ticolino Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Ca viitor "japonezist", stau cam in dubiu ce motor sa-mi iau. Vreau o motocicleta buna atat pentru oras cat si de mers la drum lung cu bagaje cu o viteza de croaziera de 100-120. Ceva la 50 de cai e suficient (daca e mai mult nu strica, dar nu e nevoie). Si ceva care sa nu scrie pe ea "vitezana", ca sa atraga cat mai putin privirile si mainile indiscrete. Si sa nu se crizeze pe drumurile noastre cu gropi. "Meniul zilei" in acest moment este compus din: - Honda CB500 - Honda NTV650 (revere) - Yamaha XJ600 - Suzuki GS500 CB-ul imi place ca design, dar nu-mi place pozitia genunchilor ca "sofer" (mult prea indoiti) si faptul ca are tambur pe spate. in plus, se pare ca are probleme cu suspensia pe spate cu pasager. in rest, se pare ca este un motor foarte foarte fiabil si care consuma putin. NTV-ul - nu am vazut live nici unul, imi place mai mult ca design, se preteaza mai mult la touring, are frana disc pe spate, bascula monobrat, cardan, dar cred ca e mai incomoda in oras. XJ-ul - am mers pe el, mi se pare ok, pozitie mai comoda ca la CB, doar ca se crizeaza motorul (ma deranjeaza zgomotul) peste 4000 de ture. iar in plus se pare ca e mare problema cu piesele in romania (reprezentanta honda sta mult mai bine) GS-ul - inca nu m-am suit pe nici unul dar mi se pare foarte mic si usor. nu stiu daca o sa am loc cu pasager si bagaje pe el. Prima alegere ar fi o honda, dar am inclus si xj-ul si gs-ul in lista datorita pretului mai mic. Sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Exista CB cu disc pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 stai linistit in privinta suspensiei pe spate la CB! Nici nu o sa observi ca ai pasager iar pasagerul......ohooooo...ce comod sta! Aproape ca adoarme! Ninja stie cel mai bine ''Exista CB cu disc pe spate'' Irascibil are dreptate! La modelele mai noi, frana este pe disc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 A fost pasager pe a mea, deci Âştie el ce Âştie. Era setată suspensia cea mai moale Âşi se lăsa destul de mult când se urca pe ea a doua persoană. Cât despre frâna spate, PC26 are tambur, PC32 disc. PC32 se fabrică din 95 sau 96, parcă. Poziția genunchilor e valabilă la a mea - din cauza carenei. La cele normale nu cred că ai probleme, vezi dacă te lasă crisluca sau ninja să te urci pe ale lor ca să te convingi. Azi e miercuri, e Arc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JimBeam Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 (editat) NTV-ul - nu am vazut live nici unul, imi place mai mult ca design, se preteaza mai mult la touring, are frana disc pe spate, bascula monobrat, cardan, dar cred ca e mai incomoda in oras. despre celelalte nu pot sa-ti spun nimic insa NTV-ul nu e deloc incomod in oras, mai ales ca trage bine din ture mici avand motor 2 in V amortizorul pe spate se seteaza foarte usor atunci cand ai si bagaje, pasager sau pasager + bagaje (am la indemana doar versiunea in germana a setarilor amortizorului) Editat Iulie 12, 2006 de JimBeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 tu vrei sa faci cum a facut si catalin? si-a luat XJ ca pret, ca oferta si dup-aia ca de fapt el tot enduro vroia, atat ca a avut noroc in final ia-ti un motor de care sa fii multumit ca l-ai vrut si totul sa fie bine, nu te baga la japoneze si dup-aia numa bmw sa visezi noaptea las ca te plimb io deseara la arc si o sa vezi tu ce rapid iti ies japonezele din cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 CB 500 are disc pe spate din '97--->. Oricum prefer GSul CBului. NTV clar inaintea CBului. De Diversion nu stiu nimic decat ca e cel mai modest 4 cilindrii 600 atat ca pret cat si ca performante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 despre Diversion iti spun io mai multe deseara la arc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Dintre astea NTV-ul fara drept de apel, CB500 si GS500 sunt decupate din Muppets show pe langa el. Singurul care ar mai sta in balanta ar fi un XJ600 dar nu varianta noua "Diversion" care e o gluma, ci varianta veche anii 88-89 , cea la 70 cp si cu semicarena. Nimic nu se compara cu senzatia unui V2 plus transmisie pe cardan, daca gasesti vre-o oferta buna la NTV nu ezita, sunt motoare f fiabile si placute la condus. Performantele de pe hartie nu au maire importanta, dar feeling-ul din sha da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 12, 2006 Autor Share Postat Iulie 12, 2006 Multumesc pentru raspunsuri, dar sa stiti ca mai astept Cand am spus de NTV ca ar fi incomod in oras ma referam la manevrabilitate, mai exact la unghiul rotii, mai mare decat la celelalte (la care roata cade mai drept). NTV a fost prima alegere si pentru mine, din pacate sunt foarte rare in Ro si n-am de unde alege. Nu e nici macar una asa, de samanta, pe care s-o vad live, de exemplu la arc diseara CB stiam ca are disc din 97, din pacate acest an imi cam depaseste bugetul (caut 90-92). @raulus: astept plimbarea de diseara, dar sa stii ca mi-a cam trecut cu bmw-ul. E mult prea mare pentru oras si e mult prea mare pentru cele 55kg ale mele. Acum pe moment as inclina catre un xj non-diversion cum bine spunea axa. Am gasit o oferta bunicica, iar semi-carenele se pare ca sunt foarte utile (avantaj fata de cb si ntv). In plus, pretul fiind mai mic, pierderea la revanzare va fi si ea mica. Asa e cu feeling-ul din sha, si tocmai de asta incerc sa fac rost de drive-teste (pana acum doar xj si cb - avantaj sincer xj). Si tocmai aici pierde NTV-ul, ca nu stiu pe nimeni cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Alegerea mea ar fi NTV fara urma de sovaiala. Cea mai robusta dintre toate, motor in V si cardan. Frana pe disc si pe fata si pe spate. Am probat una cu vreo 2 ani in urma si mi s-a parut foarte-foarte manevrabila. Am vazut una chiar zilele trecute la un atelier pe o straduta paralela cu Calea Grivitei. Era de vanzare. Mai multe detalii la Arc. P.S. De ce nu te-ai gandit si la alte variante? Exemple: Suzuki VX800 sau Honda Deauville (Revere carenat si facut touring)? Bafta multa, orice ai alege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Ca viitor "japonezist", stau cam in dubiu ce motor sa-mi iau. Vreau o motocicleta buna atat pentru oras cat si de mers la drum lung cu bagaje cu o viteza de croaziera de 100-120. Ceva la 50 de cai e suficient (daca e mai mult nu strica, dar nu e nevoie). Si ceva care sa nu scrie pe ea "vitezana", ca sa atraga cat mai putin privirile si mainile indiscrete. Si sa nu se crizeze pe drumurile noastre cu gropi. "Meniul zilei" in acest moment este compus din: - Honda CB500 - Honda NTV650 (revere) - Yamaha XJ600 - Suzuki GS500 CB-ul imi place ca design, dar nu-mi place pozitia genunchilor ca "sofer" (mult prea indoiti) si faptul ca are tambur pe spate. in plus, se pare ca are probleme cu suspensia pe spate cu pasager. in rest, se pare ca este un motor foarte foarte fiabil si care consuma putin. NTV-ul - nu am vazut live nici unul, imi place mai mult ca design, se preteaza mai mult la touring, are frana disc pe spate, bascula monobrat, cardan, dar cred ca e mai incomoda in oras. XJ-ul - am mers pe el, mi se pare ok, pozitie mai comoda ca la CB, doar ca se crizeaza motorul (ma deranjeaza zgomotul) peste 4000 de ture. iar in plus se pare ca e mare problema cu piesele in romania (reprezentanta honda sta mult mai bine) GS-ul - inca nu m-am suit pe nici unul dar mi se pare foarte mic si usor. nu stiu daca o sa am loc cu pasager si bagaje pe el. Prima alegere ar fi o honda, dar am inclus si xj-ul si gs-ul in lista datorita pretului mai mic. Sfaturi? eu zic sa optezi pt un cb pe langa faptul ca sunt foarte fiabile sunt si ieftin de intretinut plus ca piese gasesti.parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 13, 2006 Autor Share Postat Iulie 13, 2006 @mielu: ntv-ul ala e singurul din bucuresti si e al lui mir (sau va fi). Inca nu am reusit sa obtin o programare ca sa pot sa vad cum ma simt in sa (ceea ce e cel mai important). Dar mai insist vx800-le si deuville-ul nu prea intra in targetul meu de preturi. e un vx800 interesant la luci bude pe site, la un pret decent, dar mi se pare muuuult prea mica garda la sol pentru bucuresti (la cate gropi si borduri avem). Aseara la arc vazand mai multe motoare, m-am hotarat: nu vreau cb, din cauza bordului de comunista. Nu pot sa-l suport, mi se pare mai urat ca la nipru. Oricum, sunt deschis si la alte sugestii daca mai aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JimBeam Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 (editat) ntv-ul ala e singurul din bucuresti si e al lui mir (sau va fi) nu e singurul, mai sint cel putin vreo 2-3 Editat Iulie 13, 2006 de JimBeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 (editat) parerea me e ca ar trebui sa o alegi pe cea care este intr-o stare mai buna atat tehnic cat si optic . pana la urma o sa vezi ca nu tu o alegi pe ea ci ea pe tine ... succes! Editat Iulie 13, 2006 de MaDoG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 14, 2006 Autor Share Postat Iulie 14, 2006 Multumita lui kooksee aseara am facut un drive-test cu un ntv. Pe scurt, singurul lucru care mi-a placut a fost motorul. Intr-adevar, mare diferenta, si e foarte frumos sa ai caii la locul lor. Ce nu mi-a placut: - pozitia pe sa; saua este joasa, si eu fiind mai inalt (cel putin decat kooksee) stau cu genunchii foarte stransi (cam ca la cb), ceea ce mi se pare foarte incomod; kooksee statea cu genunchii aproape de 90grade, eu cam la 45. - la capete de "scala", ghidonul "loveste" in rezervor. Nu este prea placut sa-ti strivesti degetele cand vrei sa faci manevre (ori de parcare, ori de strecurat printre masini la semafor), ca sa nu mai vorbim ca ii taie din manevrabilitate - ghidonul este nereglabil (comparatie cu xj) - bordul la fel ca la nipru, 2 pahare unite (si cum ziceam, vreau o schimbare) - rotile mici; cand i-am aratat pozele neveste-mii acasa, reactia ei a fost "dar ce e asta, e scuter?" - lipsa totala carene; kooksee a recunoscut ca e nasol atat la viteza cat si pe ploaie, si ca genunchii sunt destul de abuzati. trebuie sa ma gandesc si la "romantism". Sunt chestii foarte subiective, dar asta conteaza pentru mine. Concluzie: +++ motor (merita 3 plus-uri) - pozitie pe sa - ghidon + rezervor - ghidon nereglabil -- bord -/2 dimensiune roti (juma de minus) +/2 roata spate e lata, ajuta la liniile de tramvai - carene Total: 3 minusi . Asa, ma mai gandeam la vx800-le de la motostore: http://www.motostore.ro/motoboss/mb-show.p...mp;s=make%20ASC dar garda la sol mi se pare mult prea mica pentru drumurile si bordurile noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 e, vezi, gaseste tu nu minus la bmw... in afara de greutate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 Pacat ca nu iti pica bine, NTV-ul e o motocicleta care te unge pe suflet. Am avut si eu ocazia sa ma lipesc de una acum ceva vreme, si chiar as fi luat-o pt cateva luni pana sa imi gasesc un enduro, dar la gabaritul meu imi era mica Nu inteleg ce spui de roti, din cate stiu nu erau pe 16 iar pe 17 sunt la mai toate stradalele Asa, ma mai gandeam la vx800-le de la motostore:http://www.motostore.ro/motoboss/mb-show.p...mp;s=make%20ASC dar garda la sol mi se pare mult prea mica pentru drumurile si bordurile noastre. Bai, tu tocmai ti-ai dat seama ca traiesti in RO si de fapt vrei un enduroi . Felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 14, 2006 Autor Share Postat Iulie 14, 2006 bai, sa stii ca incep sa ma gandesc si la un enduroi. daca ar fi un enduroi cat mai spre touring, si cu saua cat mai joasa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 Despre VX 800 pot sa iti spun destule - m-am dat cu 2 piese din astea. Garda la sol nu e chiar atat de mica, iar motorul are centru de greutate destul de sus, ceea ce ii confera manvrabilitate din belsug. Motorul in V la 800 cmc este impecabil, trage ca nebunul in ture joase. Este subtire si destul de inalta la sha. Eu am 1.85cm inaltime si m-am simtit chiar bine pe ea - ca pozitie de condus. Ca minusuri ar fi: lipsa din fabrica unui windshield cat de mic (se remediaza) si, cel mai important: monodiscul de pe fata. Sincer, mi s-a parut a nu face fata unor franari mai... puternice. Plusuri: cai-cuplu OK, pozitia in sha, manevrabilitate. Suspensiile sunt si ele destul de OK si sunt reglabile. Eu zic sa cauti una si sa faci o proba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 bai, sa stii ca incep sa ma gandesc si la un enduroi. daca ar fi un enduroi cat mai spre touring, si cu saua cat mai joasa.... bmw f650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 deci tot la bmw ajungem... vezi, oricat te invarti, raspunsul e unul singur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 17, 2006 Autor Share Postat Iulie 17, 2006 Da, raspunsul e unul singur: n-am bani de bmw si nu, nu pot sa fac (inca) un credit Bun..... multumita lui ottoMan am facut un drive test cu un vx800. Sincer, nu sunt foarte fericit. Speram ca vx800-le sucks si ramane xj-ul singura varianta, si ma duceam sa-l iau. Dar uite ca n-a fost asa. vx-ul mi-a placut foarte mult, ceea ce mi-a complicat mult alegerea Desi ar trebui sa aibe vreo 240kile, alea se simt doar cand vrei sa-l urci pe central. In rest, se simte destul de usurel la mana, probabil ca are centrul de greutate f. jos. Ceea ce nu e un lucru rau pana la urma. Desi saua nu este foarte inalta (stau cu genunchii usor flexati), pozitia in sa este foarte confortabila, nu se compara cu cb-ul sau ntv-ul. Nu sunt nici foarte aplecat in fata ca la vitezane, nici pe spate ca la choppere, e numai bine. Scaritele sunt puse drept, normal, nu foarte in spate ca la hondele enumerate mai sus. Ca si la ntv, motorul in V e extraordinar, cu un plus de partea vx-ului (deh, 150cmc in plus). In rest, cardan si ceea ce m-a mirat (intr-un mod placut), se pare ca are ambreiaj uscat, ca prea usor merge maneta. Mi-au placut si dimensiunile, adica lungimea (e cam cu 10cm mai lung ca niprul) si inaltimea rezervorului. Cand stai in sa ai senzatie ca ai ceva in fata, si asta imi place. De altfel, si bordul desi pare constructie clasica, cu 2 pahare unite, arata ok, nu e la fel de urat ca la cb. Poate din cauza ca backgroundul e alb, sau cine stie... E adevarat, tot bordul la xj imi place mai mult. Roata fata e 18, ceea ce e foarte bine pentru gropi si borduri. Iarasi un plus fata de honde. Iar roata spate e lata, deci un plus fata de xj la liniile de tramvai. Sa recapitulez. +++ motor + cardan +/2 roata spate lata +/2 ambreiaj foarte usor - carene + pozitie pe sa -/2 ghidon nereglabil (am pus doar juma de minus pt ca nu am simtit nevoia sa-l reglez) -/2 doar un disc pe fata + radiator de apa + ventilator Total: 5+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 In rest, cardan si ceea ce m-a mirat (intr-un mod placut), se pare ca are ambreiaj uscat, ca prea usor merge maneta. Ambreiajul e in ulei, motorul e luat de pe intruder 800.Ambreiajul e hidraulic, poate de asta il simti asa usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 e, vezi, gaseste tu nu minus la bmw... in afara de greutate BMW always made me wanna Insa noh... nu te poti kaka in gusturile omului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.