dOctOr Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 Am dat cam 1200 euro pe un F.B. de 110cc. Daca mai puneam niste bani, cam 3-400 si aveam putina rabdare , cam ce-mi luam eu la banii astia ? Ma refer la o japoneza mai micuta si second hand. Pai eu zic ca aveam ceva bunicel acuma. Asa ca F.B. nu e pentru oamenii cu bani putin ci pentru oamenii neinformati in cea ce priveste oferta de motoare SH. de 1500 iti luai in rs de prin 99 sau chiar mai nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 Salut pe cel care a deschis topic-ul si toti cei care isi arata opinia despre aceasta firma First Bike, numai in felul acesta mai scoatem de pe piata niste nemernici care ne vand gunoaie la preturi exorbitante. De cand mergeam cu bicicleta stiu de aceasta firma si am auzit multe de rau despre ei, odata, de curiozitate am intrat la ei si am cerut un cablu de frana pentru semicursiera, am ramas surprins cand am vazut ca vine cu un cablu de 3 fire impletite, am cerut mai gros si mi-au zis ca nu exista. Ciudat pentru ca eu aveam in mana ceva ce nu exista, cablu de 5 fire si se rupsese dupa 10-15 folosiri, au fost necesare cateva pentru a evita cativa conservari cu IQ mic, mic. Am intrat in urmatorul magazin de pe strada si am gasit cablu cu 5 fire dar am vrut mai gros in piata Aurora am gasit cu 7 fire. Sa revin, toti cei care au avut produse de la FB s-au plans de calitatea lor, nu sunt cei mai buni, sunt cei mai prosti dezinteresati si mai au si EGO-ul mare... Oricat de mult o ingrijesti (bici-moto) ajungi sa iti pierzi roata pe strada, sau sa observi ca nu ai situl strans suficient, nici un surub nu este strans pe ele nici macar spitele,ajungi sa schimbi cosurile cu bile mult mai devreme decat la una care o cumperi din alt magazin sau piata (nu recomand piata totusi) In scurt timp arunci cadrul pentru ca este uzat sau rupt in cele mai multe cazuri. Aici este vorba de REZISTENTA MATERIALELOR adica materialul care este folosit pentru cadru (de ex.) trebuie sa reziste la anumite forte, la fel si pentru alte componente. Am o cunostinta care si-a cumparat o bici cu cadru de aluminiu,omul acela si-a carat bicicleta mai mult decat l-a carat ea pe el, ducandu-se toata ziua la 'service' si ultima data s-a dus la ei cu cadru rupt in doua. Dupa care a venit la mine, ca nu mai putea... vreti sa va zic ca avea pinioane de Cupru pe spate? sa va mai zic ca am schimbat de la primul cos cu bile pana la jenti si schimbatoare? pai atunci ce mama mati vinzi? Cum poti sa pui pe un cadru de 15-20Kg jenti de aluminiu? aluminiu, netratat Al simplu la fel si cadru, de aceea era asa greu. hai ca sunt sigur ca v-am plictisit, mai am multe de zis. Ideea majora: NU CUMPARATI PRODUSE DIN MAGAZINELE FIRST BIKE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MakavelliRo Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 (editat) Am citit si eu prin forumurile aste tot felul de pareri despre FB,acum a venit si randul meu sa imi dau cu parerea. Am lucrat chiar in service-ul fb(nu ca mecanic, ci in administratie ceva)... Bun, hai sa luam pe rand problemele: 1) 80% din oamenii care isi iau produse FB sunt fraieri/prosti/nu se pricep DELOC la ceea ce inseamna un vehicul motorizat! 2) Motoarele sunt destul de calitative la pretul lor, unele au venit in service cu 20000km (bine intretinute) si mergeau bine. 3) Subansamblele sunt foarte proaste calitativ, sunt plastice de cea mai proasta calitate. 4) Managementul firmei nu exista.(as zice ceva de arabi, dar o sa creada lumea ca sunt rasist) Nici nu puteti sa va imaginati ce tuninguri au venit in service...de la modele cityflex pe care mergeau DOUA persoane de 90 kg fiecare(limita maxima fiind 100kg)...si apoi se plangeau ca nu merge mai repede de 20km/h. Unii si-au montat pe scutere lada pt carat cartofi .Nu mai vorbim de griparea motoarelor, schimbul de ulei fiind pentru multi o necunoscuta. Exemple ar mai fii, dar momentan nu mai imi amintesc de toate , voi reveni cu noi exemple. Morala, daca esti prost, platesti. Sfatul meu, intereseaza-te inainte, iar daca vrei doar sa faci naveta prin oras sau la 10-20 km de casa..nu sunt rele scuterasele astea...dar daca vrei burnouturi, viteza, figuri...iti recomand un scuter "de fitze". Spor! Editat Ianuarie 22, 2008 de Makavelli.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 Da' ce zici prietene de un produs F.B. de 110 cc , pe care il intretii , nu te dai la el , dar totusi vezi ca i se desface jugul , se sparge camera de 2 ori fara sa dai in cuie sau sirme , i se desfac suruburi , atirna fire din instalatie pe motor si risti sa se topeasca si sa faca scurt , amortizoarele spate ba sint tari , ba sint moi ... Mai am , da' nu-mi vin acuma in minte. Astea nu sint probleme legate de suprasolicitari . Si ce zici de un service la care te duci si nu stie mecanicul cit ulei sa bage( motor in 4 timpi) sau de ce se aude un zgomot la roata fata ( cadea furca , avea bataie din jug)? Si ce zici cind comanzi o piesa care nu mai vine , deci improvizezi tu una (maneta de frina)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 eu am lucrat in service moto si veneau multe FB. jugu se desface-are joc mare acolo. multe multe... toba se infunda. si aia nu e toba. e o prostie. parca are 3 tobe acolo in loc de 1. si multe altele.. plus ca plasticul e de mantuiala... nasoale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oana.sepe Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 salut am si eu o intrebare unde gasesc si eu un filtru de ulei ?am si eu tot un fb de 200 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 de unde ai luat scuterul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 in continuare astept sa-mi vina comanda pentru cotul carburator fara decare moto nu poate functiona,carena stanga de la filtru de aer,cablu kilometraj,releu semnalizare,si pana mea cine stie cate ori mia fi de nu-mi aduc aminte...din noiembrie am facut comanda..si am mia facut-o inca o data in ianuarie ...sambata asta mi-a zis unkimeu ca ma duce undeva si sudeaza in aluminiu cotul carburator,releu semnalizare am improvizat ceva de masina....si cam asta e situatia...adica in continuare de c.a.c.a.t ...am intrat pe aici doar asa din curiozitate sa vad cu ce minuni se mia lauda lumea....aceleasi balarii ca intotdeauna..de ajungi sa mergi cu roata in mana nu alta .......bafta si bulan exagerat...si caldurica pt zilele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 au scos un nou model de viteza .. O sa fure ochii necunoscatorilor .. http://www.firstbike.ro/Motociclete/speed.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 bordu nici nu e copiat de la cbr ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 (editat) felicitari pt deschiderea acestui topic daca as fi pt o zi presedinte as inchide a doua zi toate fabricile magazinele fb si pe patroni dupa ce leas comfisca averile ias obliga toata viata sa mearga doar cu porcariile infecte produse de ei ps - rog pe cei care inca mai folosesc scuza pretului pt a achizitiona aceste jeguri sa faca in final si un raport pret/calitate/asteptari/satisfactii ... daca veti privi asa lucrurile aceste 'produse' vor iesi cu mult mai scumpe decat un ferari ... si cu mult mai proaste decat o trotineta din plastic ... nu inteleg cum de OPC-ul lasa sa existe pe piata asa bataie de joc la adresa clientilor ... Editat Februarie 29, 2008 de mau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shazz Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 (editat) ... nu inteleg cum de OPC-ul lasa sa existe pe piata asa bataie de joc la adresa clientilor ... sunt la standarde europene tot ce iese din fabrica first bike. mai conteaza si cei ce le conduc. faptul ca te sui pe un fb si iti cad suruburile in mers nu inseamna ca e moto de caca inseamna ca inainte de a te sui pe ea nu ai facut nici o verificare rapida la toata moto, ceea ce este recomandat in toate cartile moto". Eu pot sa spun ca am un prieten care are un racer de vreo 2 ani. a facut vreo 15mii de km si a fost si inafara cu ea, si merge brici si acu. Iar ca nota personala: Eu nu stiu de ce se spune ca nu sunt bune. Raportul pret calitate este unul foarte bun, pentru ca nu gasesti o moto ca royal de exemplu care sa coste 2200 de euro noua. Multi o sa spuna decat 2200 euro noua mai bine una sh de renume... nu sunt de acord cu aceasta afirmatie pentru ca nu stii cum a condus-o ala dinaintea ta si este posibil sa iei teapa mare sau sa mai investesti ceva euro in ea ca sa o faci sa mearga. Parerile sunt relative si din ce am vazut eu motociclistii sunt la fel ca soferii prefera un bmw din 85-95 decat un logan nou... Si ca sa inchei 90% dintre cei ce au avut FB habar nu au de un pic de mecanica sau de intretinere. Era pe forum cineva care a pus mana pe un royal futat si l-a facut (eu nu l-am vazut pe respectivulsa se planga) Editat Ianuarie 27, 2009 de shazz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Ca sa merg cu o japitza, pardon, motoreta, trebuie sa cunosc mecanica ? JANEEEE, motocicleta de enduro, a sarit 2 damburi cu ea si dupa aia ii indrepta ghidonul ca la bicicleta, cum vine asta ? CACA-TE PE EA DE FIRMA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Ca sa merg cu o japitza, pardon, motoreta, trebuie sa cunosc mecanica ? JANEEEE, motocicleta de enduro, a sarit 2 damburi cu ea si dupa aia ii indrepta ghidonul ca la bicicleta, cum vine asta ? CACA-TE PE EA DE FIRMA ! Sa nu mai pomenim de cadru rupt in doua . Eu pot sa spun ca am un prieten care are un racer de vreo 2 ani. a facut vreo 15mii de km si a fost si inafara cu ea, si merge brici si acu. Uau . Hai sa nu exagerez si sa zic un 30 de mii . Cand o face 30 de mii atunci sa zici . 15 mii face si o roaba daca e de munca cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreew Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 La inceput First bike astia faceau doar biciclete , si erau destul de bune . Pe parcurs au inceput sa faca de toate vazand ca fraierii cumpara . E de cacao aceasta firma . Produsele ( scutere , aparate fitness , atv-uri ) sunt de o calitate care lasa de dorit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZuZu26 Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 La inceput First bike astia faceau doar biciclete , si erau destul de bune . Pe parcurs au inceput sa faca de toate vazand ca fraierii cumpara . E de cacao aceasta firma . Produsele ( scutere , aparate fitness , atv-uri ) sunt de o calitate care lasa de dorit ... Bicicletele First Bike bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 La inceput First bike astia faceau doar biciclete , si erau destul de bune . Pe parcurs au inceput sa faca de toate vazand ca fraierii cumpara . E de cacao aceasta firma . Produsele ( scutere , aparate fitness , atv-uri ) sunt de o calitate care lasa de dorit ... Hai sa va moara voua antena de bulgari ca erau bune bicicletele alea... Poate in comparatie cu un Pegas de 20 de ani, da' nici acolo n-as fi sigur.. Bicicletele First Bike bune? Lasa ma, ca asa fac unii vanzare in romanica... Ceea ce era cel mai tare la biclele astora, ca si la DHS dealtfel, era ca le ziceau mountin bike si in cartea lor scria ca este interzisa folosirea pe drumuri neamenajate. Pai sa se duca ei la mountin pe asfalt... Am scos-o O DATA de pe asfalt, pe drum forestier, nu off road, si mi s-a futat toata coroana din gatul furcii. Asta in afara de faptul ca amortizoarele au lucrat vreo...doua luni. Dupa aia:gata, furca a devenit rigida. Vreti sa va mai povestesc ce au zis aia de la servici cand m-am dus sa ma plang? Atentie, era in garantie. Concluzie: First Bike=produse de cacao la preturi muuuult peste valoarea lor. Apropos, cred ca aia au profit 200% la preturile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 sunt la standarde europene tot ce iese din fabrica first bike. mai conteaza si cei ce le conduc. faptul ca te sui pe un fb si iti cad suruburile in mers nu inseamna ca e moto de caca inseamna ca inainte de a te sui pe ea nu ai facut nici o verificare rapida la toata moto, ceea ce este recomandat in toate cartile moto". Eu pot sa spun ca am un prieten care are un racer de vreo 2 ani. a facut vreo 15mii de km si a fost si inafara cu ea, si merge brici si acu. Iar ca nota personala: Eu nu stiu de ce se spune ca nu sunt bune. Raportul pret calitate este unul foarte bun, pentru ca nu gasesti o moto ca royal de exemplu care sa coste 2200 de euro noua. Multi o sa spuna decat 2200 euro noua mai bine una sh de renume... nu sunt de acord cu aceasta afirmatie pentru ca nu stii cum a condus-o ala dinaintea ta si este posibil sa iei teapa mare sau sa mai investesti ceva euro in ea ca sa o faci sa mearga. Parerile sunt relative si din ce am vazut eu motociclistii sunt la fel ca soferii prefera un bmw din 85-95 decat un logan nou... Si ca sa inchei 90% dintre cei ce au avut FB habar nu au de un pic de mecanica sau de intretinere. Era pe forum cineva care a pus mana pe un royal futat si l-a facut (eu nu l-am vazut pe respectivulsa se planga) Ti se pare normal la o motocicleta noua sa trebuiasca sa strangi suruburile pe ea inainte de fiecare iesire, sa se rupa cadrul fara sa mergi cu motorul pe coclauri, sa pice plasticaraia de pe ea dupa nici o luna, sa se rotunjeasca capetele suruburilor de parca ar fi facute din telemea, sa se strambe supapele dupa nici 8000 de km in conditii de rodaj ca la carte, fara forja si cu ulei din cel mai bun? Lista mai poate continua pana maine dimineata... P.S. Si-a facut First Bike-ul cont pe Motociclism.ro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreew Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Eu am o bicicleta freestyle de 3 ani si nu am avut probleme cu ea pana acum.Probabil ca n -o fortez ca altfel raman cu ghidonu' in mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 vad ca toti va plangeti ca se rup cadrele la first bike. intr-adevar, cadrele de la first bike sunt de o calitate foarte slaba. pe langa faptul ca sunt al naibii de grele mai sunt si moi. dar nu am vazut pana acum cadru care sa nu se fisureze/rupa. am reusit sa fisurez si cadre de calitate, dar foarte greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shazz Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) Ti se pare normal la o motocicleta noua sa trebuiasca sa strangi suruburile pe ea inainte de fiecare iesire, sa se rupa cadrul fara sa mergi cu motorul pe coclauri, sa pice plasticaraia de pe ea dupa nici o luna, sa se rotunjeasca capetele suruburilor de parca ar fi facute din telemea, sa se strambe supapele dupa nici 8000 de km in conditii de rodaj ca la carte, fara forja si cu ulei din cel mai bun?Lista mai poate continua pana maine dimineata... P.S. Si-a facut First Bike-ul cont pe Motociclism.ro? Nu mi se pare normal sa strangi suruburile, sa-i cada platicurile sau tot ce ai spus tu, dar toate chestiile astea ti s-au intamplat tie? sau ai auzit de la altii... si apoi nu stiu ce sa zic, sunt multi care au scule fb si merge brici si sunt altii care raman fara ele dupa vorba ta nici 8000 de km cu rodaj facut ca la carte. Si sa iti mai spun o chestie, eu sunt student la constructii de masini, specializarea ingineria sudarii in iasi si iti spun sigur ca un surub sau sudurile la cadru sau alte elemente nu se distrug chiar asa usor, doar pentru ca nu sunt bune, iaca nu m-am interesat la fb sa vad daca nu e testat fiecare moto in parte cand iese de pe stand. NU sunt angajat fb si nu reprezint firma. Eu nici nu ar trebui sa vb pentru ca nu am moto fb si nici experienta doar ca am citit foarte multe posturi si topicuri, am fost pe la magazine fb, m-am uitat la ea, am intrebat daca si-au mai luat si altii si care e treaba cu service-ul, am intrebat de probleme cu moto si cel putin mine la vaslui nu au fost cazuri de genul amintit mai sus cu motociclete si mai toata politia la noi are modelul ala Formula de 200cmc Ca sa merg cu o japitza, pardon, motoreta, trebuie sa cunosc mecanica ? JANEEEE, motocicleta de enduro, a sarit 2 damburi cu ea si dupa aia ii indrepta ghidonul ca la bicicleta, cum vine asta ? CACA-TE PE EA DE FIRMA ! nu ti se pare normal ca trebuie sa stii si mecanica si mai de toate? toti cei care se numesc motociclisti ar trebui. toti cei care au socialiste, asta ti-ar spune... am vazut de curand long way round si li s-au defectat la aia bmw noi noute dupa numai 15000 de km si le-au dus in service? NU le-ai repart ei, li s-a rupt cadrul, au fost si l-au sudat, si lista continua. salut vad ca sunteti mai vechi ca mine pe forum dar in motociclism ??? imi pun un semn de intrebare aici !! nu stiti ca , cat dai atat face io mi am luat de la first bike am dat 2000E pe o copie de cbr 125 si da e jumate din ce e un cbr pt ca atat face . service ????? daca stai dupa ala o sa mori pieton asa ca puneti fratilor mana pe cheie si pe patent si bagati picioru in salopeta , io m-am ********* in ea de garantie dupa o luna si am umblat la motor si ma bucur ca am facut-o pt ca acum merge super . nu sunt fan first bike si nici un mucos care merge de ieri cu motorul ,inainte aveam un gs 500 cu banii luati pe el mi am rezolvat problemele si mi am luat un first bike .nu o sa raman cu asta ( SPER ) da nici nu o sa l dau pt ca e usor de reparat . multi de pe forum inteleg ce incerc sa zic << daca o sa ramai cu el la marginea drumului ce o sa faci ,si ce cauti sa l lovesti frate nu stii sa mergi . ai multa bafta nu va mai plictisesc AICI ESTE UN MOTOCICLIST ADEVARAT. Asta gandire... si imi intareste parerea... Editat Ianuarie 28, 2009 de shazz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZuZu26 Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Eu am o bicicleta freestyle de 3 ani si nu am avut probleme cu ea pana acum.Probabil ca n -o fortez ca altfel raman cu ghidonu' in mana zici ca ai si folosit.o mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) nu ti se pare normal ca trebuie sa stii si mecanica si mai de toate? toti cei care se numesc motociclisti ar trebui. toti cei care au socialiste, asta ti-ar spune... Mosule, uite care e treaba ! "Pe vremea" socialistelor ERAI OBLIGAT SA STII MECANICA PT ca nu exista tehnologia din ziua de azi, atat de avansata si fiabila ! De ce ar trebui sa stiu mecanica, ca sa fiu motociclist ? EXISTA UN CRITERIU CA SA FIU MOTOCICLIST ? e o lista cu lucruri care trebuie sa dovedesc ca le cunosc ? Mie imi e suficient ca ma simt extraodinar pe motocicleta si zic eu ca ma descurc destul de ok pe o motocicleta. Asadar, aruncati-le in container.. sa se duca inapoi in china ! (first-bike-urile) Editat Ianuarie 28, 2009 de IceCube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreew Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 zici ca ai si folosit.o mult Pai chiar am folosit-o , am facut si cateva trick uri dar am si mers cu ea , si se comporta foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Nu mi se pare normal sa strangi suruburile, sa-i cada platicurile sau tot ce ai spus tu, dar toate chestiile astea ti s-au intamplat tie? sau ai auzit de la altii... si apoi nu stiu ce sa zic, sunt multi care au scule fb si merge brici si sunt altii care raman fara ele dupa vorba ta nici 8000 de km cu rodaj facut ca la carte. Si sa iti mai spun o chestie, eu sunt student la constructii de masini, specializarea ingineria sudarii in iasi si iti spun sigur ca un surub sau sudurile la cadru sau alte elemente nu se distrug chiar asa usor, doar pentru ca nu sunt bune, iaca nu m-am interesat la fb sa vad daca nu e testat fiecare moto in parte cand iese de pe stand. NU sunt angajat fb si nu reprezint firma. Eu nici nu ar trebui sa vb pentru ca nu am moto fb si nici experienta doar ca am citit foarte multe posturi si topicuri, am fost pe la magazine fb, m-am uitat la ea, am intrebat daca si-au mai luat si altii si care e treaba cu service-ul, am intrebat de probleme cu moto si cel putin mine la vaslui nu au fost cazuri de genul amintit mai sus cu motociclete si mai toata politia la noi are modelul ala Formula de 200cmc nu ti se pare normal ca trebuie sa stii si mecanica si mai de toate? toti cei care se numesc motociclisti ar trebui. toti cei care au socialiste, asta ti-ar spune... am vazut de curand long way round si li s-au defectat la aia bmw noi noute dupa numai 15000 de km si le-au dus in service? NU le-ai repart ei, li s-a rupt cadrul, au fost si l-au sudat, si lista continua. AICI ESTE UN MOTOCICLIST ADEVARAT. Asta gandire... si imi intareste parerea... asta este o mentalitate comunista 100% cum poti sa gasesti scuze pentru o companie ai caror patroni ar trebui bagati la puscarie pentru produsele de proasta calitate pe care le vand intradevar si prostia si necunoasterea celor care cumpara FB este mare ... dar este si de datoria celor care au idee cu ce se mananca un produs de calitate sa incerce sa elimine de pe piata o astfel de firma producatoare de rebuturi PS - comercializez piese si consumabile auto si moto de cativa ani buni, cunosc bine fenomenul - va implor nu mai cumparati FB - de la role pana la biciclete ... de la scutere pana la motorete ... nu merita. ok veti spune cat dai atata face ... ei bine va inselati ... dati mai mult decat face ... mult mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.