Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Azi
  3. E de 45 , dar dmpdv trebuia mai mare ...pp ca 55 este ok , 65 arata ''prea mult'' Am 2 achizitii de la ei , si nici una nuu a mers ''smooth''....ambele cu probleme , rugaminti si termene depasite .
  4. Am tot cautat , nu prea sunt , din pacate…
  5. Cauta pe net forumuri dedicate CF Moto,chiar daca sunt de afara.Poate este vreunul si in Romania,nu stiu sa-ti spun ca nu m-a interesat marca asta niciodata.
  6. pentru cine stie ce piese se asteapta si la alte branduri mai mari, daca nu ai ghinion de vreo lamaie si nu ii dai ca maimuta nu ar trebui sa ai mari probleme. Din ce am mai vazut pe aici de la posesori de CF Moto , pe soft sunt ceva probleme care se rezolva cu update/upgrade.
  7. Mai sunt cateva service uri autorizate cfmoto , cica sunt destul de seriosi , acum sper ca daca voi avea nevoie vreodata de vreo piesa sa nu ma tina cu lunile, asta e singura mea frica . Am auzit ca motocicletele lor duc destui km daca ai grija de ele cum trebuie
  8. Ca vin piesele greu e una, cred ca problema mai mare este cu serviciile post-vanzare. adica cum e service-ul pentru ele. Nu stiu sa iti zic de ATV Rom dar ei sunt cu service si aici trebuie sa vezi daca sunt ce trebuie sau nu.
  9. Cam astea sunt singurele vorbe de rau pe care le aud despre ele , piesele care vin greu
  10. @apriliacluj, nu cred ca chinezariile astea se coboara la nivelul motoGP. Au propria lor liga Nu stiu de ce ma mai uimeste ca unii din noii useri posteaza ca si cum ar comenta pe la clipuri de pe net...
  11. nu este adevarat doar vorbe rautacioase la adresa unui mare producator din MotoGP
  12. Cred ca s-ar putea face, cu ani in urma aveam un vecin care avea o Dacie 1410 cu GPL si o pornea direct pe GPL si iarna la temperaturi cu minus in timp ce la alte Dacii puteai sa le fwti ca nu porneau direct pe GPL, sau porneau dupa care se inecau pt ca nu se vaporiza GPL-ul. Deci la nivel de fabrica cred ca s-ar putea face ceva, exista suficienta tehnologie ca sa faci o preincalzire cu sursa electrica.
  13. Salutare, tehnic nu se poate face doar pe GPL. GPL-ul este in rezervor in forma lichida si pentru a putea fi folosit de catre motor trebuie sa vaporizeze. Vaporizarea este un fenomen fizic endoterm, adica absoarbe caldura. Din acest motiv o masina cu GPL porneste foarte greu direct pe gaz si doar daca afara este cald bine , iarna nu are nici o sansa sa porneasca. Chiar cand ai masina pusa implicit pe gaz, masina porneste pe benzina si dupa ce se atinge o temperatura minima a lichidului de racire al motorului, se comuta de pe benzina pe GPL (comutarea se face la o schimbare de viteza pe momentul cand motorul isi reduce turatia). Daca te uiti la o masina cu GPL o sa vezi ca vaporizatorul este legat pe circuitul de racire al motorului. Si ai perfecta dreptate, responsabilitatea noastra nu este sa cumparam musai masini euro 6 sau electrice, ci sa avem grija ca masina pe care pe care pe o avem sa fie conform parametrilor de la data fabricatiei. Daca RAR si-ar face treaba si ar iesi in trafic sa verifice masinile fumigene care bantuie prin orase si pe sosele, si ar retine taloanele si numerele de inmatriculare, s-ar amelioara rapid parcul auto. Nimeni nu mai sta sa repare din temelii o masina de 1000 € ....
  14. Ziua 2) Joi -> Edirne - Canakkale (235 km) La ora 07:00 sunt in picioare, dar micul dejun se serveste abia de la 08:30, asa ca ies la o plimbare de dimineata. E atat de liniste comparativ cu seara trecuta incat zici ca nu este acelasi oras. Devine clar faptul ca ritmul oamenilor de aici nu are absolut nicio legatura cu cel din Romania, lucru care imi place. Usor, usor o iau inapoi spre cazare, sa ma incalzesc oleaca, sunt 5 grade afara. Dupa un mic dejun desi nu foarte bogat, dar gustos, incep pregatirile pentru plecare. Mobra e plina de roua, dar doamna de la curatenie ma vede ca inlatur apa cu mana si fara ca eu sa ii spun ceva, imi aduce o carpa. Nu stiu sa ii multumesc in turca, totul a fost pe repede inainte si n-am apucat sa invat expresiile uzuale, dar intelege si din engleza mea de balta. Termin de impachetat si plec la drum. Traseul o sa fie prin sate, dar inainte de asta trebuie sa alimentez. Vad o benzinarie, trag sa intru, dar fac ceva gresit si alunec pe un grilaj metalic. Chiar eram curios cum mai arata mobra pe dedesubt, e mult timp de cand nu i-am mai vazut aceasta latura. Eram practic oprit in momentul in care a cazut mobra pe partea dreapta, prin urmare daunele sunt minore, nu s-a rupt/indoit nimic. Singurele dovezi care atesta ca situatia de mai sus s-a intamplat constau intr-o mica zgarietura pe capatul ghidonului si inca una pe maneta de frana. De ce s-a intamplat? Probabil pentru ca am vrut sa iau virajul mult prea strans, nu eram in raportul de viteza care trebuia, n-am folosit nici maneta de ambreiaj cand trebuia, acceleratia nici atat. Pe scurt, o sumedenie de greseli prostesti pe care le-am facut. Grilajul scurgerii era foarte alunecos, alt aspect de care n-am tinut cont. Greseala imi apartine 100% si ma oftic ca s-a intamplat, dar cum nu pot da timpul inapoi, zic sa imi vad in continuare de drum. Totusi, la o analiza ulterioara, cred ca am gasit si explicatia: 998503613_VIDEO01.mp4 Traseul prin sate care se voia a fi pitoresc s-a dovedit a fi plin de gropi, denivelari si mult noroi adus de utilajele agricole de pe campurile din apropiere. La toate astea s-au adaugat ceata din care curgea non stop si frigul patrunzator. Alt lucru pe care l-am observat trecand prin sate, astia n-au caini normali, au dulai, zici ca sunt adusi de la stana, atat de mari sunt. Abia cand am iesit de pe drumurile secundare si am intrat pe cel principal s-a aratat si soarele. Tot odata cu el a aparut si cheful de viata si de motocicleala, ca prea deprimant a fost peisajul pana atunci. In dreptul localitatii Gelibolu navigatia zice sa fac stanga, ca sa iau feribotul pana la Cardak. Ciudat, pentru ca imi aduceam aminte ca am setat special navigatia sa evite acest mijloc de transport. In fine, ignor indicatiile si ii dau bataie inainte spre podul ala smecher. Platesc taxa de trecere, 200 de lire, opresc si la controlul actelor, dar cand vede ca sunt din Romania imi face semn sa ii dau bice. S-a repetat acest scenariu cam de fiecare data cand am fost oprit, au vazut de unde sunt si n-au insistat cu un control amanuntit. 303477057_VIDEO02.mp4 Am ajuns si la cazare dupa ceva adjustari de traseu pentru ca navigatia spunea sa o iau pe strazi pe care ea le vedea ca fiind cu dublu sens, ori in realitate erau cu sens unic. Dupa un dus si un schimb de haine, hai la colindat. E ora 13:30 si temperatura este excelenta, de tricou. Imi place faleza asta, e lunga, are terase daca vrei sa te opresti pentru o prajitura sau o bere, apa e curata, oamenii sunt zambitori. Continui sa bananai prin oras, am insa si un obiectiv pe care vreau sa il bifez, Fortareata Cimenlik. Face parte din Muzeul maritim militar si spre acolo ma indrept. Biletul costa 600 de lire si se accepta doar numerar. Primul pe lista este submarinul, un vis pe care il aveam de mult timp: 1795852182_VIDEO03.mp4 1668409464_VIDEO04.mp4 Urmeaza muzeul: Apoi fortareata: 395478700_VIDEO05.mp4 Termin vizita si ma intorc la aleile pline de terase si magazine cu aur. Lumea sade la un ceai si cred ca mi-ar prinde bine si mie unul. Zis si facut, gasesc un loc care imi surade si ma asez. Comand un ceai si o cafea. Vremea e perfecta, iar atmosfera e faina, are un vibe pozitiv. Gata, inapoi la colindat. Opa, castane coapte, hai sa iau cateva: Turnul cu ceas: Inca o tura pe faleza: Poposesc la un moment dat pentru a asculta un tanar muzician la inceput de cariera. Pisica din husa chitarei este si ea la randul ei fermecata de vocea artistului: Putin mai incolo, pe aceeasi faleza, ce sa vezi, festival international de folclor. Am cautat sa scap de Bulgaria, dar ea nu si nu: 388124727_VIDEO06.mp4 O dacie veche, e plina Turcia de ele: Imi place sa bat strazile in lung si in lat, dar mi s-a facut foame. Nu trece mult timp si descopar un local la un colt de strada. Imi place cum arata, are scaune inalte si o masa lunga de bar. Vreau sa mananc diferit in fiecare zi, asa ca astazi aleg calamari pane, 700 de lire: Buni rau, aproape ca in Grecia, atat doar ca nu m-am saturat. Nu trebuie sa analizez meniul ca sa stiu ce mai urmeaza sa comand, am observat inca de cand mancam calamarii ca absolut toti cei care se asezau comandau un fel de peste in paine. Pana si niste francezi care abia sosisera s-au aruncat din prima pe felul asta de mancare. Obligatoriu trebuie sa imi iau, 350 de lire: Super bun sandwich-ul, acum inteleg de ce toti il comandau si mancau cu atata pofta. Usor, usor vine seara, trag polarul peste tricou, dar oricum, vremea ramane faina in continuare. Inapoi la turnul cu ceas, e la doar un minut de cazare: Zaresc pe o alee ingusta o sala de jocuri pe computer. As baga o Dota2, dar asta ar insemna sa ma prinda dimineata la butoane si maine am ceva km de parcurs pana la Bergama, asa ca zic pas de data asta si ma retrag la cazare. Noapte buna!
  15. Cred ca se refera aici la soare, ca o casca neagra te incingi in timp ce cu una alba esti mult mai "racorit"
  16. Consumul meu e intre 6,5 inafara si aprox 9 l in oras, (motor 1.5 vvt 16v cu 103 cp 4wd si cutie manuala). La fel si eu, cand vremea imi permite merg cu motocicleta, las masina pentru vreme necorespunzatoare motocicletei. Nu merg pe ideea de a modifica cu GPL, caci ma gandesc ca, daca era asa de bun, se facea doar pe GPL din fabrica-fara benzina, de catre japonez. Dpmdv, e un lucru bun sa merg combinat, moto cand se poate si in rest masina. Nu as lua altceva, gen diesel sau ev, am mai spus. Mentin masina in schimb in parametrii reali ca sa nu poluez din norma euro 4 cu gaze mai multe sau care sunt real sub euro 4. Asa vad eu responsabilitatea, sa ai grija ca masina ta sa nu se degradeze sub ceea ce a facut-o constructorul ei.
  17. Intre 12-16% am si eu consum cand e aglomeratie (motor 1.3 turbo,150cp, cutie automata). Merg des cu motorul la birou, ca nu s-ar justifica sa merg cu masina (din cauza de aglomeratie, nervi, timp mai mare petrecut in trafic si locuri de parcare de negasit la job daca ajungi putin mai tarziua). Daca ar trebui sa merg doar cu masina, as lua in calcul o hibrida si o electrica (ultima doar daca as avea unde sa o incarc pe la sau pe langa job, ca la bloc nu am cum). Luasem in calcul la un moment dat sa-i pun GPL ....dar la motoarele noi cu injectie directa (de dupa 2021 daca am inteles bine), investitia este de vreo 2000 euro (sunt si mai scumpe, depinde ce model vrei) si mai consuma si 15-25% benzina pe langa GPL, ceea ce face investitia extrem de nerentabila....Ori la mine nu se justifica, deoarece fac doar vreo 5k-8k km pe an). Ca sa justifice investitia, cred ca trebuie sa faci undeva la 60k km pe an.
  18. Am primit si la Shark si la LS2 niste chestii argintii, fosforescente care se aplica pe casca, aveau forme diferite, asa ne diferentiem eu si soata castile, . In fine, poti sa iti aplici pe casca orice combinatie de reflectorizante/fosforescente, cum crezi...
  19. Stii cum sta treaba: calul de dar nu se cauta la dinti. Cui nu ii convine ce i se ofera, poate refuza. Legat de consumul unei hibride: ca la orice masina daca te dai la ea, consuma. Iti pot da exemplul de la Lexus: are un motor termic de 252 CP si doua motoare electrice care impreuna au tot 252 CP. Puterea insumata nu depaseste 300 CP. Deci puterea pe care o poti obtine din ambele tipuri de motoare este limitata. Asadar daca o iei repede din loc, porneste si motorul termic, dar chiar si asa consumul este mai mic decat daca ai folosi doar motorul termic. Am povestit ca la un moment dat a intrat sistemul hibrid in avarie si masina a mers doar pe ICE. Sa stii ca si la un demaraj rapid se simtea ca este mai lenta prin lipsa suportului electric. Si ca sa ai o idee de consum, cand am circulat doar cu motorul termic, desi am mers cumpatat ca sa nu sparg pusculita, am ajuns spre 16-17 % ´(in oras), consum la care nu ajung daca merg mai hotarat (prin oras) cu sistemul hibrid functional, el fiind pe la 12-14%. Daca circul normal, fara demaraje inutile, consumul este 8-9 %. Si mai este o mentiune de facut: daca iarna vrei caldura ca berila sau vara lasi aerul conditionat pe 16 grade si turatie maxima la ventilator, si stai in oras in coloana, o sa mearga motorul termic aproape permanent si s-a dus consumul la peste 16%. Asadar masina hibrida nu face minuni decat daca o folosesti cum trebuie.
  20. Ma bucur ca s-a priceput. Nimeni nu insista cu Yt sau chestiuni de genul ca ostentatie. Asa cum voi le sustineti cam doar cu partile pozitive, e bine sa se cunoasca si partile cam negative. Doar nu e sens unic, nu? Cine renunta la ele nu o face cu surlele si trambitele celor ce le sustin, asa ca si voi, atat doar. Credeam ca este clara treaba. Ok, am inteles si scuzele mele. ✌
  21. La fel si-n cazul neveste-mii.Doar ca la ea au fost urmatoarele variante: 1- Inchiriere masina proprie existenta; 2- Sa ia masina proprie noua in leasing platit tot de firma; 3- S-au oferit 2 variante hibrid,una Skoda si una VW; 4- S-au oferit 6 modele de termice automate,3 de la Skoda si 3 de la VW. Alegerea ei a fost alta:VW Golf 8.5 TSI avand cutie manuala cu 6 trepte,fara deactivare de cilindrii. Fara politica pe acest forum!
  22. OK, am inteles punctul vostru de vedere. Nu aveti nimic cu noi, ci doar cu politicile UE. E de bine, atunci de ce insistati cu youtube-uri in care unii influenceri explica ei ce teapa fenomenala am luat noi, posesorii de EV? Nu ar trebui noi sa ne lamentam in halul acesta, si nu voi? Nu ar trebui ca noi sa fim cei ce renunta? Nu de alta, dar vad ca cine a trecut la EV, in general, se gandeste la upgrade tot in domeniul EV.
  23. Ceva de genul am spus si eu si sustin cele scrise aici. E una alternativa ev la transport si alta impunerea ei&eliminarea tuturor celorlate. Democratie capitalista, curat murdar moncher. Printre altele...
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...