Sari la conținut

ALEX-Guzzista

Super Membru
  • Număr conținut

    2.140
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://nu am
  • Yahoo
    nu am
  • Skype
    nu am

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    1989
  • Motocicleta
    Moto Guzzi V7 Special 2023
  • Numar Moto
    B-xxx-GUZ
  • Club
    Celor cu 2 in V

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MOBRA,JAWA,IJ PLANETA,SUZUKI DR 650,SUZUKI TL 1000 R,Suzuki Intruder M800

Vizitatori Recenți Profil

10.436 citiri profil

ALEX-Guzzista's Achievements

  1. Toate fiintele sunt muritoare. Ramane amintirea lor
  2. Dupa 16 ani si 1 zi de cand am gasit-o... si vreo 17 ani de viata ,azi a plecat dintre noi cea care a fost Lucky. A tras de viata pana azi,batranã ca asa e cursul vietii si bolnava in ultimele luni,a ramas pe picioare pana azi,cand cancerul sa raspandit in corpul ei si curmarea suferintei prin injectia letala a fost cea mai buna metoda. Din fericire nu sa chinuit,ultimele ore au fost mai grele si gata..... A fost un caine extrem de inteligent,statea in masina,nu latra aiurea,iubitoare si ascultatoare. A calatorit cu camionul,cu duba,cu motocicleta,cu turismul nu mai zic.....la mare ,la munte,oriunde plecam,nu ramanea acasa ...
  3. Dat fiind ca mai face figuri la pornire,cateodata apăs pe butonul de start si nu invarte,nu se aude nimic,am trecut la elucidarea misterului. In prima faza m-am gandit ce fac daca sunt pe undeva si nu mai vrea sa porneasca deloc. Guzzi are electromotor ca la masina asa ca poate fi pornit si “batraneste”in caz de nevoie. IMG_8726.mov Am curatat butonul de start de la ghidon,era cam oxidat si punctul de contact era foarte mic. L am mai slefuit cu o pila fina. Deocamdata ramane asa,daca mai face figuri,trec la verificarea releului. IMG_8737.mov Nu am rezistat tentatiei si am ridicat putin rezervorul sa caut releul de pornire. Am descoperit ca nu era fixat in acea brida de cauciuc cu care este prevazut. L am scos,am curatat piciorusele chiar daca nu erau oxidate daca tot am umblat acolo. L am prins cum trebuie in suportul lui. IMG_8739.mov Per total lucrare se aude o imbunatatire a raspunsului releului la apasarea butonului. Adica nu am muncit degeaba
  4. Ai fost descooerit chiar daca nu vroiai. Bine ca nu te-au cautat ceva Comunisti sa te racoleze ca mecanic oficial la Kremlin.
  5. Daca seria este vizibila ,nu ar trebui sa comenteze. Cu multi ani in urma m-am dus la RAR cu un IJ Planeta 5 la care era refacuta sudura de la cadru in care intră jugul,si m-au dat inapoi ca cica nu era voie si trebuia schimbat cadrul. Dar am rezolvat ……
  6. Foarte bine ca le place sa umble cu “fiarele” intr-o lume dominata de telefoane si calculatoare.
  7. Daca tot ati reinviat acest topic care mi-a rascolit amintirile sa contribui si eu. Prima masina cumparata din banii mei a fost o Dacia 1300,break,fabricatie 1971,pe care am transformat-o total din bara in bara,set motor 1,4,cutie cu 5 trepte,inclusiv vopsita de mine cu borcanul de la aspiratorul Ajax,nu am poze mai in detaliu din pacate.decat cea in care apare si noua-nouta Dacia 1310 Li,cumparata dupa prima . Prima moto a fost o Mobra 50 modelul cu bascula pe fata nu mai stiu exact anul fabricatiei. In poza ii schimbasem furca pt.ca la 40 km/h vobla putin.
  8. E loterie mare cu utilitarele. Tre sa cunosti,ca daca iei una “cosmetizata”care a facut curierat pe oras,sau a carat apa la bidoane de 20 l,prin toate gropile,e gaura neagra,faliment. Am avut Sprinter din 2001 si Iveco 2017,utilitare mari de 20 mc. Cand urma sa schimb Sprinterul am cautat un an si ceva o utilitara sa mi inspire incredere,buget 18-20.000 €,toate aveau 200-250.000 km nu conta anul de fabricatie. Cu mare noroc am gasit Iveco,era inca in garantie,rulase pe comunitate cu remorca,la program ,si avea 275.000 km in un an si 8 luni !! Tot ce rula fara program in doi ani pe comunitate face minim 500.000 km. Luat direct din mana patronului,era inca pe leasing,nu de la samsar. Astea gen Vivaro,sunt folosite preponderent pe rute scurte.
  9. E foarte bine ca esti pasionat si visator,specific varstei tale. Daca ti-ar da cineva o moto nefunctionala,ti-ar fi buna doar daca ai avea un garaj plin cu alte fiare,alte moto,sa fii extrem de bun mecanic si un pic de electrician, incat din toate sa incropesti vreo rãgalie cu care sa iti blestemi zilele. Ca sa iei un gunoi si sa te apuci sa-l reconditionezi cat sa mearga,o sa vezi ca mai bine strangi banii care i-ai da pe piese si iti iei una direct functionala. Plus ca datu'cu cross-ul implica si echipament cat de cat,mai ales la un incepator !!
  10. Adica de anul trecut pana acum sa facut iar mizerie ?? Nu e normal sa faca mizerie asa repede. Sau anul trecut doar ai constatat ?
  11. Nu o fi umblat nimeni pe acolo vreodata ,asa ca ai facut o treaba buna. Mentenanta te scuteste de probleme si cheltuieli pe viitor.
  12. Fiind problema la far din cate a zis,e bine de verificat conductorii acolo unde se tot misca cand ia viraj. Dar si timpul imbatraneste cam tot pe un vehicul.
  13. Pai daca cumpara instalatie noua tot trebuie montata de cineva care se pricepe. Ar trebui instalatia initiala luata la verificat, incepand cu sigurantele, butoanele de comanda,becurile, dupa aia mufele de legatura... etc
  14. Frumoasa adunare !
×
×
  • Creează nouă...