Mitza123 Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Ok, poate s-a mai discutat, recunosc, in primele 20 de pagini nu am gasit nimic. Sunt incepator, acum imi iau permisul. Vreau prima motocicleta sa fie chopper. Variantele sunt Yamaha Virago 535 din '93 sau Honda Steed de 400 tot din '93. Ambele imi plac foarte mult ca aspect. Am auzit totusi ca Steed ar fi o varianta de Shadow de 400. Ceva parere despre ambele...control, greutate, accesibilitate pentru piese, costuri de intretinere, potentiale probleme pe parcurs. Virago stiu ca ar cam avea probleme la sistemul electric, la starter. Cer scuze daca s-a mai discutat, as aprecia o trimitere catre articolul respectiv. PS: Am 1.77 inaltime, la 70-72 kg...cu +/- ) O zi buna tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 evita Honda Steed de 400 .. ca alea sunt construite pt Japonia... nu pt europa.. se gaseste ff greu piesele la motor (atentie la motor de ex. chiuloasa, cap cilindru etc. ) restu e la fel cu cel de 600 (saua, coarne, pedale.. etc) te sfatuiesc sa iei cel de 600 nu de 400. la virago nu sunt probleme.. doar norocu sa ai tre sa probezi cu celalalte motoare.. de ex. yamaha dragstar, virago, honda steed, suzuki intruder, etc... nu tre doar sa privesti si sa zici woow ce frumoasa e, gata o iau... ci tre sa probezi... cum stai pe saua, picioarele pe comenzile.. coarnele.. etc etc.... atunci e altceva (daca te lasa sa te plimbi e si mai bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 si eu am vrut la inceput sa mi iau virago, pe urma m am razgandit la shadow, si in final mi am luat en 500 si multa lume m a felicitat pentru alegerea facuta. de ce? nu pot sa ti spun exact pentru ca sunt incepator ca si tine, cer este ca sunt foarte multumit pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mitza123 Postat Ianuarie 11, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) shadow mi-as dori, dar bugetul este de 1500 euro...nu gasesc shadow 600 in banii astia nicaieri. steed ma atrage pentru ca se incadreaza in buget cu tot cu consumabile schimbate, kit lant nou, cauciuc pe spate... totusi...nu stiu cum e comparat cu virago...am inteles ca trage pe la 135-140 max, dar ca are si cuplu suficient. en500 e foarte dragut, dar e monocilindru... edit: steed stiu ca este model de japonia, dar consumabile si piese mici se gasesc...chiuloasa, cap cilindru...nu stiu, nu m-am gandit, sper ca asa ceva nu o sa am nevoie. Editat Ianuarie 11, 2010 de Mitza123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 shadow mi-as dori, dar bugetul este de 1500 euro...nu gasesc shadow 600 in banii astia nicaieri.steed ma atrage pentru ca se incadreaza in buget cu tot cu consumabile schimbate, kit lant nou, cauciuc pe spate... totusi...nu stiu cum e comparat cu virago...am inteles ca trage pe la 135-140 max, dar ca are si cuplu suficient. en500 e foarte dragut, dar e monocilindru... edit: steed stiu ca este model de japonia, dar consumabile si piese mici se gasesc...chiuloasa, cap cilindru...nu stiu, nu m-am gandit, sper ca asa ceva nu o sa am nevoie. "am inteles ca trage pe la 135-140 max, dar ca are si cuplu suficient.....mitzo...la statutul de incepator/incepatoare...130 deja e prea mult....plus ca sa te vad eu cum fluturi ca un drapel la 140km/h....si daca ai norocul sa treaca pe langa tine un nemernic cu o duba...sa vezi ce-o sa te mai bucuri....cat despre ce sa iti iei..zicea cineva mai sus,probeaza inainte sa iti iei.eu personal ma gandeam la un shadow si m-am oprit la intruder.nu-mi pare rau dar fiecare cu gusturile lui.DAR,in orice caz,nu iti lua mai mic de 500cmc.eventual mai strange bani pana ai destui sa iti iei ceva(orice) de 600cmc. bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 shadow mi-as dori, dar bugetul este de 1500 euro...nu gasesc shadow 600 in banii astia nicaieri.steed ma atrage pentru ca se incadreaza in buget cu tot cu consumabile schimbate, kit lant nou, cauciuc pe spate... totusi...nu stiu cum e comparat cu virago...am inteles ca trage pe la 135-140 max, dar ca are si cuplu suficient. en500 e foarte dragut, dar e monocilindru... edit: steed stiu ca este model de japonia, dar consumabile si piese mici se gasesc...chiuloasa, cap cilindru...nu stiu, nu m-am gandit, sper ca asa ceva nu o sa am nevoie. EN 500 ARE 2 CILINDRI IN LINIE... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mitza123 Postat Ianuarie 11, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2010 nu am de gand sa flutur la 130 de la inceput, gandesc putin in perspectiva....scuze, nu stiam de en ca are 2. nu am cum sa strang mai mult...o sa mai caut... ideea era daca stie cineva ce ar fi mai bun dintre steed si virago Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Ok, poate s-a mai discutat, recunosc, in primele 20 de pagini nu am gasit nimic.Sunt incepator, acum imi iau permisul. Vreau prima motocicleta sa fie chopper. Variantele sunt Yamaha Virago 535 din '93 sau Honda Steed de 400 tot din '93. Ambele imi plac foarte mult ca aspect. Am auzit totusi ca Steed ar fi o varianta de Shadow de 400. Ceva parere despre ambele...control, greutate, accesibilitate pentru piese, costuri de intretinere, potentiale probleme pe parcurs. Virago stiu ca ar cam avea probleme la sistemul electric, la starter. Cer scuze daca s-a mai discutat, as aprecia o trimitere catre articolul respectiv. PS: Am 1.77 inaltime, la 70-72 kg...cu +/- ) O zi buna tuturor! Ahoi! Eu am virago de 2 ani si.. si am intaltime 171 si imi e un pic mic, dar in schimb sunt foarte multumit de el, trage tare de tot (am mers si 170km/h cu el) e mai sportiv fata de celelalte! Shadow e puturos dar e frumos ca aspect (un defect dupa mine e ca e pe lant iar virago-ul de 535cc e pe cardan) dar tind sa te atentionez sa nu iti iei virago mai vechi de 1995 ca au probleme cu electrica ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) Pot sa-ti spun despre Virago 535, am mers pe unu' ca incepator, destul de putini km., dar am observat urmatoarele: * eu am 1,70 si vreo 65 de kile si nu mi s-a parut deloc mic * suficienta putere, suficienta viteza maxima (eu n-am sarit de 140) * merge si pentru pasager, mai ales daca are sissy-bar * merge si in oras si afara * daca-i pui parbriz e si mai bine la viteza mare * daca ii pui avansate e si mai comod decat standard ( am mers si pe unul fara si mi-a placut mai mult cu) * mare smecherie cu cardanu' ala, scapi de curatat, uns, intins, schimbat lant (nu stiu cat tine un cardan...) * ala despre care vorbesc a avut o problema la demaror, intr-adevar, dar nu electrica: s-au uzat bilele de la frei. La reprezentanta nu vindeau decat freiul cu totu - vreo 400 de euro, parca. S-a rezolvat la un strungar de la Faur, din otel de scule de inalta rezistenta, dupa cotele din manualul de service. Cost - vreo 500 de mii de lei, acum vreo 3 ani. * alte probleme n-a avut Cam asta ar fi. Oricum recomand neaparat proba in prealabil cu ambele. Editat Ianuarie 11, 2010 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Virago 535 e muuuuuuuuuuult peste Honda Steed. ai cam aceasi constitutie cu a mea, eu am avut virago 535 in primul an si jumatate de motorit si pot sa spun ca mobra aia m-a invtat multe. e foarte manevrabila, foarte confortabila, destul de sportiva si nu in ultimul rand foarte versatila! te poti baga la ture f lungi (chiar de 800-1000 km/zi daca modifici putin saua), poti merge zilnic la munca cu ea printre conservele din bucuresti, si daca vrei sa te distrezi cu ea pe cheia e o motocicleta care se apleaca fff mult pana apuci sa-i polizezi scaritele + ca daca vrei s-o iei pe-un drum mai naspa sau sa incaleci o bordura are garda la sol destul de mare si n-ai probleme. Multe chestii pe care le faceam cu Virooaga, VN-ul nu ma lasa le fac, nu-i la fel de versatil pe curbe/in oras. Un prieten care avea Steed 400 dupa ce s-a dat cu viroaga mea: "Ba frate, ce repede urca la 120" Eu am dus-o de cateva ori la 165-170 dar nu-ti recomand ca incepator sa vezi cat baga + ca cruiserle nu pt asta-s facute E foarte fiabila, singurele probleme intalnite in aproape 2 ani si peste 20.000 km: contactul si un surub la capacul filtrului de ulei. Iti recomand una mai noua sau din 1997. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mitza123 Postat Ianuarie 12, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2010 Moa...o sa imi iasa fire albe:)) Viraga ma atrage de mult, doar ca nu imi permit una prea noua...bugetul de 1500 e chiar bugetul maxim pe urmatorii 2 ani...asta imi permite salariul si chiria. Incepe sa imi scada interesul pentru Steed, desi cu 1500 e pusa pe strada, gata de rulat...adevarul e ca virago-ul inca nu l-am vazut eye to eye. PS: Se mai schimba legislatia? Parca asa ziceau, ca baga codul rutier european Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Moa...o sa imi iasa fire albe:))Viraga ma atrage de mult, doar ca nu imi permit una prea noua...bugetul de 1500 e chiar bugetul maxim pe urmatorii 2 ani...asta imi permite salariul si chiria. Incepe sa imi scada interesul pentru Steed, desi cu 1500 e pusa pe strada, gata de rulat...adevarul e ca virago-ul inca nu l-am vazut eye to eye. PS: Se mai schimba legislatia? Parca asa ziceau, ca baga codul rutier european salut!ia-ti steed!!!arata mai bine decat viroaga,si,daca e nematrasit,nu ai tu vreme sa-l strici!!!un amic al meu are de 3 ani si merge zilnic cu ea si la cate intruniri poate!!!a!!!si sa nu uit!!!!era,fireste scond hand cand a luat-o!!!oricum,peste 2 ani vei vrea un motor mai mare!!!!dar,nu astepti tu inca 2 ani,pe trotuar!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Ma bag si eu aiurea si sper sa nu te supar. Doar in gluma, pt ca nu pot sa-ti dau nici un sfat in legatura cu vre-un motor pe care tu vrei sa-l cumperi. Citind topicul tau mi-am adus aminte cu nostalgie ca inainte sa-mi iau permisul si motorul ma tot uitam dupa harley, shadow, viroage....si multe altele. Cand am pornit cu ideea de a trece la motor de la conserva, am zis la fel ca tine, primul trebuie sa fie neaparat un choper. Pana la sfarsit, dupa multe cercetari si discutii cu prietenii care erau impartiti in diferite zone, adica vitezane, chopere, enduro touring ...etc, am sfarsit prin a-mi lua un BMW f 650 gs de care sunt super multumit ca motor pt incepator. E adevarat ca nu am avut aceasta limita financiara pe care o ai tu in acest moment si asa am avut o plaja mai larga de alegere. Eu nu-ti doresc decat sa-ti gasesti motorul pe care-l vrei tu in banii pa care-i ai si sa ai cati mai multi km fara probleme indiferent de marca si de tip. Bafta multa !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 la bugetul asta renunta la steed-ul de 400 si alege intre Viroaga si EN, cu 200-300 euroi in plus, eventual; shadow de 600 e un moft, parerea mea; in rest sa ai noroc de un motor bun, cu km reali cat mai putini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mitza123 Postat Ianuarie 14, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2010 mersi de recomandare....la shadow am renuntat de ceva timp..steed a iesit momentan din discutie, cel vazut de mine se pare ca avea probleme... EN as vrea, dar nu prea gasesc la un pret ok(pentru mine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 La banii pe care ii ai tu iti permiti un EN450 sau LTD 454 - una si aceeasi mobra dar in varianta americana si europeana . Are 450 cm3 , doi cilindri in linie , 50 de caluti , jante turnate , transmisie in 6 trepte pe curea , instrumentar de bord destul de complet ... parerea mea ca arata mai bine decat viroaga si chiar decat en ul de 500 , si pot sa zic ca sunt destul de fiabile . Iar daca mai si putina imaginatie si ceva bani ulterior se transforma intr-un boberas meserias rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mitza123 Postat Ianuarie 14, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2010 arata ft bine cel modificat, n-am ce zice, o sa iau in cosiderare si ltd-ul, dar sa gasesc unul prin bucuresti, sa vad "live" cum arata si cum suna. mi se pare scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 (editat) arata ft bine cel modificat, n-am ce zice, o sa iau in cosiderare si ltd-ul, dar sa gasesc unul prin bucuresti, sa vad "live" cum arata si cum suna. mi se pare scurt. De ce vrei sa arunci banii pe un motor de care te vei plictisi, un motor de care te vei chinui sa scapi dupa ce emotia inceputului va trece? La 1500 eu gasesti o Honda Transalp din 1993-1994 poate mai noua, un motor polivalent de care te vei atasa atat datorita costurilor f mici de intretinere cat si datorita durabilitatii in timp atat a "fierului" cat si a valorii de piata! Nu, nu e Chopper dar decat o janghina de pseudochopper,mai bine un motor cu care poti sa strabati aproape orice drum! Daca iti iei virago,steed, bla bla o sa ma pomenesti peste nu prea mult timp! Editat Ianuarie 14, 2010 de Gixxx' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
desertfox1943 Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 (editat) Ok, poate s-a mai discutat, recunosc, in primele 20 de pagini nu am gasit nimic.Sunt incepator, acum imi iau permisul. Vreau prima motocicleta sa fie chopper. Variantele sunt Yamaha Virago 535 din '93 sau Honda Steed de 400 tot din '93. Ambele imi plac foarte mult ca aspect. Am auzit totusi ca Steed ar fi o varianta de Shadow de 400. Ceva parere despre ambele...control, greutate, accesibilitate pentru piese, costuri de intretinere, potentiale probleme pe parcurs. Virago stiu ca ar cam avea probleme la sistemul electric, la starter. Cer scuze daca s-a mai discutat, as aprecia o trimitere catre articolul respectiv. PS: Am 1.77 inaltime, la 70-72 kg...cu +/- ) O zi buna tuturor! Si eu pana anul trecut am avut Virago 535 din 1993 si am fost foarte multumit de el dar am trecut la enduro ca sa pot iesi mai mult in salbaticie . Am avut o singura problema cu el , cu rulmentul de pornire , in rest benzen si "talpa" . Totusi daca gasesti unul mai nou de `93 si cu cat mai putini km ar fi mai bine. Cu timpul poti s-o personalizezi cum am facut eu si uita ce a iesit : Editat Ianuarie 14, 2010 de desertfox1943 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mitza123 Postat Ianuarie 14, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2010 (editat) mersi frumos, transalp are frate-miu...este misto, nu zic nu, dar nu vreau...pur si simplu...prefer un "psudochopper"...cand o sa imi permit unul adevarat, o sa imi iau, pana atunci asta imi doresc. LS650 vs virago 535 anyone? EDIT: foarte faina motocicleta ta...mie imi place modelul asta. la ce te referi cu rulmentul de pornire? nu ma pricep extraordinar la partea tehnica. Editat Ianuarie 14, 2010 de Mitza123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darch Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 mersi frumos, transalp are frate-miu...este misto, nu zic nu, dar nu vreau...pur si simplu...prefer un "psudochopper"...cand o sa imi permit unul adevarat, o sa imi iau, pana atunci asta imi doresc.LS650 vs virago 535 anyone? LS650, prietene! Iti dau un singur motiv: nu e pe cuzineti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 mersi frumos, transalp are frate-miu...este misto, nu zic nu, dar nu vreau...pur si simplu...prefer un "psudochopper"...cand o sa imi permit unul adevarat, o sa imi iau, pana atunci asta imi doresc.LS650 vs virago 535 anyone? EDIT: foarte faina motocicleta ta...mie imi place modelul asta. la ce te referi cu rulmentul de pornire? nu ma pricep extraordinar la partea tehnica. Cred ca se refera la ce ti-am povestit si eu pe prima pagina. Bilele alea cilindrice de la FREI. Culmea e ca si ala de care ziceam eu tot din '93 e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mitza123 Postat Ianuarie 14, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2010 E prima oara cand aud ca ar fi problema la cuzineti. LS e pe curea si am inteles ca sunt pretentioase la savage...si scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Ahoi! Si eu visam la yamaha dragstar classic de 650cc sau de 1100cc la inceput dar bani din futere asa ca mi-am luat virago de 535cc si sunt foarte FOARTE multumit! Si eu aveam de ales intre shadow de 600cc si virago de 535cc am ales virago ! Orice motor ti-ai lua tot o sa aiba dupa un timp ceva probleme cat de mici ele dar tot o sa apara (si de ar fii nou) asa ca nu te mai speria atat cumpara-l si da-i bice! Bafta si sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darch Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 (editat) E prima oara cand aud ca ar fi problema la cuzineti. LS e pe curea si am inteles ca sunt pretentioase la savage...si scumpe. N-am zis de nicio problema, ci ca este mai rezistent din punctul asta de vedere, pentru ca nu este pe cuzineti. Si este mai rezistent si din punctul de vedere al transmisiei pe curea, pentru ca sunt curele ajunse si la 60.000km si inca sunt pe motoare. Din cate mai inteleg, LS-ul asta mai are un avantaj: nu are pompa de ulei, ungerea facandu-se prin baleiaj. Avem de-a face cu un motor foarte simplu, tehnologie de prin anii '50, care nu da batai de cap. ... Deci n-am zis ca ar fi vreo problema, doar am vrut sa reliefez ca este un motor rezistent, atata tot. ... N-am vrut sa supar pe nimeni. Sanatate!!! Editat Ianuarie 14, 2010 de Darch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.