Toată activitatea
- Ora trecută
-
Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!
topic a răspuns lui ALEX-Guzzista în batranulviragoul Service si intretinere curenta
Verifica toate sudurile,inclusiv pe sub rezervor sa nu fi cedat vreuna,ca motocicleta are o varsta totusi. Nu are a face cu rulmentii de la jug. Daca strangeai prea tare rulmentii,vira mai greu pe loc si se simtea si in mers. Nu stiu daca la tine ai cadru si pe sub motor sau motorul e parte din structura motocicletei,tine loc de cadru adica . Trebuie verificata toata cu atentie ,cu lumina puternica,inclusiv bascula spate,ridicat rezervor sau scos de tot,saua,tot ce acopera cadrul. Motorul sa fie bine fixat pe cadru,daca are tampoane de cauciuc,sa fie inregula...etc. Ar trebui sa fie doi oameni,unul sa miste motocicleta si unul sa o inspecteze cu atentie,fara graba ! - Azi
-
Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!
topic a răspuns lui batranulvirago în batranulviragoul Service si intretinere curenta
Ok, scuzați-mi greșelile, tind de obicei sa spun "motor" întregii motociclete. Astfel, mă corectez: Atunci când virez cu motocicleta oprită, pare că se mișcă foarte tare cadrul, mai tare decât ar fi normal sa se miste cred eu Nici măcar nu am apucat sa intru in vreo curbă, pentru că mersul pe drum drept e destul de dificil oricum -
ALEX1973 și-a schimbat imaginea de profil
-
Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!
topic a răspuns lui ALEX-Guzzista în batranulviragoul Service si intretinere curenta
Nu te dezamagi ca pierzi batalia !! Ia verifica cu atentie toate sudurile cadrului,inclusiv pe sub motor sa nu fie ceva rupt,verifica suruburi sa fie toate stranse,nu neaparat pe unde ai umblat ci toata motocicleta !! 1.fii mai explicit putin sa nu ne incurcam in termeni tehnici motor=cel care propulseaza motocicleta ! motocicleta=motocicleta in sine ! Adica se misca motorul pe cadru ?? 2.nu tine traiectoria curbei,ca si cum ai derapa usor ?? -
Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!
topic a răspuns lui batranulvirago în batranulviragoul Service si intretinere curenta
Nu joacă rulmenții. Datorita dezamăgirii imense nu am mai studiat problema, dar uite câteva aspecte pe care le-am observat, mulțumesc pentru ajutor: 1. Daca las ghidonul din mână, motocicleta tinde să meargă într-un opt, când la stânga, când la dreapta, plus senzația de picaj in viraje 2. Atunci când mișc ghidonul în loc, pare că motorul se mișcă mult prea tare (știu că e normal sa se miste, dar pare că se mișcă foarte tare cadrul motorului) Înainte de a umbla la rulmenți, motocicleta avea doar senzația de cădere în viraje -
DanP și-a schimbat imaginea de profil
-
Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!
topic a răspuns lui ALEX-Guzzista în batranulviragoul Service si intretinere curenta
1. prieteni poate nu gasesti,dar frati de suferinta mai mult ca sigur. Ce raspunsuri vei primi depinde si de tine,cum expui problema !! Astia care mai suntem pe aici,multi suntem fosti posesori de "comuniste",care mai stim ceva mecanica. 2.Adica nu poti tine directia dreapta pe drum ?? Gatul cadrului cum zici tu,banuiesc ca te referi la partea cu rulmenti in care intra jugul inferior,nu prea se deformeaza de la niste lovituri de ciocan,poate doar sa vrei intentionat si atunci iti trebuie un baros. Daca rulmentii au intrat cat de cat presat in cadru (camasa exterioara)cat si pe jugul furcii (camasa interioara),jugul se misca dreapta --stanga,liber,nu foarte usor,ai strans si contrapiulita care tine rulmentul de sus nu tre sa joace nimic. Camasile interioare de pe jug,cea de jos tre sa intre presat,cea de sus,tre sa intre fix dar usor ca sa permita reglajul cand strangi piulitele cele mari din capatul jugului. Doar sa nu fie strambe jambele furcii !! Poate ai uitat sa strangi ceva pe acolo,jambele sa fie la acelasi nivel in jug,roata sa nu fie descentrata..... Inainte da a umbla la rulmenti motocicleta mergea drept ??? -
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Părerea mea e ca cei de la Factory Ducati ar trebui sa renunte la restul sezonului. Doar isi strică reputația in momentul de față -
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
il mintea echipa ca e ala mare pus. -
Pare-se că pilotii mclaren se straduiesc din rasputeri sa-l faca pe Max campion in acest an Bine, de data asta Oscar a dat cu bâta-n baltă
-
Da, s-a resoftat pe dyno, s-au facut tot felul de teste. La Silviu Novac, SKR Super-Bikes Tech Garage. Nu m-am complicat cu evacuari nu știu de care, filtre, sonde anulate sau ceva. Mai ales ca e extrem de greu de umblat la cele 2 filtre de aer in ideea de curățat mai des fata de schimbat cele stock la 12k.
-
Virago XV500 probleme rulmenți jug! Ajutor va rog!
topic a răspuns lui batranulvirago în batranulviragoul Service si intretinere curenta
Nu știu dacă voi mai găsi prieteni interesați de problema. Din păcate, momentan motorul îmi joacă în toate părțile, pare că înot pe drum. Posibil gâtul cadrului a fost mult prea deformat. Mâine voi merge la un mecanic și vă țin la curent cu ce s-a mai întâmplat. Zi frumoasă vă doresc -
Unde anume și făcut resoftare? Presupun că a fost pusă și pe banc, dacă ai cifrele alea. Mi se pare o creștere mare de putere, ținând cont că nu ai schimbat evacuare sau filtrul aer. Spun asta pentru că am făcut și eu la GTR, pentru a elimina mersul neregulat în treptele 1 și 2. Eu am filtru KN și finală aftermarket, sunt curios unde se află acum, de la cei 155 cp stock.
-
HOINAR1 îl urmărește pe Ne-a mai părăsit încă unul... Mihai_FZR
-
Odihneasca-se in pace .
-
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Legenda rezervorului mic Dar oare cand castiga sprinturi nu mai avea rezervoru mic sau uita ca-l are -
E o sectiune auto pe un forum moto, nu? Eu, cel putin, imi exprim parerea fara rautati gratuite si fara sa ma inflamez daca altcineva nu e de acord cu mine. Si da, parerea mea si a altor peste 90% dintre cei ce au deja un EV e ca nu se vor mai reintoarce niciodata la ICE. O fi insemnand si asta ceva, sau toti suntem batuti in cap?
-
Salut. Nu mai deschid alt topic, scriu aici ca subiectul e acelasi. Am facut resoftare la motocicleta personala, Honda NT1100. Am postat pe forumurile dedicate, sa informez pe cei care au avut idei spre asta, care isi doresc, sau pentru pura informare. Rezultate!? stock: 96cp 107nm la roata (102cp si 112nm de producator la ax/motor) dupa: 108cp 125nm la roata. Scopul? Sa elimin temperaturile mari periculoase din camera de ardere generate de amestecul scazut din fabrica, eliminarea smuciturilor la viteza mica si foarte mica in treapta 1-2. restul sunt doar bonusuri, ca trage cum trage sau cifrele de mai sus. Informatii am studiat, m-am documentat ce inseamna amestec sarac, ce inseamna bogat, pro-contra, principii de functionare. Intrebarea mea e, de ce sunt persoane care aduc tot felul de argumente penibile cand le sunt prezentate astfel de informatii? Ca "nu ai cumparat motorul care trebuie" ca "o sa crape motorul la 50k km" ca "emisiile ce zic" s.a.m.d. Tind sa cred ca sunt invidiosi doar.. Alte info relevante .. filtre stock, totul stock, pret 3,000 lei.
-
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
La cum a mers Peco in sprint clar are șanse să-l depășească pt loc 3. Dar sa nu uitam ca în gp Peco nu mai are rezervor mic. Poate merge mai bine. Dar cat de mai bine nu știe nimeni. Suna dubios. Ma așteptăm să vb Englezii de ele dar nimic. Doar ziceau ca are 2 LLP.. -
Rechemari/Recall-uri in service
topic a răspuns lui Cristian C. în DonFlamingoul Service si intretinere curenta
Stimate client, In cadrul activității noastre continue de monitorizare a calității, am identificat existența unui posibil defect în cazul unor motociclete Honda CB1000S/SPS, CB750AS, CMX1100A2S/AS, XL750S, CRF1100A3S/AS/A4S și NT1100AS, modele 2025, comercializate de Honda Trading România. INFORMAȚII IMPORTANTE – ACȚIUNE DE RECHEMARE ÎN SERVICE Posibilă scurgere a uleiului de motor În cadrul activității noastre continue de monitorizare a calității, am identificat existența unui posibil defect în cazul unor motociclete Honda CB1000S/SPS, CB750AS, CMX1100A2S/AS, XL750S, CRF1100A3S/AS/A4S și NT1100AS, modele 2025 și comercializate de Honda Trading România. În unele cazuri, în timpul rulării, uleiul scurs poate ajunge pe anvelopa din spate și poate provoca alunecarea și căderea motocicletei. https://honda-moto.ro/verificare-serie-sasiu/?+3pv -
Pentru el, Consumer reports, NHTSA, etc sunt niste chestiuni ce nu trebuiesc bagate in seama, sunt doar niste conspiratii menite sa-i strice lui directia...
-
Nu fii răuț încearcă și ei să se simtă superiori cu ceva
-
Cred ca mai bine te muti tu pe forumuri de aplicatii electrice decat sa tot o arzi de ev-uri pe un forum moto. Nu cred ca intereseaza cam pe nimeni de astea, doar pe cativa. Postezi la contra pe acest topic, sa demonstrezi superioritatea si cat de destepte sunt aceste aplicatii cu 4 roti si cam atat. Dpmdv, acest topic nu are ce cauta pe un forum moto, pe langa faptul ca ev-urile sunt inca departe de realitatea fiabilitatii promise.
-
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui MirceaB în Cavaleruul Competitii Internationale
Daca stiu eu bine, nu se pot face doua LL consecutiv. Tebuie sa existe intre ele un tur. -
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Toate ca toate dar cel mai important e sa termine cursa pe roti, mai are de recuperat 9 puncte pana la locul 3 la general. -
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui Speedy.K în Cavaleruul Competitii Internationale
Eu ma gandeam ca pana sedumireste lumea, pana se termina duelurile din primele doua, trei tururi cand oricum se merge mai incet ca timp pe tur, el sa fie gata cu LL. Daca putea sa le faca oricand in cursa, da, le lasam pentru ultimele doua tururi. Asa ma gandesc eu, dar, ce sa vezi, eu nu sunt pilot de GP.. PS Oricum probabil ca strategia depinde foarte mult si de ce se intampla cu el la start si in primul tur, cand n-are voie sa faca LL. Deci o sa aiba, probabil, doua variante de strategie. -
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui Cristian C. în Cavaleruul Competitii Internationale
La tv au zis ca in primele 5 lapuri trebuie sa faca ambele long lap. Dar nu in primul de la start. In primele 3 primul si in următoarele 2 pe celalalt. -
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Are 3 lap-uri pentru fiecare LL, nu? In cazul asta cel mai ok e sa le faca in tururile 6 si 7 sau 4 si 7 daca regulamentul nu permite ca primul LL sa fie facut mai tarziu de turul 4(turul 1 nu se pune pentru ca e interzis sa-l faca atunci)