Jean_Taxi Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Topicul acesta l-am gandit de mult timp dar speram ca il va incepe altul mai priceput decat mine si care sa fie mai bun si la scris.Imi doresc sa discutam aici despre motocicletele japoneze clasice, adica incepind cu cele fabricate pe la jumatatea anilor '60 si terminand cu cele facute la sfarsitul anilor '80. Pt mine acele motoare inseamna in cultura moto ceea ce reprezinta Eminescu in literatura romana.., adica, in primul rand, multa poezie, farmec si calitate!. Eu insumi am doua clasice japoneze, anume; o Honda Cb250G din 1976 si un kawasaki GPz750Unitrak din 1983, ambele functionale si.., incantatoare!. Topicul este despre clasicele japoneze dar si despre cei pasionati de ele, anume motociclistii 'vinteage', cum i-am denumit eu. Motociclistii vinteage nu sunt doar cei pasionati de clasice ci mai degraba cei care le au, le iubesc si mai mult decat atat.., calaresc pe ele!. Sunt extrem de curios daca sunt multi cei care se identifica cu cele scrise de mine, trairile lor, experientele lor, daca avem asa multe clasice japoneze in Romania si daca sunt multi cei care le au si calaresc sau nu pe ele. Haidem sa haidem, motociclisti vinteage, sa ne cunoastem aici cu totii, noi si motoarele noastre pt ca simtim si gandim la fel, sunt convins de asta si astept poze, pareri, trairi si simtiri intru aceasta pasiune.., VINTEAGE! Cu maxima stima, Jean. PS Sper sa reusesc sa postez si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 salutare, poate nu prea am ce cauta in topicul asta, dar stilul clasic retro intotddeauna l-am admirat, atat la japoneze cat si la cele engezesti, italiene sau americane. am reusit recent sa-mi iau prima mea motociclceta, desi am permisul de vreo 3 ani, si am optat pt stilul clasic. am un suzuki tu250x superclasic, din 1998 (stiu, prea "noua" pt topicul asta) dar important e ca o ador, si asta consider ca e cel mai important, nu conteaza ce motocicleta ai atat timp cat prima data cand ai vazut-o nu ai putut sa-ti mai iei ochii de la ea, sa ajungi sa-ti petreci mai mult timp cu ea decat cu sotia, prietena sau copiii, sa te doara sufletul cand vezi ca ploua afara si nu ai apucat sa pui husa pe ea, sa faci tot posibilul sa-i cumperi doar lucruri frumoase si de calitate (ulei, bujii, placute,etc...nu flori si bijuterii).....sa nu te dai pe bulevardele din capitala sau alte orase doar ca sa te vada altii, ci doar pt placerea pe care ti-o ofera sunetul motorului, vantul din fata si sentimentul de libertate! stilul clasic...sau in dulcele stil clasic, cum spunea Nichita Stanescu! aaa..niste poze cu libertatea mea:))) asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Topicul acesta l-am gandit de mult timp dar speram ca il va incepe altul mai priceput decat mine si care sa fie mai bun si la scris.Imi doresc sa discutam aici despre motocicletele japoneze clasice, adica incepind cu cele fabricate pe la jumatatea anilor '60 si terminand cu cele facute la sfarsitul anilor '80. Pt mine acele motoare inseamna in cultura moto ceea ce reprezinta Eminescu in literatura romana.., adica, in primul rand, multa poezie, farmec si calitate!. Eu insumi am doua clasice japoneze, anume; o Honda Cb250G din 1976 si un kawasaki GPz750Unitrak din 1983, ambele functionale si.., incantatoare!. Topicul este despre clasicele japoneze dar si despre cei pasionati de ele, anume motociclistii 'vinteage', cum i-am denumit eu. Motociclistii vinteage nu sunt doar cei pasionati de clasice ci mai degraba cei care le au, le iubesc si mai mult decat atat.., calaresc pe ele!. Sunt extrem de curios daca sunt multi cei care se identifica cu cele scrise de mine, trairile lor, experientele lor, daca avem asa multe clasice japoneze in Romania si daca sunt multi cei care le au si calaresc sau nu pe ele. Haidem sa haidem, motociclisti vinteage, sa ne cunoastem aici cu totii, noi si motoarele noastre pt ca simtim si gandim la fel, sunt convins de asta si astept poze, pareri, trairi si simtiri intru aceasta pasiune.., VINTEAGE! Cu maxima stima, Jean. PS Sper sa reusesc sa postez si poze M-ai omorat cu kawasaki GPz750Unitrak... Numa la ala visez de cand am citit postu tau... Partea porno e ca is putine in afara si si mai putine nemodificate... Toti si-au facut din ele mai stiu eu ce... Unde mai pui ca is si scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kennyc2 Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Salutare , ma bucur mult sa gasesc acest topic si va prezint si eu Japoneza din 80 , Este vorba de un Kawasaki z 500 care merge bine si nu am probleme majore cu ea si nici nu am avut de 3 ani de cand o detin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) Salut. Ma inscriu si eu pe aici cu doua Suzuki 650 G Katana din 1982, care, deocamdata, stau la racoare in pivnita. Asteapta sa se mai stranga niste bani sa le repun pe picioare asa cumtrebuie. Una din ele este neinmatriculata, cea neagra. Sa auzim de bine! Si o poza de cand mai avea ITP, asigurare..adica inainte de DR Editat Mai 26, 2011 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 26, 2011 Autor Share Postat Mai 26, 2011 Salutare , ma bucur mult sa gasesc acest topic si va prezint si eu Japoneza din 80 , Este vorba de un Kawasaki z 500 care merge bine si nu am probleme majore cu ea si nici nu am avut de 3 ani de cand o detin [/quote Foarte frumoasa, sa te bucuri de ea! poza facuta de profesionist!Sigur nu vei avea probleme cu ea si daca vei mai mere inca 3 ani. Luis, katana este o legenda.., ce sa mai vb despre ea, cine stie cunoaste.., bucura te din plin cu ea pt ca se merita!Eu nu reusesc sa pun poze cu Honda si kawasaki, sunt atehnic, asta este, voi mai incerca!. Maine plec la un drum de vreo 1200km cu batrinul gpz, am neste emotii pt ca astia batrinii sunt mai capriciosi, va tin la curent, DanCata, ma bucur sa vad oameni cu bmw-eu care gandesc ca tine, respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Drum bun si fain Jeane, merci de aprecieri. Fa si tu niste poze, sa se bucure si ochiu' nostru... Cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kennyc2 Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Louis cea neagra poti sa o faci caferacer custom . Nu pare mult de lucru la ea , un far ceva semnalizari si o aripa de fata , spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Louis, le mai vinzi? Sunt superbe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Mai, sunt la vanzare, dar mai mult de gura neveste-mii, ca nu le-as da. Pe de alta parte, sa stau cu trei mobre....si sa mai vreau inca una, un Derbi Senda SM, de mers economic prin oras, o inteleg si pe ea... Sa nu uit, multumesc de aprecieri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FastForWard Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Salutare! uite vin si eu cu o Honda VF 1000 F2 din 1985 nu este la fel de ''clasica'', ca Honda VF 1000 R, dar este mai rara(sper sa nu gresesc) 6000 de bucati daca imi aduc aminte bine.Face parte din prima generatie de motoare V4 de la Honda si are 1000 cmc 116 cp, la testul de compresie la cilndrii a trecut cu brio, presiunea variaza de la 11.64 cea mai ridicata si 11.32 cea mai scazuta, destul de bine zic eu. in Romania sunt 4 inscrise in circulatie, in fine, ''exemplarul'' meu are 74.000 de km si mananca asfaltul! Salutare! uite vin si eu cu o Honda VF 1000 F2 din 1985 nu este la fel de ''clasica'', ca Honda VF 1000 R, dar este mai rara(sper sa nu gresesc) 6000 de bucati daca imi aduc aminte bine.Face parte din prima generatie de motoare V4 de la Honda si are 1000 cmc 116 cp, la testul de compresie la cilndrii a trecut cu brio, presiunea variaza de la 11.64 cea mai ridicata si 11.32 cea mai scazuta, destul de bine zic eu. in Romania sunt 4 inscrise in circulatie, in fine, ''exemplarul'' meu are 74.000 de km si mananca asfaltul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Iulie 7, 2011 Autor Share Postat Iulie 7, 2011 E o moto absolut superba, cat ai dat pe ea.., eu acum sunt in calduri sa mi iau o Honda Vf 750 Sabre din 83, dar stau pe ganduri ca asta presupune sa raman fara economii albe pt vremuri negre. imi place mult modelul cumparat de tine dar m am saturat de motorete carenate, nu mai vreau! le stirbeste din personalitate, plasticul, sau sunt eu nebun, mai degraba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ro_ger Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 (editat) Va salut , va prezint si eu poze cu Suzuki 400E din 1984 ,care functioneaza ireprosabil in ciuda varstei sale si a celor aproape 67000 km,fiind in stare originala. Am vrut sa o vand acum 2 ani, dar la acea vreme nu a fost nimeni interesat de o asemenea batranica,asa ca am renuntat si am decis ca sta mai bine la mine in conservare . Acum, am achizitionat o Honda CX 500,an 74, din Germania, tehnic fara gresala.Motorul e ceva de vis,doar e un V , insa la partea optica trebuie sa mai umblu (am de refacut partea de cromaj-nichelaj). Editat Iulie 7, 2011 de Ro_ger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Frumoase ambele motociclete, felicitari! FastForWard, tobele de pe Honda ta sunt Sebring? Cum suna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Louis, mi-ar place sa-ti vad dracoveniile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Pai te sun maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa Script Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Nu stiu cat de ¨clasica¨ este dar ca varsta sigur se incadreaza. Oricum, am adaugat-o ca sa mai apara si alte genuri nu numai ¨stradale¨. DR 250S 1984. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Pai, ca sa fie clasica in adevaratul sens, trebuie sa treaca de 30 de ani de cand nu se mai fabrica modelul respectiv, sa fie ok functional si optic. Dar astea sunt amanunte... Oricum, welcome to the club. Aia e toba originala, ca pare cam mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FastForWard Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Salut din nou! ma bucur ca va place motocicleta mea; raspuns pentru Jean_Taxi, nu am dat bani pe ea am facut un schimb de motociclete, am dat in schimbul ei o Yamaha diversion 600 din 1992, toti au spus ca sunt nebun, cum de am putut sa dau un motor din '92 pe un din '85, eu unu sunt extrordinar de multumit! raspuns pentru Louis Cyphre: tobele de pe motocicleta sunt originale, au un strat de crom negru. Si pentru cine intereseaza se vinde Honda VF1000 F2 Bol d'Or SC15 din 1985 74.000km la pretul de 1200 euro, desigur discutabil la fata locului, stare absolut originala mai putin cauciucurile care sunt noi si semnalizatorul stanga-fata, priza auto 12v, incalzire cu aer cald la maini si picioare, aer ce vine de la radiatorul de ulei prin niste fante ce se afla in bord la fel ca la o masina, suspensie spate Showa originala pneumatica si reglabila 3 trepte, suspensia fata la fel pneumatica reglabila 3 trepte, apoi are ambreiaj hidraulic, jante originale ComStar din aluminiu nituite si sa nu uitam motorul un V4 fantastic cu 4 supape pe cilindru cu 116cp, racire apa si ulei, in fine, motivul vanzarii este greutatea ei, are 277kg ceea ce face manevrarea ei la parcari sau mers la viteze mici o adevarata provocare luand in considerare cele 60kg ale mele, in rest motocicleta este perfecta la drum lung, are un demaraj fantastic mai ales cand intri in depasire si esti in ultima viteza, doar rasucesti maneta de acceleratie si te trezesti la 5000rpm si 120kmh. nr. meu de tel. 0732.751.898---Sergiu aruncati un ochi aici http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-vf%201000%20f2%20bol%20dor-din-1985-387065.html Bafta! Salut din nou! ma bucur ca va place motocicleta mea; raspuns pentru Jean_Taxi, nu am dat bani pe ea am facut un schimb de motociclete, am dat in schimbul ei o Yamaha diversion 600 din 1992, toti au spus ca sunt nebun, cum de am putut sa dau un motor din '92 pe un din '85, eu unu sunt extrordinar de multumit! raspuns pentru Louis Cyphre: tobele de pe motocicleta sunt originale, au un strat de crom negru. Si pentru cine intereseaza se vinde Honda VF1000 F2 Bol d'Or SC15 din 1985 74.000km la pretul de 1200 euro, desigur discutabil la fata locului, stare absolut originala mai putin cauciucurile care sunt noi si semnalizatorul stanga-fata, priza auto 12v, incalzire cu aer cald la maini si picioare, aer ce vine de la radiatorul de ulei prin niste fante ce se afla in bord la fel ca la o masina, suspensie spate Showa originala pneumatica si reglabila 3 trepte, suspensia fata la fel pneumatica reglabila 3 trepte, apoi are ambreiaj hidraulic, jante originale ComStar din aluminiu nituite si sa nu uitam motorul un V4 fantastic cu 4 supape pe cilindru cu 116cp, racire apa si ulei, in fine, motivul vanzarii este greutatea ei, are 277kg ceea ce face manevrarea ei la parcari sau mers la viteze mici o adevarata provocare luand in considerare cele 60kg ale mele, in rest motocicleta este perfecta la drum lung, are un demaraj fantastic mai ales cand intri in depasire si esti in ultima viteza, doar rasucesti maneta de acceleratie si te trezesti la 5000rpm si 120kmh. nr. meu de tel. 0732.751.898---Sergiu aruncati un ochi aici http://bikeshop.ro/m...985-387065.html Bafta! Salut din nou! ma bucur ca va place motocicleta mea; raspuns pentru Jean_Taxi, nu am dat bani pe ea am facut un schimb de motociclete, am dat in schimbul ei o Yamaha diversion 600 din 1992, toti au spus ca sunt nebun, cum de am putut sa dau un motor din '92 pe un din '85, eu unu sunt extrordinar de multumit! raspuns pentru Louis Cyphre: tobele de pe motocicleta sunt originale, au un strat de crom negru. Si pentru cine intereseaza se vinde Honda VF1000 F2 Bol d'Or SC15 din 1985 74.000km la pretul de 1200 euro, desigur discutabil la fata locului, stare absolut originala mai putin cauciucurile care sunt noi si semnalizatorul stanga-fata, priza auto 12v, incalzire cu aer cald la maini si picioare, aer ce vine de la radiatorul de ulei prin niste fante ce se afla in bord la fel ca la o masina, suspensie spate Showa originala pneumatica si reglabila 3 trepte, suspensia fata la fel pneumatica reglabila 3 trepte, apoi are ambreiaj hidraulic, jante originale ComStar din aluminiu nituite si sa nu uitam motorul un V4 fantastic cu 4 supape pe cilindru cu 116cp, racire apa si ulei, in fine, motivul vanzarii este greutatea ei, are 277kg ceea ce face manevrarea ei la parcari sau mers la viteze mici o adevarata provocare luand in considerare cele 60kg ale mele, in rest motocicleta este perfecta la drum lung, are un demaraj fantastic mai ales cand intri in depasire si esti in ultima viteza, doar rasucesti maneta de acceleratie si te trezesti la 5000rpm si 120kmh. nr. meu de tel. 0732.751.898---Sergiu aruncati un ochi aici http://bikeshop.ro/m...985-387065.html Bafta! Salut din nou! ma bucur ca va place motocicleta mea; raspuns pentru Jean_Taxi, nu am dat bani pe ea am facut un schimb de motociclete, am dat in schimbul ei o Yamaha diversion 600 din 1992, toti au spus ca sunt nebun, cum de am putut sa dau un motor din '92 pe un din '85, eu unu sunt extrordinar de multumit! raspuns pentru Louis Cyphre: tobele de pe motocicleta sunt originale, au un strat de crom negru. Si pentru cine intereseaza se vinde Honda VF1000 F2 Bol d'Or SC15 din 1985 74.000km la pretul de 1200 euro, desigur discutabil la fata locului, stare absolut originala mai putin cauciucurile care sunt noi si semnalizatorul stanga-fata, priza auto 12v, incalzire cu aer cald la maini si picioare, aer ce vine de la radiatorul de ulei prin niste fante ce se afla in bord la fel ca la o masina, suspensie spate Showa originala pneumatica si reglabila 3 trepte, suspensia fata la fel pneumatica reglabila 3 trepte, apoi are ambreiaj hidraulic, jante originale ComStar din aluminiu nituite si sa nu uitam motorul un V4 fantastic cu 4 supape pe cilindru cu 116cp, racire apa si ulei, in fine, motivul vanzarii este greutatea ei, are 277kg ceea ce face manevrarea ei la parcari sau mers la viteze mici o adevarata provocare luand in considerare cele 60kg ale mele, in rest motocicleta este perfecta la drum lung, are un demaraj fantastic mai ales cand intri in depasire si esti in ultima viteza, doar rasucesti maneta de acceleratie si te trezesti la 5000rpm si 120kmh. nr. meu de tel. 0732.751.898---Sergiu aruncati un ochi aici http://bikeshop.ro/m...985-387065.html Bafta! Salut din nou! ma bucur ca va place motocicleta mea; raspuns pentru Jean_Taxi, nu am dat bani pe ea am facut un schimb de motociclete, am dat in schimbul ei o Yamaha diversion 600 din 1992, toti au spus ca sunt nebun, cum de am putut sa dau un motor din '92 pe un din '85, eu unu sunt extrordinar de multumit! raspuns pentru Louis Cyphre: tobele de pe motocicleta sunt originale, au un strat de crom negru. Si pentru cine intereseaza se vinde Honda VF1000 F2 Bol d'Or SC15 din 1985 74.000km la pretul de 1200 euro, desigur discutabil la fata locului, stare absolut originala mai putin cauciucurile care sunt noi si semnalizatorul stanga-fata, priza auto 12v, incalzire cu aer cald la maini si picioare, aer ce vine de la radiatorul de ulei prin niste fante ce se afla in bord la fel ca la o masina, suspensie spate Showa originala pneumatica si reglabila 3 trepte, suspensia fata la fel pneumatica reglabila 3 trepte, apoi are ambreiaj hidraulic, jante originale ComStar din aluminiu nituite si sa nu uitam motorul un V4 fantastic cu 4 supape pe cilindru cu 116cp, racire apa si ulei, in fine, motivul vanzarii este greutatea ei, are 277kg ceea ce face manevrarea ei la parcari sau mers la viteze mici o adevarata provocare luand in considerare cele 60kg ale mele, in rest motocicleta este perfecta la drum lung, are un demaraj fantastic mai ales cand intri in depasire si esti in ultima viteza, doar rasucesti maneta de acceleratie si te trezesti la 5000rpm si 120kmh. nr. meu de tel. 0732.751.898---Sergiu aruncati un ochi aici http://bikeshop.ro/m...985-387065.html Bafta! Scuze pentru admin-ului multiplicarea post-ului nu stiu cum am reusit sa fac porcaria asta, oricum continutul conteaza! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Nu stiu cat de ¨clasica¨ este dar ca varsta sigur se incadreaza. Oricum, am adaugat-o ca sa mai apara si alte genuri nu numai ¨stradale¨. DR 250S 1984. stiu unul dinasta de vanzare daca e cineva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa Script Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 (editat) Pai, ca sa fie clasica in adevaratul sens, trebuie sa treaca de 30 de ani de cand nu se mai fabrica modelul respectiv, sa fie ok functional si optic. Dar astea sunt amanunte... Oricum, welcome to the club. Aia e toba originala, ca pare cam mica? Merci, este ok functional, la estetica mai putem lucra iar cu varsta, cred ca ce-a fost mai greu a trecut ... Finala este intr-adevar originala, dar se afla pe partea cealalta ce se zareste in foto este cutia de scule. Editat Iulie 9, 2011 de Jawa Script Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Ma gandeam io..oricum, arata fain, multi inainte! Nu am mai stat sa caut, tu ai lant balansier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Aia e toba originala, ca pare cam mica? Aia- nu-i toba,acolo iti pui pachetul de tigari si bujiile de rezerva. Ma alatur si eu grupului vostru cu o vechitura din `84, nejaponeza, dar care are un motor traznet: Lipsa releu de incarcare...poate are cineva unul de vinzare!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Nu vreau sa par rautacios insa nu inteleg ce cauta topicul asta aici... Daca motocicletele de care s-a vorbit pana acum , aici , pe topic , sunt clasice ........... cele fabricate acum 50-60-70-80 de ani CUM SE NUMESC ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat August 4, 2011 Autor Share Postat August 4, 2011 Lolo.., despre ce japoneze clasice din anii 50 vrei sa vb?!. Astept sa vii cu exemple, altfel nu mai vin sa betivanim la Mizil! Si sa nu uit.., motocicletele fabricate acum 70-80 ani se numesc motociclete de epoca, pe atunci japonezii nu cred ca aveau asemenea indeletniciri! Sunt trist, azi mi am vandut Kawasaki-ul..,l-am tradat pt numa 700 de galbeni, sper sa maierte ca eu il iubesc si il stimez in continuare.sa-i ia dreaku de americani, numa aia sunt de vna pt ce ni se itampla.., dar mai am honda din 76!aia nu o voi vinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.