Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

De astea pe ''bani'' stiam dar speram sa stiti vreun manual pe torente,site-uri etc gratuit,ceva in genul celor de aici

Pe site-ul ala am facut eu cerere de un manual. Ziceau ca nu au si ca imi trimit un mail cand fac rost. Dupa cateva luni am primit si mail-ul. Dar cand am downloadat, era manual de CB600F, de Hornet adica.

 

Consumul e cam ca al meu. Daca o sa citesti post-uri mai vechi ale oamenilor pe aici o sa constati ca e consum chiar bun. Altii scot 5.5 la drum intins fara autostrada.

 

Cum nu am mai facut nici o intalnire noi cu noi, eu am mers la intalnirile Hornetistilor, ca sunt doar veri de gradul I :D . O gasca grozava. Mai sunteti careva interesati sa veniti acolo cu ei, ca nu cred ca se supara ? Se face in fiecare joi.

E o idee misto. Noi si asa suntem putini. Daca mai si lipsesc 1-2 la adunari, cred ca ar iesi adunari de 2-3 oameni. :D

 

De întâlnit mai greu, acum vreo 2 ceasuri a trecut Fan-Fane pe lângă mine în Cora, mă luptam cu un cărucior și până să-l strig melcul țuști!

Lasa ca eram si grabit si stresat. Tocmai scapasem motorul pe jos in parcarea subterana de la Cora. Crash-padul si-a facut treaba, nu are nimic vizibil. Doar ca dupa aia a inceput sa schimbe foarte greu vitezele in jos. Schimbatorul e liber, s-ar parea ca e ceva din cutie. Sper sa isi revina in cateva zile, sa nu ajung la service... :moto:

 

Deci, hai sa ne mai intalnim si noi. Maine seara nu stiu daca reusesc sa vin... E posibil sa fiu ocupat pana pe la un 8-8.30. Adunarea Hornetistilor unde e si la ce ora ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Deci, hai sa ne mai intalnim si noi. Maine seara nu stiu daca reusesc sa vin... E posibil sa fiu ocupat pana pe la un 8-8.30. Adunarea Hornetistilor unde e si la ce ora ?

 

De obicei se face gruparea in piata constitutiei, in jur de ora 20 si apoi cam inspre bikers Otopeni.

Cel mai bine, verifica coltul lor de forum:

/index.php?...828&st=2250

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De astea pe ''bani'' stiam dar speram sa stiti vreun manual pe torente,site-uri etc gratuit,ceva in genul celor de aici

Haynes mi-am luat eu, daca ai nevoie de o pagina anume zi-mi ce si bag poza (e cusuta la cotor si nu merge scanarea fara sa o tai in bucati).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei se face gruparea in piata constitutiei, in jur de ora 20 si apoi cam inspre bikers Otopeni.

Cel mai bine, verifica coltul lor de forum:

/index.php?...828&st=2250

Eu as veni in principal pt CBF-isti. Deci daca ne organizam sa fim mai multi, vin si eu. Altfel, n-are rost sa ma bag peste oameni asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica s-a deschis Transfagarasanul. V-ati baga la o tura o zi in week-end ?

In acest weekend sunt asteptati sa treaca pe acolo biciclistii care participa in nu stiu ce tur.Presupunerea mea este ca circulatia rutiera va fi restrictionata.Data oficiala a deschiderii Transfagarasanului este 1 iulie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea.Numele meu este Marian si sunt de curand (ma rog, din toamna anului trecut) posesorul unei Honda CBF 600S, fabricata in 2007.Urmaresc cu mare atentie tot ceea ce scrieti pe forum si va spun ca sunteti super....am aflat o multime de lucruri despre motocicleta.

Sunt foarte multumit de ea, cu unele mici probleme, pe care sper sa le pot remedia saptamana viitoare, la revizia de 1.000 km.

Sunt din Drumul Taberei si am vazut ca mai sunt cativa dintre voi din acest cartier.M-ar interesa sa ma intalnesc cu voi la urmatoarea intalnire, mai schimbam impresii despre motoare, poate chiar ma si lipesc la vreo excursie.

Ce imi puteti spune despre motor, este OK din punctul vostru de vedere ?

Asa cum spuneam si la inceput eu am cateva mici semne de intrebare, se cam incinge motorul pe la semafoare sau in aglomeratii (bate indicatorul cu tupeu spre rosu), pare cam galagiaoasa la schimbatul vitezelor si nu prea ma obisnuiesc cu uruitul metalic cand stai pe loc.Cand tragi ambreiajul motorul toarce frumos insa cand il lasi si se cupleaza cutia de viteze are un sunet, un rontait cam metalic.Am fost la cei de la service-ul de pe Bd Timisoara deoarece este in garantie si mi-au spus ca asa trebuie sa se auda.despre celelalte doua probleme am sa le spun la revizie.Voi ati avut ceva semne de intrebare ?

Asfalt uscat si sanatate la toata lumea. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea.Numele meu este Marian si sunt de curand (ma rog, din toamna anului trecut) posesorul unei Honda CBF 600S, fabricata in 2007.Urmaresc cu mare atentie tot ceea ce scrieti pe forum si va spun ca sunteti super....am aflat o multime de lucruri despre motocicleta.

Sunt foarte multumit de ea, cu unele mici probleme, pe care sper sa le pot remedia saptamana viitoare, la revizia de 1.000 km.

Sunt din Drumul Taberei si am vazut ca mai sunt cativa dintre voi din acest cartier.M-ar interesa sa ma intalnesc cu voi la urmatoarea intalnire, mai schimbam impresii despre motoare, poate chiar ma si lipesc la vreo excursie.

Ce imi puteti spune despre motor, este OK din punctul vostru de vedere ?

Asa cum spuneam si la inceput eu am cateva mici semne de intrebare, se cam incinge motorul pe la semafoare sau in aglomeratii (bate indicatorul cu tupeu spre rosu), pare cam galagiaoasa la schimbatul vitezelor si nu prea ma obisnuiesc cu uruitul metalic cand stai pe loc.Cand tragi ambreiajul motorul toarce frumos insa cand il lasi si se cupleaza cutia de viteze are un sunet, un rontait cam metalic.Am fost la cei de la service-ul de pe Bd Timisoara deoarece este in garantie si mi-au spus ca asa trebuie sa se auda.despre celelalte doua probleme am sa le spun la revizie.Voi ati avut ceva semne de intrebare ?

Asfalt uscat si sanatate la toata lumea. :D

Salut si bine ai venit!Si eu sunt no pe aici ca si tine.In ceaa ce priveste temperatura nu este deloc ok,unul din motive ar putea fi termostatul care deschide prea tarziu,asta in speranta ca ventilatorul functioneaza.La mine acul de temperatura in oras trece putin peste linia de jumatate.In ceea ce priveste ambreiajul asa face si a mea.La service-uri(am intrebat in mai multe locuri) mi s-a spus ca asa face honda si sa stau linistit ca e in parametrii.

Bafta si asfalt uscat! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haynes mi-am luat eu, daca ai nevoie de o pagina anume zi-mi ce si bag poza (e cusuta la cotor si nu merge scanarea fara sa o tai in bucati).

Adam, am eu mare nevoie de schema electrica. Sambata mi-a facut niste figuri urate rau de tot. Cand puneam contactul vedeam cum mi se sting beculetele de la bord. Fara sa incerc sa pornesc motorul. As vrea sa incerc eu sa arunc o privire, inaine de a chema pe cineva de la service sa-l ia pe platforma...

 

Salut la toata lumea.Numele meu este Marian si sunt de curand (ma rog, din toamna anului trecut) posesorul unei Honda CBF 600S, fabricata in 2007.Urmaresc cu mare atentie tot ceea ce scrieti pe forum si va spun ca sunteti super....am aflat o multime de lucruri despre motocicleta.

Sunt foarte multumit de ea, cu unele mici probleme, pe care sper sa le pot remedia saptamana viitoare, la revizia de 1.000 km.

Sunt din Drumul Taberei si am vazut ca mai sunt cativa dintre voi din acest cartier.M-ar interesa sa ma intalnesc cu voi la urmatoarea intalnire, mai schimbam impresii despre motoare, poate chiar ma si lipesc la vreo excursie.

Ce imi puteti spune despre motor, este OK din punctul vostru de vedere ?

Asa cum spuneam si la inceput eu am cateva mici semne de intrebare, se cam incinge motorul pe la semafoare sau in aglomeratii (bate indicatorul cu tupeu spre rosu), pare cam galagiaoasa la schimbatul vitezelor si nu prea ma obisnuiesc cu uruitul metalic cand stai pe loc.Cand tragi ambreiajul motorul toarce frumos insa cand il lasi si se cupleaza cutia de viteze are un sunet, un rontait cam metalic.Am fost la cei de la service-ul de pe Bd Timisoara deoarece este in garantie si mi-au spus ca asa trebuie sa se auda.despre celelalte doua probleme am sa le spun la revizie.Voi ati avut ceva semne de intrebare ?

Asfalt uscat si sanatate la toata lumea. :D

Bine ai venit ! Pune si tu ceva poze cu motorul, sa-l recunoastem mai usor prin Dr Taberei. :P

 

Cat despre intrebarile tale, Andu ti-a raspuns corect. Si mie mi-au zis de la service ca toate Hondele au zgomotul ala la neutru. Cat despre schimbatul vitezelor, acuma am inceput sa am si eu probleme cu asta. Imi schimba greu in jos, tre sa apas destul de tare. Sper sa ajung pe la service saptamana asta sau viitoare sa mai rezolv si eu din probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine v-am gasit.Iata si poza cu''bestia rosie''.Intre timp a mai inregistrat niste modificari, i-am pus un topcase de 40 litri cu un cuport fain de la Motor Show (parca asa ii spune la magazinul Honda de pe Duca).Partea misto la acest suport este ca nu pleaca din suruburile manerelor din spate si sa se duca spre spatele motocicletei, ca in cazul suportilor de pe site-ul Honda.Acesta se monteaza in suruburile de la suportii de casca si in al doilea surub din spate de la manere.Manerele originale raman pe loc si in acest fel, la o posibila cazatura, acest suport iti protejeaza caroseria din spate pe ambele parti.Promit sa fac poze si sa le postez.Totul la 500 RON.....si cand te gandesti ca cele ''originale'' ma costau vreo 600-700 EURO !!!

Tot acolo mi-am comandat si protectiile de motor insa trebuie sa le astept 30 de zile.

Despre zgomotul de la relanti m-am linistit daca si cei de la service mi-au confirmat ca este OK si voi imi spuneti ca si ale voastre se comporta la fel.Ramane de vazut ce se intampla la schimbatul vitezelor (pare totusi ca ambreiajul este prea larg, am vreo doi centimetri in care maneta nu face nimic si banuiesc ca este suficient sa agate ceva in cutie).Dupa ce am plecat de la service i-am sunta si mi-au spus ca este normal sa aiba un joc ptr a fi sigur ca nu ramane cuplata in viteza insa cred ca totusi jocul este cam mare.

Despre incalzitul motorului pot sa va spun ca la inceput imi arunca apa pe la capacul de la radiator.Am dus-o in service si mi-au spus ca nu stiu ce supapa de acolo lipsea si drept urmare aveam jumatate din lichidul de racire necesar.S-a remediat problema si nu a mai facut zilnic asa insa in ultima saptamana mi s-a mai intamplat de doua ori.Multumesc de sfat, o sa ii rog sa se uite putin la termocupla.

Zilele trecute am vazut in dr Taberei un CBF visiniu ca al meu insa era pe sens contrar si nu am mai apucat sa interactionam.

Poate in zilele ce urmeaza sau la urmatoarea intalnire.

Asfalt uscat si va tin la curent cum am iesit dupa revizie si ce oportunitati apar.

Toate bune.

post-49054-1245066316_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Vezi că jocul manetei de ambreiaj se reglează din rozetă, îl lași cât îți place ție.

 

La mine nu ajunge niciodată temperatura la roșu, pornește ventilatorul ceva mai devreme, dar degajă căldură la semafoare de îmi arde "instalația" - e motor de 600, asta e :D Nu e nevoie să pornească ventilatorul mai devreme pentru că apa în motor are aceeași temperatură, iar faptul că apa în radiator e ceva mai rece nu ajută la nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie să pornească ventilatorul mai devreme pentru că apa în motor are aceeași temperatură, iar faptul că apa în radiator e ceva mai rece nu ajută la nimic.

Nu am inteles nimic.pare rau poate sunt eu greu de cap.temperatura urca,termostatul se deschide apa mai rece din radiator este impinsa de pompa de apa in motor.daca simpla plimbare a apei nu este suficienta atunci porneste ventilatorul inainte de a ajunge temperatura la limita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca se poate regla din piulita/rozeta.Cobor acum in parcare si verific daca mai pot sa o strang putin.

Cat despre deschiderea termostatului, practica spune ca exista o termocupla care detecteaza temperatura apei din motor.La temperatura setata de fabricant deschide ventilatorul care baga un surplus de aer rece si coboara instantaneu caldura din radiator.cand se deschide termostatul de la radiator ptr a facilita apei mai reci sa se amestece cu cea din motor nu stiu.cert este ca se pot intampla doua situatii :

-ori termocupla pleaca la o temperatura mai inalta si comanda pornirea ventilatorului tarziu (probabil se poate regla sau se inlocuieste senzorul cu totul)

- ori radiatorul nu isi face treaba ca lumea sau nu este aerisit bine.

Astept sa vad ce vor gasi cei de le service.

Cat despre caldura degajata de ventilator in ''instalatiile noastre'' asta este, trebuie sa suportam.Am un prieten care are o motocicleta italiana care are gurile de aerisire din fata indreptate spre el.Nu vreti sa stiti ce i se intampla omului vara, in momentul in care cupleaza electroventilatorul.

Sauna suedeza este gluma....asa ca noi suntem fericiti ca mare marte din aerul cald se mai disipa si pe langa noi.

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cer si eu o parere.

Este OK sa ii pun rim strips-uri rosii pe jante ?

Am inteles ca sunt unele reflectorizante pe la 90 RON foarte OK.

Si-a pus cineva, face diferenta sau este numai un moft inutil ???

 

multzu mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am investigat si eu putin problema mea. S-ar parea ca, din fericire, e vorba doar de baterie. Fara contact cuplat, consumul e zero, tensiune aproape 13 V. Cu contactul urca undeva spre 1 A, care zic eu ca nu e asa de mult. Numai ca tensiunea imi scade brusc si, pe scurt, o ia razna consumul, cu urcari si coborari.

In concluzie, si-a schimbat careva bateria de curand ? Vreo recomandare ? De preferat sa o iau direct, nu sa astept dupa comanda...

 

Cer si eu o parere.

Este OK sa ii pun rim strips-uri rosii pe jante ?

Am inteles ca sunt unele reflectorizante pe la 90 RON foarte OK.

Si-a pus cineva, face diferenta sau este numai un moft inutil ???

 

multzu mult

Stiu ca vazusem pe la cineva. Daca sunt reflectorizante, noaptea chiar fac diferenta din lateral. Se vad foarte bine (ce vazusem eu erau galbene sau albe, nu mai stiu). Iar ziua e doar chestie de aspect, adica e preferinta personala a fiecaruia.

Editat de FanFane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Termocupla de la radiator deschide la vreo 95 de grade - dacă apa din motor are peste 95 atunci deschide si intra apa mai rece din radiator. Ventilatorul e controlat de temperatura apei din radiator, poate porni la 70 de grade sau 80 de grade, dar nu prea conteaza la cat porneste atata timp cat e sub temperatura termocuplei.

 

Rim strips din punctul meu de vedere sunt inutile: din fata sau spate nu se vad, iar din laterala se vad prea tarziu ca sa mai conteze - farurile se vad mult inaintea rim strips.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian

Nu mi-o lua in nume de rau dar undeva faci o confuzie.

termostatul-partea strict mecanica care inchide orificiul de trecere a apei intre motor si radiator,care deschide la 70-80 de grade.

termocupla-piese de masurare electrica a temperaturii apei prin intermediul unui bimetal,care inchide un circuit electric la o temperatura presetata,in cazul de fata aprox. 95 de grade.Asta este piesa care comanda pornirea ventilatorului.

Deci,asa cum am zis si in postul anterior.Apa ajunge la 70-80 de grade,in acest moment termostatul deschide si apa incepe sa se plimbe impinsa de pompa de apa.Daca simpla plimbare a apei nu este suficienta si temperatura urca in jurul valorii de 95 de grade,termocupla se inchide si porneste ventilatorul.

 

Ca sa intelegi ce spun gandeste-te ca pe autostrada ventilatorul,cel putin la mine,nu intra in functiune niciodata dar apa in schimb se raceste(ceea ce inseamna ca termostatul dschide,iar termocupla nu intra in functiune).Daca era cum spuneai tu atunci ventilatorul ar fi mers tot timpul.

 

Termocupla este reglabila?Poate ne ajuta cine are un manual.

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Faina culoare! Observ ca a venit incaltata cu Michelin Pilot Road si voiam sa-ti zic de acum ca nu le vei schimba prea curand.

Mi-am pus rim strips argintii si imi place mult mai mult cum ii sta cu ele (vezi pozele anterioare), intr-adevar sunt mai mult de moft dar ii confera un aspect mai compact si imi da impresia ca-i un pic mai joasa decat in realitate iar pe timp de noapte vei fi observat mai usor de cineva care-ti vine din laterala. M-au ajuns in jur de 60 lei si le-am cumparat de la cineva de pe forum dar te-as sfatui sa te interesezi si la dealerii Honda daca vrei ceva mai profi.

Zgomotul de ralanti eu deabia ca-l observ iar daca tie ti se pare enervant inseamna ca inca nu ai stat la semafor langa un Ducati Monster :D

Editat de Thrill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

andu, am scris din greșeala termocupla la radiator, e termostat, dar restul ramâne valabil: termostatul mecanic din radiator deschide la ” 95 de grade (la unele mașini chiar peste 100, fiind circuit sub presiune nu se vaporizează apa - la Mercedes deschide la 106 grade), în schimb termocupla de la electroventilator deschide mai devreme pentru ca apa din radiator să fie mai rece decât cea din motor - ăsta e scopul radiatorului, să răcească apa din motor. Dacă o răcește la 30 de grade sau la 70 e cam tot aia, preferabil să fie la temperatură ceva mai ridicată ca să nu ai schimbări termice mari la intrarea în motor.

 

Termocupla nu e reglabilă, dacă se strică se îânlocuiește dar dacă e doar un pic dereglată (adică pornește ventilatorul la 80 în loc de 70) nu e nici o problemă, tocmai asta încerc să spun de câteva ore.

 

Adăugare: tocmai am verificat manualul (Haynes) de la Honda CB 500: termostatul deschide la 95 de grade, termocupla de la ventilator între 93 si 97.

 

Adam are manualul de CBF600, poate să verifice valorile exacte pentru acest model dacă o fi vreo diferență, deși nu cred - termostatul și termocupla sunt piese care se folosesc la comun pe mai multe modele de moto Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da culoarea este frumoasa, multam.Mi se pare ca nici nu mai este in paleta de culori la modelul relansat.Despre cauciucuri, sper sa ma tina cat mai mult deoarece stiu ca Michelin sunt de calitate.

cred ca va trebui sa ma obisnuiesc cu zgomotul de ralanti, am primit sfatul de la mai multe persoane.

Referitor la rim strips, am sa dau o raita pe la dealer-ii Honda si daca gasesc ceva frumos pe rosu fosforescent cred ca ma bag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@burlanm: arata bine rau culoarea aia pe motor. Si ai facut foarte bine ca ti-ai comandat crash-barurile , ajuta mult. Sa ai grija la instalare, sa nu fie prea aproape de motor la imbinarea din fata, dintre evacuari si motor. Mi s-a intamplat sa fie acolo perfect lipite pe motor si sa faca foarte urat peste niste limite de turatii.

 

Deci, prieteni, am fost la mare in w/e si mi-au furat top-case-ul. L-am gasit a doua zi dimineatza prin niste balarii, cu capacul spart si cu toate hainele din el scoase. majoritatea hainelor au disparut, dar mi-au lasat pe acolo pe langa sandalele, un slip, prosoape si spray-urile de lant. De treaba, m***tii, sa le dea D-zeu sanatate si sa ajunga cum a ajuns top-case-ul meu dupa ce au terminat cu el.

 

Facem si noi o berica maine seara, adica miercuri? [Asta fiindca vad ca tot nu vreti sa mergeti joia cu hornetistii.]

Editat de darkbay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facem si noi o berica maine seara, adica miercuri? [Asta fiindca vad ca tot nu vreti sa mergeti joia cu hornetistii.]

Eu tocmai mi-am montat bateria noua. Motorul a pornit fara probleme, deci cred ca aia era de vina. Asa ca m-as prezenta, dar nu stiu exact de la ce ora sunt disponibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@burlanm: arata bine rau culoarea aia pe motor. Si ai facut foarte bine ca ti-ai comandat crash-barurile , ajuta mult. Sa ai grija la instalare, sa nu fie prea aproape de motor la imbinarea din fata, dintre evacuari si motor. Mi s-a intamplat sa fie acolo perfect lipite pe motor si sa faca foarte urat peste niste limite de turatii.

 

Deci, prieteni, am fost la mare in w/e si mi-au furat top-case-ul. L-am gasit a doua zi dimineatza prin niste balarii, cu capacul spart si cu toate hainele din el scoase. majoritatea hainelor au disparut, dar mi-au lasat pe acolo pe langa sandalele, un slip, prosoape si spray-urile de lant. De treaba, m***tii, sa le dea D-zeu sanatate si sa ajunga cum a ajuns top-case-ul meu dupa ce au terminat cu el.

 

Facem si noi o berica maine seara, adica miercuri? [Asta fiindca vad ca tot nu vreti sa mergeti joia cu hornetistii.]

 

Ce jeguri de oameni !!!Astia pe litoral stiu sa ia o gramada de taxe, pun preturi pe cazare/masa/distractie de te cocoseaza insa la furat de la turisti sunt putin repetenti.Imi vine in minte fraza aia ''...nu ne asumam raspunderea ptr lucrurile de valoare,bla,bla,bla''.Se fura orice cutie care are o incuietoare, un lacat, etc.

Sa vina urmasul lui Antonescu si sa ii bage la sapun pe jegosi !!!

Despre intalnirea din seara asta eu zic din pacate pas, din doua motive.Unul este vremea nasoala de afara iar al doilea este acela ca termin tarziu la servici.

Poate pe finalul saptamanii viitoare ???

sanatate si asfalt uscat.

 

Eu tocmai mi-am montat bateria noua. Motorul a pornit fara probleme, deci cred ca aia era de vina. Asa ca m-as prezenta, dar nu stiu exact de la ce ora sunt disponibil.

 

Dupa cat timp te-a lasat bateria ?

Eu am avut probleme cu ea asta iarna dar am pus-o pe redresor si vad ca acum merge fara probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cat timp te-a lasat bateria ?

Eu am avut probleme cu ea asta iarna dar am pus-o pe redresor si vad ca acum merge fara probleme...

Eu am luat motorul in toamna. Nu stiu de cand o fi bateria, dar probabil era originala (2004). Prin probleme banuiesc ca intelegi ca era descarcata. Aia nu e o problema... Dar cand mergi cu motorul ore intregi, te opresti si nu mai porneste decat impinsa, aia e o problema. Sau cand ti se opreste motorul in mers la 40 la ora, si cand vrei sa pornesti iarasi nu mai merge decat impinsa... Iar acuma, ultima oara, nici macar nu mi se mai aprindeau beculetele pe bord. Initial am crezut ca e vreun scurt, de mi se consuma in asa hal bateria. Dar cand am pus aparatul de masura, mi-am dat seama doar ca bateria e in coma profunda...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...