Sari la conținut

Suzuki DR 650 R


Postări Recomandate

DR 650 S - Hard enduro

DR 650 SE - Hard enduro cu starter

DR 650 RS - Soft enduro

DR 650 RSE - soft enduro cu starter

 

In principiu diferentele sunt carenele intre soft si hard.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 128
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca Dumnezeu ma ajuta poate plec saptamana viitoare pana in ghermantia si imi iau dr650.

drumuri faine si distractie placuta tuturor. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Vreau sa-mi schimb si eu motorul. Am gasit un DR 650 R din 1994. Ce parere aveti de acest motor? E fiabil? Se preteaza pentru hard enduro? Am prieteni care au asa ceva, sunt multumiti, dar as mai vrea ceva pareri. Ce altceva mi-ati recomanda in 2.000 euro?

 

ADI

 

modelul cel mai reusit dr650se an 1996_2006 sevand si in sua. eu am avut un din 1997 motor foarte echilibrat si fiabil. are un amic unu la vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are un pret dr amicului tau?

si mai multe detali despre el?

sunt interesat

m-ar scuti de niste cheltuieli in +

chiar si niste poze daca se poate

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?...mp;#entry717919

suna l si te vei intelege si la pret,a mai scazut ca a mai trecut un an)

 

are un pret dr amicului tau?

si mai multe detali despre el?

sunt interesat

m-ar scuti de niste cheltuieli in +

chiar si niste poze daca se poate

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Help

 

am un DR 650 RSE - soft enduro cu starter din 1995 si nu-mi mai merge semnalizarea

se aprind o singura data si se sting , gata.

daca stie careva va rog sa-mi spune-ti unde sa ma uit?

probabil e releul de semnalizare , dar habar nu am unde e.

 

multumesc. :blink:

 

 

Vezi in dreapta sub carena de la toba e o cutiuta neagra cam 2 cm patrati cu 2 fire 1 intrare si o iesire parca... acolo .......e la modelul Dakar R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar despre modelul nou, 2008, DR650SE ... ce se cunoaste ? Observ o nedreptate grobiana, de ce numai americanii au marfa de supercalitate si ieftina ???????

http://www.suzukicycles.com/Products/DR650SEK8/Default.aspx

Eu zic ca e acelasi model ca si pana acum, nici o diferenta, numai ca in Europa nu-l mai distribuie din 2000, de cand au inlocuit si DR 350 cu DRZ 400. E dea dreptul enervant sa vezi preturile super ieftine si marfa de calitate la americani si in Europa pauza ! :blink: Pe mine ma intereseaza DRZ 250 cu demaror, pe care nu il pot gasi nicaieri pe aici, nici macar second-hand!

Apropo, cum are saua DR 650, nu te rupe la ture mai lungi, e macar ca saua de Yamaha XT 600 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu nevoie de un sfat, un amic de al meu are un dr 650 dakar din `88 si are o problema la ambreaj (cand accelereaza brusc scapa ambreajul) intrebarea este , de unde se pot cumpara placute de ambreaj la un pret rezonabil?

mersi

 

 

 

--- Mesaj completat în 05 Oct 2007 12:49 -------------
Totusi daca stiti ceva de problema ambreiajului daca trebuie schimbat sau se poate si regla ,m-ati ajuta mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar despre modelul nou, 2008, DR650SE ... ce se cunoaste ? Observ o nedreptate grobiana, de ce numai americanii au marfa de supercalitate si ieftina ???????

http://www.suzukicycles.com/Products/DR650SEK8/Default.aspx

 

 

Pe de o parte ai dreptate ... pe de alta este asta ... http://www.suzukimoto.ro/motociclete-suzuk...model?modelID=6

post-6052-1191614514_thumb.jpg

 

Care are cu 4 CP mai putin decat confratele american, insa si cu vreo 40 kg.

In plus racire mai buna, si are ca predecesor DR-ul de 350 care la vremea lui a fost pe departe cel mai bun

motor din clasa lui ... fiabilitate de tractor in conditii de "aratura" adanca.

Si acum cum s-au scos taxele si eu vreau sa iau unul NOU pt. prietena. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la primul i s-a dus capacul de la ambreiaj, ca e sensibil, dupa care s-a dus preambreiajul de pornire.

 

la al doilea, ii curge ulei prin toate partile de la motor, ca cica i s-a schimbat axa cu came, la cei cica 20.000km, dintai a curs pe la capacul de chiulasa, remediat cu chiu cu vai, pe urma a inceput sa curga prin capacul stanga de la motor, acceptabil, pe urma a inceput sa curga pe la o fereastra de vizitare a supapelor si ca bonus a inceput sa-i curga si uleiul din telescoape. plus ca porneste din ce in ce mai greu la kick. sincer, nici nu stiu ce sa-i fac, sa-l vand asa, sa-l dezmembrez?

 

dominatorul prietenei se apropie de 50.ooo km, e din 1991, si a fost folosit aproape doua sezoane de mine, cel care distruge motociclete - nota bene sadik! si nu are nici pe dracu. motorul e strong si etans, trage bine si urmele de uzura la 40.000, cand a fost demontat, erau foarte mici. acum sta putin pentru ca astept sa-i vina cablul de ambreiaj care a cedat. in iarna i-au fost rectificate 2 scaune de supape, ceea ce nu a fost o lovitura financiara cum face dr-ul ci a fost mai mult bataie de cap pentru ca a trebuit scos motorul.

 

cand o sa mai am alti bani - peste vreo 2 ani - o sa imi iau un dominator cat mai nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la primul i s-a dus capacul de la ambreiaj, ca e sensibil, dupa care s-a dus preambreiajul de pornire.

 

la al doilea, ii curge ulei prin toate partile de la motor, ca cica i s-a schimbat axa cu came, la cei cica 20.000km, dintai a curs pe la capacul de chiulasa, remediat cu chiu cu vai, pe urma a inceput sa curga prin capacul stanga de la motor, acceptabil, pe urma a inceput sa curga pe la o fereastra de vizitare a supapelor si ca bonus a inceput sa-i curga si uleiul din telescoape. plus ca porneste din ce in ce mai greu la kick. sincer, nici nu stiu ce sa-i fac, sa-l vand asa, sa-l dezmembrez?

 

dominatorul prietenei se apropie de 50.ooo km, e din 1991, si a fost folosit aproape doua sezoane de mine, cel care distruge motociclete - nota bene sadik! si nu are nici pe dracu. motorul e strong si etans, trage bine si urmele de uzura la 40.000, cand a fost demontat, erau foarte mici. acum sta putin pentru ca astept sa-i vina cablul de ambreiaj care a cedat. in iarna i-au fost rectificate 2 scaune de supape, ceea ce nu a fost o lovitura financiara cum face dr-ul ci a fost mai mult bataie de cap pentru ca a trebuit scos motorul.

 

cand o sa mai am alti bani - peste vreo 2 ani - o sa imi iau un dominator cat mai nou

asa se-ntimpla cind umbla mecanici meseriasi.

 

nu am nik cu niminea da' fiecare cu meseria/"hobiul" lui...putini au "puterea" sa zica

NU ....multi sunt meseriasi...prea multi.

 

:friends: :laugh:

 

 

 

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MULTUMES,

spune-mi te rog la ce turatie sta DR650 in relanti-u !!! (sau cum mama lui i-i spune)

 

 

Cateva informatii utile din cartea tehnica de DR 650 RS.

 

--- Mesaj completat în 10 Oct 2007 10:48 -------------
Cat despre cat de fiabil este DR-ul - eu am fost cu el la mecanic -i-am schimbat uleiul si filtrul si s-a uitat la el - un om fff priceput si mi-a zis ca este una din cele mai fiabile motoare.

La mine de ex nu curge ulei! Nu a fost umblat absolut de loc in motor, garniturile si sistemele de etanseizare functioneaza PERFECT!

Eu nu am cumparat un motor extraordinar de bun dar stiam asta cand am dat banii pe el , insa dupa ce-l pun la punct o sa fie suuuper! Oricum si in stadiul actual cu pb la lantul de transmisie si la balancier si tot merge!

 

:friends:

RELANTI_DR_650_RS.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marque, eu zic ca ai fost tu un pic (mai mult) ghinonist. Eu am DR-ul de fo 3 ani si nu s-a stricat nimic la intamplare. I-am schimbat chiulasa si tot ce e deasupra pt. ca nu am avut grija de ulei si am mers fara.

In rest, la cateva zeci de mii de km cat am facut eu cu el, trebuie facuta o intretinere destul de vasta, gen, lant distributie, simeringuri, ambreiaj si segmenti.Astea se schimba la orice motor cu multe zeci de mii de km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la Yamaha din Ghencea sa-mi comand lant de distributie, kit de lant etc. si...mi-au spus ca ei nu aduc piese pentru Suzuki!

 

Unde pot face comanda de piese pt Dr?

 

Merci :bigstar:

La MyMoto in Cotroceni. timp de livrare max. 3 sapt.

preturi ceva mai mici decat la reprezentanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...