Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 La modul general Pilot Road 2. Daca vrei pentru un scop anume, circuit sau offroad, trebuie sa specifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 La modul general Pilot Road 2. Daca vrei pentru un scop anume, circuit sau offroad, trebuie sa specifici. Mai mult pe sosea o sa merg, mai bun sau mai prost. Astea sunt Michelin. Eu am din fabrica Bridgestone. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Nici Bridgestone nu sunt rele, dar pe ploaie testele au scos Michelin PR2 pe primul loc. Pentru sosea sunt printre cele mai bune alegeri posibile, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Asta tot dupa teste. In realitate, lucrurile stau altfel, diferentele fiind destul de mici, stiu si persoane care se vaita ca PR2 le patineaza mai rau decat alte branduri. Spun asta pentru ca peste tot sunt prezentate ca Sf Graal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Corect, nu am avut pe mana toate tipurile de cauciucuri sa le testez ca sa spun din experienta proprie, dar nici nu cred ca e cineva pe-aici care sa fi avut asemenea experienta, deci daca tot a intrebat inseamna ca accepta si idei sau sfaturi bazate pe ce am citit prin alte parti. Eu am PR2 pe spate si sunt foarte multumit fata de Metzeler pe care il aveam inainte. O fi si alt cauciuc mai bun? Poate, dar nu stiu, asa ca recomand ce stiu si ce am testat. Tu ai tot PR2 de aproape un an, ai alt sfat pentru edward? Mesaj completat PS. Eu nu am zis ca fac minuni, cresc potenta si vindeca râia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 (editat) Fata de BT (care aveau vreo 35.000Km fiind opinca), PR2 sunt diferite dar nu neaparat mai bune. Sunt mai precise (+), mai confortabile (+) dar nu pierd aderenta gradual ci brusc (-) si au aderenta abia dupa ce s-au incalzit 1-2 KM (-), pe umed par sa aiba o aderenta mult mai slaba decat BT. Asa ca alegerea cauciucurilor trebuie sa se faca in functie de stilul de mers, chiar nu exista unele bune la toate. Pentru Cheia PR2, pentru ... Turcia BT, etc. Editat Iulie 2, 2010 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Multumesc pentru raspunsuri! Cred ca o sa merg pe ce am avut din fabrica. M-am inteles foarte bine cu astea. Nu am testat altele. Si sunt si ceve mai ieftine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkbay Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 acum o ora am avut marea placere sa-mi gasesc roata spate pe pana cu un mare si erect cui in guma. Deci, vreau sa schimb guma. Am cateva intrebari, poate ma ajutati careva cu raspunsuri (unele intrebari pot sa pare cretine, dar, suportati-ma, pls ). 1. Care e diferenta pe drum intre Michelin PR2 si Michelin PR2 CT. Am aflat ca astea din urma sunt mai ieftine. 2. E vreo problema daca imi schimb doar guma de pe spate si raman cu cea veche pe fata (~22k km, dar in stare buna) 3. am gasit un pret de 157E pentru PR2 160/60 ZR17. Cunoasteti un pret mai bun pe undeva ? 4. (asta poate sa para cretina ) daca se desumfla complet roata , exista riscul sa se pravaleasca motocicleta sprijinita doar pe cricul lateral ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 acum o ora am avut marea placere sa-mi gasesc roata spate pe pana cu un mare si erect cui in guma. Deci, vreau sa schimb guma. Am cateva intrebari, poate ma ajutati careva cu raspunsuri (unele intrebari pot sa pare cretine, dar, suportati-ma, pls ). 1. Care e diferenta pe drum intre Michelin PR2 si Michelin PR2 CT. Am aflat ca astea din urma sunt mai ieftine. 2. E vreo problema daca imi schimb doar guma de pe spate si raman cu cea veche pe fata (~22k km, dar in stare buna) 3. am gasit un pret de 157E pentru PR2 160/60 ZR17. Cunoasteti un pret mai bun pe undeva ? 4. (asta poate sa para cretina ) daca se desumfla complet roata , exista riscul sa se pravaleasca motocicleta sprijinita doar pe cricul lateral ? 1. La cum mergi tu ia-ti CT2...e (ceva) mai touring. Diferenta (zic producatorii) e ca (cica) CT ar fi mai "rezistente pe coama si mai moi pe margini (vrajeli de marketing dupa parerea mea, dar fie...) 2. Teoretic nu, practic recomandat e sa le schimbi in acelasi timp pe amandoua. Guma fata face un mai mare bine ciclisticii decat cea spate. 3. Prea mult - ala e pret de 180/60 ZR 17. Mai cauta...la mac ai incercat?....vb cu george si iti da el nr de telefon.... 4. Da. Daca bate foarte,foarte tare vantul, sau daca o impinge vre-un "amic".... 5. Ce iti recomand eu : vezi fata de care guma fug cainii (in directie opusa , da?) si pe AIA cumpar-o....dar sa stii ca nici o guma nu te poate salva de tobe cazute din neant...)....vezi in spatele cui stai. P.S. : Fa o l.ba cuiului poate ii trece erectia si iti ramane gaurica mica...(nu virgina dar acum ce sa-i faci ).... Daca te ajuta la ceva am eu o trusa din aia cu snururi...poate mai merge asa guma violata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkbay Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 1. La cum mergi tu ia-ti CT2...e (ceva) mai touring. Diferenta (zic producatorii) e ca (cica) CT ar fi mai "rezistente pe coama si mai moi pe margini (vrajeli de marketing dupa parerea mea, dar fie...)2. Teoretic nu, practic recomandat e sa le schimbi in acelasi timp pe amandoua. Guma fata face un mai mare bine ciclisticii decat cea spate. 3. Prea mult - ala e pret de 180/60 ZR 17. Mai cauta...la mac ai incercat?....vb cu george si iti da el nr de telefon.... 4. Da. Daca bate foarte,foarte tare vantul, sau daca o impinge vre-un "amic".... 5. Ce iti recomand eu : vezi fata de care guma fug cainii (in directie opusa , da?) si pe AIA cumpar-o....dar sa stii ca nici o guma nu te poate salva de tobe cazute din neant...)....vezi in spatele cui stai. bun, am luat numaru' de la George si o sa sun maine sa vad ce poate sa iasa. Vreau sa o rezolv pana vineri. Care-mi recomanda un service unde sa imi schimbe guma si eventual sa-mi curatze si pistonasele la franele pe fata ? Bogy la OriceMoto schimba si gume ? P.S. : Fa o l.ba cuiului poate ii trece erectia si iti ramane gaurica mica...(nu virgina dar acum ce sa-i faci ).... las, mai bine-i caut o saiba, se se simta si el bine. Daca te ajuta la ceva am eu o trusa din aia cu snururi...poate mai merge asa guma violata.... trec maine pe la kronau sa-mi iau un kit. ca pana acum am fost fraier si nu am luat inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Eu am mers cu un holzsurub in roata cateva sute de kilometri pana l-am descoperit accidental, era deja tocit. Am fost la vulcanizare, l-au scos, au bagat snur si am mai mers cateva mii. Apoi am schimbat cauciucul. Michelin Pilot Power 2 CT e cauciuc sport. Pilot Road 2 e sport-touring. Primul se uzeaza mai repede, iar PR2 e 2CT ca si compozitie (asta e una din diferentele fata de Pilot Road simplu). Daca vrei ceva touring ia PR2, daca vrei sport ia 2 CT. Vezi aici informatii corecte: http://www.michelin.co.uk/connected/motorc.../on-road-tyres/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Am trecut si eu pe Pilot Road 2 si parerea mea este ca sunt mai bune decat originalele BT, in special in viraje si pe ploaie. Tocmai m-am intors din Tura in Alpi (8118km) unde la un moment dat ne-a plouat si nins ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 1. Care e diferenta pe drum intre Michelin PR2 si Michelin PR2 CT. E unul si acelasi cauciuc, toate PR2 sunt 2CT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Eu am mers cu un holzsurub in roata cateva sute de kilometri pana l-am descoperit accidental, era deja tocit. Am fost la vulcanizare, l-au scos, au bagat snur si am mai mers cateva mii. Apoi am schimbat cauciucul. La ce vulcanizare ai fost? Am luat si eu un mutant de surub in cauciucul spate si nu vreau sa-l schimb deoarece suntem amici de doar 6000 km. Atasez cateva poze care afiseaza ce se poate face cu un cauciuc mai moale (decat PR1-ul pe care l-am avut inainte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 si cu pr 1 nu poti pentru ca....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 (editat) si cu pr 1 nu poti pentru ca....? Te poti apleca la fel de bine si cu PR1 dar vei fi penalizat la iesirea din viraj deoarece partea din mijloc a cauciului sta mai prost dpvd al aderentei. Sunt facute sa reziste cat mai mult la regim de mers touring. De asemenea, datorita profilului oarecum plat, motocicleta necesita un efort substantial mai mare la aplecare. Editat Iulie 13, 2010 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 La ce vulcanizare ai fost? La una pe Prelungirea Ghencea, nimic special. Nici nu a contat ca e moto, a tras firul pe-afara si gata. Mesaj completat Te poti apleca la fel de bine si cu PR1 dar vei fi penalizat la iesirea din viraj deoarece partea din mijloc a cauciului sta mai prost dpvd al aderentei. Sunt facute sa reziste cat mai mult la regim de mers touring.De asemenea, datorita profilului oarecum plat, motocicleta necesita un efort substantial mai mare la aplecare. Nu cred, diferenta e ca PR (PR1) are o singura compozitie ceva mai dura (ca cea de pe mijloc la PR2) si are aderenta limitata pe viraj. PR2 are cauciuc mai moale pe margini si asta ii da aderenta sporita (si uzura rapida), te poti apleca ceva mai mult. Cred ca scrie asta si prin descrierile Michelin privind avantajele CT2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 gata intors din concediu , 2500 km -9 zile , motoreta s-a comportat excelent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Te poti apleca la fel de bine si cu PR1 dar vei fi penalizat la iesirea din viraj La iesirea din viraj corect atentie mare la acceleratie, dar se poate apleca.Zecimile de secunde pierdute datorita acceleratie nu conteaza la motorul asta. Mesaj completat Nu cred...PR2 are cauciuc mai moale pe margini si asta ii da aderenta sporita (si uzura rapida), te poti apleca ceva mai mult. Diferenta de aderenta se vede la acceleratie nu la cat se inclina,in cazul acestor 2 anvelope. cu PR pe dealul negru,pasager,top-case. Nu am simtit nici un moment ca as fi la limita, mai era pana acolo insa asta o testez doar pe circuit nu pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Diferenta e la banda aia nefolosita de pe margini (aia mica). Nici nu e bine sa o folosesti pe strada, dar pentru cine vrea sa mearga pe circuit (nu pe Amkart) cu CBF-ul PR2 e mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 cum toti suferim de ''spatiu'' de bagaje , am decis si mi-am luat cutii , nu prea sunt ele ptr modelele noastre dar sunt foarte practice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me_disc0 Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 cum toti suferim de ''spatiu'' de bagaje , am decis si mi-am luat cutii , nu prea sunt ele ptr modelele noastre dar sunt foarte practice Poti sa ne dai cateva detalii de pret, cat de incapatoare, de unde le-ai achizitionat? thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Poti sa ne dai cateva detalii de pret, cat de incapatoare, de unde le-ai achizitionat? thx de la niste baieti din Cluj , am trecut pe la ei , au luat model si apoi au fost livrate . uite site-ul lor http://www.heavyduties.ro/indexro.html si vrb cu Alexandru , sunt super de treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Cutii Moto detail de 60 Eur bucata + procedura de instalare aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scorpioanca Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 cum toti suferim de ''spatiu'' de bagaje , am decis si mi-am luat cutii , nu prea sunt ele ptr modelele noastre dar sunt foarte practice Eu mi-am luat de la Motodetail, dar nu stiu de ce nu imi vine sa le montez, imi imaginez ca sunt practice si totusi nu le-am montat . Bine, n-am facut nici ture prea lungi sezonul asta, asa ca macar am o explicatie partiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.