dOctOr Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 First Bike poate ca sint varza , dar firma aia care le aduce e si mai si. Hai sa le rupem capul , hai sa-i lasam muritori de foame. Sint prea nesimtiti , deci , BOICOT PUBLIC. Idei , ceva ? varza,varza...dar isi scot banii pe urma a multor fraieri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Wolf Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 varza,varza...dar isi scot banii pe urma a multor fraieri.... First Bike...hmmm ii cumva firma aia care face bitzigle de toata cacaua si motoare de zici k is polizoare si ventilatoare pe roti??? Glumeam evident.E jenant c fac oamenii astia si la ce preturi isi vand produsele.Is curios daca un motor de la ei va rezista cat o rezistat al meu(moto meu are 47 de ani si o mai duce mult si bine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 (editat) @Sanchez: minsku tau era un (cuvant urat) basit cu care innotai cand puneai frana ,,,se misca tot ghidonu fatza -spate .. APROPO care frana ?????!! si taci dreq cu viteza maxima ca mai mult de 80 na luat minsku ala in viata lui cu masina mers pe langa el ,,,, sai lam dat la multi prieteni sa vada si ei comunista ,, ca sa nu mai vrea alta data !! @Sanchez: si ba BULANGIULE cand te ridicam de jos cand erai beat de la Gura Portitei unde ati cazut din 10 in 10 metri pe nisip si eu cu CHINEZARIA mea veneam usurel usurel in urma voastra si va ridicam a fost bine nu ? Sau cand iti culegeam carenele din nisip ,, ,atunci eram prieteni nu ? @lil debul: de cand Gtu Mtii iti permiti sa vorbesti asha despre oameni pe care nu ii cunosti ma magarule? labagiu sai zici lu tactu !! nu mie !! ce te bagi ca un (cuvant urat) in seama cand habar nai despre ce e vorba ? veziti de pozele tale de la avatar Am vanduto pt ca imi era foarte greu sa o repar , nu era pe numele meu ,, trebuia mai intai sa o cumpar ,, era prea complicat ,,, SI EU IN ZIUA IN CARE AM AVUT ACCIDENT MA DUCEAM SA O VAND Ca nam vrut sa iau JUNGHIU ala care il vinde Dan ? Sau Dominatorul tau accidentat in poarta aluia ? Dc faceti dastea ? Acum 2 zile ieseam impreuna, plimbare , pizza, si acum vad mizerii dastea pe forum ,,, mersi !! BAFTA !! Editat Septembrie 2, 2007 de alecsxander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 Ha , ha , ha . Doar atit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 Nu va mai ciondaniti ma ca nu e frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 Nu ne ciondanim , ne injuram si noi , ca oamenii. Asa specimen nu am mai vazut de mult , cu motorul lui minunat , nemaivazut si nemaiintilnit , care da clasa la japoneze. Si noi , scirtarii de (cuvant urat) , care nu punem ulei , de aia se strica First Baicul , nu ca sint niste jeguri. Cind plingi ca o p...a proasta pe forum , dupa un moto de cacao si te umflii singur si arunci cu noroi in altii , ai parte de caterinca altora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 Nu ne ciondanim , ne injuram si noi , ca oamenii. Asa specimen nu am mai vazut de mult , cu motorul lui minunat , nemaivazut si nemaiintilnit , care da clasa la japoneze. Si noi , scirtarii de (cuvant urat) , care nu punem ulei , de aia se strica First Baicul , nu ca sint niste jeguri. Cind plingi ca o p...a proasta pe forum , dupa un moto de cacao si te umflii singur si arunci cu noroi in altii , ai parte de caterinca altora. foarte de acord ...daca din faza de proiectare nu se prevede un design si structura durabila,decat sa stau s-o pup in poponeata si s-o bibilesc prin garaj 4 zile pe saptamana mai bine ma las draq de motociclism. si ca o completare,am fsot recent prin medgidia si de la drumurile asa netede de pe acolo la 50 la ora mi s-au rupt toate prinderile de la portbagaj,ca si asa era subred.toate,de la metalice pana cele in plastic. ...noroc ca mai erau nish preteni cu masina in spate si am avut unde sa-l arunc.si la intoarcere mi s-au desprins toate piulitele de la evacuare din cauza vibratiilor de la motor...si circulam noaptea..nu mai zic ca toate conservele cu bucuresteni depaseau fara nici o jena cu toate ca ma vedeau venind ,si puteam draq sa si mor....si acum se aude ca o basina imensa in 2 timpi,nici macar nu mere mai repede cu toata evacuarea pe langa ....si fiindca nu am avut deloc timp de ea de 3 zile, asa am mers prin oras ....a si m-a prins si ploaia ieri si m-a udat ca deh aripa fata nu mai e...ca chinezu e bou sa faca prinderi de metal si nu de plastic pe aripa care s-au rupt la 2500km deci motor nou pe atunci! ....mi-e si rusine s-o scot la vanzare acum...mi-e si rusine sa mai cer si 200 euro pe ea cand am dat 2000 acum nici 3 ani iar comuniste de acum 20 ani arata unele de 2 ori ami bine decat chinezariile nenoricite...si acum ca sa puna capac toate sueprmarketurile importa direct scutere chinezesti in prostie si se vand ca painea calda,iar peste vreun an sau 2 cineva tot isi va baga iar picioarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 Trebuie sa spun ca si eu am First Bike ? Pai daca am , inseamna ca stiu si ce spun. O fi misto sa se desfaca piulita de la coloana de directie , ca nu are nici o siguranta ? Sa se duca cupla elastica in circa 1 an ? Sa nu vina piesele comandate decit cind deja ti-ai facut altele tu insuti , manual ? Sa fie service-ul varza ? Sa te duci sa puna aia ulei la revizie si sa te intrebe cit se pune ? Sa trebuiasca sa trimiti motopirta la Brasov pt. interventii la motor ? Mai sint multe , printre care pistonasele de la frina blocate pe deschis , de trageam ca bou' de maneta si frine canci. Si tot mai sint. Asa ca normal ca sint ofticat rau. Numai ala , cum ii zice , de a avut el un First Bike care dadea clasa la japoneze e fericit . Da , dar tipul e ciudat , trebuie inteles si mai ales ocolit. De cit a injurat pe forum , a inceput sa puta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 (editat) mai nou ma enervasem pe plasticele care mi se tot rupeau in prostie in partea din spate si le-am dat jos de tot incluzand lampa,si alte balarii ce le peirdeam pe drum ...iar acum cateva zile m-am trezit ca aproape pierd si cricul central,care se mai tinea nituit printr-un inel care se tocise enorm,in vreo 1 mm de fier....i-am dat 3 cicoane si a cazut..si ete acu cum arata mobra..i-am modificat si shaua,e mai scobita si se simte ca pozitie e mult mai joasa,am prins pana la urma si aripa cu o tabla si suruburi prin plastic pe dedesubt,iar ieri am schimbat 2 cabluri de ambreiaj .......per total arata ok sau nu??..evident ca in lateral spate mai vreau sa pun ceva unde a ramas gol,dar deocamdta nu am gsit exact ce ca si material ..ce ziceti? Editat Octombrie 9, 2007 de Mihai Florea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedBaron Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 (editat) daca tot aveti atatea plangeri la adresa FB , nu se poate face si ceva oficial...protectia consumatorului sau ceva ? zic si io nu dau cu paru ... asfalt uscat Editat Octombrie 9, 2007 de RedBaron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 daca tot aveti atatea plangeri la adresa FB , nu se poate face si ceva oficial...protectia consumatorului sau ceva ? zic si io nu dau cu paru ... asfalt uscat nu fiindca au toate certificatele de calitate luate deja pt ceea ce vand ei....protectia consumatorului sa fii tu insati,ei nu prea au ce face practic ca fierul motorului sa fie bun.aia trebuie facut acolo inchina unde se construiesc piesele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 (editat) mai nou ma enervasem pe plasticele care mi se tot rupeau in prostie in partea din spate si le-am dat jos de tot incluzand lampa,si alte balarii ce le peirdeam pe drum ...iar acum cateva zile m-am trezit ca aproape pierd si cricul central,care se mai tinea nituit printr-un inel care se tocise enorm,in vreo 1 mm de fier....i-am dat 3 cicoane si a cazut..si ete acu cum arata mobra..i-am modificat si shaua,e mai scobita si se simte ca pozitie e mult mai joasa,am prins pana la urma si aripa cu o tabla si suruburi prin plastic pe dedesubt,iar ieri am schimbat 2 cabluri de ambreiaj .......per total arata ok sau nu??..evident ca in lateral spate mai vreau sa pun ceva unde a ramas gol,dar deocamdta nu am gsit exact ce ca si material ..ce ziceti? arata ca naiba.Incearca pe spate sa il mai acoperi ca parca e prea naked Editat Octombrie 9, 2007 de adysme55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 MISTO , iti recomand un pinten sub motor si o aparatoare in fata in locul radiatorului si ar arata si mai marfa . eu in aceasta iarna am sa transform renumitul CONCORDE si altceva ( ma refer la la un tunning serios si in motor si aspect ) . nici nu stiu ce sa mai cred de FB pt ca de cand l-am luat am investit imensa suma de 200 ron in el adica 1 set cauciucuri + 4 l de ulei (cel mai ieftin ) si merge de rupe rasnita . inca o data spun ca sunt confuz , nu stiu ce sa mai cred sunt si ofticat ca l-am cumparat dar si bucuros cand trec pe langa un alt motor de 125 cc (ma refer la aprillia ) in orice caz nu mai vreau sa l vand acum pt ca am ajuns la concluzia ca e f bun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 e o faza ciudata cu motoarele astea..iti dai seama dupa ce l-ai cumparat ca e asa de rasnita,incat te hotaresti sa nu mai bagi nici un ban in el pt intretinere,ca deh nu s-ar merita......si tot mergi cu el,tot mergi,bagi benzina,al legi cu sarma cand se mai rupe ceva pe el ceva,chit ca pica toate,dar tot merge....e ca o dacie care oricat de rabla ar fi tot te misti din punctul a in punctul b...in afara de becuri,ulei,cabluri de frana,benzina si multe ore de surubareala,altceva n-am bagat in el... problema ar fi ca uzura cam incepe sa se simta si mi-e cam naspa sa mai ies la mai mult de 60km de oras cu el,aripile,indicatoarele,bateria,carburatorul,manerele,toate se simt ca imbatranesc rapid si la orice groapa mica fac urat rau de tot...iar motorul are un tacanit destul de evident,oricum,nu-l desfac pana la 20000km...acum are vreo 16500 cel mai mult ma oftica la aprilia cand aud consumuri de genu 8 litri la suta plus uleiul care se arde,deci si mai multi bani,randament extrem de scazut la costurile de exploatare adolf,zi-mi si mie ami mult legate de ce vrei tu sa faci,ca eu aci in ct nu am efectiv piese,materiale ca sa ma aocup si eu de motor,efectiv merg pe principiul recupereaza tot ce prinzi si refoloseste cat se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_91 Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 La mine in oras (urziceni) din primavara lu 2007 a deschis F-B o reprezentanta. Toate satele din jur... toti pustanii s`au ingramadit sa isi ia. Au facut mare afacere. De atunci pana acu am vazut 1 accident in care scuterul abia a fost atins si carenaju s`a facut praf. Sa nu mai zic de faptu ca jumate din ele scartzaie ca toate alea... toba,filtru de aer + altele sunt legate cu sarme. Tzaranu +marfa ieftina = mare afacere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 Nu va recomand!Numa` probleme! Prima problema pe la 900 km,nu a mai pornit,l-am dus la service mi-a curatit carburatorul,reglat relantiul.Toate bune si frumoase,dupa 300 km adica la 1200 aceasi problema nu mai porneste,iar merg cu el la service imi face acelasi lucru si schimba bujia,plec de acolo nedumerit,relantiul inca nu statea. Mai merge pana la 1800 aceasi problema ma duc cu el la service si surpriza imi zice ca trebuie segmentii schimbati ok,merg la mazin dau comanda,vin segmentii ii pune si totul e ok. Mergea foarte bine,fac rodajul cum zic ei,il las sa mearga 10 minute inainte de a pleca cu el la drum etc,sa nu merg mai tare de 45.Respect aceste reguli vreo 400 km.Restul nu i-am facut in forja ci undeva pe la 60 km/h.Am mers cu el pana la 2800 km si scote un fum groaznic,categoric schimba setul! Revoltat pe firma First bike am mers cu el la un nene,italian are un mic service la el acasa,nu-i autorizat.L-am lasat la el si mi-a schimbat tot setul,punand pistonul de 80cc,piesele fiind japoneze de honda din cate am inteles,acum trage mult mai bine am facut cred ca 1000km cu setul asta si nu scoate gram de fum dar au inceput sa apara alte probleme,nu mai indica viteza,ceva vajie la roata fata dar nu mereu,si marea problema s-a rupt pe jumatate! L-am sudat,acum nu mai am probleme decat cea cu vajiitul la roata fata si kilometrajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 (editat) am eu un vecin pe strada care are un FB la care schimba segmenti,saboti,arcuri,manete,plastice odata la 2 luni...asa ca nu recomand nimanui sa isi ia FB,mai bine mai asteptati daca e din motiv financiar si va luati un scuter sh,yamaha,aprilia...etc Editat Octombrie 21, 2007 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 OFICIAL motocicleta first bike isi va primi inmormantarea in curand. ...cel putin pana la anul va zace in garaj..... toate plasticele pe ea sunt absolut terminate,releul de semnalizare e ars,bateria moarta,suportul pt bord rupt de tot,flansha de la carburator care face legatura cu cilindrul ,care e din cauciuc s-a crapat de tot si motorul nu mai poate fi pornit,trage aer fals,cablul de vitezometru e complet rupt,suportul pt baterie nu ami exista,aripa fata numai eu stiu cum mai sta prinsa si huruie ingrozitor de la vibratii,unul dintre telescoapele spate s-a inmuiat mai mult decat cel opus,una din semnalizari sta sa cada de cate ori am lipit-o,suportul pt stabilizatorul de tensiune e jumate rupt,firele electrice incep sa se roada si se rup,cricul central nu mai exista,toba e absolut plina de rugina,din motor se aude un tacanit enervant,poate fi de la supape ori distributie,portbagajul si suportul lui...e varza si in vreo 10 bucati,lantul e varza,in 17000km am schimbat de 2 ori rulmentii la roti,frana spate pe tambur cand e umed afara se blocheaza brusc si scartaie ingrozitor................ca sa nu mai zic ca nu ami am pretentii sa mearga peste 100...iar cu 2 persoane...deja ar fi vis.. ca si initiatorul acestui topic rog toti oamenii de pe planeta asta sa nu ami cumpere asemenea porcarii pt a face economie pt 500 euro,un second hand de firma face cat 10 basini d-astea......nu cred ca mia are ceva care sa functioneze ca nou motocicleta asta,cu toate ca are doar fix 30 luni de cand am achizitionat-o . .........pun pariu pe cat vreti,daca o las undeva la colt de strada cu cheile in contact cred ca peste 7 zile tot acolo o gasesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 First bike nu fac nici macar biciclete bune....si am aflat aia pe propia piele cand dupa o luna bicicleta noua scartaia din toate incheieturile si nu mai schimba vitezele...da scutere si motociclete .....nici nu vreau sa ma gandesc cum is alea la care ii mecanica multa mai complicata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 First bike nu fac nici macar biciclete bune....si am aflat aia pe propia piele cand dupa o luna bicicleta noua scartaia din toate incheieturile si nu mai schimba vitezele...da scutere si motociclete .....nici nu vreau sa ma gandesc cum is alea la care ii mecanica multa mai complicata Hei aici te contrazic.First Bike fac biciclete bune.Am avut 2 biciclete de la ei si au mers pana in ultima zii.Aveam un BMX rosu de la ei din ala de sarituri bine mi s-a rupt cadru da dupa 3 ani cat vrei sa tina?? ,si o bicla cu frana pe disc fata care am vandtut-o ca am zis ca nu mai am eu nevoie de bicicleta daca am scuter acum,da bicicleta mergea super.Cele mai proaste biciclete sunt Rich sau DHS,alea scartie din toate incheieturile,mi-au cedat pinioanele,pedale rupte nu vorbesc din auzite vorbesc din experienta am vreo 3 biciclete dalea aruncate prin garaj de la Rich si DHS. Deci la capitolul biciclete First Bike e rege ca producator romanesc de biciclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 Hei aici te contrazic.First Bike fac biciclete bune.Am avut 2 biciclete de la ei si au mers pana in ultima zii.Aveam un BMX rosu de la ei din ala de sarituri bine mi s-a rupt cadru da dupa 3 ani cat vrei sa tina?? ,si o bicla cu frana pe disc fata care am vandtut-o ca am zis ca nu mai am eu nevoie de bicicleta daca am scuter acum,da bicicleta mergea super.Cele mai proaste biciclete sunt Rich sau DHS,alea scartie din toate incheieturile,mi-au cedat pinioanele,pedale rupte nu vorbesc din auzite vorbesc din experienta am vreo 3 biciclete dalea aruncate prin garaj de la Rich si DHS. Deci la capitolul biciclete First Bike e rege ca producator romanesc de biciclete. No offence, dar vad ca vorbesti in necunostinta de cauza, la voi acolo in Alexandria e bun si Pegasul daca e nou, nu? Cauta si tu niste site-uri de specialitate si ai sa vezi ca bicicletele cele mai de (cuvant urat) SUNT DE LA FIRST-BIKE iar dupa aceea restul .. dhs , rich bike & shit.. www.bikexcs.ro www.mybike.ro Citeste pe acolo pe forumuri si ai sa vezi ca niste biciclete bune sunt de la 15 mil in sus, daca vrei o bicicleta pt plimbare priin parc ( cu conditia sa nu sari de 60 kg cu tot cu haine) poti sa iei de la first bike, daca vrei ceva mai profi... dai un ban dar stii ca tine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 @Mihai Florea: ESTI ROMAN ADEVARAT !! BRAVO FRATE !! exploatare 100 % !! intretinere PWLA !! tu nu ai avut FB ba saracule, FB au aia care au pansonat pe motor FB, pt ca daca nu stiai ei FACE si motoare, ai avut QingQi ca si mine doar ca altfel arata a mea si altfel arata a ta !! Daca nu-ti convine FB iati KLR, te duce ala unde vrei !! Sa ziceti mersi ca exista FB ( IMPORTATOR DE MOTOARE DIN CHINA ) ( mai nou face motoare dar de ATV ) ca da o sansa si alora cu mai putini bani sa isi ia ceva si sa mearga si ei pe 2 roti si ... si cel mai important SA INVETE MECANICA !! @adysme55: ca tot veni vorba de biciclete FB, da sunt foarte bune , dar tie iti plac pt ca sunt mai comode ca pe tractor nu ? sau dc ? ca alt motiv nu gasesc @Cracky: taci ma, lasa-i, pana sa invete romanu ca dai un ban da FACE mai IE !! Bafta !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 Tinerii si oamenii cu venituri modeste vor si ei un vehicul de transport sau de placere .Asa ca FB exista pentru ei . Sunt proaste dar cu putina grija si pasiune ar merge cit de bine pot ele , dar majoritatea le dau in goarna pina nu mai pot si le intretin cind isi aduc aminte . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 eu nu am timp sa ma ocup de ea,air cand am ,tot timpul imi este ocupat de balariile care trebuiesc surubarite la ea ,nu pentru ingrijire...motocicleta o am ca sa ma fatai cu ea la orice ora in orice conditii cu minim de consum ,s-o folosesc ca masina..seara o lasi in fata blocului,dimienata cand te duci la servici sau facultate te sui pe ea,mergi si mergi si abia cand pica ceva ma ocup si de ea...am avut saptamani cand am mers batraneste cu ea,am avut zile cand ma grabeam si i-am ars gazul,si mult imp cand merg normal...am mers cu ea pe furtuna,inundatie,canicula,noroi,nisip,munte,mare,tot ce vrei,ce nici unii cu enduro n-au visat la noi sa ajunga unde am am fost eu. nu zic ca nu e un motor fiabil,fiindca e copie dupa honda cg 125,ideci e un fel de licienta,numa ca first bike nici la scutere nici la moto nici la biciclete nu va excela si nu a excelat niciodata cu fiabilitatea la plastice si consumabile care contin plastic sau piese metalice facute pe nush unde din materiale indoilenice...asta e problema fratilor... moto meu arata cum arata fiindca nici nu am avut bani sa bag in ea cand imi mai cadea ceva la ea,iar sincer..sa dau 100 ron pt un rahat de plastic de 20cm mia bine al lipesc pe cel care al am,mia ales daca numai o ureche de prindere ar fi rupta... ...alecsxander ar fi bine sa faci ciocu mic fiindca dx-ul tau a fsot lux,de ce?fiindca a fsot gandit bine de la sasiu la piesele de pe el,asa facut de chinezi,ingineresc vorbind,fiindca eu am prima moto facuta de fb din 2004 si au avut si ei mult de invatat si schimbat la urmatoarele variante pana acum,au eliminat si ei destule bug-uri.....la astea din 2004 unele kestii sunt facute din virtutea inertiei nu gandite sa reziste,si la cum am exploatat-o eu,normal ca nu au tinut... bicicletele lor sunt bunicele,am si eu una,si in afara de mici kestii tipice tuturor bicicletelor,merge bine.ma deranjeaza faptul ca multe piese,asa proaste ca materiale cum sunt facute,puteau sa tina mai bine daca desteptii care proiectau legaturile dintre ele nu le-ar fi facut cu cleme,clipsuri sau alte improvizatii,sau pur si simplu sa le fi fixat altfel.. da,o sa fiu inginer in devenire si ma pricep la a proiecta lucruri,si chinezismele ma enerveaza din pdv asta de vedere cu toate ca de multe ori formele,intentiile si chiar designul e bun...dar lipseste esenta de baza..iar in combinatie cu egoismul romanesc,ieftinul si banul lipsa,exploatarea merge in continuare asa cum se poate...si da sunt mandru ca in 3 ani am reusit sa fac mecanica cat altii in 10,mecanica de la a la z pentru orice.si sa nu-mi spuna mie cineva ca proprietarul unui concrode fb de 150 cc care costa in mag 1900 euro si dupa 7 luni cu 1300km vinde cu 25 mil,e bolnav mintal...stie el ce stie... hai sa terminam cu subtilitatile,ca m-am saturat de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 Am dat cam 1200 euro pe un F.B. de 110cc. Daca mai puneam niste bani, cam 3-400 si aveam putina rabdare , cam ce-mi luam eu la banii astia ? Ma refer la o japoneza mai micuta si second hand. Pai eu zic ca aveam ceva bunicel acuma. Asa ca F.B. nu e pentru oamenii cu bani putin ci pentru oamenii neinformati in cea ce priveste oferta de motoare SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.