Toată activitatea
- Ora trecută
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
o asa oferta nu cumva sa ratezi! vreo 3-4 sticle sa cumperi -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
atunci neaparat sa-ti cumperi un Dictador Orlinski de asta, merita toti banii fiecare inghititura!! https://dictador.com/product/dictador-x-richard-orlinski-5-decades-model-ro-hand-painted/ -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Ok, ok. Va rog, un coleg care se pricepe la pariuri. Mi-am pus casa la vânzare si toti banii o sa-i pun pe Fernandez(din cate stiu el va concura pe v4). Ma fac milionar . O fi Fernandez ala mai slow putin dar va pilota o motocicleta care pe ud (probabil cu gume de ploaie) este la fel de rapida ca ceilalti pe uscat(slick). Deci mobra aia pe care o va ghidona spaniolul, pe uscat va fi cu cat? 5-10sec pe tur mai rapida decat restul? Ma uit la competitia asta de minim 20 de ani si de obicei aceste mobre, in condiții de asfalt ud sunt mai lente cu vreo 5-10sec pe tur fata de uscat. Bam-pianistii au dat lovitura - Azi
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Incepi si tu ca si BB... Ti-a explicat colegul mai sus ca nu are nici o relevanta recordul de cursa - acolo se merge la conservare in 70% din timp,au mapping restrictiv ca trebuie sa faca economie de carburant,au gume relativ uzate samd,ce treaba are recordul de cursa?tre sa te uiti la fastest lap - si ala (aviz BB din nou) se obtine in quali. Nu stim in ce fel a obtinut Q acel timp insa ne gandim (toti...sau macar unii dintre noi) ca undeva in timpul zilei au vrut sa vada de ce e capabila motoreta respectiva i-au pus gume noi si quali trim mapping'ul cel mai agresiv si 3 litri in rezervor si i-au dat-o lui Q sa ii dea blana orbitoare. Intradevar pt a face o comparatie corecta trebuie vazut in ce fel se compara cu actualul L4 si in quali trim si in race simulation cam in aceleasi conditii de grip temperatura si conditii meteo (care nu au fost intrunite luni) ,dar oricum nu o sa avem noi neam acces la asa ceva - decat la Missano urmarind timpii lui A.Fer. "damp" inseamna umed,asfaltul cica era umed de dimineata si "showers" adica averse in timpul zilei - "track conditions far from ideal" e cam clar nu? Da da si eu zic ca e un timp bun avand in vedere ca e moto complet noua. Q a zis insa ca daca nu reuseste un timp asemanator (in juma de sec) de L4,nu are sens sa mearga cu V4 anul asta,si il da la remaniat vorba lui Dem Radulescu Dar daca e cu doar 1.5s mai slow pe ud/umed/damp cum vrei tu sa ii spui fata de timpul de quali,eu as zice ca V4 deja e bine in grafic. Da normal ca se fac race simulations ca aia conteaza,e un program asemanator cu FP1 si FP3 de vineri si sambata. Dar undeva in timpul testului,de obicei la sfarsit de sesiune sau in cazul unei zile intregi de teste, la 12 inainte de pauza se face si un run pt tur rapid in quali trim,si logic ca atunci se obtine fastest time. Si mi se pare lipsit de orice logica ca Q,la primul contact cu mobra V4,si avand la dispozitie o zi intreaga de test (de la 9am la 17 parca e cu pauza de o ora de la 12),sa nu fi vrut sa vada si el si inginerii de ce e capabila motoreta gen fastest time possible,chiar si pe umed. Eh,vorba colegului - imediat vine etapa si ne vom elucida la Missano,ca doar nu ploua si acolo tot weekendul... -
-
Vezi ca vine BB si te cearta ca nu ai prins sarcasmul
-
mai putin aia de client sau la aia te refereai?
-
Ok, si eu eram de-acord cu tine, si eu am scris la "misto" acel "nu stie dezvolta". Poate ai înțeles gresit acel emoji(sau fie, am pus eu gresit acel emoji) Exact L-am vazut deunazi pe Bag care cerea cu inversunare sanse egale pentru toti pilotii ducati
-
Sarcasmul si tu sunteti doua chestii care nu se prea pupa, nu? Eram de acord cu tine, dar spuneam ca lumea rea o sa zica ca inginerul de la Ducati vorbeste asa frumos de MM pt ca "dar ce voiai sa zica, doar e platit sa lucreze cu MMel"
-
oau, ce bulache, cand te gandesti ca ceilalti piloti se gandesc la alti cand o dezvolta
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
slava cerului ca sapt asta e iar etapa. nebunie totala. -
Geaca Alpinestars Gravity Drystar XL si pantaloni moto Caferacer L/XL
topic a răspuns lui Motorist@ în Motorist@ul Echipamente de protectie
Anunt valabil. Se pot vinde cu 1000 lei ambele, la pachet -
Consum ulei - Honda CBR900RR
topic a răspuns lui RazvanLNI în RazvanLNIul Service si intretinere curenta
Adevarat, insa pana la urma conteaza daca motorul functioneata corect cu un anumit ulei, in conditiile pe care eu le intampin. Deci motorul nu are nimic, iar uleiul portrivit pentru el in regimul de functionare ales de mine este cel semisintetic pentru ca nu-l consuma. De ce apare diferenta intre cele doua tipuri de uleiuri ? Pare logica faza cu moleculele. Diferentele de semantica ale AI ului sunt amuzante, informatiile furnizate trebue luat cu grija, dar asta e o alta discutie. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Eu cred ca in teste cel mai mult se axează pe ritmul de cursa. Că la final incearca si un ritm de calificare, da,doar ca nu prea vezi in teste iesind pilotii cu pilotii pentru 1-2 tururi rapide si intrand la boxa si tot asa. De obicei se fac run-uri lungi de 10-15 tururi. Asta la testele pe care le-am vazut eu in motogp, nu stiu ce teste ai vazut tu,dar poate o fi cum zici tu, in teste se testeaza cel mai bun timp cu mobra setată pentru calificari. -
Ok. Merci.
- 122 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Eu stiu pe cineva care a lovit un caine care i s-a aruncat in fata (il speriase un taran care era pe trotuar) si l-a luat in franare (avea cam 100km/h)...a cazut, dar motorul a plonjat intai pe o parte si pe urma pe cealalta si aia de la asigurari n-au vrut sa-i aprobe repararea, ca cica e suspect ca era zgariat/lovit pe ambele parti.
-
stiu pe cineva care a lovit o caprioara si a reusit sa nu cada..
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
La teste, iei cel mai bun timp din teste in cazul asta un 1.39.xx vs cel mai bun timp din calificari, ca acolo e viteaza pura si blana orbitoare, in cursa nu e relevant ca se merge in alte conditii, rezervor plin, conservare caucioace... wtf. Ce sa cauti sa compari timp de test unde se trage tare sa vada ce poate cotetzu cu timpi de cursa? Compari cu timpii de calificari ca aia sunt relevanti pentru potentialul de blana orbitoare. -
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Chiar că avem o problema Eu spun recordul de cursa si tu imi prezinti recordul din calificari(sper ca din neatenție si nu ca nu poti face diferența intre ele) Nu stiu la ce se refera domnu cu "dump", o fi fost noros/umezeala in aer insa asfaltul sa fi fost uscat la începutul zilei astfel incat sa fi putut face un timp pe asfalt uscat ca mai apoi sa fi venit ploaia? Nu stiu... indiferent, e un timp bombă chiar si pentru un asfalt perfect daca luam in considerare ca e o mobra complet noua, făcută de unii ce au facut toata viața L4 si pilotata pentru prima data de un pilot ce a calarit pana acum doar L4. E wow oricum o dai. -
E platit de Audi sa faca astfel de comentarii despre Marquez. Dezvolta, dar e pervers, o dezvolta doar pentru el.
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Am dat textul mai sus : "The day started damp, and showers on and off during the day" - am tras concluzia ca mers pe ud/greasy nu stiu spune-i tu cum vrei dar nu pe uscat. "unoficial and unconfirmed times" Quartararo Best time at test - 1.39.3 Nu a batut nimeni nici un record ! - timpul lui Q din q2 de sambata e de 1.37.8,adica cu 1.5s mai rapid. Si nu el a facut fastest lap ci AM cu...1.37.5 parca? Ce record cine a batut? de unde ai scos-o pe asta? * Ok - daca Q a facut 1.39.3 in conditii de temperatura +25 si asfalt uscat - Houston we have a problem ! Dar nea Emmett zice ca a fost "damp si showers"... Eu zic ca o sa mearga bine la Missano -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
doar pesimistul zice ca mai rau de atat nu se poate... io-s optimist, deci sigur se mai poate!! -
Sa nu uitam ca si KTM 1290 este o bestie de 160 cai....care nu prea iarta greseli.