Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Lichidul de frana l-am schimbat eu, fata/spate cu agip dot 4 prin metoda strangere maneta-desfacut surub-strans surub-strangere maneta....

 

Sistem de ungere a lantului home made am si eu,facut de mine.Nu are nimic ''smecheros'' ci doar un rezervor de ulei de transmisie sub sa,un electroventil ( de retur vapori benzina in rezervor) luat de pe o mazda 323 gratis(imposibil sa coste mai mult de 25 de lei),un intrerupator mic pus in zona filtrului de aer,furtun de acvariu de buna calitate,robinet de acvariu pe pozitia deschis. Ungatorul propriu-zis este o mina de pix tinuta pe pozitie de o sarma din otel,elastica.

obs. : -mina de pix se schimba la 2500 km ca se toceste varful,dureaza 10 min.

-ulei aruncat pe aparatoarea de lant daca dozajul este corect-2 min. la 100-150 km. Ulei aruncat pe aparatoare,roata,bascula,scurs pe sub motor daca dozajul este incorect- peste 5 min. la aceeasi distanta ca mai sus.

E mai greu la inceput pana te prinzi care e dozajul optim in functie de motocicleta. La gs 500 putea sa mearga non-stop fara sa imprastie uleiul peste tot.

Din acest motiv consider ca un sistem adevarat trebuie sa permita on,5-6 pozitii si off sau metoda adoptata de mine on/off si contorizare in timp,luand in calcul o picatura la 4 secunde. Ce as mai putea include ar fi un temporizator pentru evitarea uitarii pe pozitia on.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cat te-a ajuns tot sistemul?

 

Si-a schimbat cineva lichidul de frana?

 

400 Ron cu tot cu montaj. Cuprinde:

- valva electro

- unitate de comanda electronica cu 4 preseturi (in care iti setezi tu timpii de deschis/inchis)

- sistemul de distributie ulei cu 2 furtunase (stanga dreapta) si cu sistem de reglaj

- furtun alimentare cu ulei + supapa (de obicei nu e loc de bidonas si atunci un furtun mai gros care se plimba e ok

Mesaj completat

Din acest motiv consider ca un sistem adevarat trebuie sa permita on,5-6 pozitii si off sau metoda adoptata de mine on/off si contorizare in timp,luand in calcul o picatura la 4 secunde. Ce as mai putea include ar fi un temporizator pentru evitarea uitarii pe pozitia on.

 

Da, asta este cel mai complex lucru, comanda temporizata de on/off, restul sunt elemente ne-specializate.

Mesaj completat

1. Schimbat ulei amortizoare

2. Instalat Xenon

3. Instalat GPS

 

Pun poze in curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut "capac monopost" original pentru CBF.

Ca cel din imagine.

Stie cineva pe unde se gaseste si la ce preturi?

Nu au la Inter Motorcycle ?

Este trecut pe site la 717 RON.

Mai sunt cateva firme prin Marea Britanie care fac insa ori nu livreaza in Romania, ori te costa o gramada de bani transportul.

Am incercat sa imi comand eu aripa spate ptr protectia amortizorului si cand am vazut cum sta treaba m-am lasat pagubas.

 

Asfalt uscat,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au la Inter Motorcycle ?

Este trecut pe site la 717 RON.

Mai sunt cateva firme prin Marea Britanie care fac insa ori nu livreaza in Romania, ori te costa o gramada de bani transportul.

Am incercat sa imi comand eu aripa spate ptr protectia amortizorului si cand am vazut cum sta treaba m-am lasat pagubas.

 

Asfalt uscat,

 

Cam scump - o bucata de plastic.

Multumesc oricum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator AdrianB1

Sunt pe Louis cricuri centrale, nu stiu nici un alt model de la care sa se potriveasca - sportivele nu au asa ceva, de la alea mari nu se potrivesc, poate doar de la Hornet din aceeasi epoca sau CBF-ul de 1000. Un cric e peste 100 EUR, parca, iar un stander e doar 25. Pentru acasa sa ungi lantul merge un stander, daca vrei sa faci o pana pe drum e mai greu fara central, dar in nici un caz imposibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mercic , intrebam de cric central , in ideia ca o sa plec doua saptamani prin tara , asa acasa am stander , dar sper sa ma descurc cu gresatul lantului si fara , asta ar fi singura problema , asa in afara distatelor lungi nu prea se merita datul a 140 E , merita de merita dar nu ii prea am pentru asta , duminica am sa o tai si va voi povesti cum o sa fie , numai bine , asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modul general Pilot Road 2. Daca vrei pentru un scop anume, circuit sau offroad, trebuie sa specifici.

 

Mai mult pe sosea o sa merg, mai bun sau mai prost.

Astea sunt Michelin.

Eu am din fabrica Bridgestone.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nici Bridgestone nu sunt rele, dar pe ploaie testele au scos Michelin PR2 pe primul loc. Pentru sosea sunt printre cele mai bune alegeri posibile, cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Corect, nu am avut pe mana toate tipurile de cauciucuri sa le testez ca sa spun din experienta proprie, dar nici nu cred ca e cineva pe-aici care sa fi avut asemenea experienta, deci daca tot a intrebat inseamna ca accepta si idei sau sfaturi bazate pe ce am citit prin alte parti.

 

Eu am PR2 pe spate si sunt foarte multumit fata de Metzeler pe care il aveam inainte. O fi si alt cauciuc mai bun? Poate, dar nu stiu, asa ca recomand ce stiu si ce am testat. Tu ai tot PR2 de aproape un an, ai alt sfat pentru edward?

Mesaj completat

 

PS. Eu nu am zis ca fac minuni, cresc potenta si vindeca râia ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum o ora am avut marea placere sa-mi gasesc roata spate pe pana cu un mare si erect cui in guma. Deci, vreau sa schimb guma.

 

Am cateva intrebari, poate ma ajutati careva cu raspunsuri (unele intrebari pot sa pare cretine, dar, suportati-ma, pls :laugh: ).

 

1. Care e diferenta pe drum intre Michelin PR2 si Michelin PR2 CT. Am aflat ca astea din urma sunt mai ieftine.

2. E vreo problema daca imi schimb doar guma de pe spate si raman cu cea veche pe fata (~22k km, dar in stare buna)

3. am gasit un pret de 157E pentru PR2 160/60 ZR17. Cunoasteti un pret mai bun pe undeva ?

4. (asta poate sa para cretina ;) ) daca se desumfla complet roata , exista riscul sa se pravaleasca motocicleta sprijinita doar pe cricul lateral ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum o ora am avut marea placere sa-mi gasesc roata spate pe pana cu un mare si erect cui in guma. Deci, vreau sa schimb guma.

 

Am cateva intrebari, poate ma ajutati careva cu raspunsuri (unele intrebari pot sa pare cretine, dar, suportati-ma, pls ).

 

1. Care e diferenta pe drum intre Michelin PR2 si Michelin PR2 CT. Am aflat ca astea din urma sunt mai ieftine.

2. E vreo problema daca imi schimb doar guma de pe spate si raman cu cea veche pe fata (~22k km, dar in stare buna)

3. am gasit un pret de 157E pentru PR2 160/60 ZR17. Cunoasteti un pret mai bun pe undeva ?

4. (asta poate sa para cretina ) daca se desumfla complet roata , exista riscul sa se pravaleasca motocicleta sprijinita doar pe cricul lateral ?

1. La cum mergi tu ia-ti CT2...e (ceva) mai touring. Diferenta (zic producatorii) e ca (cica) CT ar fi mai "rezistente pe coama si mai moi pe margini (vrajeli de marketing dupa parerea mea, dar fie...)

2. Teoretic nu, practic recomandat e sa le schimbi in acelasi timp pe amandoua. Guma fata face un mai mare bine ciclisticii decat cea spate.

3. Prea mult - ala e pret de 180/60 ZR 17. Mai cauta...la mac ai incercat?....vb cu george si iti da el nr de telefon....

4. Da. Daca bate foarte,foarte tare vantul, sau daca o impinge vre-un "amic"....:D

5. Ce iti recomand eu : vezi fata de care guma fug cainii (in directie opusa , da?) si pe AIA cumpar-o....dar sa stii ca nici o guma nu te poate salva de tobe cazute din neant...;))....vezi in spatele cui stai.

 

P.S. : Fa o l.ba cuiului poate ii trece erectia si iti ramane gaurica mica...(nu virgina dar acum ce sa-i faci :laugh: )....:D

Daca te ajuta la ceva am eu o trusa din aia cu snururi...poate mai merge asa guma violata....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. La cum mergi tu ia-ti CT2...e (ceva) mai touring. Diferenta (zic producatorii) e ca (cica) CT ar fi mai "rezistente pe coama si mai moi pe margini (vrajeli de marketing dupa parerea mea, dar fie...)

2. Teoretic nu, practic recomandat e sa le schimbi in acelasi timp pe amandoua. Guma fata face un mai mare bine ciclisticii decat cea spate.

3. Prea mult - ala e pret de 180/60 ZR 17. Mai cauta...la mac ai incercat?....vb cu george si iti da el nr de telefon....

4. Da. Daca bate foarte,foarte tare vantul, sau daca o impinge vre-un "amic"....:D

5. Ce iti recomand eu : vezi fata de care guma fug cainii (in directie opusa , da?) si pe AIA cumpar-o....dar sa stii ca nici o guma nu te poate salva de tobe cazute din neant...;))....vezi in spatele cui stai.

bun, am luat numaru' de la George si o sa sun maine sa vad ce poate sa iasa. Vreau sa o rezolv pana vineri.

Care-mi recomanda un service unde sa imi schimbe guma si eventual sa-mi curatze si pistonasele la franele pe fata ? Bogy la OriceMoto schimba si gume ?

 

P.S. : Fa o l.ba cuiului poate ii trece erectia si iti ramane gaurica mica...(nu virgina dar acum ce sa-i faci :laugh: )....:D

las, mai bine-i caut o saiba, se se simta si el bine.

 

Daca te ajuta la ceva am eu o trusa din aia cu snururi...poate mai merge asa guma violata....

trec maine pe la kronau sa-mi iau un kit. ca pana acum am fost fraier si nu am luat inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Eu am mers cu un holzsurub in roata cateva sute de kilometri pana l-am descoperit accidental, era deja tocit. Am fost la vulcanizare, l-au scos, au bagat snur si am mai mers cateva mii. Apoi am schimbat cauciucul.

 

Michelin Pilot Power 2 CT e cauciuc sport. Pilot Road 2 e sport-touring. Primul se uzeaza mai repede, iar PR2 e 2CT ca si compozitie (asta e una din diferentele fata de Pilot Road simplu). Daca vrei ceva touring ia PR2, daca vrei sport ia 2 CT. Vezi aici informatii corecte: http://www.michelin.co.uk/connected/motorc.../on-road-tyres/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut si eu pe Pilot Road 2 si parerea mea este ca sunt mai bune decat originalele BT, in special in viraje si pe ploaie. Tocmai m-am intors din Tura in Alpi (8118km) unde la un moment dat ne-a plouat si nins :()

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers cu un holzsurub in roata cateva sute de kilometri pana l-am descoperit accidental, era deja tocit. Am fost la vulcanizare, l-au scos, au bagat snur si am mai mers cateva mii. Apoi am schimbat cauciucul.

 

La ce vulcanizare ai fost?

 

Am luat si eu un mutant de surub in cauciucul spate si nu vreau sa-l schimb deoarece suntem amici de doar 6000 km.

Atasez cateva poze care afiseaza ce se poate face cu un cauciuc mai moale (decat PR1-ul pe care l-am avut inainte).

post-25950-1279039545_thumb.jpg

post-25950-1279039575_thumb.jpg

post-25950-1279039618_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cu pr 1 nu poti pentru ca....?

 

Te poti apleca la fel de bine si cu PR1 dar vei fi penalizat la iesirea din viraj deoarece partea din mijloc a cauciului sta mai prost dpvd al aderentei. Sunt facute sa reziste cat mai mult la regim de mers touring.

De asemenea, datorita profilului oarecum plat, motocicleta necesita un efort substantial mai mare la aplecare.

Editat de Thrill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
La ce vulcanizare ai fost?

La una pe Prelungirea Ghencea, nimic special. Nici nu a contat ca e moto, a tras firul pe-afara si gata.

Mesaj completat

Te poti apleca la fel de bine si cu PR1 dar vei fi penalizat la iesirea din viraj deoarece partea din mijloc a cauciului sta mai prost dpvd al aderentei. Sunt facute sa reziste cat mai mult la regim de mers touring.

De asemenea, datorita profilului oarecum plat, motocicleta necesita un efort substantial mai mare la aplecare.

Nu cred, diferenta e ca PR (PR1) are o singura compozitie ceva mai dura (ca cea de pe mijloc la PR2) si are aderenta limitata pe viraj. PR2 are cauciuc mai moale pe margini si asta ii da aderenta sporita (si uzura rapida), te poti apleca ceva mai mult. Cred ca scrie asta si prin descrierile Michelin privind avantajele CT2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...