-
Număr conținut
1.503 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2006
-
Motocicleta
Beta 300, Transalp 400
Informații profil
-
Motociclete detinute
Kawasaki GPZ 400, Husqvarna TE610, KTM EXC 250, Husqvarna 250, Husaberg 250
Vizitatori Recenți Profil
mircea.cazachevici's Achievements
Proficient (10/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Poti incerca Buzau, la Izvoranu. A fost acolo pe 5 aprilie prima etapa nationala de enduro-cross (moto+ATV). Aproape sigur nu s-au strans benzile de marcaj. Iar zona nu e una cu interdictii la enduro. Plecarea e de la Motostar camp. Au si cazare acolo, iar patronul e chiar organizatorul etapei de enduro-cross. Sigur te ajuta cu traseul.
-
Ktm 2006 450 exc
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în stefan257420ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Intrebare de noob. Impigi socul inapoi dupa ce se incalzeste? -
Multam, multam, urati-mi soare din plin, ca fotovoltaicele de-abia asteapta sa incarce bateriile!
-
Pana la urma da, va fi afectat motorul daca il fierbi frecvent. Se va arde garnitura de chiulasa, ceva se va intampla. Cel mai simplu e sa o vinzi si sa iei un enduro, nu un cross. Ca la un cross nici ambreiajul nu e ce trebuie, nici roata spate.....te chinui cu el Dar mai poti sa incerci cate ceva. 1. Schimba busonul de la radiator. Poate nu mai tine presiunea corespunzatoare, si atunci iti da pe afara mai devreme decat ar trebui 2. Cauta un 12V printre firele de pe motorul tau. Nu stiu daca o sa gasesti, ca stiu ca cross-urile nu au gandit niciun 12V pentru alti consumatori. Si am impresia ca dau doar curent alternativ. Dar daca ma insel si gasesti, poti monta un ventilator pe radiator, cu actionare la buton.
-
Am fost azi si cu al 2-lea Spring din dotare la revizia de 3 ani. Sanatatea bateriei: 93%
-
Buna ziua si tie! Poate pentru ca fierbe? Si ai luat un cross, care are radiatoare foarte mici, nu are ventilator si e facut nu pentru hard enduro, ci pentru viteza?
-
Taxa speciala pentru dezvoltare urbana
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în Pandyul Motociclisti, in fiecare zi
Parerea mea: Ar fi o taxa buna daca nu ar fi obligatorie. Adica sa ai posibilitatea sa alegi: platesti si lasi masina langa bloc, pe loc delimitat, sau nu platesti si o duci in alta parte, la vreun prieten prin curte. Iar politia locala chiar sa verifice daca ocupantul unui loc are taxa platita, iar daca nu sa il amendeze. Asa cum e acum gandita, e degeaba. Ai 2 soferi ce se bat pe 1 loc si ii pui pe ambii sa plateasca. Si pe ala ce merge zilnic, si pe ala ce tine masina degeaba ca mai are vreo 3-4 pe numele lui. Normal ca doar aduci niste bani la buget, dar nu rezolvi problema parcarii. Te injura lumea si atat. -
Doar ca si idee, relativ la meme-urile alea cu "sa vedeti voi cat o sa va coste bateria cand va cadea": Am fost azi la revizia de 2 ani, cu 45.000 km la bord. Sanatatea bateriei: 96%. Si vorbim aici de o chinezarie de Spring, care nu are nici macar management termic al bateriei.
-
Foarte corect. Pentru ca https://www.biziday.ro/312543-2/?fbclid=IwY2xjawI1ko9leHRuA2FlbQIxMQABHb5mn4IHZCrKLNWro0Qwkvxn-MxPA8tqQvOQce9wGo7UGDcG3acMeLMipA_aem_SibAT8kpsJCALdktu8TZsg Alternativa va place? Aia cu ""Drill, baby, drill" ? Si harta e incorecta. Etiopia a trecut deja la interzicerea importului de ICE-uri. https://research.hktdc.com/en/article/MTYxNzc4NzU5NQ
-
Redresor Ultimate Speed /Lidl, Kaufland/
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în apriliaclujul Service si intretinere curenta
Depinde la ce-l folosesti. Personal, de cand am baterie Li-Ion pe enduro, ma uit strict dupa redresoare ce stiu si Litiu. Pentru 23 lei diferenta chiar merita sa nu strici bateria Li-Ion cu un redresor normal. Am o chinezarie luata de pe Emag: (link sters) -
Acum vreo 10 zile, cand ningea fara intrerupere, Springul meu a iesit in fiecare zi. Si, din observatiiile mele...cam putine ICE-uri pe strada. Din alea serioase, cu care poti face 1000km cu un plin, apoi alimentezi in 3 minute si mai faci inca 1000km... Stateau pe la caldurica. De SUV-uri nu mai vorbesc, doar cate 1-2, ratacite. Nu le prea place la zapada. Tesle...destule pe strada. Dar poate m-am inselat eu.... Apropos de miturile de pe net...preluat de pe grupul de facebook Tesla: " Salutare, Azi noapte am lasat masina pornita pe ‘modul tabara’ setat la 22*timp de 7 ore la -14*. A ‘papat’ 19% din baterie. Deci, mitul ca intr-o electrica in caz de drum blocat si temperaturi joase, mori, este departe de orice adevar. Testul a inceput cu 51% baterie si s-a incheiat la 32%. " P.S. Ati vazut noua Kia EV9? M-am indragostit. https://www.kia.ro/modele/ev9
-
Ktm 2006 450 exc
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în stefan257420ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Felicitari pentru achizitie. Ca si raspuns genreal valabil (nu am avut exact modelul tau), decompresorul manual e facut ca sa iti fie mai usor sa dai la pedala. Adica, la un motor mare (450-600cmc), daca dai la pedala direct, ai mari sanse sa-ti dea pedala un kick-back. S-au vazut si cazuri de picior rupt de la asa ceva. Ideea e ca sa apesi pe decompresor pana treci de momentul de rezistenta maxima. Adica tu apesi pe decompresor, apesi apoi incetul cu incetul pedala pana simti ca treci de al 2-lea punct de rezistenta. Dupa lasi decompresorul si dai odata puternic la pedala. Poti sa o faci si fara decompresor. Apesi lent pedala pana simti ca treci de cele 2 puncte de rezistenta, apoi o lasi sa revina, si dai una puternic de sus. Eu unul am avut un 600cmc cu pornire strict la pedala, doar cu decompresor manual. Stiu ca ala automat merge si cand dai la pedala, nu stiu exact cum ar fi sa ai pe aceeasi mobra si manual si automat. Mi se pare un pic ciudat. Cat despre restul intrebarilor, la o achizitie de ceva SH se incepe cu revizia. Apuca-te sa schimbi uleiul din amortizoare, plus simeringurle. Gasesti pe youtube video-uri do-it-youself. Apuca-te sa dai jos carburatorul si sa-l cureti. Apuca-te sa schimbi uleiul (si filtrul, daca are motorul tau). Verifica jocul la supape, la fel, gasesti pe youtube. Dupa mai vorbim. Una e sa ne spui "motorul nu tine ralanti-ul cand e rece", si alta e sa ne dai si alte amanunte. Gen jocul la supape, acul si crestatura pe care e pusa siguranta din carburator, ce jiglere ai puse in carburator. Aceste "mici" amanunte fac diferenta intre un motor ce merge bine, si unul cu probleme. -
Far led ktm exc 250 2011
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în Gruia Mihaiul Service si intretinere curenta
Ne bucuram ca si-a revenit limba romana. Nu de alta, dar daca te zgarie ceva pe retina, parca nu mai ai chef sa dai si sfaturi serioase. Ca sa revenim la subiect. Daca ai e-starter, clar ai EXC. Noi nu avem fire, galben si negru, cum spui tu, ca sa conectam farul. Noi toti avem mufe, situate in spatele farului. In acele mufe se baga mufa farului, si gata. Daca la tine nu exita acele mufe, au fost taiate, trebuie sa le iei la ghicit. Iei un multimetru si masori firele din spatele farului, cu faza scurta pornita. Le notezi, care iti da plus si care minus, apoi stingi faza. E clar ca plusul de la un fir va muri, ala e firul de plus pentru faza. Faci la fel si cu faza mare. Minusul, daca nu-l gasesti, il iei de pe cadru. Asta e rezolvare de om care nu se pricepe fix la modelul tau, dar are o intelegere despre cum functioneaza electronii pe acolo. A, si, normal, daca pe multimetru iti da sub 12 volti sau peste 15, si atunci e o problema cu incarcarea. -
Far led ktm exc 250 2011
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în Gruia Mihaiul Service si intretinere curenta
Mai ales ca motoarele astea nu prea vin cu acte. Si poti sa te pomenesti decat cu un SX in loc de EXC. Adica acelasi motor la o prima vedere, dar decat ca e crsoo si nu enduro. SX-urile nu sunt gandite cu baterie si far, ele au decat un sistem electric primitiv, pentru a asigura decat scanteia. Decat. -
Far led ktm exc 250 2011
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în Gruia Mihaiul Service si intretinere curenta
Decat s-a stricat? Poate ai decat un multimetru ca sa masori daca iti da decat 12 Volti pe firele alea. Decat La Multi Ani!