Marcos Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 Ieri intr-o tura mai greuta am picat in cap ... Totul bun si frumos, insa mobra din acest punct a refuzat sa mai porneasca ... Am curatat,schimbat bujia ... Scanteie da ... Am curatat carburatoarele si am schimbat un racord flexibil intre motor si carb (era rupt) ... Acum benzina da, dar tot nu porneste ... Cu bujia scoasa am bagat o surubelnita sa vad daca cilindrul e oke ... Se misca sus, jos, din ce am pipait eu asa nu pare spart ... Am desfacut capacul de chiulasa ... lantul de distributie e oke, intins, axele cu came se misca ... Acum exact cand e sa deschida supapele de admisie merge greu ... adica trebuie sa ma las tare de tot pe kick-starter ... La cele de evacuare merge usor. Pe admisie imi da aer inapoi cand dau la carja (cu carb scos, pus mana). De asemeni se aude si un zgomot metalic, ca si cum s-ar lovi metal cu metal ... Ce poate sa fie ? Ca eu unul nu prea mai stiu ce sa-i fac... PS : Stie careva vreun mecanic bun ? PPS : Mobra este o Yamaha XT 350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 Stiu io dar e in Canada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 cred ca nu ai reglat bine carburatoarele. Uda bujia dupa ce obosesti sa dai la pedala? Ia incearca sa pui niste spray de pornire pe la carburi sa vezi daca da niste rateuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marcos Postat Mai 13, 2007 Autor Share Postat Mai 13, 2007 Carburatoarele chiar sunt oke ... Bujia se uda ... totusi vine inapoi amestec in carburi cand dau pedalele ... am impresia ca e ceva la supape ... sau timingul la ele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 sa nu ai toba infundata - ia incearca fara ea, poate s-a desprinss ceva rugina pe acolo si a facut dop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 ia verifica distributia, vezi daca e pusa la punct, cat si jocul la supape. macar sa elimini si treaba asta din ecuatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marcos Postat Mai 14, 2007 Autor Share Postat Mai 14, 2007 Am surubarit azi mai mult ... Deci distributia era dereglata rau ... Mai ales admisia actionat mult mai devreme Am reglat ca la carte ... Sunetul metalic a disparut (probabil dadea cu supapa in piston ...) dar tot nu porneste ... In continuare da amestec inapoi in carburatoare ... Evacuarea am scos-o oricum ca sa ajung la intinzatorul de lant de distribuite ... So, acum sa dau jos chiulasa ... Intrebarea e, oare oi mai gasi supapele intregi ? PS : Cum naiba de la o cazatura sa se deregleze distributia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marcos Postat Mai 15, 2007 Autor Share Postat Mai 15, 2007 Supapele se pare ca au primit lovitura de gratie ... So, dupa cum arata din poza, chiulasa+supape noi sau doar supape ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 pe piston se vede vre-o amprenta de la supape? daca le scoti sunt strambe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 Daca supapele din poza sunt actionate de axele cu came pe spate ( adica daca deaia sunt unele deschise si nu din alte motive) poate ai noroc si nu s-au strambat . Demonteaza-le si verifica cu un comparator daca-s strambe tijele iar apoi dupa remontare verifica daca inchid bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CARBUNELE Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 Probabil din busitura s-a decalat distributia si pistonul a lovit supapele (pe piston trebue sa se vada urme).Daca nu ai lovituri pe piston ai scapat. Verica oricum etanseitatea supapelor, semeringurile de supapa, lantul de distributie si intizatoarele. Nu face compromisuri pentru ca patesti ca mine. Vezi topicul Piese distruse by Carbunele. Multa bafta la reparatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marcos Postat Mai 15, 2007 Autor Share Postat Mai 15, 2007 (editat) In poza axele cu came sunt scoase ... Deci supapele nu sunt actionate cu nimic si se vede clar cum sunt strambe Pe piston a ramas in zgura urme, dar nu pare spart la prima vedere ... Lantul de distributie a fost schimbat anul trecut, ca de altfel ff multe piese in motorul asta (piston, segmenti, toti rulmentii, pinioane, ambreiaj etc etc). La desfacere lantul parea f bine intins so ... Ma si mir cum a putut sa scpae Deci despre cauza decesului nu mai am nici o indoiala, insa intrebarea mea este, dupa cum pare, credeti ca e mai cuminte chiulasa si supape noi sau doar supape+ghiduri de supape in chiulasa exixtenta ? Editat Mai 15, 2007 de Marcos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 supape, ghiduri si curata naiba pistonu si vezi cat e de afectat, ca daca ai cea mai mica banuiala ca ar fi lovit mai bine il schimbi sa nu crape cand esti plecat pe coclau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Man numai la tine se putea intampla asa ceva. Stii tu ideea aia ta cu chiuloasa de tt ceva Hp in plus ?? Si mai intai de toate verifica pinionul de pe abielaj dac zici ca era bine intins lantul.mai vrei Dinamometrica aia?? 52 cad+ transport nus cat este dar daca o vrei ma interesez pe piston se vede vre-o amprenta de la supape? daca le scoti sunt strambe? Ce amprenta frate pe piston?? Supapele alea s-au strambat de prea multa compresie fiind aerul mai dens la munte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Poate e o idee sa mai verifici ceva... La mine la Husky din cauza ca pistonul a lovit in chiuloasa, in zona respectiva s-a cam ingustat canalul segmentului de compresie. Ca urmare, compresie ioc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Ce amprenta frate pe piston?? Supapele alea s-au strambat de prea multa compresie fiind aerul mai dens la munte ! aer mai dens la munte - parca era ceva mai rarefiat pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 aer mai dens la munte - parca era ceva mai rarefiat pe acolo da, dar e mai dens pentru ca e mai rece... si se compenseaza... rarefierea incepe undeva mai sus, nu avem noi munti pt asta... ce mi-e dor de niste supape si lant de distributie... si restu... man, schimba doar supapele, sfatul meu... la mine cand am patit buba asa o supapa s-a rupt ca un sticx si una era indoita cam 30grade... am schimbat doar supapele si motorul merge brici.. ar fi trebuit sa schimb si semeringurile si ghidurile dar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 da, dar e mai dens pentru ca e mai rece... si se compenseaza... rarefierea incepe undeva mai sus, nu avem noi munti pt asta... dar.... presiunea atmosferica scade pe masura ce altitudinea creste indiferent ce temperatura a aerului ai acolo. datorita chettiei asteia functioneaza altimetrele si asteasimt si 10 m diferenta. compresia simpla nu stramba supape in cilindru - cand ai compresie supapele sunt inchise complet, cand ai evacuare (supapele se deschid pe ultima parte a detentei ) pistonul e jos si energia exploziei e deja epuizata. poate sa ai necazuri aici daca folosesti nitrometan sau alte porcarii dar slabe sanse. Singurul fenomen care poate stramba chestii in motor pe miscare ascendenta a pistonului este un soc hidraulic provocat de prezenta in camera de ardere, in cantitate mare a unui lichid incompresibil - ulei, apa - si de obicei daca ai soc hidraulic se indoaie biela, se sparge pistonul, etc (de aia la avioanele cu motorstea se invarte elicea la mana de 50 de ori inainte sa ii dea contact) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 DCSAN a zis la misto faza cu aerul mai dens si voi ati luat-o in serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 DCSAN a zis la misto faza cu aerul mai dens si voi ati luat-o in serios si remarca mea era la mist, ca de aia avea smiley in ea, altfel scriam toata polologhia de la inceput, dar belbody vad ca a luat-o in serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marcos Postat Mai 16, 2007 Autor Share Postat Mai 16, 2007 Pistonul arata cam asa ... Au lovit supapele in el, dar eu zic ca e oke, nu vad fisuri&shit ... Anyway, am gasit pe ebay o ocazie la chiulasa completa+supape ... Asa ca s-ar putea sa o rezolv eleganmt daca castig licitatia Urmatoarea intrebare : cu chiulasa noua, sa pun si garnitura noua intre cilindru si chiulasa sau ar merge cea exixtenta, tinand cont ca nu are nici macar un anisor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Pistonul arata cam asa ... Au lovit supapele in el, dar eu zic ca e oke, nu vad fisuri&shit ... scoate de acolo si spala, ca la cata calamina a re e posibil sa ni vezi mare lucru. plm arata mai jegos decat ala de la ijul meu in 2t. p.s. - e posibil sa se fi gripatputin supapele in pozitia de schis de la niste calamina care s-a dezgradinat si a apucat intre supapa si scaun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Vezi man si ti-am zis sa o speli si tu ca se incalzeste tare de tot mai ales ca aveai tot nou prin ea .Ai verificat pinionul de pe ambielaj???Tre sa o diagnostichezi la fix ca dupa ce o pui la loc poate sa-ti faca din nou faza.Stiu ca nu problem de bani la tine e de timp si de dat cu mobra de aia tre sa mai sapi sa-ti dai seamam de ce a "sughitat".Garnitura tre sa iei alta ca are o substanta speciala pe ea si dac ai strans-o si sa incalzit e ''pa" daca o desfaci si o pui din nou. Transport cu posta normala 4-6 weeks 24,60 Cad cu posta rapida 4-6 business days 47,92 cad Estimate Small Packet la o greutate de 2 KG am pus DCSAN a zis la misto faza cu aerul mai dens si voi ati luat-o in serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hbase.../barfor.html#c1 pai si eu am spus ca nu e asa?? Doar ca odata cu altitudinea scade temperatura deci creste si densitatea... faza cu muntii am aberat-o un pic. Pistonul arata cam asa ... Au lovit supapele in el, dar eu zic ca e oke, nu vad fisuri&shit ...Anyway, am gasit pe ebay o ocazie la chiulasa completa+supape ... Asa ca s-ar putea sa o rezolv eleganmt daca castig licitatia Urmatoarea intrebare : cu chiulasa noua, sa pun si garnitura noua intre cilindru si chiulasa sau ar merge cea exixtenta, tinand cont ca nu are nici macar un anisor daca nu e crapata lasa garnitura asa cum e curata naibii pistonul ala, cum naiba a ajuns in halul ala???? nu are nimic... nu e crapat, nu crapa el asa usor, poti eventual sa verifici sa nu fie deformat sau cum zicea Cstelia sa nu fi fost afectate canalele segmentilor... vezi cum se misca segmentii pe canale... ar trebui sa se miste lejer.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Distractiv topic de mult nu am mai ras asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.