-
Număr conținut
1.489 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2006
-
Motocicleta
Beta 300, Transalp 400
Informații profil
-
Motociclete detinute
Kawasaki GPZ 400, Husqvarna TE610, KTM EXC 250, Husqvarna 250, Husaberg 250
Vizitatori Recenți Profil
3.700 citiri profil
mircea.cazachevici's Achievements
Proficient (10/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Senzor Husqvarna 250 din 2009
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în Nyk jonul Service si intretinere curenta
Daca vrei sa-ti raspunda cineva pe aici, da modelul complet de motor: TE, WR? Si o poza de unde ai desprins acel senzor ar ajuta, plus ce scrie pe el. -
Oxizi de azot, care cica sunt extrem de daunatori pentru sanatate. sursa aici: https://pint.ro/blog/adevarul-sumbru-despre-masina-diesel Asta nu intelegeti voi, ca e doar multumire. Pasiune e pentru enduro, unde imi place sa surubaresc, sa imi bag singur nasul, sa schimb singur piston si ambreiaj ca sa stiu ce sa-i fac daca o dau peste cap pe munte si nu mai porneste. Dar la masina......imi place sa stiu ca trebuie sa ajung unde am de ajuns, si cam atat. Pentru mine automobilismul nu e o pasiune, e o necesitate. Si aia care e mai simpla si ma duce de colo-colo fara probleme e cea mai buna.
-
M-ai inteles gresit. Sunt un om care a avut mai toata viata masini SH, unele mai bune, altele mai proaste. Si am schimbat ca nebunul si cutii de viteze, si chiulase, si ambreiaje. Nu mai spun de curele de distributie si de accesorii, la care sunt deja expert. Si acum, la batranete, ma bucur si eu de linistea de a nu mai trebui sa ma duc in parcare sa mai schimb cate ceva la masina. Cat preferinta ta pentru cutiile manuale, e OK, dar cred ca tine mai mult de hobby. Nu inteleg eu cum de te satisface o cutie manuala in Cluj. Poate prin imprejurimi, cand te dai pe serpentine, cand depasesti....dar nu in Cluj.
-
Hai-hai, ca si benzina pute. Nu ca TDI, dar pute si ea. Cat despre beneficiile EV-urilor folosite corect (folosite doar pe distante scurte sau in oras si daca ai priza acasa), ele exista. Pe langa costul redus al curentului de acasa, mai e faptul ca scapi de o multime de reparatii si verificari. Nu ai ambreiaj de schimbat, curele, bujii, nu trebuie sa ii dai in gura din cand in cand ca se infunda nu stiu ce DPF de la statul in aglomeratie, nu ai probleme cum ca "nu mai trage", "da in nas", 's-a ars garnitura de chiulasa', "mi s-a supraincalzit", etc. Doar o incarci si mergi.
-
Mi se pare destul de greu de realizat. Ar necesita un cod QR lipit pe statie care sa te indemne sa instalezi ceva dintr-un site, din afara Googale Play sau App Store.... De obicei, te duci la o statie, de exemplu Electromagnetica, la care deja stii (sau scrie pe ea) ca merge cu aplicatia Elmotion. Intri in aplicatie, te intreaba numarul incarcatorului. Si acolo ai posibilitatea de a baga de mana numarul, sau a scana codul QR cu numarul respectiv. Si cam atat.... Nu scanezi niciodata ceva in afara aplicatiei. Iar ca sa te duci la o statie fara sa ai aplicatia deja instalata....e greu. Stai langa statie sa instalezi, sa iti faci cont, sa bagi datele cardului in aplicatie ca sa poti plati....iti ia 10-15 minute de stat degeaba. Eu unul prefer sa-mi instalez aplicatiile de acasa. Dar, ma rog...lumea asta e mare, iar naivi care scaneaza orice si downloadeaza orice se pot gasi peste tot. Am vazut inclusiv o masina de vanzare, in parbrizul caruia era lipit un cod QR. Cica "Intra pe OLX pe urmatorul cod QR ca sa ma cumperi"....
-
Si eu sunt multumit dupa 36.000 km (plus a 2-a la sotie, 27.000 km). Nu pot spune zero probleme...ca deh. Spring e pana la urma o chinezarie. A fost o situatie in care a refuzat sa mai incarce la priza rapida, am pierdut vreo 2-3 ore asteptand la incarcare lenta type2. Rezolvabil prin update de soft...dar s-a intamplat. Cat despre cei anti-EV...ce sa zic. Ii inteleg si pe ei. Orice incercare de a impune ceva omenirii s-a soldat cu o opozitie puternica. Indiferent daca acel lucru era sau nu benefic, faptul ca a fost impus l-a facut sa cada in dizgratie. Asta nu inseamna ca EV-urile nu sunt bune. Si, urmatoarea, la mine, tot electrica va fi. Doar ca mai astept sa apara (si sa-mi pot permite) masina cu autonomie reala de 600-700 km si cu electrolit solid.
-
Capac stator
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în Radusuzukiiiul Service si intretinere curenta
Statorul este ala plin de fire, prin care trece curent si la care ar fi bine sa nu intre apa, nici cand treci prin parauri, nici cand speli motorul? Da, e bine cum spui tu. Fa-l de tabla. -
Husqvarna Cr/Wr 250 2t
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în georgemihai837ul Service si intretinere curenta
Rodajul la 2T se realizeaza doar la o prima iesire, mers normal fara accelerari bruste, fara dus motorul in ture inalte, fara sa-l fierbi. Dupa 3-4 ore de mers lejer e gata rodajul. -
Fum turatie enduro 2t
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în bogdannnnnnul Discutii generale enduro si motocross
Foloseste doar 20 ml/litru. Si vezi sa fie ulei bun, peste 80 lei/litru. Motorul are 13 ore...de cand? Din 2017? Sau de cand a fost schimbat pistonul? Adica oringul ala de care vorbim are doar 13 ore de functionare? Sau vreo 2-300 ore? -
Fum turatie enduro 2t
topic a răspuns lui mircea.cazachevici în bogdannnnnnul Discutii generale enduro si motocross
Catre initiator: vezi ca dai mult prea putine informatii ca sa-ti raspunda cineva concret. Pana acum ai deschis 4 topicuri in care doar ai aruncat cate o intrebare, fara sa ne dai si datele problemei. Ca sa poata sa-ti raspunda cineva la intrebarea va trebui sa ne spui ce ulei folosesti, cat pui la un litru de benzina, daca dupa ce se incalzeste si lasi socul mai scoate fum in mod excesiv, daca ai observat daca ti-a scazut cumva uleiul in cutie sau apa in radiator. Cam tot ce poti. Ca si idee, are dreptate colegul cu simeringul de la ambielaj (ma rog, e un oring de fapt). Daca acel oring e dus, iti baga uleiul din cutie in motor si-l arde. Verifica in primul rand nivelul in cutie si daca e scazut schimba de urgenta oringul. Un motor in 2T e normal sa scoata fum cand e rece si tragi socul, insa cand e cald si folosesti un ulei bun ar trebui sa fie acel fum de-abia vizibil. Daca lasi nori dupa tine cand accelerezi, e foarte probabil sa fie acest oring. -
Senzatie de deja-vu. https://youtu.be/5nYMkYGlHMM?si=YFJodaZCPs7zyEDM
-
Simt cumva ca ne batem gura de pomana. Eu unul am scris un pic mai sus operatiunile necesare 1. Curata filtrul 2. Schimba bujia (nu o mai curata, schimb-o cu totul). 3. Foloseste doar 20ml ulei. 4. Carburatorul....in principiu nu e de acolo. Ajungi la el de-abia daca celelalte operatiuni nu dau un rezultat pozitiv.
-
1. Filtrul se curata dupa fiecare iesire ca sa mearga bine. Eu, pentru ca sunt mai lenes, il curat la maxim 2 iesiri si il ung apoi. Acum, cu atata seceta, e praf pana si in padure, iar daca mergi in spatele vreunui tovaras se umple instant filtrul de praf si se face noroi acolo, nu mai trage aer deloc. 2. Bujia se schimba preventiv odata pe an. Daca de-abia ai luat motorul si nu ai schimbat-o, schimb-o. Nu e o avere 3. Ulei e bine sa pui 20ml la litrul de benzina. Mai mult ulei tinde sa ancraseze bujia 4. Setarile carburatorului le poti afla doar daca il dai jos si il desfaci, apoi vezi ce valoare au jiglerele, ce ac ai, unde e situata siguranta pe ac. Insa, in principiu, nu e problema de acolo. Ar fi bine sa il cureti, ca sa fii linistit, insa problemele astea cu azi merge bine, maine merge prost, poimaine merge iar bine sunt din alta parte.
-
Sunt autorizati, am facut 2 revizii plus schimbarea bateriei (aia mica de 12V) in garantie la ei. Pe ambele masini. Au scos bateriile alea chinezesti si mi-au montat Renault, originale. Cat despre service...ce sa mai spun? Am fost la Meridian pentru o mica avarie rezolvabila pe casco. Am luat masina inapoi cu mufele la semnalizari desfacute si fara stop pe frana. Uitasera baietii sa infileteze totul inapoi. La Simpotrans, nicio problema.
-
Plug-in-urile sunt struto-camile. In primul rand au baterii destul de mari cu incarcare la priza, astfel incat sa poata fi si ele hulite de catre cei ce cred ca orice baterie poate lua foc. In acelasi timp, un Plug-in cu autonomie de 50-60km te va scuti de scos fum in oras, in naveta zilnica (ce reprezinta cel putin 50% din km parcursi de oricine). Asa ca eu l-as vedea mai aproape de electrica decat de ICE. In acelsi timp, un plug-in ofera un anumit confort unui om nehotarat, care inca are dubii referitor la full electric. E acel confort psihic cum ca daca se termina electricul poate baga pe benzina, si ajunge la destinatie. Eu unul ma bucur cand cineva, fie el si posesor de plug-in, nu ma mai afuma dimineata cand isi incalzeste motorul sau isi raceste habitaclul. Sper sa fie plin de plug-in-uri cel putin la scoala, acolo unde toti parintii asteapta in masini, cu motoarele pornite, sa-si ia copiii de la ore.