HondaSan Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Am deschis acest topic acum,cu mult inaintea sezonului viitor,in speranta ca ne vom misca ,incet si temeinic,pentru organiza la vara care vine,un raliu de doua sau trei zile,pe un circuit adecvat motocicletelor clasice.Este o idee care este perfect realizabila,cu cheltuieli minime si cu eforturi umane la fel.Astept parerile celor interesati de o astfel de manifestare si nunumai parerile ci si propuneri concrete privind traseul,locatiile de odihna,Tipul motocicletelor ce pot participa.Orice idei sau propuneri sunt binevenite inclusiv cele de genul "las-o balta".Dupa parerea mea pot participa toate motocicletele mai vechi de 20 ani,am pus cifra aceasta pentru ca ar fi pacat ca cei cu Niprele sa nu poata participa pentru ca nu intrunesc ani de vechime.Pot participa si motoarele japoneze mai vechiute,alea americane englezesti,nemtesti,socialistele si romanestile.Sunt curios ce ecou va avea propunerea mea in randul posesorilor de moto clasice. Domnu moderator,daca veti considera topicul acesta de mare interes printre pasionati de clasice,va rog sa-l puneti sus langa vanzari de piese,ca sa nu se piarda pana la vara. Desi propunerea aceasta vine de la mine ca si persoana fizica oarecare,asigur pe cei interesati ca Asociatia Motociclistilor din Romania se va implica in acesta actiune ,cu trup si suflet,asigurand prin protocolurile cu Politia Romana,Brigada Circulatie,toate cele legale.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Parcul Carol- Hotel Marriot-Arcul de Triumf-Parcul Carol (traseu de o zi). Pt restul, raliu Bucuresti-Breaza-Sinaia sau Bucuresti-Constanta. Bineînțeles, cu retur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mendozaccc Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 ideea ta Bunule mi se pare geniala de-a dreptul. sa avem in vedere si o cursa a ataselor zic eu.si ceva stafete, etc. sa fie in gen intrunire, dar bautele si dansurile spre seara. ziua curse, depanari, trofee, etc. cred ca daca vine LupAlb cu Zundapp-ul ii dam premiul 1 din prima, fara sa mai alerge pe circuit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Gabi, inseamna ca am ratat premiul, ca nu mai am Zundapp. Deocamdata. Da pregatesc un M72. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 daca oamenii care detin moto calsice ar fi dispusi sa-si "rupa" 2-3 zile din pretiosul lor timp pt a participa la asa ceva cu moto din diferite perioade ale secolului trecut..... ar fi frumos sa vedem raliul despre care se vorbeste. eu as propune moto fabricate inte 1930-1940 prima cursa (asta numai daca se gasesc cel putin 5 moto in romania care sa fie prezente la raly) ; moto fabricate intre 1940-1950 a doua cursa s.a.m.d. eu doar vorbesc ....... moto a mea mai are de asteptat inca , cel putin , un an pana o s-o "scot la soare". super interesanta ideea. succes bunu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Am deschis acest topic acum,cu mult inaintea sezonului viitor,in speranta ca ne vom misca ,incet si temeinic,pentru organiza la vara care vine,un raliu de doua sau trei zile,pe un circuit adecvat motocicletelor clasice.Este o idee care este perfect realizabila,cu cheltuieli minime si cu eforturi umane la fel.Astept parerile celor interesati de o astfel de manifestare si nunumai parerile ci si propuneri concrete privind traseul,locatiile de odihna,Tipul motocicletelor ce pot participa.Orice idei sau propuneri sunt binevenite inclusiv cele de genul "las-o balta"..... Bunu........... Pe masura ce citeam, eram din ce in ce mai fericit. Deja, mintea mea o luase razna, ma gandeam la rute de genu`, Timisoara-Bucuresti pe partea centrala a tari, sau poate, (ceva de genul, Brasov, Sibiu, Cluj) - Vama Veche. Ceva in care nu se centralizeaza totul neaparat in Bucuresti. Sunt o "spinare" de doritori care vor sa merga vara la mare (ma refer aici la posesori de "vechituri' care nu intra pe forum), care asteapta cu nerabdare o initiativa de genu`. Hai cu ideile... sigur se poate face ceva frumos..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Frate, voi vorbiti discutii deja. Pot sa vin cu o motocicleta sa fac un traseu de 400-500 km, dar cu ceva fabricat dupa 60-70. Sa merg cu ceva din 30, e deja chin sa bag sute de km cu tiruri, tampiti, sosele naspa. Ma rog, eu is de acord si cu un traseu mai lung, dar asta implica masina de asistenta, cazare la preturi de sponsorizare, o logistica de care noi nu dispunem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 1, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2009 Frate, voi vorbiti discutii deja. Pot sa vin cu o motocicleta sa fac un traseu de 400-500 km, dar cu ceva fabricat dupa 60-70. Sa merg cu ceva din 30, e deja chin sa bag sute de km cu tiruri, tampiti, sosele naspa. Ma rog, eu is de acord si cu un traseu mai lung, dar asta implica masina de asistenta, cazare la preturi de sponsorizare, o logistica de care noi nu dispunem. Avem masina de asistenta la AMR si sponsorizare cred ca ne va gasi ea pe noi.E?Mai gandeste-te.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Am vb azi de ideea asta cu Wolfgang si a spus ca in Germania asa ceva e un chin, in Romania nu vrea sa se gandeasca. Hai ca o sa discut treaba asta si cu Bogdan de la retromobil, sa vedem ce zice. De fapt chiar i-as spune sa-si dea cu parerea aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Nu o sa va opreasca nimeni circulatia pe o portiune de drum prea lunga si/sau intens circulata. Iar o actiune cu caracter de competitie prin trafic normal nu o sa o aprobe nimeni,mai ales ca e vorba de moto si riscurile sunt ceva mai crescute. Era un topic facut de retromobil in care am vazut poze de la un raliu facut de ei pe la Sinaia parca,vorbiti cu ei ca au experienta la chestii de genul. Mult succes si vant din pupa,sper din tot sufletul sa vad asa ceva la noi in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 1, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2009 Nu o sa va opreasca nimeni circulatia pe o portiune de drum prea lunga si/sau intens circulata.Iar o actiune cu caracter de competitie prin trafic normal nu o sa o aprobe nimeni,mai ales ca e vorba de moto si riscurile sunt ceva mai crescute. Era un topic facut de retromobil in care am vazut poze de la un raliu facut de ei pe la Sinaia parca,vorbiti cu ei ca au experienta la chestii de genul. Mult succes si vant din pupa,sper din tot sufletul sa vad asa ceva la noi in tara. Nu cred ca avem nevoie de retromobil.Sunt doua lucruri total diferite.Nu a vorbit nimeni de o competitie.Nu o competitie ci o "deplasare " in masa a bunicutelor ,fara oprirea traficului.Multam de urari si de sfaturi.Oricum majoritatea decide.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 (editat) Chiar ma gandesc ca daca as lua Simsonu la un asa drum, cred ca tre sa il iau pe fratemiu cu mine in spate, sa ia in masina inca un simson de rezerva Ar fi interesant, iar premiul cred ca l-ar lua cel care ajunge cel mai departe cu motoreta intreaga, fara sa se strice astfel incat sa nu mai poata fi reparata (asta in cazul a peste 300 de km cu o moto mai batrana de 60 de ani) Asta ca o gluma, dar serios vorbind, suna interesant...eu oricum dupa ce fac mobra si ii fac rodajul prin bucale, sa vad ca pot sa ma incred in ea, o scot la drum zdravan in tara Poate o sa iasa si actiunea asta...puteti sa va inspirati de la ideea Enisala, sau chiar in genul Dakar...unde se merge pe echipe, se ajuta oamenii intre ei, asta dand mult farmec drumului...De oprit nu o sa se poata opri circulatia, dar ce rost are sa se opreasca?Merge si prin trafic, ca doar nu plecam de la Romana, sa stam la semafoare, nu? Si fain merge si traseul sa fie ales pe rute nu drumuri extra aglomerate, ci mai de tara, sa ai ce vedea, un pom, o apa...te mai ajuta satenii daca te lasa motoreta in pana...ar fi mult mai frumos si treaba ar capata un gust de aventura... Mesaj completat Nu cred ca avem nevoie de retromobil.Sunt doua lucruri total diferite. Nu, dar totdeauna un sfat e bine primit, nu? Asa ca merita sa se vb si cu oameni din cadrul lui...cum se poate vorbi si cu organizatorul Enisala pt cateva sfaturi, idei... Tu, Bunule, vezi ca ai PM de la mine, pt maine...sa imi dai si mie un raspuns sa stiu cum ma urnesc, te rog eu Editat Noiembrie 1, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Traseul trebuie sa fie de max o zi! Motivele sunt multe si nu stau sa le enumar.., sunt multe variante pt traseu, mai e de discutat aici dar nu cred ca e o idee buna ca traseul sa aiba mai mult de 50km dus si 50 intors pt ca premiile sa fie date in capitala la intoarcere celor care au participat iar celor care au fost pe primele locuri un premiu special in afara diplomei! Important este sa participi, meritoriu este sa termini cursa fara ca motoreta sa se defecteze si cel mai glorios sa ajungi printre primii trei care trec linia de sosire! Pt asta propun, pt ca sa nu fie nimeni dezavantajat inca de la start, sa se delimiteze de la inceput trei clase moto, adica cele pana in 250cmc, apoi cele pana in 650 cmc si ultimele cele de cilindree mai mare daca vor fi! Traseul trebuie sa fie ales in functie de traficul care il caracterizeaza.., eu as opta fara rezerve pt Oltenita dus- intors! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Eu nu cred ca ar trebui sa fie organizata sub forma de competitie de genul cine ajunge primul din mai multe motive. Unul dintre ele ar fi de exemplu faptul ca as putea sa ma inscriu cu vfr-ul care se incadreaza in conditia de vechime de 20 de ani si nu cred ca ar fi corect sa concurez cu neprele sau M-urile care s-ar incadra la aceeasi clasa de cilindree. Un alt motiv ar fi ca multe japoneze de peste 20 de ani pot inca dezvolta cu lejeritate viteze de peste 200 km/h si orice competitie de genul asta pe un drum public poate deveni extrem de periculoasa. Ideea de "raliu" cu motociclete clasice o vad mai degraba ca o parada si m-as bucura daca s-ar organiza asa ceva, pt mine ar fi o motivatie in plus ca sa ma apuc sa-mi aranjez vechiturile din garaj ca parca n-as veni cu VFR-ul Nu stiu cum or fi alte clasice dar cu IJ-ul meu de +50 ani o data aranjat nu mi-ar fi frica sa fac etape de +200km pentru ca am facut in mod frecvent astfel de drumuri pe vremea cand mergeam cu el. Pentru premieri criteriile ar putea fi de genul cea mai aspectoasa, cea mai originala, cea mai veche moto, cea mai mare , cea mai mica etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Vechimea este de 30 de ani de la data iesirii din fabricatie a modelului. Daca se mai fabrica VFR, nici nu intrii in discutie, nici macar la youngtimere. In schimb, cu ijul esti deja un clasic. (in viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Nu-s de acord cu vechimea de doar 20 ani....sa respectam criteriul international valabil:MINIM 30! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) Pai si Ij-ul monocilindric in 2T de 350 s-a fabricat pana de curand daca nu cumva inca se mai fabrica... Nu stiu exact cum e regula asta cu x ani de cand nu se mai fabrica un anumit model. De exemplu VFR 750 F s-a facut din 86-87 pana prin 97 iar din 98 l-au facut de 800 desi tot VFR se numeste. Pana in 89 varianta de model a fost RC24 iar din 90 s-a numit RC36 . Intre RC24 si rc36 sunt diferente destul de mari atat la cadru cat si la motor. Ca sa-i calculez "vechimea" pentru incadrarea la autovehicule clasice/istorice (sau cum se numesc) de cand se considera iesirea din fabricatie a modelului in cazul vfr-ului de ex? Daca limita e de minim 30 ani m-as incadra cu GS-ul de 550 dar pe asta l-am vandut desi e inca pe numele meu Chiar si cu limita de 30 de ani tot sunt multe japoneze care stiu sa fuga destul de tare pentru a transforma un astfel de raliu in ceva periculos pentru drumuri publice.(daca s-ar tine cont de timpii in care se parcurge traseul) Editat Noiembrie 2, 2009 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Va dau un mare pont: Daca se va face aceasta frumoasa actiune, merita vorbit cu cel de a cumparat uzina ARO pt expunerea IMS-ului A expus si masina la zilele Cimpulungului, deci cred ca la un asa eveniment ar aduce si prima motocicleta romaneasca Poate poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Si cine e nenea ala. Binox, se considera retro atunci cand trec 30 de la data iesirii din fabricatie a ultimului exemplar din model. Adica, daca iju 56 s-a fabricat pana in 63, cand a inceput sa se fabr planeta 1, atunci din 63 se calculeaza. Nu conteaza ca ijul fabrica si acum si va fabrica si peste 300 de ani. Sau, in cazul prezentat de tin, la VRF 750 F, care a terminat de produs modelul in 97 (chiar daca moto e fabr printre primele), numaratoare incepe din 97. Adica VRF 750 F incepe sa fie youngtimer din 2027. Sper sa te mai tina pana atunci. Iar denumirea de raliu nu inseamna neaparat o intrecere cu timpi, poate fi asociat cu o parada pe distanta mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) Aha, la IJ am inteles pt ca la ei e mai simplu cu denumirea modelelor, in schimb la honda modelul se considera ca fiind VFR750F sau RC24, RC36 sau PCxx in cazul cbr-urilor? Intre aceste codificari ale producatorului exista diferente destul de importante si la motor si la cadru La masini cum e? De exemplu sa zicem BMW seriile 3,5,6,7 etc se produc de ceva timp insa primele modele nu prea mai au nici o legatura cu cele actuale chiar daca sunt din aceiasi serie. Editat Noiembrie 2, 2009 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) Serii sasiu sau motor. Binox, daca vrei sa citesti, intra pe siteul retromobil.ro, de acolo descarci documentatia referitoare la vehicule de epoca. Editat Noiembrie 2, 2009 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Acum ca fiecare organizator isi face proprile reguli,asta e alta treaba. Regim_juridic_vehicule_istorice.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Am citit pdf-ul si m-am lamurit cum sta treaba la Honda, e simplu, se considera tipul motorului si al cadrului adica mai exact indicativul RCxx,SCxx,PCxx si care or mai fi. La VFR-ul meu care-i RC24 ar trebui sa incep numaratoarea din 89 pentru ca din 90 a inceput modelul RC36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) Si cine e nenea ala. Nicolae Ratiu Sursa, aici! A expus acum ceva vreme in oras si masina cu prima serie...el are si motorul, asa ca, daca se va organiza ceva serios, merita vorbit si cu el...e persoana publica, si nu cred ca ar refuza... PS: din ce stiu are si o fundatie culturala, parca...si asta e un plus, pt ca inseamna ca e pasionat de asa vehicule Eu ma bucur totusi ca a luat in posesia lui motorul si nu a ajuns cine stie pe la ce remat, ca acolo foamea e mare Editat Noiembrie 2, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 2, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2009 Oameni buni,sa gandim pozitiv.In primul rand nu va fi o intrecere.Va fi o mare parada.In al doile rand.Am pus o limita de 20 ani ca sa poata participa Niprele ,care si noi arata ca retro.Si dece sa nu participe si japonezele?Treaba cu regulile sta cam asa.Ne stabilim niste reguli ca prima manifestare de acest gen sa se desfasoare spre placerea tuturor participantilor,spre placerea publicului ce ne va admira,spre placerea autoritatilor.Nu cred ca tre sa stabilim din prima niste reguli prea stricte,astfel ca majoritatea doritorilor de a participa sa ramana acasa si sa ne injure.Trebuie sa fim mai deschisi.Cu timpul,dupa ce ne vom organiza mai bine vom putea mari pretentiile .oameni se vor sorta singuri ,trecand pe motoare mai aproape de standardele europene. Trimiterile in stanga si dreapta ca sa intrebam sa ne sfatuim sau maistiueuce nu au nicin rost.Consider ca e de preferat sa ne organizam noi inde noi asa cum vom sti si cred ca va iesi foarte bine.Pentru cei care nu au avut rabdare sa citeasca tot(e scuzabil in epoca vitezei)o spun inca odata.Avem masina de asistenta ,masina sanitara,in Presedintele AMR,un excelent organizator de astfel de evenimente,conexiuni la autoritati avem din plin.Deocamdata nu avem un traseu si un grafic de desfasurare precum si un regulament de desfasurare si,cel mai important,nu avem participanti.Acesta este motivul pentru care am deschis acest topic acum si nu la primavara,ca sa avem timp sa discutam si sa ajungem la un consens,sau pe aproape.As putea usor sa copii niste regulamente de la alte manifestari de acest gen,cu avioane sau camioane sau camile si sa zic :asta e,cine vrea vine cine nu ,nu.Doresc ca acest prim Raliu sa fie o emanatie colectiva,fiecre participant sa se regaseasca cu contributia lui.Astept propuneri concrete in ce priveste: -durata -traseul -anul de fabricatie maxim admis -genul raliului,intrecere sau defilare in grup sau altceva. -sistemul de recompensare a participantilor -data aproximativa de desfasurare -in cazul a doua sau mai multe zile,desemnarea de locatii de cazare(cu paza fara paza) -cu petrecere,fara petrecere,la locurile de cazare -petrecere cu bataie sau fare bataie -etc,etc, Bunu. Mesaj completat Nicolae Ratiu Sursa, aici! A expus acum ceva vreme in oras si masina cu prima serie...el are si motorul, asa ca, daca se va organiza ceva serios, merita vorbit si cu el...e persoana publica, si nu cred ca ar refuza... PS: din ce stiu are si o fundatie culturala, parca...si asta e un plus, pt ca inseamna ca e pasionat de asa vehicule Eu ma bucur totusi ca a luat in posesia lui motorul si nu a ajuns cine stie pe la ce remat, ca acolo foamea e mare Oreleule,esti pe langa topic total.Daca nu ai ceva costructiv de spus,nu te mai baga.Nu te supara pe mine ,da faze cu intreaba pe ala sau vezi ca poate ala,ma demobilizeaza.Repet.N-ai ceva de zis nu te mai baga ,asa ca sa punctezi la impresia artistica.Asa ai facut si cu conferinta din seara asta de la Carturesti si........?Nimica.Acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.