Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Am martori. Cumva pt ca Pecco si MM se înțeleg onorabil si pt ca nu am nici un motiv logic sa am ceva cu el am ajuns sa-l simpatizez. Cred ca mai mult tin cu el decat cu AM. Al lui Pecco. Cred ca e al doilea sprint anul asta pe care nu îl termină.. sau greșesc? Sau a mai cazut anul ăsta. In plus.. după ce ca nu merge bine mai si cade.. asta nu e ghinion? Serios am sarit de pe scaun azi. Nu mint. Si am si tipat: Ăăăăăăăăăăă!...
  3. Cu tehnica corectă, poți face penele și cu ceva mult mai mic. Eu, de amorul artei, am reușit să dejantez și cauciuc de mașină cu chestiile astea.
  4. Am inteles, dar tot nu se justifica strategia lui (a echipei lui) de teste. Sasiul era primul lucru pe care trebuia sa il testeze, pentru ca este fundamental pentru comportamentul motoretei. Mimisor l-a testat si adoptat. Ai vazut cum zbura turbatul, astazi...
  5. Azi
  6. Aha, acum înțeleg. Asta au zis o Englezii, nu el, ca sa fie clar. Nu el a zis de timp, comentatorii. A încercat alte piese etc. Dar nu zici rău, poate ala ar schimba cum se simte moto. Plm dacă nici el nu știe..îl învățăm noi :)) si apropo: fratii au terminat toate 6 sprinturile 1-2. pariu ca recordul asta nu o sa cada niciodata.
  7. Interesant... se plange peste tot, ca nu are feeling cu actuala motocicleta, dar nu testeaza un sasiu nou, pentru ca ii ia mult timp...
  8. Mi se pare corect. Puii mei, pierzi o juma de zi pe burta goală. Sa-i fi promis si jiji un pack de țigare, o bere la 3l si niste slană acolo si alfel pornea pepco la muncă Asta e nesimțit, ii puteau da si unu cadru de lemn si tot nu-l mai schimba
  9. O fi crezut ca e Marcel. Doar nu crezi ca-i pasa lui de Pepco
  10. Extras comentariu tnt : "Peco a testat multe la jerez, a încercat multe chestii și nimic Marc a testat șasiu nou, a rămas cu el. Peco nu a testat șasiu ca pierzi juma de zi."
  11. Colegu' hai sa lamurim niste lucruri (pentru ca la mine faci referire) si sa incheiem odata discutia asta. Ti-am mai spus parca, in topicul trecut, ca daca o mesteci prea mult se inmoaie si capata un gust... intelegi tu. Cand am facut afirmatiile acelea, baiatul cu margele era pe niciunde, nu intra sau intra foarte greu in puncte, era depasit cu usurinta, inclusiv de piloti din a doua jumatate a clasamentului, nu reusea sa se califice mai sus de linia a treia (de cele mai multe ori nici nu intra in Q2), cu alte cuvinte, dovedea o lipsa de performanta cronica. Pe ici, pe colo, un loc 7, dar cu ajutor din partea celor care abandonau. Performatele lui uimitoare au venit incepand cu etapa trecuta. Atat Jerez cat si Le Mans sunt circuite care ii plac, cu aderenta sporita si care se potrivesc stilului sau de pilotaj. In plus, aceste performante se datoreaaza mai ales progreselor pe care le-a facut motocicleta. Sa fim seriosi, un pilot, la nivelul asta, nu uita sa piloteze o motocicleta de la un sezon la altul, dar nici nu devine peste noapte MM sau VR. Q, tot asa de bine stia sa piloteze si anul trecut la Le Mans, cand a terminat in afara punctelor la SPR si in pietris in cursa. Anul asta, face un loc 4 in cursa de SPR si pole in quali, cu un timp extraordinar. Cum nu cred ca skill-ul lui s-a imbunatatit peste noapte, ca urmare a binefacerilor sexului anal, raman la ferma convingere ca Yamaha a facut un progres sensibil, tradus in clasarile din Spania si de acum. Intr-o competitie in care motocicleta conteaza covarsitor, in ecuatia victoriei, numai daca esti stupid, nu admiti ca motoreta a inregistrat un progres. Cel putin pe unele circuite, este capabila sa fie in fata, in zona locurilor 4-6/7. Cu siguranta, asa cum spui si tu, vor veni circuite, cu layout si aderenta nepotrivite, pentru Yamaha, unde va fi in a doua jumatate a clasamentului, dar faptul ca pe unele circuite este capabila de rezultate bune este un inceput. In alta ordine de idei, ca sa incheiem si acest subiect, NU AM SPUS niciodata ca Q nu ar fi talentat. PLM, omul este un supertalent, asa cum sunt toti din competitia asta... mi-as dori sa am macar 1/4 din talentul lui. Doar il consider overrated. Din punctul meu de vedere, este undeva in top 4. Clar nu este la nivelul satanei (ala este pur si simplu genial) este clar peste Pecco, dar nu stiu daca poate sta la o comparatie cu Acosta, care, chiar daca nu este viitorul MM, pare sa aibe trasaturile unui fenomen. Si sa nu uitam de JM, care chiar daca sta pe bara, este ca skill, viteza, tenacitate, combativitate, peste ceea ce poate arata Q, in cea mai buna forma a sa. In conditii normale, chiar si pe o motocicleta egala cu a lui MM, nu il mai vad campion mondial. Dar cine stie, poate ma contrazice, dar pentru asta Yamaha trebuie sa ii ofere o motoreta peste Ducati.
  12. Da da acum am văzut și eu manevra asta.Smart. Memelu da pe 2 a ieșit din șicana Dunlop. Pecco...meh Greșeală.Trebuia sa facă și el una.Nu asta e problema lui,problema lui sunt timpii lui pe tur vs ai lui Marquez pe moto identice. Și faptul ca la sfârșit de an,dacă lucrurile continua asa,și AM merge la fel....cine știe ce ii mai trece prin cap lui Gigi... Iarăși nu pot sa nu remarc (deși nu îl suport) cât de bine a mers AM.
  13. LOL Din seria povestilor care nu s-au intamplat :))
  14. Am ajuns de am sărit de pe scaun si am tipat când a cazut Pecco.. cat ghinion sa ai frățică... Ziceai ca-s Tardozzi cu parul lung
  15. mm asta nu se simte bine daca nu da jos pe cineva... acosta nu e ok, cu problemele de la ktm, cica ar vorbi cu multi. plm. ogura s-a stins si mai mult. sa zica ms ca a cazut in sprint, decat 12 puncte pe - vin incerca f des si omu forta sa ramana in fata, de unde sa stie ca vin s-a dus in balarii? mai dur a fost 54-le. mi-a placut ca MM a depasit pe Q pe curbe, nu pe drept q mereu ramane ultimu la warm up lap sa fie cu cauciucurile cele mai calde sa atace prima curba. mm ramasese cu moto "jos" in prima curba si a iesit larg.. dar tot pe 2 a ramas cred. numa peco sa nu fii frate.
  16. Quartararo e destul de fin in depasiri,l-a înghesuit și l-a incomodat mai mult decat sa îl lovească. Aldeguer mi s-a părut dur.Mai ales la reluare când am văzut ce dive a făcut pe interior....dur. Ok înțeleg e noob vroia și omul podium,nu reproșez. Dar a întrat a la Marquez pe interior acolo pe sistemul ori te dai ori te împrăștii. Marquez însă f finuț a 2a depășire și exact în punctul cel mai nevralgic al lui quartararo (garage vert?) Virajul ala complicat și rupt în 3 unde quartararo/yamaha nu pot ține interiorul deloc. Cred ca anul asta ne va exaspera. Nu pot sa ma supăr nici pe el nici pe Ducati pt ca sunt atât de puternici dar devine ff boring toată treaba. Aici si la Jerez hai ca s.a mai amestecat Quartararo în treabă dar în restul circuitelor Marquez/Ducati vor merge în regim de croaziera.2014 reloaded.
  17. A intrat dupa ce Quarta20 l-a atins primul. I-a plătit cu aceeasi moneda. Q a revenit la rupere la prima depășire. A fost cat se poate de fair play. MM iar record. Primul care câștigă 6 sprinturi consecutive. Pana acum era JM cu 5.
  18. A căzut Acosta in ultimul vviraj?Mda. Deși speram sa nu se întâmple,a fost previzibil deznodământul. Și mâine din păcate va fi și mai rău.Ducati reigns supreme.
  19. Dur.Aldeguer mi se pare ca a întrat cam la rupere la interior. Vorba comentatorilor : duelul pierzătorilor - Diggia pe Gp 24.5 vs Rins pe Yamaha improved.
  20. Mda. Bagnaia... Foarte eleganta depasirea lui AM.Are și cu ce. Efectiv a depasit din grip.
  21. Cei de la KTM se bat cu ei insasi - la fel ca in business. Bun. Si-a revenit Bagnaia.
  22. Ia că începe să pornească... sau stă să înceapă?
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...