CARBUNELE Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 (editat) Daca poate cineva sa repare aceste piese il rog sa ma contacteze. Editat Aprilie 14, 2007 de CARBUNELE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 pistonul clar nu poate fi reparat, chiar daca putea fi nu recomand... cilindrul poate fi reparat dar costa mai mult decat unul nou si nu merita oricum n-ar rezista sudura! reparatie la cilindru prin sudura se face doar la zgarieturi. chiulasa nu vad ce are in poza aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 Io sunt curios cum a ajuns in halul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 Io sunt curios cum a ajuns in halul asta si eu ar fi interesant de aflat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 Daca poate cineva sa repare aceste piese il rog sa ma contacteze. chiulasa se mai poate repara:ghiduri,scaune,supape si o-ringuri noi.cilindrul si pistonul 100% moarte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CARBUNELE Postat Aprilie 15, 2007 Autor Share Postat Aprilie 15, 2007 Io sunt curios cum a ajuns in halul asta S-a rupt o supapa de evacuare in timpul mersului, si a rezultat dezaztrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Pistonul este pur si simplu distrus, iese din discutie refacerea. Cilindrul trebuie sa fii zgarcit rau sa il sudezi, o alezare ca lumea e destul de scumpa iar rezistenta nu va fi niciodata aceeasi. Pare destul de afectata si chiulasa. Nu este clara poza, dar se pare ca palaria rupta a alergat destul de mult prin cilindru si a muscat din chiulasa. Daca scaunul supapei rupte are ciobituri mai mari de 0,2- 0,3 mm, nu cred ca se mai reface (decat poate cu alta supapa mai mare). Chestia asta inseamna in general alt motor. Imi pare rau pentru ce ai patit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Si toata aceasta nebunie din cauza lantului de distributie . Daca-l verificai la timp te costa cel mult 100 de eurei . Asta e una din slabiciunile DR-urilor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 eu am patit asa ceva la Dr-ul meu de 600, s-a rupt o supapa de evacuare in timpul mersului: pistonul meu avea doar o gaura pe mijloc dar nu era deloc deformat.. l-am sudat si am astupat gaura, am schimat supapele si un ghid si gata treaba.. dar la tine pistonul nu mai are nici o sansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CARBUNELE Postat Mai 6, 2007 Autor Share Postat Mai 6, 2007 Pistonul este pur si simplu distrus, iese din discutie refacerea. Cilindrul trebuie sa fii zgarcit rau sa il sudezi, o alezare ca lumea e destul de scumpa iar rezistenta nu va fi niciodata aceeasi. Pare destul de afectata si chiulasa. Nu este clara poza, dar se pare ca palaria rupta a alergat destul de mult prin cilindru si a muscat din chiulasa. Daca scaunul supapei rupte are ciobituri mai mari de 0,2- 0,3 mm, nu cred ca se mai reface (decat poate cu alta supapa mai mare). Chestia asta inseamna in general alt motor. Imi pare rau pentru ce ai patit. Stii cumva unul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 Stii cumva unul ? De vreo 2 ani de cand mi-am luat mobra noua, am pierdut legatura cu piata SH Sorry ca nu te pot ajuta. Succes la cumparare/reparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CARBUNELE Postat Mai 8, 2007 Autor Share Postat Mai 8, 2007 De vreo 2 ani de cand mi-am luat mobra noua, am pierdut legatura cu piata SH Sorry ca nu te pot ajuta. Succes la cumparare/reparare. Multumesc oricum, am sa-l repar dar tot vreau sa gasesc si un motorSH. Mesaj completat A trecut mult timp dar am reusit sa repar motorul. Cilindrul l-am bucsat cu o parte dintr-un bloc motor de Opel astra 1.7 D, pistonul de la acelasi astra putin modificat, chiulasa cu ghiduri si supape modificate de Tico. Urmeaza poze detaliate probabil miine. Mai am de indreptat biela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 (editat) Arata a rotax de 650, model mai vechi. Dominator nu prea pare sa fie dupa cutie... cine stie. Oricum suna a carpeala de 2 lei ce-i faci tu acolo. Risti sa-ti mai bubuie inca o data... Editat August 5, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CARBUNELE Postat August 6, 2009 Autor Share Postat August 6, 2009 Motorul este DR 350 Dupa cum merge treaba cred ca va functiona bine. Daca crapa asta e oricum era un mormam de fiare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 baga poze - si eu zic ca o sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 daca ai nevoie de piese de dr 350 am un motor intreg functioneaza perfect dar merge in 3 supape 2 admisie una evacuare! tot asa a sarit de la punct sa spart pistonu si a facut prapad in chiuloasa acolo unde a fost infundata si merge in 3.piston am pus nou! lantu de distributie e schimbat de curand! am si un set de segmenti noi in tipla! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.