Marcos Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Totul a inceput cu o vizita la ambasada Iraq-ului. Aici nu au vrut sa-mi dea viza fara a aduce o hartie de la ministerul de externe roman cum ca ei nu au nimic impotriva cu acest fapt. La ministerul de externe am fost indrumat catre Balaceanca si dat afara din incinta . Nu mai ramanea decat sa-mi incerc norocul la granita , poate poate trec si fara viza. La ambasada Siriei oamenii au fost ok, viza am obtinut-o in 3 ore. Cu traducerea si legalizarea imputernicirii de la societatea d elesing am avut ceva mai mult de alergat, la ambasada, la ministerul justitiei, iar la ministerul de externe afaceri consulare, dar in final pe ultima suta de metri am rezolvat-o. Si la turci a trebuit traducere, dar si aia s-a rezolvat. Am pregatit mobra, cauciucuri noi, mitas e-09, placute de frana, ulei nou, verificat cam tot ce se putea, si uite asa a venit si ziua plecarii. 22 august 2007, ora 6 dimineata eram jos la moto si legam bagajele. Plec si ajung in Giurgiu destul de repede. Inchei o asigurare de sanatate acolo si plec, directia Svilengrad, via Veliko Turnovo si Stara Zagora. Intre Byale si Veliko Turnovo sunt oprit de gabori, radar. Fac pe prostul, aia stiau ceva romana da io ma dau drept maghiar, si incep tot repertoriul meu de magiara ... Aia se tot chinuie sa-mi explice ce am gresit, io o tineam cu nem to dom, in final ala incearca sa-mi explice ca vrea actele mele. El, papers, papers, si face semn cu mana ca si cum ar fi o hartie. Io, fac pe prostul si scot o hartie de 10 euro si zic si io paper ... Incepe ala sa rada, si colegul, imi inhata cei 10 euro si imi face semn sa plec . De aici pana la Svilengrad am mers fara peripetii majore, am mai ratacit drumul de cateva ori, dar m-am descurcat in final. Trec la turci, tipul de la ghiseu cu un zambet diabolic ma intreaba daca am viza, deja pregatindu-se sa ma taxeze cu cei 12 usd pt. ea, numai ca eu ii spulber toate visele zicand tranzit Siria. Cand vede si viza de Siria omul e terminat ... mai imi cere si cartea verse, si procura, poate poate, numai ca sunt oke cu actele. Imi pune stampila si imi face semn sa trec. Si uite-ma asa in Turcia. Opresc la prima benzinarie si schimb euro in lire turcesti, la o rata destul de bunicica. De la Edirne la Istambul, numai austostrada (cu plata). Ajung in Istambul, si ma incurca gps-ul major. Waypoint-ul catre Hagia Sophia ma indeamna sa transform africanul in submarin si nu prea sunt de acord. Ratacesc fo 200 km prin Istanbul si imprejurimi pana reusesc sa gasesc moschea. Era deja tarziu, il Sultanet nu gasesc nici un hotel, doar gunoaie, strazi inguste si cu sens unic. Era deja tarziu asa ca imi bag picioarele si zic sa ies din Istanbul, poate gasesc in drum ceva. Trec podul in Asia, ca sa am surpriza ca acel pod era doar pt. cei care aveau cartele de autostrada cu plata. Blochez circulatia la poarta si am noroc cu o tanti care vorbeste engleza si e de acord sa trec pe cartela ei. Si uite asa, sunt in Asia acum Merg ce merg, pe drumul D100 (nu autostrada) catre Ankara, trec de Izmit si nu vad nici un Motel, so decid sa trag la hotel boschet. Gasesc un lan de garu si intru in el cam 1 km, pun cortul si dorm destul de bine pana a doua zi. A doua zi, cum rasare soarele, fac bagajele si plec spre Ankara. Ajung repejor, cu ajutorul gps-ului gasesc rapid directia catre Adana. Drumul catre Adana e o autostrada mai terminata, dar trece prin peisaje superbe. Vreau sa zic ca nici aici n-am scapat de daciile 1300 rapciugoase, cred ca nea Nicu a exportat la turci in draci rablele nostre nationale Nu ma pot abtine si mai bag si ceva offroad pe acolo. Cand mai aveam cam 150 km pana la Adana vad ca incep sa mi se rupa crampoane la guma spate. Cam naspa ... Mai continui drumul pana la Adana, dar aici vad ca gata, nu mai am sanse, Incepuse sa se fisureze rau, deja cateva crampoane rupte complet, nu mai puteam ajunge cu el in Iraq si Siria Il sun pe taica-meu si ii zic sa ma astepte in Bulgaria la granita cu Turcia cu guma noua a doua zi.. Fac 180 grade si o i-au inapoi. Autostrada mai trecea prin orase si erau semafoare. Eu aveam castile de la mp3 player in urechi, cu muzica data tare. La un semafor de genul se face galben, si franez ca sa opresc. In momentul ala se termina melodia si trece la urmatoare, indeajuns cat sa aud scartait de roti puternic in spatele meu, ma uit in oglinda si vad o masina ce venea fix spre mine. Dau drumul la frane, bag repede in viteza si intru in intersectie pe rosu pe contrasens putin. Tipul cu masina din spate vine si se infige in tirul din dreapta mea. Daca nu ma miscam de pe loc ma lovea si pe mine. Am avut noroc cu carul, daca nu se schimba melodia nu-l auzeam. Pentru ca eu nu fusesem implicat, doar tirul si rabla lu ala se ciocnisera, nici nu stiam limba, cand se face verde plec si-i las in plata domnului. In Ankara am mai intrebat scuteristi care ii mai vedeam daca stiu de unde as putea cumpara o guma, dar multi nici nu stiau engleza, iar cei care au stiut m-au indrumat catre Istanbul. Conduc toata noaptea, si fac in ziua aia putin peste 1600 km. Pe la 3 noaptea ajuns in acelas loc unde dormisem noaptea trecuta, si pun iar cortul acolo. Dorm dus. Ma trezesc pe la 9, fac bagaje si plec catre Istanbul. In Istanbul fac pana pe autostrada. Trec podul in Europa pe pana, cu 50 kmh in claxoanele tuturor Dupa ce terc podul, caut o iesire si ma duc sa caut o vulcanizare. Ma opresc pe la fo 3 service-uri de masini, dar toti zic ca nu se ocupa, in final dau de unul care stie ceva engleza si imi da directiile catre un service de scutere. Ajuns la service, oamenii zic ca nu se baga, dar in final se lasa induplecati. Desfacem roata, si pleaca unul dintre ei cu ea pe un scuter pana la o vulcanizare care o stiau ei. Reusesc si o rezolv. Ma surpinde faptul cand am incercat sa ii dau mai multi bani decat mi-a cerut, omul nu a vrut sub nici o forma sa primeasca. Degeaba zicem noi ca turcii sunt tepari ... Oamenii m-au indrumat catre un importator de anvelope, cum ca acolo poate gasesc guma si o schimb pe urma cu ei. La importator l-am luat pe nenea de acolo si i-am aratat guma de care am nevoie. Din pacate nu aveau nimic pe stoc, asa ca o tai spre Svilengrad. Ajung in vama fara alte peripetii, aici blocaj complet, ditama coada de masini. Ma bag cu tupeu printre ei in fata, comenteaza cativa putin, da-i ignor Si chiar si asa, cu doar 4-5 masini in fata am pierdut 1.5-2 ore acolo. La ghiseu a venit vremea razbunarii. Daca la intrare, am intrat fara viza, doar tranzit, acum cica daca m-am intors din drum trebuie sa platesc viza. So, m-au lasat fara 12 usd, si am iesit din tara. La bulgari imi pierdusem, rabdarea, depasesc tot ce se putea , fac slalom printre masini prin vama pana in fata, arat repede pasaportul, si in 30 sec am iesit La iesire ma vad cu taica-meu. Si ma duc apoi sa schimb ce lire turcesti mai aveam in leva. Ii umplu lu tanti de acolo ghiseul cu monezi, incep si eu si ea sa radem, dar in final ma fac cu 30 leva Dupa asta gasesc un motel si tragem acolo peste noapte , unde am reusit si eu sa fac primul dus de cand plecasem de acasa. Fo kewl A doua zi, schimb in bulgaria la o vulcanizare guma, si ma despart de taica-meu, el inapoi in .ro, eu spre Grecia. Ratacesc drumul de cateva ori pana la granita, destul cat sa fi facut 100 km aiurea, dar in final reusesc si intru la greci. De aici multa autostrada pana la Thesaloniki, unde ajung destul de repede. De aici o tin spre Edessa si Florina, normal ca ratacesc drumul iar de cateva ori si fac 200km extra. Pe seara tarziu, aporape de granita cu Albania reusesc si gasesc un hotel. Oamenii foarte primitori, tarif mic (25 euro cu haleala inclus) sunt bucurosi sa aiba oaspeti. Dincate inteleg doar iarna au vad mare, pt. ca se practica ski pe acolo, dar vara cam bate vantul. Dorm ca o piatra si a doua zi sunt destul de fresh. Mananc primul meu mic dejun in 4 zile de cand sunt pe drum si o tai spre granita cu Albania. Aici dau actele la control, si cat se juca omul cu pasaportul meu arunc o privire pe talon ... Problem, mi-au expirat numerele si talonul pe 24 august ... Norocul meu ca aia nu inteleg romana pe acolo caci o cam puneam. In romania eram bun de dosar penal pt. circulatie cu moto neanmatriculata, acolo in schimb ma rugau aia pe mine sa le arat unde scrie nr. De inmatriculare pe talon ca nu intelegeau o boaba In final platesc taxa de 10 euro la vama albaneza si intru in tara. La granita nu reusesc sa gasesc nici un exchange, iar fiind duminica, in orase toate bancile erau inchise, so big problem. Intr-un moment de disperare decid sa merg la granita cu Macedonia, poate gasesc acolo un excahnge. Pe drum peisajul epur si simplu pitoresc. Initial ma miram cum de am ajuns asa de repede la mare, c ape gps inca imi arata ca sunt prin munti. In final m-am prins, sunt niste lacuri montane foarte mari (nu se vede celalalt mal) si semanau foarte mult cu marea. O apa albastra, limpede, pura, mai ca imi venea sa fac o baie acolo. De asemeni tot peisajul era brazdat cu buncare, o mostenire a regimului paranoic al lui Enver Hoxha, care a construit cica in toata tara cam 700.000 de astfel de sisteme de aparare, si asta la o populatie de doar 3 milioane de oameni. Cred ca daca se chinuiau putin, intra toata populatia in buncare ) . La granita cu Macedonia am noroc, si schimb euroi pe lek . De aici o tin catre Tirana. Vreau sa zic, transfagarasanul nostru, o gluma proasta si rasuflata fata de ce drumuri au in albania. Unde mai pui ca si asfaltul era destul de bun. Drumurile mergeau numai pe coasta, serpentine de fac rusinica cele de pe cheia. Nu ma pot abine si bag si aici ceva offroad. Pe cat de frumoasa tara, pe atat de infecta capitala, Tirana. Asfaltul e muci sau inexixtent, marcajele foarte slabe, fara gps nu stiu cum ma descurcam. Dar in final gasesc drumul spre Shkoder, iar de acolo spre Kukes. Pana la Kukes, asfaltul a fost bun, am avut si ceva aventuri, muntele luase foc la un moment dat, si am mers prin incendiu de padure cativa km, cu focul la doar 100-150m de drum. Am inghitit fum la greu si mi-am pus la fata un tricou udat cu putina apa. Serpentinele au fost frumoase si spectaculoase, dar de la Kukes si pana la granita cu Kosovo, offroad curat. Adica drumul se surpase, oamenii au taiat drum nou prin munte cu buldozerul, dar au uitat sa-l mai asfalteze. Fiind deja noapte, era sa pic de cateva ori in prapastie si sa-mi rup gatul. Din cand in cand mai vedeam cate un tir chinuit, si-mi dadeam seama ca nu gresisem drumul. In final ajung la granita. Se pare ca cei de unde intrasem in tara uitasera sa-mi dea o hartie pt. moto, dar reusesc sa trec in final, si ajung la granicerii kosoveni. Sunt pus aici sa inchei o polita de asigurari in valoare de 20 euro, pt. ca cartea verde nu este recunoscuta aici. N-am ce face si platesc. Actele imi sunt verificate, totul este oke, si imi este urat un bine ati venit in Kosovo, si astfel intru. Dupa 2 km de granita gasesc un hotel modern si destul de sofisticat. Pretul e acceptabil, 40 euro, asa ca dorm aici. Ma trezesc destul de tarziu, pe la 10 si putin … Abia la 11 sunt pe moto gata de drum, si plec spre Pistina. In drum, la un moment dat vad ca se opresc masinile in ditama coloana, si pe contrasens nica, in mijloc de camp, so, ca orice om normal ma bag in depasire Numai ca, era control militar, fortele Kfor (partea germana acolo) instalase o bariera, si eu vin in blana spre ea … Ii vad, si ei pe mine, gigelu de sus de pe blindata deja ma ia in vizorul mitralierei da incetinesc si dau sa ma bag in coloana. Seful, cred, face semn la ala de pe blindat sa stea cuminte si imi face semn sa trec, si eu fiind ascultator, am trecut Ajung in Pristina, trafic infernal si haotic, dupa ceva invarteala pe acolo o i-au in nord-est catre Serbia, Nis. La un moment dat ajung la un punct de frontiera … trec de punctul Kosovean fara problem si ajung la Serbi. Astia nu ma lasa sa trec, ei considera Kosovo ca pamant sarbesc, dar de facto este independent, asa ca eu, eram considerat ca am intrat ilegal in Serbia. Sunt indrumat sa ies din Kosova in Montenegru sau Macedonia si de acolo sa intru in Serbia. Well, dau un telefon in Romania si aflu de la ambasada Macedoniei ca nu-mi trebuie viza, asa ca o tai catre Skopje, iar prin traficul infernal din Pristina … In Macedonia decid sa nu mai schimb in dinari de-ai lor bani, cum aveam doar fo 150 km pana la bulgari … Zis si facut, ajung la Skopje, de acolo o i-au putin pe autostrada pana dau de … casele de plata … 35 de dinari pt. moto, dar eu n-am decat euro … Asa ca ochesc o parte de autostrada in constructie, inchisa cu banderole … Dau blana, rup banderolele, si intru in injuraturile lucratorilor pe autostrada in constructie, si apoi ies pe ogor Cu ajutorul gps-ului dau de un drum national, si plec in directia Kriv Palanka . In drum ma mai ratacesc iar, o apuc pe camp de nebun sa dau in drum si raman la un moment dat impotmolit pe o urcare intr-o groapa … Africanul e mare si greu, mai ales cu bagaje asa ca trebuie sa trag serios de el sa-l scot, dar reusesc in final. Apoi pana la granita fara peripetii. Aici la bulgari nu gasesc nici un exchange, sunt indrumat catre primul oras. Dar deja era foarte tarziu, 9:30 seara, si totul e inchis. Benzina era pe terminate, asa ca ma duc sa ma milogesc la o benzinarie. Am noroc, si omul de 20 euro, imi face plinul si imi da 14 leva rest. Acum, trebuia sa vad cum ma descurc pana la ruse cu benzina asta. Plec, si merg cu demaraje domoale, viteza nu mai mult de 110-120 sa fac consum bun. In Sofia ma opresc gaborii. Incep oamenii sa-mi explice cum ca as fi trecut de un semafor (chiar nu am vazut sa fie unu la care sa nu ma fi oprit), incercau in engleza, in germana, italiana ce mai stiau ei sa-mi explice… Eu faceam pe prostul in romana Incepe sa-mi zica lampa, si arata farurile. Eu , a, nu , ca merg farurile si incep sa-I arat pozitiile, fazele, semnalele … Omul isi da o palma peste fata, si incepe sa-mi faca desene In final zice, ca trebuie sa ma duc la nush ce coleg inapoi sa-mi puna stampila pe pasaport sa platesc la iesire din tara. Eu, fac iar pe prostul, ca am stampila de macedonia si la bulgari nu se mai pune ca suntem in uniunea europeana … In fine, era totul o chestiune de care cedeaza primul cu nervii. Degeaba incercau ei in finala sa-mi zica sa fac compromis si sa le dau lor euro, ca io faceam pe prostul … Au cedat ei in final dupa 20-30 min si m-au lasat in plata domnului. De aici, Sofia-Pleven-Ruse, fara alte incidente decat ca am inghetat ca un cacao pe sosele. La ora 5 am ajuns in Giurgiu si pe la 6:30 dimineata inapoi acasa. Tura mi-a iesit partial, dar obiectivele principale, Iraq si Siria le-am ratat, din cauza unui cauciuc de 2 lei … In viata mea nu mai cumpar Mitas ! Oricum, tot am reusit sa fac 6500 km in aproximativ 7 zile, sa vad 6 tari, Romania-Bulgaria-Turcia-Bulgaria-Grecia-Albania-Kosovo-Macedonia-Bulgaria-Romania. Africanul s-a comportat exemplar si am incredere cu el sa plec oriunde ... Mai multe poze aici : http://www.motoafrica.ro/e107_plugins/auto...kos&start=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spirit Honda Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 "ora 6 dimineata eram jos la moto si legam bagajele. Plec si ajung in Giurgiu destul de repede. Inchei o asigurare de sanatate acolo si plec, directia Svilengrad, via Veliko Turnovo si Stara Zagora." Imi cau dau seama ce inseamna repede in cazul tau. Bravo si bine ca te-ai intors (se facusera ceva pariuri ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chif Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 (editat) Bravo !!! Oricum tin sa-ti zic ca nu esti cu toate acasa!!! Nici sa o fi cautat cu lumanarea nu pateam atatea cate ai patit tu... Oricum povestea m-a tinut in suspans si mi-a placut grozav! Editat August 29, 2007 de chif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 frumos ,frumos, am citit tot......frumoase poze si povestirea...felicitari, si pentru motoreta am mers si eu pe ea la medias[ euroleasing, nu?]...e o africa bine intretinuta cu un motor foarte bun...intr-adevar o achizitie de prima mina ....parca am citit despre o tura de a ta si in africa? cind ai vrut sa scoti un consum mic ca sa ajungi la bulgari cit ai consumat la suta?pe autostrada cu ce viteza de croaziera mergi?...inca o data , felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Bravo man, superba aventura, trebuia sa pleci dracu cu o anvelopa de rezerva, de ce nu te-ai gandit ca se f_te pe asfalt? Sau sa fi luat de on si de off - road.. mor de ciuda... citeam aprins si cand am ajuns la pasajul cu intorsul inapoi m-am dezumflat complet.. Voiam sa vad si eu cum e in Siria si Iraq. Bravo oricum, felicitari! Ai avut mare curaj sa pleci singur inspre Orient! De fapt tot raul spre bine, dracu stie ce mai pateai pe acolo! Bine ca te-ai intors teafar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Drumurile din Turcia mananca caucioacele fiindca sunt foarte zdrenturoase (fiind caldura mare, aplica straturi de criblura peste asfalt). Nu trebuia sa mergi pe anvelope off-road, fiindca nu-s facute pe asfalt. Felicitari pentru tura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 ce mi-ar mai place si mie... bravos bre...!!! prea tare...!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 (editat) Man daca te uitai pe la stiri prin tara aflai si tu ca in Kosovo sunt niste jandarmi(115):,care acum stam la Pec(Peja) cam la 60 km de Prishtina,iar aici gaseai un pat cald si o mancare buna,in plus aveai si cativa motociclisti cu care sa vb.(inclusiv eu) .Ai avut mare noroc pe aici prin Kosovo pt.ca se trage in draci si in special daca te vad singur pe moto cam te opresc sa te intrebe daca nu cumva moto pe care o ai nu e de "VANZARE".Cozile de pe sosea sau format datorita unor check-pointuri facute de cei de la Kfor,deoarece au evadat dintr-o inchisoare de maxima securitate 7 criminali deosebit de periculosi incadrati la High-Risc,bine ca nu te-au "confundat'cu vreunul din ei atunci cand ai depasit coloana.Oricum daca mai ai de gand sa mai treci pe aici sa ma anunti ca eu mai am de stat pana la anul in Aprilie.Mi-a placut povestea ta si sa mai faci astfel de excursii si de asemenea sa ni le povestesti si noua. Editat August 29, 2007 de stell_nick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darth vader Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 FELICITARI !!! o ventura frumoasa ... si data viitoare poate ai succes sa ajungi pe nisipurile orientului !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ferdinand Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 salut Marco. Avand in vedere ca ti-am urmarit relativ activitatea pe forumul acesta si am si conversat putin cu tine pe ym, nu pot sa te felicit. Nu stiu zau cat de multumit esti de combinatia(compromisul) care ti-a iesit pana la urma, insa sper ca ati amintesti despre ce am discutat cu tine in legatura cu turele de genul asta. Din ce ai relatat tu aici, ai cehiltuit o carca de bani de-an p.lea si ai pierdut si timp cu sutele de km facuti in plus de pomana fara sa ajungi sa ati atingi scopul. Cu alte cuvinte "mersul la plesneala" si-a spus cuvantul. Sper doar ca ai invatat din asta pt ca tura intentionata de tine e doar de incalzire in comparatie cu cea pe care vrei sa o faci prin Africa. Bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marcos Postat August 30, 2007 Autor Share Postat August 30, 2007 frumos ,frumos, am citit tot......frumoase poze si povestirea...felicitari, si pentru motoreta am mers si eu pe ea la medias[ euroleasing, nu?]...e o africa bine intretinuta cu un motor foarte bun...intr-adevar o achizitie de prima mina ....parca am citit despre o tura de a ta si in africa? cind ai vrut sa scoti un consum mic ca sa ajungi la bulgari cit ai consumat la suta?pe autostrada cu ce viteza de croaziera mergi?...inca o data , felicitari Da, este luata de la Euroleasing Medias. Pana una alta merge impecabil motorasul si sunt incantat de achizitie In tura asta croaziera am avut-o intre 100 si 150 kmh, dar cel mai des 120 kmh, nu ma grabea nimeni, si era placut sa mergi asa, si cu muzica in urechi ... nu mai imi venea sa ma opresc, doar din 200 in 200 km mai trageam la benzinarie Ca si consum, cam 6.5-7%, dar daca ii dadeam mai tare sarea pe la 8 ... Tura in africa care o stii este aici : /index.php?...27&hl=tunis Man daca te uitai pe la stiri prin tara aflai si tu ca in Kosovo sunt niste jandarmi(115):,care acum stam la Pec(Peja) cam la 60 km de Prishtina,iar aici gaseai un pat cald si o mancare buna,in plus aveai si cativa motociclisti cu care sa vb.(inclusiv eu) .Ai avut mare noroc pe aici prin Kosovo pt.ca se trage in draci si in special daca te vad singur pe moto cam te opresc sa te intrebe daca nu cumva moto pe care o ai nu e de "VANZARE".Cozile de pe sosea sau format datorita unor check-pointuri facute de cei de la Kfor,deoarece au evadat dintr-o inchisoare de maxima securitate 7 criminali deosebit de periculosi incadrati la High-Risc,bine ca nu te-au "confundat'cu vreunul din ei atunci cand ai depasit coloana.Oricum daca mai ai de gand sa mai treci pe aici sa ma anunti ca eu mai am de stat pana la anul in Aprilie.Mi-a placut povestea ta si sa mai faci astfel de excursii si de asemenea sa ni le povestesti si noua. Well, daca stiam ca va gasesc cu siguranta treceam De altfel am fost la un pas sa ajung in Pec, pt. ca am oscilat foarte mult sa merg in Montenegru si apoi Serbia (deci clar treceam prin Pec) sau sa o i-au prin Macedonia ... Sincer, eu din cate stiam , noi aveam trupe sub comanda sua in zona de sud catre macedonia, asa ca chiar m-am uitat ... Dar pe drum tot ce am vazut au fost multi germani, ceva italieni si cativa americani si multe masini albe cu un pe ele ... salut Marco. Avand in vedere ca ti-am urmarit relativ activitatea pe forumul acesta si am si conversat putin cu tine pe ym, nu pot sa te felicit. Nu stiu zau cat de multumit esti de combinatia(compromisul) care ti-a iesit pana la urma, insa sper ca ati amintesti despre ce am discutat cu tine in legatura cu turele de genul asta. Din ce ai relatat tu aici, ai cehiltuit o carca de bani de-an p.lea si ai pierdut si timp cu sutele de km facuti in plus de pomana fara sa ajungi sa ati atingi scopul. Cu alte cuvinte "mersul la plesneala" si-a spus cuvantul. Sper doar ca ai invatat din asta pt ca tura intentionata de tine e doar de incalzire in comparatie cu cea pe care vrei sa o faci prin Africa. Bafta!! Well mane, oricat de carcotas ai vrea sa fi, esecul meu in tura asta nu a avut nici o legatura cu mersul la plesneala. Totul a tinut de o guma proasta ... Sincer eu am mai avut pe xt mitas e-09, unul m-a tinut peste 5000 km, celalalt l-am schimbat la 3000 si mai avea carne. Am zis ca hai, macar 4000 km sa ma tina, si il schimb in bulgaria la intoarcere si imi vad apoi de drum catre albania si restul ... Oricat de prost ar fi asfaltul in turcia, raman la parerea ca un cauciuc n-avea voie sa se rupa in halul asta ... Nu in 1500 km, el fiind nou nout schimbat inainte de plecare ! Hai, sa se uzeze mai repede, dar nu sa se rupa ... Nu mai cumpar mitas cat oi trai pt. african ... In rest sa stii, modul la plesneala a salvat tura, pt. ca numai asa poti simti ca esti liber cu adevarat ... Mergeam oriunde, fara sa fiu stresat de timp, doar unde vedeam cu ochii, eu si cu moto Acum, normal ca ma oftic major de Siria si Iraq, insa ma gandesc serios sa trec repede mobra pe numele meu si cat nu-mi expira viza de Siria sa plec din nou in 3-4 sapt or so, asta normal si daca strang iar finantare Daca nu, la anul cand merg in Kenia, o sa trec prin Siria si poate o mica abatere in Iraq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 este o plimbare demna de invidiat ... mi-ar placea si mie asa ceva drumuri bune pe unde vei mai pleca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bimmer Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 Felicitar Marcos , am urmarit cu interes ceea ce ti-ai propus si eram fff curios cand o sa te intorci si cu ce impresii , povestea a fost super ok , interesanta , ai mult curaj sa pleci singur la un asemeanea drum , ma bucur ca totul este ok si ca ne-ai impartasit din experienta care ai acumulat-o de-a lungul celor 6500km . inca odata Felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parapantistul Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 Drumurile din Turcia mananca caucioacele fiindca sunt foarte zdrenturoase (fiind caldura mare, aplica straturi de criblura peste asfalt). Nu trebuia sa mergi pe anvelope off-road, fiindca nu-s facute pe asfalt. Felicitari pentru tura! Sa nu se supere Marcos, dar E-09 nu e anvelopa de strada! El avea nevoie de E-08 pt drumul asta. product_image.php.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marcos Postat Septembrie 11, 2007 Autor Share Postat Septembrie 11, 2007 Sa nu se supere Marcos, dar E-09 nu e anvelopa de strada! El avea nevoie de E-08 pt drumul asta. Well, cu cauciucul ala nu mai aveam nici o treaba pe asfalt, adevarat, dar nu aveam de gand sa bat mii de km ca sa merg doar pe asfalt. Am vrut offroad ... Am mers pana acolo si cu demaraje demne de dacia 1300 ca sa nu-l uzez, insa materialul de kko al mitas-ului si-a spus cuvantul ... profilul totusi nu e de foarte offroad, pe xt am mers cu unul 5000 km, deci mi se pare aiurea sa se rupa pana in 1500 km ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vader Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Subscriu, cred ca exact mersul la plesneala a facut tot farmecul plimbarii!! Felicitari si respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheBreaker Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 Ce am mai ras cand povesteai de politistii din Bulgaria , in rest iti urez placute in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marcos Postat Septembrie 16, 2007 Autor Share Postat Septembrie 16, 2007 Din pacate azi s-a dus naiba orice sansa mai aveam sa vad Iraq si Siria anul asta Am reusit sa inmatriculez moto in timp util, dar azi militienii din .ro n-au fost atat de naivi ca cei din bulgaria ... Am ramas fara permis ... Poate era si omu ofticat ca m-a alergat 15 km, da io nu l-am vazut sau sa-l aud ... Si asta doar pt. un amarat de 110 kmh intr-un sat uitat de lume Anyway, la anu tot ajung in Siria si Iraq combinate la tura de Kenia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bimmer Postat Septembrie 17, 2007 Share Postat Septembrie 17, 2007 o veste trista ... sper sa-l recuperezi mai repede ... sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 Super plimbarea! Ai avut mult curakj si muuult noroc! Bafta la recyuperarea docomentului ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormouse Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 super misto, iti lipsesc...amanuntele cred. prea multa plesneala aiurea. esti singurul pe care-l stiu care pune mitas pe african si crede k 40 euro/noapte prin zona aia e decent, mai ales dupa ce-a dormit in camp. nu-ti doresc sa afli in desert k un strop de constantza si ordine te-ar fi facut sa ai o bujie de schimb. si eventual chiar si cheie de bujie. in moto cand curajul depaseste ratiunea si logica se intampla lucruri...neplacute. nu-ti doresc decat sa ajungi la echilibrul necesar. in rest le ai pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 ce mi-ar mai place si mie... bravos bre...!!! prea tare...!!!!!! florine tu da-te incet ca-ti rupi coloana(glumesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 very nice...si curajos...de unul singur...sau esti singuratic...? oricum ar fi esti de apreciat man... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 In viata mea nu mai cumpar Mitas ! Bravo, puÂştiule! Dar să Âştii că nu Mitas e de vină, ci tu Profilul acela e cel mai bun. Dar pentru enduro. ÂŞi la profilul ăsta se cam rup crampoanele, chiar Âşi la Dunlop sau Bridgestone Nu mai tin minte exact, dar exista in profil intermediar care ar fi fost foarte bun pentru ce ai incercat tu să faci Una peste alta, dacă tu eÂşti mulțumit de ce a ieÂşit atunci e bine. Nici eu nu eram mai cumpătat cănd eram de vârsta ta, important este să înveți din greÂşelile pe care le faci Îți doresc numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.