Toată activitatea
- Ora trecută
-
Ai apucat sa claxonezi?
- Azi
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Hmmmm Adică q a băgat atâta timp și nervi (și multi bani în buzunar) ca sa renunțe la tot când da semne bune moto? Când se sch și regulile în curând? Cam mare riscul. Înțeleg sa declari asta dar sa o și faci.. Acum s o fi saturat și el..plm. Mai ales dacă are planu de retragere dpdv financiar făcut.. Irelevant. Omu nu e mm da plm și dacă nu te pricepi îți dai seama ca omu e special. Da i timp. Si au mai zis ceva Englezii: Ești Yamaha, ce faci? Miller sau riști cu Toprak? Miller într un an bun termina pe 7. Oau. Super. Toprak? E un risc, dar dacă face clic? Cu cat își asigura titlul mai repede cu atât mai bine,pentru ca nu va mai merge la rezultat. Va fi show. Va fi cox. Vor fi și căzături -
Mneata de la
-
Vand BMW R1200 GS din 2014 stare excelenta
topic a răspuns lui Kristian în adrian45ul Motociclete peste 999 cm cubi
Stiu pe cineva interesat,ii trimit linkul. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai sunt colegi de academie mai...Morbi ala e așa un bashit...din toate punctele de vedere.E pe Gp24 acum nu?Super motoreta,și el e lemn acolo.Il bate Aldeguer cu ceasul de la gara,și nu e ca și cum Aldeguer ar fi venit campion din moto2 precum a venit el samd... Din toată școala italiana din toată Academia (un gest dealtfel foarte binevenit și bun din toate punctele de vedere al lui Rossi) doar Pecco e intradevar un talent confirmat. Bezz și el mișcă so and so,Diggia e sporadic. În rest,spaniolii dau ora exacta - e oarecum normal pt ca în Spania statul e implicat direct în trainingul lor cu scoli din astea de ii iau din generala,e un sistem f bine pus la punct în timp ce în Italia strădania lui Valentino e singulara,nu știu sa aibe statul vreun amestec.Pacat,pt ca,avându-l pe Valentino care e interesat sa promoveze pilotii italieni,dacă se implica și statul putea ieși ceva f bun. Asa doar cu Pecco printre mareea spaniola...cu o floare nu se face primăvara. La Aprilia se știa clar ca va excela pe Silverstone...si pe încă vreo 2 circuite.Si atat. Cu toate astea mie mi se pare ca Martin greșește vrând sa plece de la ei... Asta e strategia Zarco - HRC dacă îți aduci aminte : curtat de Puig și momit sa vina lângă MM la Honda care pe atunci mergea atza,Zarco a refuzat pt ca ii era frica sa se bata de la egal la egal cu demonul încercând sa se ducă la o motoreta care sa ii dea un edge în fața lui - ne aducem aminte cum a decurs strategia măreață a lui Zarco : refuz HRC mers la KTM după 1 an plângând retragerea unilaterala din contact și luat de mila pe la un privat Ducati parca? Pecco ar trebui sa tragă învățăminte din asta - tot timpul trebuie sa urmărești best bike on the grid.Chiar dacă e demonul acolo.Macar ai arme egale,asa cu Yamaha ai arme sa te sinucizi nu altceva,uită-te la Quartararo. Asta e situația,Pecco trebuie sa persevereze cu MM lângă el,iar eu cred ca Pecco e destul de inteligent sa înțeleagă asta ,iar mutarea la Yamaha mi se pare doar zvon. Mai ales cand Q a zis zilele trecute ceva în genul ca "Dacă asta nu merge voi cauta o moto care sa fie ready pt a ma bate la campionat" dând oarecum un mesaj gen "ori o faceți cum trebuie ori ma car". Nu,eu zic ca Pecco nu e atât de prost incat sa se mute de la Ducati. Sa nu uitam totuși ca Toprak a făcut un test la motogp unde a fost...chiar slab.Adica nu e o mare necunoscuta ce se va întâmpla - moto slăbuța pilot puriu și deloc din filmul asta cu motogp,deja făcut un test și ieșit la aproape 1s în spatele lui Chel...crezi ca la următorul test va ieși pe 1?Sau? MM la primul test a ieșit pe 1.Scurt.In 2013 era Lorenzo era Pedrosa era Rossi era lume de lume în gp,piloti extrem de rapizi.Si a venit ala și boom - 1 direct in presezon.Ok - și moto de locul 1 dar un rookie a bătut niște nume grave da?E o mare diferență - s-a vazut din primul contact ce avea sa vină. Și la Toprak se vede dar ne place noua underdog'ul, hype'ul și nestemata din țărână.Ar fi de povesti sa vina turkish delight din alta disciplina la 30 de ani și sa dea mucu lui Memelu,dar astea sunt basme cu zâne. Realitatea (dura) e ca probabil MM ii va bate în cap iar și iar pe toți câțiva ani buni de acum încolo pana ne va exaspera pe toți (pe mine după jumătate de sezon m-a obosit deja,visez la tensiunea și intensitatea dintre JM și Pecco din 2024).Csf,asta e...anul asta vedem defilarea.Sa nu fie la fel și în urmatorii 3-4 ani... -
Bună dimineata! V-am disparut greata? Hai la plimbare!
-
Aasta ar trebui sa te invete ca nu ai ce sa cauti pe mijlocul masinii din fata ta, cu atat mai mult in imensele unghiui moarte ale dubelor si camioanelor. Si, in principiu, nu ai ce sa cauti in spatele unei dube. Fiind UK, inteleg ca strada era cu sens unic de mergeati pe banda din dreapta, nu?
-
Închirieri, căutări, oferte de garaje
topic a răspuns lui Catalin Alexandru în zombiul BUCURESTI - discutii generale
Am vorbit la Rose Gardens și nu au locuri momentan (doar dacă renunță cineva). -
Clar, e primul incident in 9 ani si nu ma plang. Acum ma apuc de reparat si ascuns defectele
- Ieri
-
Las aici link-ul pt cine e curios. Ca idei principale pot enunata urmatoarele: PRO ->Izolare fonica la vant si la zgomot de rulare, impecabila, mai ales pt clasa ei. Neasteptat de buna este izolarea fonica. Cu o mica observatie, daca tragi de motor, linistea si tacerea se duc. ->Materiale foarte bune la interior. Interior pt pretentiosi/mofturosi. Imi permit sa zic ca materialele la interior sunt de departe peste un BMW X1 (da stiu ca e mai mare ca CX3, ca e alta clasa) ->Setarea suspensiilor, TOP direct, spot on. ->Agiliatatea sasiului ->Servodirectia electrica cu feedback gen BMW. Nu este genul ala de servodirectie tip Playstation. ->AWD daca mergi sportiv si prinzi pietris/nisip sau ud in mijlocul unui viraj, 4x4 acesta corecteaza traiectoria. Un 4x4 de asfalt ce ofera incredere. ->Cutia de viteze automata, adevarata, serioasa, hidraulica cu convertizor, nu "porcarie" cu dublu ambreiaj. CONTRA ->Motorul 2.0i aspirat 150cai 6000rpm 204nm 2800rpm. Aoleu Doamne. Ce alegere neinspirata pt 1400kg. (Masina a fost cumparata SH cu 69000km este intretinuta si intr-o stare de top si acum, tehnic vorbind) Din pacate motorul asta, nu are putere, nu are cuplu, nu este elastic, nu este economic, este exagerat de zgomotos cand il conduc eu exteaurban. Acest motor are "putere" cat sa nu devii claxonabil. Atat. Degeaba este aspirat si nu are ce sa se strice la el, daca el consuma 2litrii de carburant in plus la 100km si sincer este total lipsit de agrement, este un motor mai mult decat obositor la drum lung, depasesti cu icoana in mana. Cand zic ca depasesti, ma refer la depasiri gen 100-130, de la 145km/h te dai jos si o impingi, pt ca efectiv NU ai cu ce. Am avut o saptamana C5X 1.2thp 3cilindrii, 130cai 5500rpm si 230nm 1750rpm ala trage ok fata de 2.0i aspirat de la Mazda, si evident consuma mai putin cu 1.5l-2l la mersul meu. Am condus Megane 1.3tce "ala slab" de 140cai si 240nm (la 1500rpm parca), pai fratilor, nu viseaza o Mazda de 2.0i sa se miste atat de bine si sprinten ca 1.3tce, 1.3tce este in alta liga, un motor de incredere, elastic, prezent, nu dezerteaza cand accelerezi. Daca vi de pe 1.4mpi, si imi permit sa zic asa pt ca acum "masina mea" este Clio 2 1.4mpi 2004, da OK aceatsa Mazda CX3 2.0i a consoartei, trage domnule. Dar daca vi de pe 1.3tce cand te urci la volanul unei Mazda 2.0i simti ca nu ai pe ce te baza, inclusiv daca vi de pe 1.5dci sau 1.6hdi. Un motor 2.0i aspirat este un downgrade evident, fiind foarte obositor la condus extraurban si total lipsit de caracter motor si de elasticitate. Sa zicem ca 2.0i este on/off in 1-a 2-a si 3-a deja din 4-a trage sa lesine, efectiv nu ai cu ce. Morala..... in opinia mea este, degeaba este motorul indestructibil, daca NU ofera performante dinamice rezonabile in trafic, consuma nejustificat de mult si NU trage fata de 1.2t 1.3t 1.5dci sau 1.6hdi. Daca esti obisnuit cu 3.0d de exemplu cand te urci la bordul unui 2.0i efevtiv simti ca "trage" sa moara motorul. Mult zgomot produs si multa benzina consumata pt nimic, ok e mai rapid ca 1.4mpi....dar....cam atat. Prefer oricand un motor mentionat mai sus cu riscul unei stricaciuni, dar macar am un agrement la condus si nu obosesc schimband treptele de viteza aiurea ca la 2.0i aspirat. Costul de rulare si exploatare la finalul unei perioade de 3ani sa zicem si 50.000km fiind aproximativ acelasi daca luam in calcul consumul enorm al aspiratei si sa zicem unele reparatii specifice unui motor turbo, un senzor sau o turbina de schimbat......dar repet macar 1.2thp nu te oboseste la drum lung ca 2.0i.
-
daca ar fi sa aleg - decat ceva incident la viteza (>decat stat pe loc) mai bine asa. fieru se repara.
-
Postati cele mai faine poze moto d-ale voastre
topic a răspuns lui ENEOS în Kristianul Motociclisti in timpul liber
Aha, mi s-a părut mie că te vad! 20250531_145521.mp4 -
Eu am baga eneos max performance offroad...nu pot spune ca este senzational de bun fata de original ...poate oleaca mai bun..sa fie placebo ? Deocamdata am cam 2k cu el . Ce este vizibil...culoarea a ramas aceiasi fata de original ( si Motul 700 )care se inegrisera rau .Cel putin Motulul l-am schimbat la 3500 k ca arata ingrozitor
- 79 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
adrian45 îl urmărește pe Vand BMW R1200 GS din 2014 stare excelenta
-
Vand BMW R1200 GS din 2014 stare excelenta
un topic a postat adrian45 în Motociclete peste 999 cm cubi
Motocicleta din 2014 in stare excelenta adusa din Olanda , are 41.000 km. Toate cele 3 pachete cu care echipeaza BMW modelele GS si toate optiunile posibile pentru 2014. Actele sunt din Olanda motocicleta nu este inmatriculata in Romania . Detin toate actele pentru inmatriculare . Cauciucuri si baterie foarte bune , nu necesita nici o investitie . Are inaltatoare de ghidon si scarite cu prize mai late . Cutia de viteze schimba excelent . Motorul are un up grade si trage extraordinar - puterea nu se stie cati cai are - Cine o probeaza o sa ramana cu gura cascata si cu un zambet larg - garantat . Se poate vedea si proba in Bucuresti 0722.331.330. 10.800 euro -
Salut. Saptamana viitoare ii voi schimba uleiul. Nu stiu, orice dar nu Ipone. Motul sau ce o fi disponibil. Tocmai ce am ajuns in Dubova pt weekend. Rams asta avea pe stock. Uleiul asta a fost bagat in mai multe motociclete in ziua reviziei mele. Un CF Moto 700, 800 si un alt 450 MT.
- 79 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Ala esti tu? Sau e "da pa net"?
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
legat de teoria asta cu plecatul lui Peco la Yamaha - ceea ce mie mi se parea f aiurea englezii au emis o teorie: MM bate mereu colegu, e un fapt. Anu asta o demonstreaza, istoria o confirma. La anu sunt sanse f mare sa fie la fel. Nu il poti bate pe MM cu aceeasi moto, dar poate pe alta? Ca managementul lui Peco ar trebui sa faca bine sa-l extraga. acum ca au zis-o chiar are sens. degeaba e italian si protejatul ducati daca pur si simplu nu se leaga efectiv nimic. totusi, ok il bate MM dar de ce il bat si altii asa usor? clar ceva nu e in regula. si eu ma asteptam sa fie MM 1, Peco 2 mai mereu. sa fie doar faptul ca mm e mereu mai rapid si peco a dat totul peste cap incercand sa ajunga la aceiasi timpi? asta pe langa faptul ca moto s-a schimbat in rau pe intrarea in viraj cica, da e mai buna pe iesire. traim si vedem. tot de la englezi: aceeasi experti care spun de toprak ca nu se va potrivi stilul cu GP-ului+cauciucurile au zis si de MM la momentul venirii in GP ca daca vine in GP cu stilul sau de la moto 2 nu va face nimic. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
Așa zicea lumea, dar a fost atât de murdară încât Marc Marquez a stabilit un nou record al circuitului. Numai segmente reduse de pistă au fost inundate și s-a lucrat pentru a fi curațate cum trebuie. -
Un dobitoc uita sa intre intr-un gang, uita sa se asigure in oglinzi, uita sa verifice camera de marsalier si se urca cu duba pe motor. VID-20250511-WA0123.mp4 VID-20250511-WA0123.mp4
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Yamaka ca yamaka, da aprilia, aprilia aia castigatoare unde s-o fi dus? O fi pus-o de-oparte pentru cand vine Martin -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
FP...52 grade la asfalt..."revirimentul Yamaha" s-a bashit....as expected din păcate... Low grip 50gr+ și Yamaha e pa.Quartararo pierde gripul spate în a4a... Si ce e cel mai nasol e ca de acum încolo toată vara cam astea vor fi temperaturile. Yamaha e motoreta de primăvară/toamnă -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
nu era murdara pista atunci? stiu ca a fost un gp murdar si acolo a facut dubla. *mai mereu morbi sta dupa Peco, da pare ca niciodata nu deranjeaza chestia asta. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
Să nu uităm că, în plus, este un "circuit de mâna stângă". Pe astea antiorare se simte oricum ca peștele în apă. Anul trecut, pe cotețul din 2023 a făcut record de circuit, pole, și a câștigat și cursa mică și cea mare. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Daa...Marcel le-a dat o secunda la toti. Hai frate,deci chiar toata lumea doarme acolo?wtf... Quartararo : "Aragon's going to be an important moment for us" Descrie perfect "problemele" - low grip,high track temperatures,big straight line"....aici isi da Yamaha examenul - daca merge bine (nu cred ca vor avea fata de podiums,dar macar un loc 5-8),atunci putem intradevar vorbi despre un reviriment.Altfel,totul ramane la stadiul de un mic foc de paie datorat temperaturilor scazute si configuratiei tehnice a circuitelor trecute. ...si inca in FP1 a fost elegant - 24 grade in aer /38 la sol.In quali va fi probabil 35/50,atunci sa vedem. Fingers crossed. Dupa FP1 sunt (toti) departe oricum de timpii de pole - 1.45.8 (2024),mai trebuie sa rada o secunda.