Sari la conținut

cozmino

Super Membru
  • Număr conținut

    841
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Perpedes 2.0

Vizitatori Recenți Profil

3.138 citiri profil

cozmino's Achievements

  1. Ce toba ai luat de a venit cu prinderea gresita?
  2. https://www.facebook.com/reel/1666987057377088
  3. Cricul este din fier, nu din aluminiu. E o husqvarna 701 enduro.
  4. Salutare. Doresc sa scurtez cricul la motocicleta cu cativa centimetri. Neavand cunostinte, unelte, etc caut o recomandare ptr un atelier/persoana cu garaj care poate executa o astfel de lucrare, in Bucuresti. Multumesc. PS: Daca am postat in categoria gresita rog sa-mi fie cu iertare.
  5. Cele mai ieftine din carbon, poate ca da. Dar sunt capace mai ieftine. Eu le am si nu sunt impresionat. Au crapat urechile pe ambele parti desi nu le-am strans tare. Am impresia ca intra in rezonanta la o anumita turatie. Daca ai niste burete sau ceva similar, incearca sa pui pe interior.
  6. Sa o stapanesti sanatos! S-a rezolvat problema cu slave cylinder. Eu nu as da banii pe Oberon. Ptr inceput: - scut: Outback Motortek sau alte variante. - crash bar vad ca ai deja. - Fuel dongle si side stand dongle (Fueldongle.es) . Daca te lasa senzorul de cric pe off, la astea noi nu o mai rezolvi cu legat fire intre ele. - o evacuare. Cea stock se incinge foarte tare. - far: fie pui un h4 mai serios sau iei un far cu led de la chinezi. - placa ptr bagaje (3dmoto.pl si altii).
  7. Nu sunt sigur sau convins, insa mi s-au parut corecti. Eu am vrut sa platesc avans cand mi-au comunicat pretul dar m-au refuzat ptr ca nu aveau termenul de livrare la data respectiva.
  8. Asa este, ai mare dreptate. M-am miscat un pic cam greu. Dementor mi-a dat pret de 9200(tva inclus) , prin primavara, plus CIV(100-150 euro nu mai stiu exact). Doar ca nu aveau stoc. I am tot bazait la cap sa dea termen de livrare pana la lovitura finala, cand au zis ca nu mai sunt dealer.
  9. Nu prea stiu ce discounturi "considerabile" se ofera la noi. Anul trecut voiam sa iau ktm 690/husqvarna 701 enduro. Atv Rom, la care am fost fizic, nu a fost dispus sa-mi ofere mai mult de 5% discount la Husky 701 ptr plata "cash", adica vreo 11200 Euro daca imi amintesc bine. In conditiile in care singura motoreta pe care o aveau fizic, in stoc, avea zgarieturi pe cel putin o carena. Sa mentionez si faptul ca vorbind la telefon, inainte de vizita in persoana, mi-au spus ca modelul (701 enduro) pe care il doresc nici macar nu exista. Dar ei il aveau in showroom...
  10. Apropo de piese Ktm-parts.ro, husky-parts.ro au fost preluate de importator.
  11. Anul trecut, cel putin, era GoRacing (podul Constanta). Asta de cand Atvrom e pe felie si Dementor nu mai e dealer. Poti suna la Atvrom sa-i intrebi/confirmi, poate intre timp mai colaboreaza si cu alte serviceuri.
  12. Nu mi se pare atat de periculos sportul, atata timp cat respecti regulile. Ca se poate intampla inevitabilul, respectiv o situatie din care nu ai iesire, e ceva asumat si la fel de bine poti muri din n alte cauze. Personal imi plac atmosfera si comunitatea de la aerodrom. Aduce a tabara, cu multa voie buna si oameni faini.
  13. Probabil ca da. Vezi si aici ceva discutii Eu am inceput AFF la TNT in Aprilie 2021. Pe 8 Apr a fost ziua de teorie, practica la sol plus examen teoretic unde trebuia sa iei "nota" de trecere pentru a putea face primul salt (Cat A cu doi instructori, de la 4000m). A durat cam toata ziua (de dimineata de la 8 si cred ca am plecat pe la 21-22:00 de acolo). Pe urma am sarit cand am putut si cand s-a putut (restrictii vreme, in Aug s-a inchis aerodromul Clinceni, etc) acumuland 17 (10 la Clinceni, 7 la Tuzla) salturi pana in Sep, de cand n-am mai fost la aerodrom. Pentru licenta, eu cel putin doresc americana/USPA, este nevoie de minimum 25 de salturi si desigur promovarea lor si a examenelor teoretice. Aproape fiecare salt are o tema si criterii de promovare. Daca nu le indeplinesti ti se va cere sa repeti saltul din categoria respectiva. Unul din motive este ca se pune mare accent pe siguranta, atat a ta ca si student cat si a celorlalti colegi parasutisti. Asta in linii mari. Acum despre cat de bine se descurca fiecare si cat de usor, sau greu, este ptr fiecare ramane de vazut la fata locului. Costurile, curente, la TNT ptr AFF totalizeaza 12,700 RON si includ 21 salturi (parca), teorie, echipament (costum, casca, altimetru, complet parasuta). Pe langa asta, presupunand ca nu repeti nici un salt, va trebui sa mai achiti separat 4 salturi ca sa ajungi la un cumul de 25. Mai ai nevoie de un certificat medical clasa 2(vreo 300 si ceva RON) , pe care ar trebui sa-l ai gata cand te prezinti la cursul teoretic. Plus o taxa de membru al asociatiei sportive care chiar nu mai stiu cat e, ceva suma modica. Cel mai mare cost, ca student/incepator, este timpul. Trebuie sa fii la aerodrom daca vrei sa sari. Daca pot ajuta pe cineva, din minimul meu nivel de cunostinte, o fac cu mare drag.
×
×
  • Creează nouă...