Sari la conținut

Discutie Despre Metabond


Postări Recomandate

Incetati cu minciunile. In alte parti s-au dat amezi groase celor care sustineau timpenii din astea (vezi FTC vs. aia care fac duralube, slick si alte aberatii)... auzi, innobileaza metalul. Ulei de calitate, sintetic, fara prostii care omoara motorul.

 

Acest topic a fost split-uit dintr-un anunt de vanzare pentru produsul Metabond - asta ca sa nu va mirati de ce incepe discutia brusc :cheers:

Editat de UncleFester
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 2 ani am cautat pe net informatii despre eficienta minunatilor aditivi. Pe scurt am gasit pe informatii furnizate de un fel de OPC la americani.

 

Argumentul lor pe care le-am retinut:

 

- nici un producator de renume pt uleiuri nu recomada folosirea aditivilor, chiar interzic folosirea lor.

Un ulei bun are in compozitia lui tot felul de aditivi care sunt testati inainte de a ajunge uleiul respectiv pe rafturi, nu are rost sa adaugi aditiv la uleiurile bune

 

Ei recomanda folosirea uleiurilor de fffff buna calitate care au deja aditivi in ele decat folosirea aditivilor minune.

 

Solutiile pentru curatarea injectoarelor si imbunatatirea benzinei sunt reale. Le-am folosit la masina si s-a simtit diferenta.

 

Solutiile pentru curatarea injectoarelor si imbunatatirea benzinei sunt reale. Le-am folosit la masina si s-a simtit diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care mai este rolul uleiului daca ai nevoie de o asa substanta ? Se fac investitii de milioane de firmele producatoare de uleiuri, daca ar fi fost o solutie minune n-ar fi inclus-o in "pachet" ?

Oricum procesele americane spun tot ... multor firme li s-a interzis reclama si au platit despagubiri de le-au iesit pe nas ... de multe ori aditivii fac mai mult rau ...

De asemeni nici nu vreau sa ma gandesc cum s-ar comporta un motor cu ambreiaj umed tratat cu metabond ...

Daca tii la motor in loc sa pui metabond, duralube etc. mai bine pui mai des ulei de calitate si filtru ...

Editat de Marcos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut o demostratie cu un dinamometru facuta de unul care vindea Metabond :D Punea o rola de otel si apoi tragea de un brat sa-mi arate mie dif dintre ulei si ulei + metabond ! Intradevar rola de otel era mai afectata cand era ulei simplu...l-am lasat sa isi faca damblaua,si l-am intrebat : de ce nu va duceti la general motors,bmw,sau volvo?ca va ingroapa aia in bani ! :cheers: :laugh: :laugh:

Tipul a clacat ! Pana mea de aditivi de cacao ! Nu stiu cum sa te mai prosteasca... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut o demostratie cu un dinamometru facuta de unul care vindea Metabond Punea o rola de otel si apoi tragea de un brat sa-mi arate mie dif dintre ulei si ulei + metabond ! Intradevar rola de otel era mai afectata cand era ulei simplu..

aceasi demonstratie am vazut si eu....totusi o explicatie ar fi daca motoarele ar merge numai cu aditivi nu s-ar mai strica (din pdv al calarii, supraincalzirii, blocajelor), nu s-ar mai uza asa repede iar producatorii mari de ulei nu ar mai vinde asa mult pt ca oamenii nu ar mai schimba asa de des uleiul

nu sustin ca e bun sau rau, eu mi-am pus metabond in motor SPER sa fie ok :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceasi demonstratie am vazut si eu....totusi o explicatie ar fi daca motoarele ar merge numai cu aditivi nu s-ar mai strica (din pdv al calarii, supraincalzirii, blocajelor), nu s-ar mai uza asa repede iar producatorii mari de ulei nu ar mai vinde asa mult pt ca oamenii nu ar mai schimba asa de des uleiul

nu sustin ca e bun sau rau, eu mi-am pus metabond in motor SPER sa fie ok :cheers:

Sa imi zici si mie daca se simte ceva ...pls ! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunt efectele negative pe care le are acest aditiv asupra motorului?

 

 

Efecte negative pot sa fie:

 

-sa schimbe proprietatile chimice ale uleiului >>>> in loc sa ai un ulei de buna calitate sa ajungi sa ai unul prost care nu-si face bine treaba.

 

Efect neutru

 

- se poate sa nu modifice nimic si sa nu ai probleme

 

 

Poti sa risti asta cand producatorul uleiului pe care tocmai l-ai cumparat iti spune sa nu pui aditiv?????

Eu unul desi am vrut sa pun in ulei aditivi dupa o documentare am ajuns la concluzia ca un ulei bun si de "firma" este ceea ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: de unde stie aditivul sa "se lipeasca" doar unde trebuie, si nu si de ambreiaj?

 

Eu stiu din experienta altora, ca dupa ce au bagat aditivi minune la motociclete au schimbat ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: de unde stie aditivul sa "se lipeasca" doar unde trebuie, si nu si de ambreiaj?

 

Eu stiu din experienta altora, ca dupa ce au bagat aditivi minune la motociclete au schimbat ambreiajul.

Man,nu intreba....ci ignora deocamdata,inventiile minune ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Procesele din USA s-au bazat pe reclama mincinoasa. Nici unul nu a reusit sa demonstreze ce spuneau acolo. Mai tineti minte reclama la Duralube cind scurge ala uleiul din motor si mai merge nu stiu cit? Ei bine, cu sau fara duralube face exact la fel. N-are nici o legatura cu producatorii de ulei care oricum se chinuie sa mareasca intervalul intre schimburi (si uleiul il fac mai scump evident :cheers:).

Sa faci un ulei mai putin viscos la temperatura camerei e relativ simplu, se adauga polimeri care exista oricum in ulei dar in proportie mai mica. Si atunci aluneca mai bine. Intrebarea e ce se intimpla cind bagi uleiul ala cu aditivi la temperaturile si presiunile mari din cilindru. Acolo cu cit e mai putin viscos e mai rau ca se "curata" repede de pe cilindru si nu face ungerea... uleiul ideal isi mentine viscozitatea la diferite temperaturi, pe o plaja cit mai mare, nu care se subtiaza la caldura si ingheata la frig.

Curatatoarele de injector merg, acolo e un simplu diluant care mai da jos depozitele, dar trebuie folosite cu mare atentie ca diluantul ala da jos si uleiul de pe cilindri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- nici un producator de renume pt uleiuri nu recomada folosirea aditivilor, chiar interzic folosirea lor.

Un ulei bun are in compozitia lui tot felul de aditivi care sunt testati inainte de a ajunge uleiul respectiv pe rafturi, nu are rost sa adaugi aditiv la uleiurile bune

 

Ei recomanda folosirea uleiurilor de fffff buna calitate care au deja aditivi in ele decat folosirea aditivilor minune.

 

Ai perfecta dreptate!!! La uleiurile actuale nu avem voie sa folosim aditivi de ulei! Fiindca, astfel am strica echilibrul aditivilor aflate deja din fabrica in ulei, si am face mai mult rau decat bine.

 

Metabond nu este aditiv de ulei: desi se pune in ulei, nu modifica structura fizico-chimica a uleuirilor. Uleiul are rolul doar de a transporta pana la metal, unde prin legaturi CHIMICE schimba stratul superficial a metalului, la nivel de molecule.

 

De altfel, nu schimba nici toleranta motorului, deci nu este Duralube sau produsele americane care contin de obicei teflon (sau FTP). Este tehnologie germana de ultima ora, aparut in anul 1991 si s-a progresat pana azi. Nu poti spune ca germanii nu le au cu tehnologie...

 

Cu bine

Sandor

 

Care mai este rolul uleiului daca ai nevoie de o asa substanta ? Se fac investitii de milioane de firmele producatoare de uleiuri, daca ar fi fost o solutie minune n-ar fi inclus-o in "pachet" ?

Oricum procesele americane spun tot ... multor firme li s-a interzis reclama si au platit despagubiri de le-au iesit pe nas ... de multe ori aditivii fac mai mult rau ...

De asemeni nici nu vreau sa ma gandesc cum s-ar comporta un motor cu ambreiaj umed tratat cu metabond ...

Daca tii la motor in loc sa pui metabond, duralube etc. mai bine pui mai des ulei de calitate si filtru ...

 

 

Metabond nu poate sa inlocuiasca uleiul: nu are calitatile unui ulei. Stii ca in general, un ulei de calitate contine cca 43 aditivi diferiti. Repet, nu "ajuta" uleiul, ci netezeste si innobileaza suprafetele aflate in contact.

 

Incerc sa pun o poza cu suprafata metalica, vazuta cu microscop (marit de 675 de ori). Desi pare neteda, la microscop se vede suprafata parca ar fi lunara. Pe partea de jos, se vede netezirea lor dupa tratament.

 

Cu bine

Sandor

post-6501-1142957545_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut o demostratie cu un dinamometru facuta de unul care vindea Metabond ;) Punea o rola de otel si apoi tragea de un brat sa-mi arate mie dif dintre ulei si ulei + metabond ! Intradevar rola de otel era mai afectata cand era ulei simplu...l-am lasat sa isi faca damblaua,si l-am intrebat : de ce nu va duceti la general motors,bmw,sau volvo?ca va ingroapa aia in bani ! :laugh: :laugh: :lol:

Tipul a clacat ! Pana mea de aditivi de cacao ! Nu stiu cum sa te mai prosteasca... :D

 

 

:D :P :P

Probabil tipul era incepator. Fiecare incepe de undeva...

 

Bineanteles Volvo, Mercedes, VW, Ferrari, Lancia, etc. FOLOSESC Metabond in fabricatie. Avem referinte in limba germana (si traducere), unde recunosc acest lucru. In Romania avem ca clienti cu contracte incheiate Mercedes (Aliat - Tg. Mures), VW ( Autoworld- Cluj Napoca), Volvo Trucks (Brasov), Renault - Nissan (Mida - M. Ciuc), etc. Ei au inceput comercializarea produselor Metabond dupa aprobarea firmelor-mama.

 

Ca referinta interesanta: importatoril de Harley-Davidson din Germania (Big Bike Corners) pune la fiecare motor Metabond.

 

Cu bine

Sandor

 

Eu am pus anul trecut la un motor din 1983 si s-a cunoscut. Pornire mai usoara, motorul merge mai rotund.

 

 

Multumesc, esti singurul care ma sustine.

 

Si noi am pus (cu colegii mei, nu eu singur) Metabond la multe-multe motoare. La inceput la cateva, dupa care ei au adus clienti...

 

Chiar astazi m-a sunat cineva de la Bucuresti, ca a folosit la motorul lui, si ca ar vrea si pentru prietenul... Si la urma urmei aceasta este cea mai buna reclama: clientii multumiti aduc noi clienti.

 

Eu nu am vrut sa fac afaceri de miliarde cu voi, (am lasat jumatate din adaos), am vrut doar sa vi-l prezint o tehnica noua. Poate unii ma va contacta pentru detalii sau intrebari.

 

Numai bine

Sandor

 

Intrebare: de unde stie aditivul sa "se lipeasca" doar unde trebuie, si nu si de ambreiaj?

 

Eu stiu din experienta altora, ca dupa ce au bagat aditivi minune la motociclete au schimbat ambreiajul.

 

Salutare!

 

Metabond nu se lipeste, deci nu trebuie sa faci griji din cauza ambreiajului. Face reactii chimice doar cu metalul, reactii care are loc la FRECARI si la TEMPERATURI INALTE, cum foarte bine a precizat cineva de aici.

 

Si Metabond nu este produs de minune, sunt doar niste produse de tehnica de ungere de inalta clasa. :cheers:

 

Numai bine

Sandor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Metabond nu se lipeste, deci nu trebuie sa faci griji din cauza ambreiajului. Face reactii chimice doar cu metalul, reactii care are loc la FRECARI si la TEMPERATURI INALTE, cum foarte bine a precizat cineva de aici.

 

Si Metabond nu este produs de minune, sunt doar niste produse de tehnica de ungere de inalta clasa. :cheers:

 

Numai bine

Sandor

 

Imi pare rau, folosesc ulei Motul, si pe ambalaj aia scriu clar ca este interzisa folosirea aditivilor de ulei, uleiul fiind deja aditivat "de la mama lui".

In momentul de fata am mai multa incredere in firma Motul decat in firma Metabond. De primii am mai auzit...

Dar vreau sa vad cu ochii mei cum isi aditiveaza careva uleiul motorulului si ii merge mai bine, poate ma razgandesc... Se ofera cineva?

:laugh: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metabond nu e aditiv pt. ulei. Inainte de al cumpara am cititit f. bine prospectul. Am pus in motor si s-a cunoscut. Nu le fac reclama ca nici macar nu-i cunosc si nici avantaje n-am din asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, avantaje financiare NU SUNT prea mari pentru mine, accentuezi faptul ca as vrea sa-l incercati, fiindca este foarte bun pentru motoare "suprafolosite": sport, enduro (praf, racire), etc.

 

Dupa cum am scris renunt la 10% din adaosul de 20% (preturile sunt aproape la fel in toata tara, se pot verifica la www.motortuning.ro sau la www.metabond.ro sau la orice reprezentant.

 

Nu toti sunt deschisi la tehnica noua (noua... de 15 ani s-a conceput), deci am inceput discutia in speranta ca unii dintre voi va incerca si va aduce noi clienti (vrand-nevrand cam asa se intampla).

 

Vine primavara!!!

 

Sa ne vedem cu bine.

Sandor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai vorbe de-astea cu:

il ia uleiul si il duce la suprafata metalului unde au loc reactii chimice si...

Daca vrei sa vinzi metabond calumea, vino frate cu un INGINER care sa explice precis si sa si demonstreze. Ar fi frumos sa vedem despre ce reactii chimice e vorba, clar ca se intampla la frecare si temperaturi mari... Ce are loc un mic tratament local al otelului?

Ce devine otelul ala daca-l spoiesti cu Metabond?

Macar PTFE stiu ca are cel mai mic coeficient de frecare si la un motor cu ambreiajul separat nu are ce-i dauna.

Cum se comporta Metabond la rece, ca atunci au loc 80% din uzurile unui motor?

Vrem date clare cu proprietatile otelului tratat cu Metabond.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: cu faza aia cu "innobilarea metalului" m-ati castigat de client :lol: :laugh: :laugh: Nu-i asa ca va plac reclamele de genul asta, cu "perfectiunea sunetului" , " performanta designului" , "sublimul gustului" "particulele inteligente" ? :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt aditivi benzina si solutie de curatat injectorul unde gasesc mai mult date si preturi????

 

 

Aditiv de benzina:

METABOND MEGALENE – PRODUS PENTRU TRATAREA BENZINELOR

Produsul METABOND MEGALENE este un aditiv pentru tratarea benzinelor pentru motoare cu explozie. Acest produs este un dispersant multifuncţional, cu acţiune de poponeataăţire, pe bază de hidrocarburi, care arde fără cenuşă şi nu conţine fosfor.

Testele de motor efectuate pe scară largă au confirmat rezultatele pozitive în ce priveşte gazeificarea combustibililor, împiedicarea formării gheţii, îndepărtarea diverselor depuneri de pe supapele de admisie şi nu modifică cifra octanică a combustibililor.

METABOND, agentul de reducere a frecării se leagă chimic de atomii materialelor tratând un strat de penetraţie microscopică pe suprafaţa metalelor. Datorită efectului de superfinisare a produsului METABOND, suprafeţele care sunt în contact vor asigura o etanşare foarte bună, iar suprafeţele interne ale galeriilor de admisie devin prin poponeataăţire netede. În acest fel scade turbulenţa aerodinamică mărind puterea motoarelor.

METABOND MEGALENE, recomandat pentru tratarea benzinelor poate fi adăugat în orice tip de benzină, chiar şi în benzinele fără plumb utilizate la motoare cu catalizator fără să existe pericolul distrugerii lor.

 

Avantajele folosirii produsului METABOND MEGALENE în cazul utilizării sistematice conform prescripţiilor:

 

• curata chiuloasa, carburatorul şi tratează sistemele de injecţie;

• Îmbunătăţeşte arderea, mărind puterea motorului;

• poponeataăţă rezervorul şi conductele de benzină;

• Împiedică depunerea calaminei;

• Dizolvă depunerile de pe supape;

• Îmbunătăţeşte gazeificarea combustibilului scăzând totodată emisia gazelor nocive;

• Împiedică diluaţia cu aer fals;

• Scade colmatarea uleiurilor în segmenţii pistoanelor;

• Este anticorosiv, împiedică formarea ruginii, măreşte viaţa motoarelor, scazând uzura lor;

• Neutralizează acizii;

• Uşurează pornirea la rece;

• Scad cheltuielile de întreţinere;

• Aduce o economie de combustibil de 3-10%;

• Elimină autoaprinderea la oprirea motoarelor;

• Elimină formarea dopurilor de gheaţă în instalaţiile de alimentar.

Limitează uzura pieselor metalice tratate!

Modul de utilizare : METABOND MEGALENE la început, pentru primii 200 l de combustibil se adaugă 20 ml la 40 l combustibil. Pentru un efect spectaculos se pot introduce 50 de ml chiar în carburator. După aceea se vor adăuga 10 ml la 40 l benzină. METABOND MEGALENE se poate amesteca cu combustibilul înainte de introducerea lui în rezervor, dar se poate introduce cantitatea recomandată şi direct în rezervor, înaintea alimentării cu combustibil.

Atenţie! METABOND MEGALENE este inflamabil, de aceea trebuie evitat contactul direct al produsului cu focul deschis. Produsul este verificat şi certificat RAR.

 

 

Pret lista: 81.90 RON cu TVA, discount club motociclisti 10% = 73.70 RON cu TVA inclus, destinat pentru 500 litri benzina. Daca faci un calcul, costurile sunt aproape inexistente, fiindca trece un timp pana cand consumi 500 litri benzina! Se poate cumpara chiar si 2 prieteni.

 

Numai bine,

Sandor

 

Daca vrei sa cumperi, te rog trimite un fax cu aresa ta completa la 0267-363696 (FORTE SRL) sau e-mail la office@motortuning.ro

 

Bai vorbe de-astea cu:

il ia uleiul si il duce la suprafata metalului unde au loc reactii chimice si...

Daca vrei sa vinzi metabond calumea, vino frate cu un INGINER care sa explice precis si sa si demonstreze. Ar fi frumos sa vedem despre ce reactii chimice e vorba, clar ca se intampla la frecare si temperaturi mari... Ce are loc un mic tratament local al otelului?

Ce devine otelul ala daca-l spoiesti cu Metabond?

Macar PTFE stiu ca are cel mai mic coeficient de frecare si la un motor cu ambreiajul separat nu are ce-i dauna.

Cum se comporta Metabond la rece, ca atunci au loc 80% din uzurile unui motor?

Vrem date clare cu proprietatile otelului tratat cu Metabond.

 

 

Multumesc pentru intrebari.

1. De 6 ani de zile de cand promovez Metabond, m-a instruit destul de bine in tribologie. Nu sunt inginer, am terminat doar management, dar din cauza ca ma intereseaza si este si un hobby pentru mine, ma documentez in continuare. Momentan am 600 (!!!) revanzatori in tara cu contract incheiat, care la randul lor promoveaza pe piata toata gama de tehnica de ungere ce avem pe paleta.

2. Reactiile sunt urmatoare: la nivel microscopic, frecarea se produce in felul urmator: rogozitatile suprafetelor se ating (varfurile) si produc o temperatura foarte mare: metalul se topeste si practic varfurile se sudeaza intre ei. Datorita miscarii continue, aceste varfuri sudate in fractiuni de secunde sunt rupte: o parte de metal cade in ulei, iar o parte ramana pe suprafata formand alte rugozitati. Bineanteles aceste lucruri se petrec la nivel microscopic.

 

Ce face Metabond? In clipa cand se formeaza temperatura foarte mare, intra in reactie chimica cu metalul topit, formand o molecula mare, care in acelasi moment nu permite "sudarea" metalului. La miscarea pieselor acest molecula este "impins" in santuri de rugozitate, astfel aceste santuri vor fi umplute cu materialul propriu. Cam asa stau lucrurile.

 

3. Otelul in continuare va ramane otel, fiindca reactiile se petrec doar la suprafata. Duritatea este mult mai mare, care se pot masura cu aparatele speciale.

 

4. PTFE este depasit tehnologic inca din anii '70: motoarele moderne au tolerante mici, deci nu are loc unde sa lipeasca. Este permis folosirea lor numai la motoare de generatii vechi, cu o uzura foarte mare (consum de ulei din cauza uzurii > 1 litru/1000 km). Nici un fabricant de motoare nu permite folosirea FTP -ului (sau PTFE), dar permite folosirea Metabondului... (vezi mai sus)

 

Scuze ca te-am plictisit cu tribologie, tu m-ai intrebat :cheers: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Am bagat metabond acum 2 luni in Vulcanul de 750 destul de vechi dar nu am mai facut drumuri lungi de atunci si nu mi-am dat seama daca mergea mai bine motorul, de pornit usor pornea si inainte, de mers frumos motorul la fel.

Ideea e ca a scazut consumul de benzina rau de tot si banuiesc ca de la metabond e.

Am plecat in wekend din Pitesti pana la Cluj in Pitesti am facut plinul sa am cat mai multa benzina si mi-au intrat doar 6 litrii, la iesirea din Sibiu am bagat benzina din nou pana la refuz si au intrat tot 6 litri :bow:,din cate stiu Pitesti-Sibiu sunt vreo 170 km cu tot cu sibiul sa zicem. Asta la un calcul usor inseamna 3,5 % la un motor care in vara imi consuma 5% ca doar e de 750 cc.

In fine in tot drumul Pitesti Cluj dus intors am bagat 24-25 de litri si cu plimbare prin cluj destula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau, folosesc ulei Motul, si pe ambalaj aia scriu clar ca este interzisa folosirea aditivilor de ulei, uleiul fiind deja aditivat "de la mama lui".

In momentul de fata am mai multa incredere in firma Motul decat in firma Metabond. De primii am mai auzit...

Dar vreau sa vad cu ochii mei cum isi aditiveaza careva uleiul motorulului si ii merge mai bine, poate ma razgandesc... Se ofera cineva?

:bow: :bow:

folosesc in service moto numai uleiuri Motul.La motocicletele mele bineinteles cuMetabond ca si la multi clienti de ai mei.

PS Am avut un caz cand mi a venit omul de la 80 100 km din munte cu capacul fisurat de la ambreiaj.Ktm exce 525,in motor nu era mai mult de 100ml ulei (motor tratat metabond gold) --Motorul n-a suferit absolut de loc.

alt ex exce 300 cunoscut ca motor care fierbe destul de repede,enduristii stiu .De cand foloseste 8ml Met C \1l benzina in amestec motorul nu a mai fiert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti! Acum m-a sunat un prieten ca este discutie aprinsa in legatura cu Metabond pe site.

 

Eu de 6-7 ani vand aceste produse, in timp a devenit un hobby adevarat pentru mine. Partea de afacere nimeni nu spune aici, dar trebuie stiut ca multi incep ca "afacere" dupa servici, care dupa 1-25 ani de munca va deveni principalul venit al familiei.

 

In acesti ani s-a format o retea de 850 persoane, dintre care unii castiga frumos sau foarte frumos, unii putin sau deloc. Depinde de fiecare cum recomanda mai departe produsele aflate pe paleta (tratamente, vaseline, uleiuri, tuning motor, etc)

 

Pentru cei care se intereseaza de motoare, tuning motor, etc., si crede ca in cercul lui de cunostinte poate sa promoveze mai departe, trimiteti-m un mail pe office@motortuning.ro si eu trimit informatii suplimentare si modalitatea de lucru.

 

Numai bine!

Nyaguly Sandor

0267-36 36 96

0744-86 16 27

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...