ramirez Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 deci...cu bicicleta in curbele alea am ajuns o data in rugi! cu masina de vreo 2 ori era sa intru in rugi si cu mobra am incercat tot de vreo 2 ori countersteering si fata facea figuri(indeajuns incat sa ma conving ca smochina e cea mai buna). dar totusi nu vreau sa ma rezum la experienta mea asa ca astept opinii! pentru un derapaj controlat....hmmm cred ca e cam aiurea cu mobra pe asfalt cu mult nisip! suprafata ar trebui sa fie aceeasi peste tot ca sa fie previzibila! m-as baga sa incerc schema din film dha....peste cativa ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) No way! La ce pret au anvelopele, mai bine cu smochina Editat Aprilie 26, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haralambie Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Domnilor, am un "broblem", de fapt mai mult o dilema: care e masa maxima cu care ati incarcat Africana si cum ati distribuit-o (topcase, sidecase, rezervor, etc)? sa stiu cam cat as putea pune pe RD04 si pana unde sa ma intind. "colega de apartament" impreuna cu mine facem cam 150 - 160 de kg, deci cam cat ramane pt "bikinei, maieutz, tricouas, pufuri, fesuri si matasuri "??? eu pana acum am bagat vreo 40 - 50 kg in topcase si 10-15 pe laterale. astept pareri , cu multumirile de rigoare, evident! ps: exista posibilitatea de a schimba arcul amortizorului cu unul mai gros ? daca da, de unde ? Editat Aprilie 26, 2011 de haralambie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 arcul amortizorului il tensionezi la max din piulite, poti sa-l schimbi cu unul de rd07 sau poti utiliza un distantier cum a facut italianul acesta http://www.qsl.net/iz7ath/moto/ammortizzat...ig/DSC_0895.JPG -asta pentru greutatea la care te astepti mai gros in carne tre sa fie dar nu stiu de unde si de care ca sa merite toata afacerea(mai degraba se schimba tot amortizorul) despre incarcarea pe coada...eu zic sa respecti manualul(ca de altfel si la greutatea maxima recomandata plus 10kg) despre restul bagajelor...ideal e sa distribui greutatea uniform , catre zonele cele mai solide si sa ai grija ca prinderile sa nu-ti faca figura. eu unul asa as face dar... am citit de aventurile altora de m-am crucit cat au pus pe afrikana si nu o avut nik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Părerea mea..... Pune cât te taie .... unde te taie fără probleme. Atât să le prinzi bine. Am mers mult doar cu un side case.... plin cu orice. Nu se simte vre-un dezechilibru. Din punctul meu de vedere nu tre să-ți faci asemenea griji. In locul tău aÂş pune berile într-un side case Âşi oglinzile cu ruju în celălalt... ca nu cumva să se strice berea. Atât aÂş avea grijă ca berea să fie învelită în mătăsuri. În rest...... ARDE-O PE NAÂŞA!!! ÂŞi țuica să fie rapid de ajuns la ea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Pe asfalt cu nisip se merge intr-un mare slide, countersteering si cu talpa piciorului de la interior pe jos. Gen supermoto. Sau cu smochina intre buci si perpendicular pe drum. Esti invitat la Nadrag, sa ne explici cum se mentine aderenta anvelopei pe asfaltul cu nisip si apoi sa ne arati practic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Eu am reusit un drift cu un DR de 650 . . . . . singura problema a fost ca nu am mers pe aceasi traiectorie cu motorul , pana la capat . Cu vacuta . . . nu mai incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 in efortul meu muncitoresc de a "aranja" africana (uns curatat indreptat) am ajuns si la contactele regulatorului de tensiune in special mufa care se leaga la cele 3 fire galbene de la alternatir. ei. aici "surpriza" mare.. probabil ca unul din papuci a fost mai labartat si o tot facut arc ceva ca s-au cam prajit mufele.. nu e inca groaznit .. adica nu s-a carbonizat toata mufa insa doi papuci nu mai reusesc sa ii scot cu bibiosrul. ce ma sfautiti sa fac? (scot papucii si ii schimb? cositoresc? mai folosesc mufele vechi care par cam subrede?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Taie si cositoreste. Peste trage un tub izolator termoconstrictiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Sau, dacă nu vrei să cositoreÂşti, poți aplica soluția mea, cu cleme cu Âşurub Nu uitați să vă inscrieți pe formularul pentru tricouri întrunire AT 2011! FORMULAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Detin o perche de carburatoare de rd07 in perfecta stare (inclusiv membranele). Voiam sa le adaptez la rd04 dar e cam complicat, mai ales ca nu am lebada de rd07 . A mai facut cineva adaptarea asta? Eventual are cineva la schimb un set de carburi de rd04? singura conditie-membranele intacte! Ca iar m-a lasat una dintre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Voiam sa le adaptez la rd04 dar e cam complicat, mai ales ca nu am lebada de rd07 . A mai facut cineva adaptarea asta? Salutare, uite aici: http://www.advrider.com/forums/showthread....58#post14573358 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Azi m-a mancat in coor, asa ca am pus iar cheile pe Africana. Am demontat furca si am montat-o pe cea de KTM. Cred ca e cu vreo 6-7 cm mai inalta decat cea de Africana, atunci cand este destinsa. O sa masor si o sa pun toate detaliile intr-un tutorial pe xrv.ro. E posibil sa mearga direct roata de Africana, dar trebuie sa modific putin axul, asa ca dau o fuga la strungar. Am probat si carena de Boano, si astept sa mai vina 2 maini in garaj, ca doar ale mele nu-mi ajung. P.S. Daca are cineva imprimante defecte pe acasa, si care nu le mai sunt de folos, sa imi dea un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Daca are cineva imprimante defecte pe acasa, si care nu le mai sunt de folos, sa imi dea un semn. Vrei sa faci Africana sa-ti tipareasca ruta pe care mergi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Sau, dacă nu vrei să cositoreÂşti, poți aplica soluția mea, cu cleme cu Âşurub Nu uitați să vă inscrieți pe formularul pentru tricouri întrunire AT 2011! FORMULAR multan de sugestie; asa am facut; o sa cositoresc daca vad ca metoda nu da randament deocamdata insa ma declar multumit cu ea Nu uitați să vă inscrieți pe formularul pentru tricouri întrunire AT 2011! FORMULAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 si-a montat cineva pinioane 16 cu 44 de dinti? lantul de 124 zale a trebuit a fie scurtat sau a mers asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 16/44 merge cu lantul asa cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Azi m-a mancat in coor, asa ca am pus iar cheile pe Africana. Am demontat furca si am montat-o pe cea de KTM. Cred ca e cu vreo 6-7 cm mai inalta decat cea de Africana, atunci cand este destinsa. O sa masor si o sa pun toate detaliile intr-un tutorial pe xrv.ro. E posibil sa mearga direct roata de Africana, dar trebuie sa modific putin axul, asa ca dau o fuga la strungar. Am probat si carena de Boano, si astept sa mai vina 2 maini in garaj, ca doar ale mele nu-mi ajung. P.S. Daca are cineva imprimante defecte pe acasa, si care nu le mai sunt de folos, sa imi dea un semn. Salutare!! de la ce model de KTM ai luat furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Un prieten dezmembreaza un rd 07 sau 07A doritorii sa sune la urmatorul numar de telefon 0756665007 Marius (Cluj Napoca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Un prieten dezmembreaza un rd 07 sau 07A doritorii sa sune la urmatorul numar de telefon 0756665007 Marius (Cluj Napoca) Mai precis omul are urmatoarea oferta concreta comunicata telefonic: etrierele fata +spate inclusiv telescoapele fata din care unul recuperabil(motorul a fost accidentat) + telescopul central cu tot cu mecanismul sau +releu semnalizare+ releu pompa, totul la 500 lei. Deasemenea va reamintesc ca am propus si eu un schimb: /index.php?...t&p=2835107 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Mai precis omul are urmatoarea oferta concreta comunicata telefonic: etrierele fata +spate inclusiv telescoapele fata din care unul recuperabil(motorul a fost accidentat) + telescopul central cu tot cu mecanismul sau +releu semnalizare+ releu pompa, totul la 500 lei. Deasemenea va reamintesc ca am propus si eu un schimb: /index.php?...t&p=2835107 Altceva nu mai are ? Jug in stare OK, prinderi ghidon, bascula, roti ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Pentru ca am avut nevoie de asa ceva, si nu am gasit pe nicaieri, sau cel putin nu la un pret decent, m-am hotarat sa mi-l fac singur. Inca nu am facut un calcul sa vad cat m-a costat, dar cu siguranta cam la 25% din pretul de la Touratech. Si pentru ca e si primul, rezultatul nu e spectaculos, dar isi face treaba, si asta e tot ce conteaza. Urmatoarele cu siguranta vor fi mult mai reusite. Pentru ca nu am gasit la timp pe cineva care sa sudeze bine in aluminiu, si pentru ca nici nu am gasit tabla de aluminiu normala, si prin garaj mai aveam ceva tabla striata, am cumparat niste cornier de aluminiu, nituri, niste banda dubluadeziva rezistenta la apa, niste tija filetata de 6mm, teava de aluminiu de 8mm, ceva piulite de 10, silicon, o bucata de plexiglas, 2 butoane de la un radio, 4 o-ring-uri mici, superglue, cafea, nervi si narghilea pentru calmare... Mesaj completat Pentru ca am avut nevoie de asa ceva, si nu am gasit pe nicaieri, sau cel putin nu la un pret decent, m-am hotarat sa mi-l fac singur. Inca nu am facut un calcul sa vad cat m-a costat, dar cu siguranta cam la 25% din pretul de la Touratech. Si pentru ca e si primul, rezultatul nu e spectaculos, dar isi face treaba, si asta e tot ce conteaza. Urmatoarele cu siguranta vor fi mult mai reusite. Pentru ca nu am gasit la timp pe cineva care sa sudeze bine in aluminiu, si pentru ca nici nu am gasit tabla de aluminiu normala, si prin garaj mai aveam ceva tabla striata, am cumparat niste cornier de aluminiu, nituri, niste banda dubluadeziva rezistenta la apa, niste tija filetata de 6mm, teava de aluminiu de 8mm, ceva piulite de 10, silicon, superglue, doua rotite de la un radio, o bucata de plexiglas, cafea, nervi si narghilea pentru calmare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Ce tare ii roadbucu'... Unde o sa il folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Mai precis omul are urmatoarea oferta concreta comunicata telefonic: etrierele fata +spate inclusiv telescoapele fata din care unul recuperabil(motorul a fost accidentat) + telescopul central cu tot cu mecanismul sau +releu semnalizare+ releu pompa, totul la 500 lei. Deasemenea va reamintesc ca am propus si eu un schimb: /index.php?...t&p=2835107 Iti dau eu o membrana buna , ai numarul meu . Mesaj completat Altceva nu mai are ?Jug in stare OK, prinderi ghidon, bascula, roti ceva ? Contact, faruri, cabluri acceleratie sau ambreiaj, culisa de acceleratie, etc? ai acolo numarul de telefon faruri cabluri le-am luat eu ,mai avea motorul bascula , amortizor , partea de cabluri , releu de incarcare , releu pompa de benzina , radiatoare (cam tot ) termocupla , ventilator , rezervor , in fine am considerat o ocazie buna sa va faceti stocul de piese la un pret decent. o dimineata faina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.