcicleta" PS: La mine in talon scrie la putere 8kw Editat Ianuarie 30, 2008 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 (editat) ktm 300 exc - cea mai tare/frumoasa/ushoara/desteapta/rezistenta/manevrabila/puternica "motorcicleta" De-aia se ard bujiile la el? Glumesc Editat Ianuarie 30, 2008 de Sasa25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Aprob! http://www.offroadforen.de/vb/showthread.php?t=47827 The other models in the EXC two-stroke and four-stroke generation 2008 also exhibit many new features and improvements both optically and technically. Among others, these include the fact that all models comply with the legal Euro3 emission limits. ktm 300 exc - cea mai tare/frumoasa/ushoara/desteapta/rezistenta/manevrabila/puternica "motorcicleta" PS: La mine in talon scrie la putere 8kw Ah, nu credeam ca am sa vadi ziua in care ascutitorile respecta normele de poluare. Cinste celor de la KTM ca au scos Euro III pe motociclete de enduro. PS: La mine in talon scrie la putere 8kw Si la mine, dar sa nu spui la nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Nu s au facut bujii pt puterea motorului de 300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell`s angel Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 off topic!! cum nu se mai inmatriculeaza numai motoare euro 3? la cele noi se face referire sau intra si cele second-hand in aceasta categorie. eu nu am auzit nimic aceasta si de aia am sarit si eu multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.