Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Ca place sau nu,acest forum merge spre respect reciproc,fara asa zise caterinci,fara politica sau politici,chiar daca asta diminueaza cantitatea de useri ce intra pe el.Nu conteaza cantitatea,ci conteaza calitatea,dpmdv si nu numai dpmdv! Ca nu se poate fi pe placul tuturor,asta e. Pentru circ si paine se apeleaza la televiziuni...
  3. Se pare ca,si acest topic,deraiaza spre orientarea defunctei sectii Social-politica,de jigniri si injurii. La prima abatere,topicul se inchide si se aplica sanctiuni.La fel cu orice altfel de topic. Deci doamnelor si domnilor,ramaneti la sentimente mai bune.
  4. Azi
  5. Fit4 e o scula faina pe monitorizare si chiar isi merita banii. GT2 pro stie cateva lucruri si bine, e ca un monocilindru Rotax care te va duce pana in capat si inapoi si dupa aia inca o data. Ca si calitate si look, inca nu am gasit echivalent. Eu zic sa le folosesti pe amandoua. GT2 for the looks (fancy stuff cu AOD lite silver si curea de piele) si FIT4 pt EDC.
  6. Romeo, credeam ca noi suntem ultima generatie capabila sa regleze o platina sau sa scoata un cauciuc de pe janta. Vad ca exista o speranta, cat de mica dar exista...
  7. VID-20250603-WA0007.mp4 Noi ne pregătim, se pare că se dorește o campare la Tabla Butii conform recomandării lui Pera
  8. Scuzele mele: bunul se află în Sibiu. Am primit cadou un Huawei Watch Fit 4 Pro. Nu merită trecerea. Dacă nu ar face doamna urât, i-aș face retur la Fit 4 și aș ține liniștit GT2-ul în continuare, dar na... happy wife, happy life
  9. Cu placere! Ce ciudat, acum vreo 5-6 luni am trecut prin complex cu treburi si la ei era un Yamaha (cred ca T-Max) pe elevator, chiar la suspensia fata se lucra. Probabil ca-si aleg clientii cu grija.
  10. Da, dupa mine da. Poti sa gresesti si fara sa fii prost. Da, "pe unu", las-o asa... Nu mai dezbat problema, s-a dezbatut atunci arhisuficient. Tu nu te baga in discutie, nu stii ce si de ce s-a intamplat acolo. Ramaneti la discutii despre feminism si misoginism pe topicul cu casatoria sau oriunde la "Timp liber". Si tu la fel. Lasa feminismul deoparte in cazul asta ca nici tu nu stii exact ce s-a intamplat. Repet, discutati diferentele intre sexe in alta parte. Red ca topicul asta nu are niciun rost si se poate inchide.
  11. Pandy

    Service Scutere

    Cauta-l pe Florin Ganea pe fb. Lucreaza in special cu MP3, dar se ocupa si de altele.
  12. Ai uitat sa ne spui ce experienta ai pe motocicleta, in general si in off road in special. Daca ai fi avut, nu initiai acest topic, deci presupun ca experienta ta, in ambele situatii, este 0. In aceste conditii, alegerea evidenta este un 125 4T. In general, motoarele in 2T au o curba de cuplu extrem de abrupta, astfel ca livrarea puterii este greu de controlat din acceleratie, mai ales daca esti incepator. Chiar si pentru motociclisti mai experimentati, trecerea de la 4T la 2T necesita timp. Asadar, din punctul meu de vedere, NU ai ce sa cauti pe un 2T, riscul de a ti-o tranti in cap (in sensul cel mai propriu al termenului), este mare. In alta ordine de idei, prietenii care te-au sfatuit, au uitat sa iti spuna ca ungerea la motoarele astea in 2T se face prin introducerea de ulei in benzina, la fiecare alimentare, deci o bataie de cap in plus. Concluzie: motoarele in 2T nu sunt pentru incepatori, fie ele si de 125 cmc. Sunt pentru enduristi cu experienta, care si-au facut ucenicia pe motoare 4T si vor sa treaca la nivelul urmator. 2T = next level! Bine ar fi, ca inainte de a deschide topicuri de genul asta, sa iei formul la citit, sa iti faci o idee despre ceea ce vrei sa intrebi. Ai subforum dedicat pentru enduro/hardenduro si acolo poti sa te lamuresti cu ce se mananca motoretele de genul asta. Btw, nu tu ai deschis un topic si pentru scutere cu care sa te dai si in off road? Repet, inainte de a descide topicuri, fa-ti lectiile. Ai o multime de platforme la dispozitie, de la forumuri la YT, Instagram, FB, site-uri moto, etc, etc, unde ai o multime de informatii la un click distanta. Lanturile de distributie, transmisie, pinioanele, placutele de frana, etc, intra in categoria consumabilelor!
  13. Salut, din intamplare are cineva asta? Am nevoie de el si il comand si returnez
  14. Daca tot ati reinviat acest topic care mi-a rascolit amintirile sa contribui si eu. Prima masina cumparata din banii mei a fost o Dacia 1300,break,fabricatie 1971,pe care am transformat-o total din bara in bara,set motor 1,4,cutie cu 5 trepte,inclusiv vopsita de mine cu borcanul de la aspiratorul Ajax,nu am poze mai in detaliu din pacate.decat cea in care apare si noua-nouta Dacia 1310 Li,cumparata dupa prima . Prima moto a fost o Mobra 50 modelul cu bascula pe fata nu mai stiu exact anul fabricatiei. In poza ii schimbasem furca pt.ca la 40 km/h vobla putin.
  15. The OG. Si eu am unul si inca nu am gasit un motiv sa trec pe GT5. Spor la vanzare
  16. vezi că-ți iei block de la moderatorii misogini
  17. Buna seara! Unde se poate schimba, in Bucuresti, un senzor de neutral la un R850r/1999? Multumesc anticipat!
  18. Aici mai bine îți ții gura, nu ai fost acolo si faptul e consumat...shut the fuck up. Nu ai fost acolo! Ai studiat tu psihologia femeilor care se apuca de Mobrism.. mă faci să rad cu lacrimi, ia mai bine si studiază psihologia oamenilor impuberi care tot comentează deși nu au fost acolo..shut the fuck up..
  19. După îndelungi căutări am găsit comoara lui Aladin. Are joc in nituri însă în rest pare să fi avut o utilizare scurta judecând după cât de bine este fixat bolțul antibasculare și aspectul danturii.
  20. 1988 - Mobra 50 Hoinar,culoare neagra cu alb. 1990 - Fiat 500 (din 1966).Rosu,evident si cu suicidal doors. Pozele sunt generice.
  21. O iesire in Grecia … iti umple cardul de memorie si MEMORII
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...