Am avut câțiva ani MT de 660. Printre cele mai distractive motociclete, aproape zici ca e supermoto. Vreo 180 kg la plin, ampatamentul ala scurt și cuplu de tractor o fac foarte distractiva și manevrabila, mai ales pe viraje și în oraș.
In schimb am mers câteva sute de km pe Versys 650 care cred ca împarte același motor cu nakedu. Toate bune, dar motorul ala e moartea pasiunii, nu se tureaza, nu trage, 0 caracter.
Ce a mai rămas consacrat la japonezi? Fac upgrade la DRZ după 20 de ani și marele upgrade este injecție si tot 5 viteze la 10.000 EUR?
Sau vezi pe olx naked uri de 20 ani la 3-4000 EUR? De aia e plin pe străzi de CF Moto, în toate formele și dimensiunile.
Având același propulsor de la Aprilia singura problema în 2 ani a fost senzorul de benzina, schimbat pe garanție.
De vibrat la fel nu mi se pare deloc, totuși nu ma aștept sa fie ca CB ul. Dintre toate clar cel triple este cel mai dezechilibrat dp asta de vedere.
București, la importatorul oficial, The Bike Hub, de unde am și luat-o. Mă aștept să fie aceleași prețuri peste tot, fiindcă vine grila de la producător.
Doar ulei și filtru de ulei 700 lei. Este la 1000 km și după la 1 an / 10.000 km.
Salutare,
Ma puteti ajuta cu ceva recomandari pentru o tura de o zi in Bulgaria cu plecare din Bucuresti? Personal pe la vecini am trecut doar cu masina pe drumurile clasice de Varna si Thassos. Singura chestie pe care o am pe lista de la ei este Shipka Pass si monumentul de acolo.
Asta e problema in Europa, că nu ai opțiuni. Fie iei CRF, faci upgrade de suspensie cu 7-800eur, fie trebuie sa plătești dublu din start pe 701 Enduro și frații lui.