Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

Multumesc pentru raspunsul "in extenso" dar:

1. Bineinteles ca e incarcat, activat si pregatit de utilizare (asa mi-a spus si vanzatorul). Bineinteles ca voi verifica tensiunea inainte de utilizare. Bineinteles ca il incarc daca e cazul (sub 12,8V)

2. Stiu ce poate incarcatorul, si pentru ce e bun, l-am testat pe programul normal de moto

3. Aici e aici. Am citit ce inseamna abrevierea AGM, e vorba, cum bine scriai, despre tehnologia de fabricatie. Imi imaginez ca aceasta tehnologie impune o alta curba de incarcare, curba ce se regaseste in programul "AGM" al incarcatorului mentionat. Problema pe care o am este ca, la intrebarea mea de mai sus, vanzatorul mi-a recomandat, fara exitare, AGM. Tocmai ca pe acumulator nu e inscriptionat AGM. Asta nu prea inteleg eu. Informatiile pe net despre Volton sunt sumare.

 

Vezi..aici se face diferenta intre marci, dar si preturi pe masura....normala cu intretinere, AGM, Gell?? cine stie?? Dupa cum arata, este capsulata, nu are intretinere(cele cu intretinere au acces la elementi pentru completare cu apa distilata)..AGM in prima instanta.

4. Bineinteles ca nu am asteptari mari, vreo 2 ani maximum. Dar decizia de achizitie (versus o Yuasa adevarata) am luat-o pe criterii pur economice, nu stiu cat o sa mai tin utilajul. Nu cred ca va fi o perioada de viata de Yuasa, mai degraba de Volton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E intetesant ca, la o cautare mai atenta, nu am gasit CHIAR NIMIC pe Google despre Volton. In afara de textul descriptiv de pe e-shop-uri romanesti, NIMIC. Parca nu exista, sau ar fi informatii "clasified". Pana si ultima chinezarie o gasesti pe alibaba.com sau echivalente. Nu si Volton-ul. . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca sunt facute in China ca brand inventat. Daca te duci si tu si comanzi destule, poti avea propriul brand "anpetre" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E intetesant ca, la o cautare mai atenta, nu am gasit CHIAR NIMIC pe Google despre Volton. In afara de textul descriptiv de pe e-shop-uri romanesti, NIMIC. Parca nu exista, sau ar fi informatii "clasified". Pana si ultima chinezarie o gasesti pe alibaba.com sau echivalente. Nu si Volton-ul. . .

La un singur click si am gasit ceva mai bun si posibil mai ieftin. Introduci datele necesare si iti alegi tipul de yuasa! Chiar daca ai varianta cu intretinere, durata de viata este dublu fata de acel VOLTON...no name.

http://magazinuldebaterii.ro/baterii-moto.html?producator=6&gclid=CJODp96ShcUCFZQZtAodgx8AiQ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de intentie, dar nu e chiar asa. La ce imi trebuie mie nu exista decat Volton 160 RON, Yuasa 439 RON sau GS 545 RON. Si asta exact la magazinul indicat de tine. Din pacate, nu exista nimic intre ele. Yuasa, pentru cat mai am eu de gand sa pastrez motoreta, nu se justifica. La vanzare, oricum o voi da sub pretul cerut de altii, ca sa evit "judecata" celor care se "ocupa" de sectiunea vanzari. Mai bine ii spun cumparatorului ca e o baterie de slaba calitate si i-o scad din pret.

 

Cam asta ar fi.

 

In alta ordine de ideim dar in acest context, am citit undeva pe net ca tehnologia "gel" are acelasi algoritm de incarcare cu "AGM". Sursa nu mi s-a parut de incredere asa ca, daca cineva mai detine informatii despre subiect, il rog sa ne lumineze.

 

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de intentie, dar nu e chiar asa. La ce imi trebuie mie nu exista decat Volton 160 RON, Yuasa 439 RON sau GS 545 RON. Si asta exact la magazinul indicat de tine. Din pacate, nu exista nimic intre ele. Yuasa, pentru cat mai am eu de gand sa pastrez motoreta, nu se justifica. La vanzare, oricum o voi da sub pretul cerut de altii, ca sa evit "judecata" celor care se "ocupa" de sectiunea vanzari. Mai bine ii spun cumparatorului ca e o baterie de slaba calitate si i-o scad din pret.

 

Cam asta ar fi.

 

In alta ordine de ideim dar in acest context, am citit undeva pe net ca tehnologia "gel" are acelasi algoritm de incarcare cu "AGM". Sursa nu mi s-a parut de incredere asa ca, daca cineva mai detine informatii despre subiect, il rog sa ne lumineze.

 

Stima

Conditia sigura si clara este ca incarcatorul pentru AGM sau Gel Cell sa nu depaseasca 14,4 V tensiune debitata, daca la acumulatorul clasic incarcatorul poate sa functioneze la tensiuni mai mari, la cele doua tipuri de acumulatori tensiunile ridicate de incarcare scurteaza durata de viata. In foto mai sus vezi incarcatorul meu in cele 2 situatii, gol si sarcina pe un AGM_yuasa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de intentie, dar nu e chiar asa. La ce imi trebuie mie nu exista decat Volton 160 RON, Yuasa 439 RON sau GS 545 RON. Si asta exact la magazinul indicat de tine. Din pacate, nu exista nimic intre ele. Yuasa, pentru cat mai am eu de gand sa pastrez motoreta, nu se justifica. La vanzare, oricum o voi da sub pretul cerut de altii, ca sa evit "judecata" celor care se "ocupa" de sectiunea vanzari. Mai bine ii spun cumparatorului ca e o baterie de slaba calitate si i-o scad din pret.

 

Cam asta ar fi.

 

In alta ordine de ideim dar in acest context, am citit undeva pe net ca tehnologia "gel" are acelasi algoritm de incarcare cu "AGM". Sursa nu mi s-a parut de incredere asa ca, daca cineva mai detine informatii despre subiect, il rog sa ne lumineze.

 

Stima

Aici ai incercat: http://www.sorgeti.ro/ ?

 

Eu mi-am luat baterie de la ei si sunt multumit (de 3 ani).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu incercasem, dar uitandu-ma pe site, am observat ca nu exista ce voiam eu (8 Ah, 150 * 70 * 105, curent de pornire min 115A, + pe stanga, fara intretinere, gel sau AGM)

 

Oricum, cazul e inchis, bateria a fost cumparata deja ieri. Cum spuneam mai sus urmeaza sa vedem cat va "trai"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am mai spus , toate bateriile MOTO care se vind la noi, cu exceptia YUASA originale (care costa enorm), se fabrica in China, indiferent ca e Bosh, Varta, Caranda,Rombat, Volt On, ... . Sper sa retineti aceasta informatie. Doar abtipildele difera.Baterii ieftine si bune gasiti la Sorgeti, nu-si faca reclama, au lant de magazine proprii.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baterii bune si ieftine se produc in Romania la CARANDA

Tocmai, am vrut sa-mi iau de la Caranda pe ideea ca-s ieftine si facute-n Romania. Dar doar revind marci chinezesti, Yucell, BSB si nu mai stiu ce.

V-am mai spus , toate bateriile MOTO care se vind la noi, cu exceptia YUASA originale (care costa enorm), se fabrica in China, indiferent ca e Bosh, Varta, Caranda,Rombat, Volt On, ... . Sper sa retineti aceasta informatie. Doar abtipildele difera.Baterii ieftine si bune gasiti la Sorgeti, nu-si faca reclama, au lant de magazine proprii.

Despre asta zic ca are curent de pornire 175A: http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/129-baterie-auto-zap-64-ah-standard.html

Costa 105 RON cu TVA. Mai ieftin n-am vazut nicaieri dar nu ma astept la calitate la banii aia, o Yuasa cu aceeasi parametri e totusi de 3 ori mai scumpa.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am mai spus , toate bateriile MOTO care se vind la noi, cu exceptia YUASA originale (care costa enorm), se fabrica in China, indiferent ca e Bosh, Varta, Caranda,Rombat, Volt On, ... . Sper sa retineti aceasta informatie. Doar abtipildele difera.Baterii ieftine si bune gasiti la Sorgeti, nu-si faca reclama, au lant de magazine proprii.

Partial corect. Grupul Yuasa produce si in Taiwan in fabrica proprie. Brandul lor "Toplite" comercializat in Europa este fabricat acolo si nu costa "enorm".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai, am vrut sa-mi iau de la Caranda pe ideea ca-s ieftine si facute-n Romania. Dar doar revind marci chinezesti, Yucell, BSB si nu mai stiu ce.Despre asta zic ca are curent de pornire 175A: http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/129-baterie-auto-zap-64-ah-standard.html

Costa 105 RON cu TVA. Mai ieftin n-am vazut nicaieri dar nu ma astept la calitate la banii aia, o Yuasa cu aceeasi parametri e totusi de 3 ori mai scumpa.

Am eu Sorgeti de 3 ani si nu am de ce sa ma plang. Iar motorul de SV nu e chiar asa usor de invartit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai, am vrut sa-mi iau de la Caranda pe ideea ca-s ieftine si facute-n Romania. Dar doar revind marci chinezesti, Yucell, BSB si nu mai stiu ce

 

eu am folosit caranda facute in ro la masini , pret 1/4 fata de brand name si n-am avut probleme, si la mobra am pus tot baterie luata de la caranda si a tinut 2-3 ani fara sa vada redresor.

Vazusem de mult un film cu mosul patron la Caranda si zicea ca vrea sa extinda productia si pe baterii moto, acum au trecut 7-8 ani de atunci se pare ca nu renteaza pe moto cand e piata invadata de china.

 

eu zic ca daca o incarci de 2-3 ori peste iarna poate sa te tina cat o yuasa, la bani oricum iesi mai bine chiar daca o schimbi in fiecare primavara

 

pe mobra actuala am un VMF china urat, e de 5 ani pe motocicleta si am mai incarcat-o din cand in cand iarna, anu asta mi-a fost lene s-o mai incarc si am comandat o yuasa, crezand ca si-a dat duhul... wrong, cateva ore pe redresorul de la lidl si tine 12.9v

 

masurat cca > 140A mai poate sa scoata din ~200, mobra porneste fara probleme, pus yuassa pe raft.

 

am mai pus Exide pe mobre, iar o baterie foarte buna, livreaza mai mult CCA decat scrie pe ambalaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu pretul exagerat la yuasa.??.nu cred, daca faci un calcul ca un acumulator yuasa *inghite* cel putin 3 acumulatori no name pentru o perioada de 5-6 ani, la un pret pe total mai mic, si in acest caz nu mai vorbim de exagerari de preturi, discutam de un calcul economic si de eficienta. Fiecare dupa posibilitatile financiare si modul de aplicare, practic pe acest lucru se bazeaza si cei care produc lucruri de calitate slaba.

 

http://magazinuldebaterii.ro/baterii-moto.html?capacitate=42&curent_de_pornire=110&garantie=76&gclid=CJPnprnojsUCFUHMtAodSVgAeg&inaltime=121&latime=409&lungime=28&polaritate=18&price=380-&producator=6&tensiune=55

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum câteva zile, vroiam să-mi iau baterie Antigravity, pt că e ușoară, pt că tehnologia LiFePo4 scoate mult mai mulți amperi la pornire față de Pb în fine din multe motive.

Azi am pus pe mobra bateria veche, care funcționează impecabil. E OEM-ul cu care a venit mobra, în 2008. Baterie destul de abuzată, descărcată de câteva ori până la 0 ( bateriile pe Pb nu ar trebui niciodată descărcate sub 50%).

 

Ce vroiam să spun, o baterie bună ține foarte mult. Nu merită să dai banii pe baterii ieftine și proaste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superbec, vorbim de acumulatori pt motociclete. Cei pt auto sint facuti pe ici pe colo, inclusiv in RO (foarte buni), cei moto se fac exclusiv in China. Legat de Yuasa Taiwan, tot China.


» Post actualizat in 24 Apr 2015 15:36

Sa-l vad eu pe ala care scoate 600ron pe o Yuasa OEM.


» Post actualizat in 24 Apr 2015 15:39

O Yuasa tine , sa zicem, 6 ani (la R1-ul meu nu a tinut decit max 4 ani, in conditiile in care din cei 4 ani, 2 ani a mers sub 3000km/an, pe pista, fara faruri, lumini. Sorgeti a tinut 2 ani pe pista, si mai merge lejer 1 an. Dar a costat 130ron. Iau 4 baterii ieftine in loc de Yuasa originala.

GREA MAI E MATEMATICA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superbec, vorbim de acumulatori pt motociclete. Cei pt auto sint facuti pe ici pe colo, inclusiv in RO (foarte buni), cei moto se fac exclusiv in China. Legat de Yuasa Taiwan, tot China.

» Post actualizat in 24 Apr 2015 15:36

Sa-l vad eu pe ala care scoate 600ron pe o Yuasa OEM.

» Post actualizat in 24 Apr 2015 15:39

O Yuasa tine , sa zicem, 6 ani (la R1-ul meu nu a tinut decit max 4 ani, in conditiile in care din cei 4 ani, 2 ani a mers sub 3000km/an, pe pista, fara faruri, lumini. Sorgeti a tinut 2 ani pe pista, si mai merge lejer 1 an. Dar a costat 130ron. Iau 4 baterii ieftine in loc de Yuasa originala.

GREA MAI E MATEMATICA!

Normal ca este grea matematica, pentru ca aceasta cuprinde: algebra, analiza matematica, geometrie plana, geometrie in spatiu si elemente de trigonometrie, mai dificil nu-i asa?? De ce te gandesti la matematica si nu te opresti la ARITMETICA, acolo este mai usor...si sa-ti demonstrez.

Un acumulator yuasa fabricat _Osaka Japan, tip MF YTX 14 BS costa 350 lei cu livrare la domiciliu, l-am cumparat pe 13.02.2014 pentru ZX 12, am factura ...Si nu am inteles, iti trebuie OEM din SUA?? De ce?? Acelasi tip de acumulator l-am avut pe un triumph sprint st 955 i, cumparat in 2009, vandut motorul cu acumulatorul in iunie 2014, functioneaza in prezent foarte bine. Se fac 6 ani, iar daca iarna este intretinut cu un incarcator inteligent, eu mai garantez 2 ani la triumph....Cati acumulatori no name se schimbau pana acum, acei de 150 lei la 2 ani?? ...calculeaza tu, si vezi CARE este mai GREA...aritmetica sau matematica. De ani intregi am contact cu instalatii electrice auto si moto, si am o experienta bogata si cu acumulatorii...la mine si la altii ! Nu o lua ca un repros...este o gluma de primavara :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi cit e o YTZ10S. Asta chiar are curent,

 

Si daca vrei sa-mi arati ca esti mistocar de dragul de a face misto, ... eu ma ratrag.

 

Sa-i vad eu pe toti care posteaza aici ca aparat inteligent de intretinere a bateriilor, au doar citiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fac misto...ti-am demonstrat, serios. Inteligente au mai multi s-au informati baietii si cunosc problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis ca o Yuasa OEM costa 600ron, si asta poate 650ron. UN Inlocuitor de YTZ10S de la Sorgeti costa 130ron. Am mai zis 4 baterii ieftine in loc de una scumpa. 130ron x 4 = 520ron. 4 baterii x 2 ani/baterie = 8 ani exploatare, si dai banii in RATE, nu toti odata. Sper ca ai inteles calculul. Daca te raportezi numai la bateia de pe ZX12, sa stii ca mai toate vitezanele standart merg cu YTZ10S.

 

Cind am vrut sa cumpar prima baterie YTZ 10S am vrut sa iau Yuasa, insa la cit costa, peste 600ron , in 2006, am fost fericit ca am gasit la Varta RO un inlocuitor, a tinut fix un sezon. Un amic si-a luat odata cu mine tot Varta, si pe el tot dupa 1 sezon l-a lasat. Am zis ca am nimerit un lot prost, anul viitor am luat tot Varta, aceeasi buba. Am dat 350ron pe Varta.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da de ce ma trimiti la yuasa OEM si nu cumperi din RO variante ..sunt pana la 400 lei !! Si iti spun...350 lei=6-7 ani ! Fiecare face cum crede :hug: ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...