Sari la conținut

dupre

Membru
  • Număr conținut

    134
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Permis moto din
    2007
  • Motocicleta
    Aprilia Tuareg, Piaggio Liberty 150

Vizitatori Recenți Profil

2.164 citiri profil

dupre's Achievements

  1. Am avut câțiva ani MT de 660. Printre cele mai distractive motociclete, aproape zici ca e supermoto. Vreo 180 kg la plin, ampatamentul ala scurt și cuplu de tractor o fac foarte distractiva și manevrabila, mai ales pe viraje și în oraș. In schimb am mers câteva sute de km pe Versys 650 care cred ca împarte același motor cu nakedu. Toate bune, dar motorul ala e moartea pasiunii, nu se tureaza, nu trage, 0 caracter.
  2. Ce a mai rămas consacrat la japonezi? Fac upgrade la DRZ după 20 de ani și marele upgrade este injecție si tot 5 viteze la 10.000 EUR? Sau vezi pe olx naked uri de 20 ani la 3-4000 EUR? De aia e plin pe străzi de CF Moto, în toate formele și dimensiunile.
  3. Sau ca să adaug la lista de ce nu Tuono 660 Factory sau Triumph Speed triple 765?
  4. Având același propulsor de la Aprilia singura problema în 2 ani a fost senzorul de benzina, schimbat pe garanție. De vibrat la fel nu mi se pare deloc, totuși nu ma aștept sa fie ca CB ul. Dintre toate clar cel triple este cel mai dezechilibrat dp asta de vedere.
  5. Cei mai mari pierzători din toată povestea asta vor fi Honda cu 300 al lor.
  6. Probabil doar pentru ei în America de Nord, ca de obicei. Noi rămânem cu CRF
  7. Asta trebuia sa fie de la început 390 Adventure..
  8. București, la importatorul oficial, The Bike Hub, de unde am și luat-o. Mă aștept să fie aceleași prețuri peste tot, fiindcă vine grila de la producător. Doar ulei și filtru de ulei 700 lei. Este la 1000 km și după la 1 an / 10.000 km.
  9. @Speedy.K am Tuareg din martie 2023, dacă ai nevoie de informații fă un pomelnic și le rezolvăm.
  10. Salutare, Ma puteti ajuta cu ceva recomandari pentru o tura de o zi in Bulgaria cu plecare din Bucuresti? Personal pe la vecini am trecut doar cu masina pe drumurile clasice de Varna si Thassos. Singura chestie pe care o am pe lista de la ei este Shipka Pass si monumentul de acolo.
  11. Asta e problema in Europa, că nu ai opțiuni. Fie iei CRF, faci upgrade de suspensie cu 7-800eur, fie trebuie sa plătești dublu din start pe 701 Enduro și frații lui.
  12. Sunt deschis la orice alternativă, doar ca în Europa toate modelele au fost ucise de normele de poluare.
×
×
  • Creează nouă...