Toată activitatea
- Ora trecută
-
123455Rareș s-a înregistrat pe forum
- Azi
-
-
Salut la cum arata lucrurile mai tine minim o săptămână doua. Ai prins și convoiul militar după Cheia?
-
DemeteR801 îl urmărește pe Kawasaki Ninja 650 2021
-
De vânzare Kawasaki Ninja 650 An fab 2021 Achizitionata de la Est Bike Constanța Primul proprietar 9000 km Acte valabile(ITP, ASIGURARE, se poate elibera fiscal) Tehnic motocicleta este stock Permis categ A(67cp) Mici îmbunătățiri vizuale(parbriz, sa retapitata, camere fata/spate, suport număr, crash pad, mânere frane, usb). Moto se poate vedea în Ghermanesti Ilfov Preț 6500 E TVA deductibil(este înmatriculată pe firma) Gabi 0724280087
-
Am fost azi pe DN1A și drumarii lucrau de zor la reasfaltare, începând din pasul Bratocea spre Cheia (spre Brașov drumul a fost reasfaltat acum câțiva ani). Se circula alternativ, din păcate n-am făcut nicio poză. N-am găsit nimic prin presă despre asta. Știe cineva cât de mult și-au propus să reasfalteze? Dacă ar fi după mine, drumul ar trebui făcut cel puțin până în Văleni. Asfalt uscat
-
Alin34 s-a înregistrat pe forum
-
Problema Yamaha Virago 400
topic a răspuns lui Kristian în cristian floreaul Service si intretinere curenta
Completeaza-ti datele de la avatar. -
In urma cu doi ani AMI a fuzionat cu Louis (vezi siteul Louis). Eu am fost ultimul mohican la AMI, de atunci la Louis. Restul instructorilor sunt si ei pe la alte scoli de prin poligon. AMI, practic, nu mai exista. Platoul moto din Ilioara e decent fata de restul zonelor dedicate auto. Marea chestie acolo e ca poti face exercitii adventure. Eu mai fac acolo perfectionare cu elevii dupa ce-si iau permisele si mobre. Duminica e gol si poti sa faci cam ce-ti trece prin cap. Ca scoli de acolo nu il stiu decat pe Adi Budoi (Scoala Moto Adi) cu care am facut acum 22 de ani, dar pe vremea aia era angajat la Dinu, nu avea scoala lui. Acum nu stiu daca mai face el personal cursuri iar pe instructorii lui nu ii cunosc. Multumesc, apreciez. De la A2 la A, daca chiar ai mers pe A2, singura chestie este sa-ti reintri in stilul de mers pe strada pentru examen, care n-are nicio legatura cu mersul nostru de zi cu zi. Sunt scoli ieftine care nici nu te scot macar pe strada la trecerea asta. Sunt unele care nu te scot nici cand ai doar B. Si o reexaminare te costa 900-1000 de lei. Deci atentie ce alegi. Ai ales ceva, pana la urma? E posibil sa fie mai greu cu el care a mers decat cu unul cu ceva talent dar care nu a mers.
-
Problema Yamaha Virago 400
topic a răspuns lui Speedy.K în cristian floreaul Service si intretinere curenta
Eu am o parere foarte proasta. Am pus-o pe OLX, sa scap de ea. -
Imi sufla benzina din al 2 lea carburator afara si nu porneste? Cineva cu o parere, Multumesc.
-
cristian florea s-a înregistrat pe forum
-
Toate au acelasi pret ...ca-i cu medical inclus , ca-i fara ...tot acolo ajungi ....grosier , undeva spre 3000. Nu-i exclus ...is pe youtube niste unii care urca pietre cu Harley...tine doar de skill , boloks , si marafetii din poznar
-
Buna dimineata! Uichend, uichend, da' am de muncit serios.
-
l.u.v îl urmărește pe BMW R1250RT 2024 și Transfăgărășan 6.08.25
-
Felicitări! Este impresionant ce faceți la vârsta dvs! De curiozitate, câți ani aveți?
-
Vei pierde o grămadă de bani. Motor nou, luat de un an. 🫣
- Ieri
-
Lazuli22 s-a înregistrat pe forum
-
VID-20250719-WA0004.mp4
-
Update: Casca Axxis Hunter Oni s-a dat. Inca valabile casca Axxis Jet cu grafica pistons si Casca MT Genesis. Pretul castii MT scade la 400 de lei. Numai bine!
-
Din motive serioase de sanatate (trebuie sa renunt la motociclism…), vand motocicleta pe care spusesem ca nu o voi vinde niciodata: Honda Transalp 650, an 2005, 30.900 km, in stare excelenta, intretinuta ca la carte. Anvelope (Metzeler Tourance an 2024) si lant + pinioane in stare foarte buna. Placutele de frana in stare foarte buna. Motocicleta nu necesita nicio investitie in viitorul apropiat. Cric central, crash bars laterale, suport telefon+priza curent, 2 chei. Valize laterale Trax Sw-Motech. Motocicleta este in posesia mea de la 15.500 km (anul 2023) si este ca noua (pe una din carenele laterale are inca folia de protectie cu care vine din fabrica pentru protectia stickerelor!). Nu are niciun defect, nu necesita nicio investitie. A fost folosita doar in regim touring la drumuri lungi, fara excese (90-100 km/h in viteza a 5-a), si intretinuta conform manualului. Ofer si cablu de acceleratie + cablu ambreiaj noi, si un set de 4 bujii noi, cumparate ca rezerva pentru drumurile lungi. ITP si RCA valabile, se ofera fiscal, motocicleta are toate acele necesare cerute de lege. Pret 3900 euro negociabil. Bucuresti, Sector 1, telefon 0744 504 126, Horia
-
Portbagajul ala in spate l-am vazut acum ceva ani in niste postari de la rusi care rusi puneau bagaj zdravan pe el; cam ciudatel fiindca e amplasat f in spate si, pe de-o parte, de la greutatea mare si parghie poti afecta stabilitatea motocicletei (la denivelari tinde sa descarce fata prea mult, poate chiar mici tendinte de wheelie pe neasteptate). Pe de alta parte la ce parghie se genereaza - cred ca si solicitarile in shasiu nu sunt chiar neglijabile si pot aparea fisuri in punctele de ancorare. Iar despre aspectul estetic - no comment... Similar peste topcase cred ca a ales 'placa' in loc de grila clasica pt a suporta greutate mai mare; la GTL deja topcase-ul e montat mai in spate cu vreo 5cm decat la GT si are 'tzopaiala' aia clasica si mai pronuntata - daca pune greutate mare pe el o sa loveasca si mai tare pasagerul in spate. In iarna sper sa reusesc sa-mi fac ranforsare metalica pe sub suportul de topcase ca sa elimin acel balans enervant. Scaritele alea suplimentare ('highway pegs' cum le numesc ei) le am si eu, le folosesc doar la drumuri lungi de autostrada (+1000km/zi). Ce sa zic - sunt urate cu spume si nu aduc un confort de Goldwing dar clar destind picioarele. Avantajul este ca pui piciorul pe ele in diverse pozitii (cu talpa direct pe ele sau pui doar calcaiul si tii piciorul perfect intins) - pe autostrada 10 minute la fiecare ora folosite chiar dezmortesc picioarele.
-
Vând eu permis dacă e cineva interesat. Și asa l am degeaba.. Apropo de ură și râcă: Urcam cu vitezana pe acolo Glumesc, filmarea mereu face sa pară ușor / lin traseul.
-
Sedinte terapie DR. 650R DAKAR 1993
topic a răspuns lui Kristian în ulei_motoul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
+1!. L-am vazut si pe Olx. -
Spune linistit ce ai de spus,dar fara chestii personale,daca se poate.
-
Sedinte terapie DR. 650R DAKAR 1993
topic a răspuns lui apriliacluj în ulei_motoul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
tu nu esti pregatit @initiator: misto, spor la vanzare!! -
Aurel Niculescu s-a înregistrat pe forum
-
Nu, asta se cheamă ignoranță. Dar dacă așa înțelege el legea, să-l lăsăm să descopere rigoarea ei. Că dacă mai comentez, mi se reproșează că opresc avântul tinerei generații care vrea să se dea pe 2 roți. Succesuri! Maxime!
-
O idee de scoala ceva mai ietina? Ma intereseaza pentru a trece de la A2 la A. Intentionez sa fac si un curs de conducere defensiva, astfel calitatea scolii imi este irelevanta, interesul mi-e doar sa fie facuta.
-
Sedinte terapie DR. 650R DAKAR 1993
topic a răspuns lui frigider în ulei_motoul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
i-as da capat. -
ulei_moto îl urmărește pe Sedinte terapie DR. 650R DAKAR 1993
-
Sedinte terapie DR. 650R DAKAR 1993
un topic a postat ulei_moto în Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Vand pachet de terapie in natura alaturi de DR 650R SP44B 1993. Sedintele se pot efectua individual sau impreuna cu prietenii/familia in cea mai apropiata sursa de natura cum ar fi lunca unui rau, padure, deal, munte, poate chiar si mare. Transportul pana la destinatia sedintei se poate face pe cont propriu pe sosea, DR-ul find inregistrat si in registrele DRPCIV, DAR nu dispune de acreditare ITP sau RCA. Certificatul fiscal se poate elibera fara probleme, de principiu pe loc in timpul programului de lucru al primariei. Printre calificarile DR-ului, acesta dispune de pornire exclusiv la KICKSTART cu decompresor manual, asta inseamna ca necesita o secventa specifica de pornire, nu sa dai la kick ca nebunul, are in jur de 40 cp, carburator original MIKUNI bst-40, cu jicloare mai mari, filtru de aer sport twin air si finala dominator ( neomologata ) cu un sunet extraordinar ( copiii vecinilor imi spun ca ma aud de la departare si ca sunetul seamana cu al unui elicopter ) + db killer. La pachet vine si cu o finala omologata MARVNG. Informatii despre pachetul se pot solicita la 0737 785 284, pe topic sau pm. Pret - 9000 lei Pentru vizionari - com. 1 Decembrie, jud ilfov ( fix pe malul Argesului ) p.s. acest anunt nu este un pamflet si nu trebuie tratat ca atare, daca am omis ceva, sau doriti sa scriu datele in formatul clasic, va rog sa ma anuntati si modific -
Doar în America vezi motociclete impopoțonate cu tot felul de prostii. Mă refer strict la tâmpeniile alea de pe șei, suporții ăia de picioare tip chopper etc. Și pe grupurile de GTR văd motocicletele care devin hidoase cu tot felul de lumini, înălțătoare oribile de ghidon, suporți de picioare. Americanii sunt lipsiți total de orice gust.