Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Pentru ca de multe ori prin discutiile despre MotoGP se vorbeste si despre F1, si pentru ca sunt cativa pasionati ai acestui sport pe acest forum, am hotarat sa fac si pentru aceasta competitie un topic separat. Nu o sa facem ca la MotoGP, unde se deschide topic pentru fiecare etapa, ci vom scrie doar aici.

 

De inceput, o stire ce a aparut ieri, despre pilotul ce il va inlocui pe Mark Webber la RedBull Racing: nu este vorba de Raikkonen asa cum se credea, ci de Daniel Ricciardo -

http://www.infiniti-redbullracing.com/cs/Satellite/en_INT/Article/DANS-THE-MAN-FOR-2014-021243357624044

 

post-43378-0-65553600-1378211973_thumb.jpg

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

(...)

 

De inceput, o stire ce a aparut ieri, despre pilotul ce il va inlocui pe Mark Webber la RedBull Racing: nu este vorba de Raikkonen asa cum se credea, ci de Daniel Ricciardo -

http://www.infiniti-redbullracing.com/cs/Satellite/en_INT/Article/DANS-THE-MAN-FOR-2014-021243357624044

 

Cine credea? Webber a spus presei de vreo sapatamana deja cine il inlocuieste la RedBull. Manager-ul lui Räikkönen a spus si el de ceva timp mult ca negocierile cu echipa austriaca s-au incheiat fara succes, iar Vettel (si Marko) nu ar fi acceptat niciodata un alt "leader" (precum Alfonso) in echipa.

 

In plus, miscarea da o ratiune de a exista echipei ToroRosso al carei scop este sa promoveze tinere talente din filiera RedBull, in F1. Au dat deja un rateu urat cu Buemi si Alguersuari, trebuia sa se intample ceva, altfel nu ar mai fi avut sens ca Mateschitz sa finanteze doua echipe in Formula1.

 

PS: buna initiativa cu topic-ul, am vrut sa-l creez si eu de ceva timp. Bine ca s-a gasit cineva cu mai multa dorinta si mai putina lene decat mine.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce tare, jorge lorenzo are cont pe motociclism.ro!

 

Da, intru si eu asa intre curse... mai postez si in weekend daca prind semnal wifi fara parola din garajul Repsol, ca noi nu avem la Yamaha :D

 

Era contul bogdan gba si l-am modificat cand s-a introdus chestia aia cu posibilitatea sa iti schimbi numele pe forum. ;)

 

Revenind la F1, weekend-ul asta avem etapa la Monza:

 

Practice 1 schedule_hLine.gif Fri 11:00

Practice 2 schedule_hLine.gif Fri 15:00

Practice 3 schedule_hLine.gif Sat 12:00

Qualifying schedule_hLine.gif Sat 15:00

Race schedule_hLine.gif Sun 15:00

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,pacat ca nu mai vine Kimi la RedBull.Vai ce mi-ar fi placut sa-l calareasca putin pe Vettel.Sa vad daca putea sa urle si la ala,"let me pass" cum a urlat la Webber.Ricciardo e rapid,dar atat.Nu ii va pune dificultati lui Vettel.

Sper insa din tot sufletul ca la anul,odata cu schimbarea motoarelor,cei de la Renault sa dea un mare chix cu motorul turbo.Pt. ca Newey nu ii va mai putea ajuta la motor.

De aia va depinde tot in 2014 de motor si de ERS.Om trai si-om vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana atunci, BMW se gandeste sa revina in F1 (din nou, ca motorist), Michelin la fel.



Da,pacat ca nu mai vine Kimi la RedBull.Vai ce mi-ar fi placut sa-l calareasca putin pe Vettel.Sa vad daca putea sa urle si la ala,"let me pass" cum a urlat la Webber.Ricciardo e rapid,dar atat.Nu ii va pune dificultati lui Vettel.

Sper insa din tot sufletul ca la anul,odata cu schimbarea motoarelor,cei de la Renault sa dea un mare chix cu motorul turbo.Pt. ca Newey nu ii va mai putea ajuta la motor.

De aia va depinde tot in 2014 de motor si de ERS.Om trai si-om vedea.


Aerodinamica va ramane la fel de importanta, Newey nu ramane somer.
Iar la ce experienta are Renault cu motoarele turbo (vezi anii '80 in F1), m-ar mira sa dea rateu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aerodinamica va ramane la fel de importanta

 

Va fi chiar mai importanta :) . Iata ce spune Mark Smith (Caterham’s technical director):

 

"But bigger than all of that is the cooling challenge. That’s probably the thing that, I imagine, has most people up and down the pit lane scratching their heads. It’s reasonably easy to come up with a solution that will cool, but to come up with a solution that will cool and give you the optimum aerodynamic performance is the challenge."

 

Detalii despre schimbarile ce vor avea loc anul viitor:

 

Motor - se inlocuieste actualul V8 de 2.4l aspirat, cu un nou motor V6 de 1.6l Turbo (o singura turbina). Turatia maxima va fi limitata la 15.000 RPM.

Cutie - pot avea 8 trepte de viteza comparativ cu 7 cate sunt in momentul de fata.

ERS - va inlocui actualul KERS, numai ca energia se va recupera atat la franare, cat si termic, de la caldura provenita de la turbo. Mai e o diferenta, daca la folosirea KERS puterea crestea cu 80 CP pentru 6 secunde pe fiecare tur, sistemul ERS va oferi 160CP pentru 33 secunde pe tur.

Combustibil - va fi limitat la 100 kg/cursa

Greutate - greutatea minima de 624kg creste la 690kg

Evacuare - din 2014, nu vor mai exista doua evacuari ci una singura, ce va fi indreptata in sus pentru a nu aduce beneficii aerodinamice. De asemenea, nu sunt permise elemente de caroserie (aerodinamice) in spatele evacuarii.

Inaltimea nasului - de la inaltimea maxima de 550mm cat este in prezent, nasul masinii va cobori pana la 185mm.

Aripa fata - va fi mai ingusta, de la 1800mm actual, la 1650mm

Aripa spate - va disparea aripa aia mai mica din partea de jos, iar cea principala va avea profilul ceva mai micut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evacuare - din 2014, nu vor mai exista doua evacuari ci una singura, ce va fi indreptata in sus pentru a nu aduce beneficii aerodinamice. De asemenea, nu sunt permise elemente de caroserie (aerodinamice) in spatele evacuarii.

 

Sunt sigur ca Newey va reusi sa gaseasca ceva beneficii aerodinamice de pe undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victorie Vettel, cu Alonso pe 2 si Webber pe 3 :) A fost frumoasa cursa, mi-a placut. Hamilton ar fi avut un rezultat bun daca s-ar fi calificat in Q3 si ar fi pornit pe o strategie ca si ceilalti. Asa, a fost nevoit sa faca o oprire in plus la boxe, si chiar si asa i-a batut pe cei de la McLaren. Si ca tot vorbim de ei, pacat ca la aniversarea celor 50 de ani de participare in F1, nu sunt prezenti pe podium. Ar fi fost frumos. Poate vor fi mai buni incepand cu anul viitor.

 

Nu prea mi-a placut reactia spectatorilor atunci cand l-au vazut pe Vettel, sau cand a primit trofeul. Bine, era de asteptat ca majoritatea sunt fani Ferrari, dar totusi... nu prea e frumos intr-o astfel de competitie sa fluieri si sa huidui un pilot, doar pentru ca echipa/pilotul favorit nu are rezultate similare.

 

A fost prezent si Dani Pedrosa la cursa, l-au filmat si pe el la un momentdat. Si spre deosebire de MotoGP, de data asta a zambit si a facut cu mana la camera :D

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau asa. Fara legatura cu McLaren, doar cu 911.

 

Pur si simplu superba. Cel mai frumos 911.

Problema? Pretul exorbitant.

 

Victorie Vettel, cu Alonso pe 2 si Webber pe 3 :) A fost frumoasa cursa, mi-a placut. Hamilton ar fi avut un rezultat bun daca s-ar fi calificat in Q3 si ar fi pornit pe o strategie ca si ceilalti. Asa, a fost nevoit sa faca o oprire in plus la boxe, si chiar si asa i-a batut pe cei de la McLaren. Si ca tot vorbim de ei, pacat ca la aniversarea celor 50 de ani de participare in F1, nu sunt prezenti pe podium. Ar fi fost frumos. Poate vor fi mai buni incepand cu anul viitor.

 

Nu prea mi-a placut reactia spectatorilor atunci cand l-au vazut pe Vettel, sau cand a primit trofeul. Bine, era de asteptat ca majoritatea sunt fani Ferrari, dar totusi... nu prea e frumos intr-o astfel de competitie sa fluieri si sa huidui un pilot, doar pentru ca echipa/pilotul favorit nu are rezultate similare.

 

A fost prezent si Dani Pedrosa la cursa, l-au filmat si pe el la un momentdat. Si spre deosebire de MotoGP, de data asta a zambit si a facut cu mana la camera :D

 

Cea mai notabila performanta ramane, dupa parerea mea, rezultatul lui Nico Hülkenberg. Nu pot sa imi dau seama de ce baiatul asta nu e inca la o echipa de top. Ce trebuie sa mai demonstreze? Interlagos 2010 (pole position intr-un camion de Williams), Interlagos 2012 (conduce o buna parte din cursa intr-un Force India), Monza 2013 (se califica pe 3 si termina pe 5 intr-un Sauber)... Ferrari sau McLaren ar trebui sa se bata pentru el.

 

In rest, Vettel va fi probabil campion inainte de ultima cursa, Alfonso are nevoie "de aripi" ca sa mai spere la un titlu, Hamilton se da batut, iar Ferrari se pare ca se pregateste sa anunte coechipierul lui Alonso pentru 2014. Kimi, Massa sau... Nico?

 

Addendum:

 

Italienii sunt... italieni:

- 2012: Hamilton castiga (cu Alonso pe 3), face un efort sa vorbeasca italiana pe podium; este huiduit.

- 2008: Vettel castiga cu o echipa italiana; extaz.

- 2013: Vettel castiga in detrimentul lui Alonso; este huiduit.

- 2006: Alonso (Renault) abandoneaza in fata tribunei principale; tifosi aplauda.

- 2010: Alonso castiga pentru Ferrari; extaz.

 

Asa a fost tot timpul, nu stiu de ce va mirati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei de la RedBull au avut ceva probleme cu cutiile si in cursa. I s-a transmis de multe ori lui Webber sa schimbe devreme (short-shift) din treapta 2 in treapta 3, iar spre final si lui Vettel i s-a spus sa schimbe treptele 5 si 6 mai devreme: "Short shift into five and into six only on red lights." (comunicarea radio). Probabil asta a fost motivul pentru care au intervenit asupra cutiei si inainte de cursa.

 

Referitor la comportamentul italienilor, pe Vettel nu l-a afectat prea tare (a se intelege l-a durut in cot) :) :"You can hear the difference when you don't win here in a red suit," "But it means you have done well and beaten the red men but it was a great team effort today. "We are in Italy and when you walk around outside the track, you see Ferrari clothing and merchandise in all the shops starting from the smallest sizes upwards; it's part of their DNA, which I understand.
"It was great for the Tifosi to have Fernando on the podium today,"

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pur si simplu superba. Cel mai frumos 911.

Problema? Pretul exorbitant.

 

 

Cea mai notabila performanta ramane, dupa parerea mea, rezultatul lui Nico Hülkenberg. Nu pot sa imi dau seama de ce baiatul asta nu e inca la o echipa de top. Ce trebuie sa mai demonstreze? Interlagos 2010 (pole position intr-un camion de Williams), Interlagos 2012 (conduce o buna parte din cursa intr-un Force India), Monza 2013 (se califica pe 3 si termina pe 5 intr-un Sauber)... Ferrari sau McLaren ar trebui sa se bata pentru el.

 

In rest, Vettel va fi probabil campion inainte de ultima cursa, Alfonso are nevoie "de aripi" ca sa mai spere la un titlu, Hamilton se da batut, iar Ferrari se pare ca se pregateste sa anunte coechipierul lui Alonso pentru 2014. Kimi, Massa sau... Nico?

 

Asa a fost tot timpul, nu stiu de ce va mirati.

:agree:

 

Intocmai,Hulkenberg este un pilot care intotdeauna m-a impresionat.Cand a avut o masina cat de cat buna s-a vazut.A facut o mutare proasta cand s-a dus la Sauber.

Vettel va lua titlul lejer.

Dar ce ma enerveaza teribil e aceasta superioritate tehnica a masinii RedBull.Vettel e un pilot rapid,dar nu ar fi luat 4 titluri mondiale fara Newey.Acel Newey e de fapt cel care a luat titlul.

As vrea sa vad cate titluri mondiale mai ia Vettel fara Newey in spate,mai ales ca nu face fata presiunii atunci cand are o masina egala cu ceilalti.Eram foarte bucuros cand am auzit speculatiile conform carora Raikonnen ar trece la RedBull,aia ar fi fost capatul.

Iar la Ferrari,Massa sper sa ne mai lase si sa faca loc pilotilor mai tineri si mult mai talentati decat el,de ex lui Hulk.Eu stiu ca managerul lui e fiul lui Jean Todt,dar totusi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Räikkönen (inapoi) la Ferrari in 2014.

Cu o mutare disperata datorata lipsei de competitivitate din ultimele sezoane, italienii renunta dupa apropae 20 de ani la politica leader-ului de echipa. Il aduc inapoi pe cel pe care l-au platit in 2010 sa stea acasa, dar care, paradoxal este si ultimul pilot care le-a adus un titlu, acum 6 ani.

Abia astept sa vad cum ii sare Alfonso la gat lui Kimi, si cum isi va da aere de victima cand va fi batut de co-echipierul lui. Mai mult, aceasta miscare elibereaza un loc la Lotus - loc ce ii va reveni probabil lui Nico Hülkenberg. Nu e inca o echipa de top, dar dou-ul de la Ferrari nu cred ca va rezista mult.



Priceless. No further comment.

ku-xlarge.jpg

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...