Sari la conținut

ALEX-Guzzista

Super Membru
  • Număr conținut

    2.026
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://nu am
  • Yahoo
    nu am
  • Skype
    nu am

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    1989
  • Motocicleta
    Moto Guzzi V7 Special 2023
  • Numar Moto
    B-xxx-GUZ
  • Club
    Celor cu 2 in V

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MOBRA,JAWA,IJ PLANETA,SUZUKI DR 650,SUZUKI TL 1000 R,Suzuki Intruder M800

Vizitatori Recenți Profil

10.090 citiri profil

ALEX-Guzzista's Achievements

  1. Nasol. Sanatate si putere sa ai pt.depasirea problemei,cat se va putea !
  2. M ai bagat in ceata ! De ce “pa cat. A “ ??? Se anuleaza A-ul la o varsta sau nu mai vrei tu ?
  3. Arata “vintage” dar pretul e piperat rau,pt.o fosta “comunista” cu imbunatatiri “capitaliste”
  4. Normal ca ne da “hate” ca niste fosti “comunisti”nu i au spus ce a vrut sa auda. Dar afara e zapada,mai depanam si noi amintiri din adolescență. Eu de la Mobra am sarit direct la Jawa 350 TS ! Da’nu m-am impacat cu aia doi cilindri si am trecut repede la Ivan Planeta 5,350 cmc,un singur cilindru,frana fața pe disc ,fara ABS !!,jenti de aliaj originale…..opulență nene la vremea aia. Din cunoscutii mei atunci,nimeni nu a avut cazaturi serioase,acu soarta e a fiecaruia… Cam scumpe Jawa astea noi,mai pui ceva si iti iei Moto-Guzzi . Nevasta mea mi a zis ca Guzzi a mea seamana cu Jawa…. Cauta pe net jawa-romania.ro E una de asta nou si pe olx,are putin peste 1000 km Alo,Eddie 1 mai esti pe aici ??
  5. Pai ne am luat,dar cea mai puternica Jawa avea 350 cmc si pana in 30 CP,asta e ideea. Pozitia de condus era comoda,nu ca pe SS,aveai vizibilitate, Mai cadeam cu ele,ne mai juleam ,dar foarte rar auzeai de mortaciune.
  6. Il invatam ce motor SA NU isi ia ! La 20 aveam Mobra,inmatriculata,regulamentar,faceam drumuri lungi ….. Cand am urcat pe Jawa 350 ,a unui coleg,am crezut ca are propulsie nucleara Mi am vandut TV-ul color,deabia luat si inca cateva lucruri si mi am luat si eu o Jawa. Pt.ca asta vad in anturaje,in social-media,asta da bine ….etc Poate (aproape sigur)si noi am fi luat tot ceva puternic pe vremea tineretii noastre,dar in afara de obisnuitele comuniste ,ce moto erau mai rasarite erau foarte scumpe,si destul de rare.
  7. Off topic... 1.depinde si cat vrei sa cheltui cand cumperi acel camion/duba. 2.depinde ce motor are ,2300 sau 3000 , consumul depinde de sofer. 3.corect,este rigida,dar si duce greutate. Nici Mertanu nu mai e ce a fost stai linistit,mai ales acum cu motoare de 2000 cmc... Cand Mertanu avea V6-3000 cmc era ceva....
  8. Am avut moto SS de 1000 cmc,acum 20 ani,eram tanar si tampit,dar aveam un minim de experienta. Atunci nu existau atatea camere,radare performante,masini de politie performante,politisti care abia asteapta sa te alerge ...etc Atunci era la moda sa mergi cu numarul indoit. Atunci nu erau atatea masini in trafic,Glovo-isi,trotinetisti.... Atunci pe autostrada puteai incerca sa vezi daca moto prindea cei 300 km/h de pe bord. Acum nu ai ce face cu un SS de 1000 decat poate sa te lauzi pe unde opresti,sa cotizezi la Politie,sa stai fara permis mai mult decat cu el...etc Sa te alergi cu Politia pe urmele tale,nu ai experienta necesara,ei sunt multi,au tehnica ...te prind ei sau te prinde aia cu coasa sau schimbi moto cu scaunul cu rotile. Sfatul meu:ia permisul de A2,mergi cu moto de A2,vezi cu ce se mananca si dupa aia vezi ce iti iei. Poate vei fi mers tu cu masini cat de cat puternice,dar la "miar"raportul de 1 CP/kg ,cam cat au alea ,este mult diferit de orice masina tunata+ca moto are numai 2 roti,drumurile noastre sunt vai mama lor. Daca vei vrea sa calatoresti cu moto,nu ai ce face cu un SS. Daca vei merge prin oras nu ai ce face cu un SS. Decizia iti apartine.
  9. Stiu ca Iveco nu e moto,dar vorbim de reprezentanta unei marci Europene renumite. SI grupul Piagio e un nume mare,dar serviciile lasa de dorit,am exemplificat mai sus ! Absolut corect si bine punctat !
  10. Am fost la service-ul Moto Guzzi sa ridic cricul central comandat cu reducere de 15 %,moto fiind luat de la ei. Comunic pe mail si wazap cu sediul central,stabilim pretul,zic ca nu vreau si montaj,cand ajung la service imi zice sefu'de acolo pretul intreg. Zic"pai nu am vb cu dvs pe wazap de pret,....aaaa,dvs erati ala cu cricul...il montati dvs !!!....da,da ...asa e ,aveti reducere.. Inauntru erau niste mecanici tinerei,absorbiti de o motociclista frumoasa care era cu motorul pe elevator,pusi pe caterinca si hlizeala.... Am luat cricul si fugi nene.....
  11. Care 'worlwide",care centralizat ? Reprezentanta=japca=prosteala,gargara ieftina si pitipoance la receptie care nu au habar de nimic. La fostul meu Iveco Daily Euro 6 cu Ad-blue avea o problema,la denivelari cadea nivelul de Adblue pe 0,motorul intra in limp-mode,dar totul revenea la normal intr-o secunda. Am mers la Iveco la Glina(Iveco Truck Service),schimbat plutitor in rezervorul de Ad-blue,(2734 ron)facea la fel,iesit in teste cu un mecanic,pus testerul de cateva ori,nu stiau ce are si vor trimite raportul de test in Italia la Iveco....sa las masina acolo pana vine rezultatul... Am descoperit eu problema,cu putin noroc si ajutat de vremea umeda din acel Decambrie:o siguranta de 200 Ah,de pe baterie care nu a fost stransa bine si in timp sa ancrasat. Am curatat totul,am pus la loc,totul ok. Dupa 2 saptamani ma suna de la Iveco sa-mi spuna ca au primit raspuns de la fabrica si este o eroare de soft si sa ma duc iar la ei.... Iveco Daily sunt mii de masini in Romania,vrei sa-mi spui ca la nici una nu sa ma intalnit problema asta ?? Iveco fiind cunoscut ,in general,ca fiind o masina cu electrica deficitara. PS:in hale aveau o gramada de masini,la care nu lucra nimeni,nimic,doar sa se vada ca au activitate.
  12. Mai ales la anii dumnealui este o performanta. Ar trebui ca mersul pe motocicleta sa nu mai fie considerat "boala grea"ci "tratament de mentinere",gen Ana Aslan !!
  13. Mai gasesti prin "particulari"astfel de mecanici,aia care lucreaza acasa..
  14. Pai logica e simpla: Nu castigi reparand,castigi vanzand piese cu montaj,plus ca nu isi mai bat capul cu reparatia,suruburi intepenite...etc Daca ar repara,ar trebui sa ofere garantie respectivei piese,pe banii si bataia lor de cap si se imbogateste clientul,facand economie. Asa la piesa noua,daca apar probleme,cheltuiala e a producatorului piesei. Reparatii si reconditionari se fac din pasiune si poate ceva economie.
  15. Radeti si va amuzati,dar sa vedem cati dintre noi vor ajunge la macar 70 ani si vom mai merge pe motociclete,chiar si de 3-400 cmc. Unii poate vor merge pe scutere cu 3 roti sau chestii asemanatoare. Poate vor aparea carucioare de azil electrice,performante,cu boxe si muzica de Busa,HD,BMW,sau ce motor vrei,plosca detasabila,top-case in care sa punem Pampersu' si cu care sa facem liniute prin parc... Mai ies si eu de nevoie cand e frig,cativa km,sa mai misc pistoanele,la 2-3 saptamani,pe la pranz si sa fie macar 5 grade ca sa nu gasesc gheata. E cam riscant ce face Dl.Constantin,e frig,cat ai fi de echipat si de incalzita ar fi motoreta,dar este alegerea lui,recordurile lui...etc Si faptul ca inca merge la serviciu...bravo lui ! Daca toti Romanii ar fi asa doritori de munca,poate nu am mai fi fost invadati de Asiatici si alte natii. Ca posteaza pe aici e bine,cine vrea sa citeasca ...bine...cui nu-i place sa treaca mai departe. E na ...am avut nota 5,maxim 6 la Lb.Romana ! Ochii larg DESCHISI,mintea la trafic !
×
×
  • Creează nouă...