Toată activitatea
- Ora trecută
-
Motocicleta CfMoto 450sr abs
topic a răspuns lui MariMard în MariMardul Motociclete intre 250 si 499 cm cubi
Oke, scuze -
Motocicleta CfMoto 450sr abs
topic a răspuns lui apriliacluj în MariMardul Motociclete intre 250 si 499 cm cubi
1. completeaza-ti te rog datele din avatar sa stim si noi cu cine stam de vorba! 2. an de fabricatie, starea actelor, ITP, fiscal, locatia unde poate fi vazut bunul? -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
din cate vezi unii au fost foarte impresionati de MM fapt care i-a determinat sa evite complet acest topic. uneori mai intru pe fb ca mai primesc vreun link si vad chestii de GP multi italieni considera ca Peco e sabotat. "nu a uitat sa mearga de anu trecut pana acum" -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Sau ca in sprint a avut DNF..este alta poveste. la nivel de ritm de cursa pe cauciucuri uzate, a mers mai bine ca AM. Pe 3 a fost Acosta parca...sunt analizele pe motogp. Ma rog, nu vreau sa intru in polemica cine a fost cel mai rapid. Ma minunez ca inca exista oameni care pun la indoiala nivelul de anul asta a lui MM. Adica, nu inteleg ce ar trebui sa faca mai mult MM ca sa ii convinga pe aia...... -
Motocicleta este în stare perfecta , foarte puțin folosită. Lucrez in Danemarca deci am folosit o foarte rar. Am făcut 2086 km, reviziile făcute la CfMoto București, mai are 4 ani garanție , are câteva accesorii : grile radiator , suport plus cutii laterale , suport telefon , plus alte mici protecții . Prețul este 4000€ (cu toate accesoriile incluse ). Pentru a-mi multe detalii ne auzim pe whatsapp +4552673133
-
MariMard s-a înregistrat pe forum
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
da, nu a redus ritmul desi avea multe secunde in fata. sch brusca de subiect: si cu ritmul ala a terminat pe 8, numa el sa nu fii. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
cuvantul gresit aici este rapid. cel care ia pole-ul este in general cel mai rapid, exceptand momentele in care ai FP-uri pe uscat si Q pe ploaie, sau conditii meteo diferite. In Q toti pilotii dau 95-100% din potential. ceea ce nu se intampla niciodata in cursa, unde se merge undeva in jurul a 80%. Da, nu tot timpul, cel mai bun pilot ia pole-ul. sau pilotul cu cel mai bun ritm de cursa(MM a fost cu peste 0.3 in ritm de cursa mai rapid ca orice alt pilot) In austria : FP1 - MM 1.29.3 FP2 = MM - 1.28.7 PR - MM - 1.28.1 Q2 - Bez - 1.28.0 Sprint - AM - 1.29.0 Race - Bez = 1.29.5 Deci, cine a fost cel mai rapid? A, daca nu cadea MM, probabil ca avem un tur de 1.27.5...probabil. Dar a cazut. In materie de pace de cursa, MM avea cel mai bun ritm, in jurul a 1.29.5, cu peste 0.3 mai bun decat al doilea care a fost Bagnaia. -
29PZL și-a schimbat imaginea de profil
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
Cine a vazut filmul Rush intelege fraza asta parca Zarco mergea constant atunci, ceilalti erau mai lenti pe masura ce trecea turele... -
Nu doar romanii, e in natura umana trasatura asta de omagiere. Noi vedem asta ca ar fi mai abitir ca si la ceilalti, caci suntem intre noi mai tot timpul.
-
Cat se poate de corect, dar totusi...
- Azi
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
exceptia a fost Zarco la le Mans - ii era oarecum frica sa incetineasca sa nu piarda senzatia -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
“drive as slowly as possible, as long as you still win” J. M. Fangio de la el a pornit aceasta expresie, si de-a lungul anilor, a mai fost folosita si de Jackie Stewart, Niki Lauda, ori Alain Prost __________________ „Scopul nu este să câștigi cu cel mai mare avans, ci să câștigi cu cel mai mic risc.” Niki Lauda -
Am mai gasit undeva exprimata (de cineva) aceeasi idee: secretul unei curse este acela de a merge cat mai slow posibil, pentru a obtine victoria. De mirare este ca MiMisor a trebuit sa afle lucrul asta de la Mick Doohan. Dar, intr-adevar se vede o schimbare in exprimarea lui pe bicla, iar vestea proasta pentru concurenta este ca aceasta schimbare il face inspaimantator de eficient. Astept sa il vad, cand va fi pus sub presiune... daca va fi pus, pentru ca stim ca in acele situatii isi arata limitele. Insa, la ce a aratat pana acum, nu cred ca vom avea pe cineva care sa ii dea batai de cap, sezonul asta si nici la anul. In alta ordine de idei, au concurat pilotii cu acel sistem de stabilizare, despre care se vorbea aici? Ceva declaratii ale pilotilor, referitoare la sistem?
-
Eu tot ce voiam sa zic era ca într-un weekend nu neapărat cel care ia pole este cel mai rapid/bun. Pot lua și alții pole din greșeală. Cel mai elocvent a fost acest weekend. OK, a luat si Bez podium.. dar daca se entuziasma cineva ca o sa se alinieze din nou planetele sa câștige o cursă dupa cum s-a văzut a fost dezamăgit. Da, calificările au loc ca sa stabilească ordinea pe grilă, plus mai e ceva in regulament ca trebuie sa obtii macar xx% din timpul primului ca sa poti participa la cursa..(ca de aia se cheama CALIFICARI) insa nu cred ca s-a întâmplat vreodată in istoria recentă la MotoGP sa nu se califice cineva. De genul sa nu fii asa prost incat sa fii lăsat sa participi si sa-i incurci pe ceilalți in cursă.
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
pai scena aia cand Brusli l-a batut pe Chuck Norris, i-a costat pe regizori cam cat PIBul Hong Kongului in acel an dupa aia au aparut Darth Vader si Van Damme.... -
Vînd cort 2 pers montat de 2 ori(mi am luat unul cu terasa). Are folie de ploaie si toate accesoriile . Saltea de o persoana si un sac dormit folosite la 2 iesi (le am luat împreuna) Pret 150 lei. Cîmpina ph, 0732 032 744(wzap).
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
E foarte clar: Cel mai rapid în sesiunea 1. Cel mai rapid în sesiunea 2. Cel mai rapid în sesiunea 3. Cel mai rapid în Q1. Cel mai rapid în Q2 Cel mai rapid în cursă (fastest lap). Eu tot nu sunt lămurit cu Brusli și ceilalți... Revin peste vreo două ore cu un post serios, acum am ceva de făcut... -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
-
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai e simplu, sesiunea de calificari NU stabileste cel mai rapid pilot al weekendului ci stabileste grila de start in functie de timpii obtinuti in cele 15 minute indiferent daca acestia sunt cu 1 minut mau slabi decat in alte sesiuni. De obicei da, in Q se fac cei mai rapizi timpi insa nu e o obligatie/regulă. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
sunt mai multi factori care pot influenta timpii din calificari. trafic, cazaturi, steaguri galbene, vremea! DAR toata discutia se invarte in jurul la cel mai rapid in calificari, adica acolo unde conteaza sa scoti timpul cel mai rapid, ca sa pleci din Pole position! ca il materializeaza sa nu in victorie, e alt aspect. Nu am zis nici unde ca cel mai rapid din calificari are locul 1 in curse garantat, nici decum. Calificarile se fac in niste conditii speciale, caucioace , putin carburant, totul reglat pentru a fii cel mai rapid pentru 2-3 ture. Nu vedeti ca de multe ori dupa al doilea run in Q2 unii raman fara carburant sa mai ajunga la boxe (Acosta chiar sesiunea din Austria), pt ca totul e calculat la limita. Cum rulezi in calificari va fii complet diferit de Sprint si diferit de GP, la fel si intre sprint si GP sunt diferente... -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
S-a mai scăpat un amănunt subliniat de @xt600: nu tot timpul pilotul care a obținut pole position a avut cel mai rapid timp per total sesiuni, chiar anul acesta s-a întâmplat cel puțin o dată. Poate colegul @xt600 are răbdare să caute și să posteze. Întrebare: cine a fost cel mai rapid într-o astfel de situație? -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
Monica Seles fixxed -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
Numai că Diggia s-a plâns de faptul că a simțit tot weekendul trepidații puternice. Și cauzele, și efectele au fost diferite la Bagnaia și Diggia. Asta pentru cine a fost atent. Eu tot aștept să aflu care e mai tare între Brusli, Ciac Norris, Vandam și Cichician. -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
oricat plange Peco, din pacate faptul ca el nu se poate adapta conditiilor si MM a facut-o fara mare efort, e doar o confirmare a talentului Satanei... -
13. AUSTRIA Grand Prix of Austria
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Si mie mi se pare bizar cum combateti ceva simplu ca ora exacta : fastest man of the weekend e cel care are pole position. Ca acel pole se transpune in rezultate in cursa sau cine e cel mai rapid in cursa samd samd e cu totul alta poveste si intradevar aia conteaza. Dar fastest e cel care are pole.E matematica,numai voi puteti nuanta un timp de tur,cum sa nuantezi ma matematica?Facepalm. Ba da. Ia uita-te matalutza pe statistici si spune-mi cine are cel mai rapid timp pe un tur in 2025?(Ca overall fastest e Martin)AUD? MA,scrie Marquez acolo?Eee? Sunt exact aceleasi nuante visatoare care te fac sa spui ca nu are legitimitate un titlu cand unul din contracandidati se accidenteaza. Am mai zis si repet - s-a accidentat?Inseamna ca nu a fost destul de inteligent si s-a pus in harm's way,a gresit problema lui.Ok - daca i se intampla ca lui Steffi Graf sa vina un nebun cu cutitul sa o injunghie,atunci clar nu e vina respectivului concurent.Dar daca se accidenteaza la antrenamente in quali whatever,e fix problema lui si faptul ca a fortat si nu a putut face fata presiunii celorlalti. Eeexact.Ma ce o fi asa de greu de inteles? Nici nu mi se pare un subiect de discutie - efectiv oamenilor le place sa despice firul in 14 si sa conteste orice - bai cum sa sustina cineva care a facut fastest lap in acel weekend nu e cel mai rapid?OMG. In fine...vorba colegului bine ca vine alta cursa si putem schimba subiectele astea...pt ca efectiv sunt derizorii. 4sure Problema celor mici e faptul ca dupa cum bine a zis Pecco "MM poate fi rapid si pe un tractor" - s-a vazut asta in perioada Honda,si adaptabilitatea lui e fantastica,cee ce nu e cazul la ceilalti. Aa,si apropo de problemele lui Bagnaia,si Diggia a fost duda weekendul asta.Repet,nu incerc sa il scuz pe Bagnaia,just saying. Intr-o nota personala,e pacat pt ca ma asteptam ca anul asta sa vedem o mare batalie Bagnaia-MM gen 2023-2024 JM-Bagnaia din care e logic ca ma asteptam sa castige MM dar am fi avut depasiri acrosari scandaluri la boxe dupa aia etc,in schimb Bagnaia e gluga de coceni iar MM defileaza,ceea ce,pt mine cel putin,e ceva extrem de plictisitor.Iarasi - no hate la adresa lui Marquez - omul a impus o stacheta,daca ceilalti nu sunt in stare sa se ridice la nivelul acela pt a concura cu el,problema lor.Insa e f plictisitor,si 70% din vina mi se pare ca o poarta un anume Francesco Bagnaia.Hai sa dam 30% si motoretei dar meh...