Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@edward: pai fara incercate nici nu cumpar :blink:

ai un link catre vanzare?

parca am vazut totusi pe topicul asta ca era cineva care a trecut de pe cb pe cbf....

 

 

Daca te intereseaza pot sa-ti dau detalii pe PM.

Nu pot sa o vand pe forum si nici nu am anunt postat pe net, inca.

Mesaj completat

Daca te intereseaza pot sa-ti dau detalii pe PM.

Nu pot sa o vand pe forum si nici nu am anunt postat pe net, inca.

 

Daca te intereseaza pot sa-ti dau detalii pe PM.

Nu pot sa o vand pe forum si nici nu am anunt postat pe net, inca.

Su pe email.

Al meu este:

edward_zone@yahoo.com

Mesaj completat

Daca te intereseaza pot sa-ti dau detalii pe PM.

Nu pot sa o vand pe forum si nici nu am anunt postat pe net, inca.

Mesaj completat

 

 

Daca te intereseaza pot sa-ti dau detalii pe PM.

Nu pot sa o vand pe forum si nici nu am anunt postat pe net, inca.

Su pe email.

Al meu este:

edward_zone@yahoo.com

 

 

Daca te intereseaza pot sa-ti dau detalii pe PM.

Nu pot sa o vand pe forum si nici nu am anunt postat pe net, inca.

Su pe email.

Al meu este:

edward_zone@yahoo.com

Si este CBF600SA cum spunea colegul de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adam,in ce sens nu face fata cu pasager?

Ca se simte diferenta intre cu/fara pasager e adevarat. Putin pe accelerare,ceva mai mult pe franare. Pe curbe nu pot iesi din sa asa cum as vrea cu pasager dar asta nu inseamna ca nu ma infig in fiecare curba.

Aici sunt multe chestii discutabile de fapt,insa cel mai important aspect este increderea pasagerului in pilot,restul cu ce sa faca/nu faca pasagerul vin de la sine.

Insa ,pana la a nu face fata io zic ca mai e destul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, mersi, am inteles ce era cu "puturosenia"... Nu prea imi dau seama foarte bine cum se simte, dar o sa vad eu cand o sa merg.

despre pasager nu prea ma intereseaza, am mers foarte putin cu pasager... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am zis ca nu face, ci nu prea face. Probabil motorul de 1000 e mult mai potrivit. Recunosc, am confundat-o eu cu o motocicleta touring/allrounder dar de fapt e un commuter pur sange. Daca nu venea criza si nu se scumpea benzina, sigur o dadeam pentru ceva mai mare. Nu degeaba e recomandata pentru femei sau incepatori. :laugh:

 

Si de pensionari, sa nu uitam :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragilor, mai am o intrebare

de ce pe bikeshop apar cbf-uri de 600 cu 98 de cai? sunt si cu 98? Eu stiam ca are pe la 70 si ceva (77? 75?)

Editat de in@
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragilor, mai am o intrebare

de ce pe bikeshop apar cbf-uri de 600 cu 98 de cai? sunt si cu 98? Eu stiam ca are pe la 70 si ceva (77? 75?)

 

 

CBF 600 motor pc38 E are 57 kw echivalent la 77 cp se calculeaza kw * 1.36= cp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Cele care apar cu peste 90 CP sunt Hornet, doar ca alea sunt CB600F, nu CBF600. Unii fac confuzie la indicative.

 

Eu am mers aproape 4 ani cu CB (carenat) si 2 cu CBF. Diferentele sunt in mare cele spuse de Adam, cu completari:

- consumul in oras e mult mai mare la CBF, in afara orasului diferenta e mai mica:

Oras: CB 4-5.5, CBF 7-7.5 (medie calculata precis pe cateva mii de kilometri in Bucuresti)

In afara: CB 4-5, CBF: 6-6.5

 

Apoi, CBF are putere mai mare si cuplu mai mare, nu e nevoie sa pleci de pe loc la 3000-3500 rpm, poti pleca la 1500, dupa o vreme te obisnuiesti sa mergi un pic subturat si e normal ca e mai lenes - la CB rareori cobori sub 3000, la CBF merg in oras si cu 2000. Apoi, CB-ul are un salt de putere pe la 5000, CBF-ul e mai lin: puternic, dar lin, iti dai seama ca e puternic dupa cat de repede creste viteza si dupa faptul ca uneori mai fuge spatele, nu dupa urletul motorului ca la CB.

 

CBF-ul e mai mare si mai greu. Motorul e mult mai lat, carena ascunde asta dar in trafic in oras e mai agil CB-ul. De asemenea CBF pe carburator se ineaca destul de usor daca nu stii sa il pornesti, dupa ce inveti nu ai probleme.

 

CBF are frana mai buna, 2 discuri pe fata si unul pe spate: se simte diferenta fata de CB.

 

Are toba de inox, nu rugineste dar se zgarie. Per total e mai bine (daca mergi cu motocicleta cu cauciucurile in jos).

 

Are 2 faruri, asta permite montarea unui HID ("xenon") pe faza scurta si chiar se vde diferenta daca mergi noaptea prin oras, in afara orasului conteaza mai mult faza lunga.

 

Are parbriz reglabil. La fel si seaua, are 3 pozitii (sus-mijloc-jos). E mai buna pentru oameni inalti, e mai comoda la drum lung (dar tot nu e tourer) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele care apar cu peste 90 CP sunt Hornet, doar ca alea sunt CB600F, nu CBF600. Unii fac confuzie la indicative.

 

Eu am mers aproape 4 ani cu CB (carenat) si 2 cu CBF. Diferentele sunt in mare cele spuse de Adam, cu completari:

- consumul in oras e mult mai mare la CBF, in afara orasului diferenta e mai mica:

Oras: CB 4-5.5, CBF 7-7.5 (medie calculata precis pe cateva mii de kilometri in Bucuresti)

In afara: CB 4-5, CBF: 6-6.5

 

Apoi, CBF are putere mai mare si cuplu mai mare, nu e nevoie sa pleci de pe loc la 3000-3500 rpm, poti pleca la 1500, dupa o vreme te obisnuiesti sa mergi un pic subturat si e normal ca e mai lenes - la CB rareori cobori sub 3000, la CBF merg in oras si cu 2000. Apoi, CB-ul are un salt de putere pe la 5000, CBF-ul e mai lin: puternic, dar lin, iti dai seama ca e puternic dupa cat de repede creste viteza si dupa faptul ca uneori mai fuge spatele, nu dupa urletul motorului ca la CB.

 

CBF-ul e mai mare si mai greu. Motorul e mult mai lat, carena ascunde asta dar in trafic in oras e mai agil CB-ul. De asemenea CBF pe carburator se ineaca destul de usor daca nu stii sa il pornesti, dupa ce inveti nu ai probleme.

 

CBF are frana mai buna, 2 discuri pe fata si unul pe spate: se simte diferenta fata de CB.

 

Are toba de inox, nu rugineste dar se zgarie. Per total e mai bine (daca mergi cu motocicleta cu cauciucurile in jos).

 

Are 2 faruri, asta permite montarea unui HID ("xenon") pe faza scurta si chiar se vde diferenta daca mergi noaptea prin oras, in afara orasului conteaza mai mult faza lunga.

 

Are parbriz reglabil. La fel si seaua, are 3 pozitii (sus-mijloc-jos). E mai buna pentru oameni inalti, e mai comoda la drum lung (dar tot nu e tourer) :laugh:

 

Am mai auzit asta cu inecatul carburatorului.

Eu am pe carburatie si nu mi s-aintamplat nici o data.

Si o am de noua si sunt si incepator.

Nici macar dupa iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adrian: mersi, asta imi face o idee mult mai clara. Desi ma descurajeaza un pic ideea cu consumul si cu agilitatea in oras...

mai vedem. Poate va mai intreb una-alta intre timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde mult cum tragi de ea in oras. Am scos si pe la 6-6.5, am ajuns si peste 8. Cat despre inecat, eu am cam 35000 de km pe CBF cu carburatie si nu l-am inecat niciodata. Tras socul, dat la cheie fara sa ating acceleratia, asa a mers mereu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Thrill si danradu explicau in primele pagini cat de usor o ineaca. Si am spus clar: daca nu stii sa o pornesti, altfel nu ai probleme. FanFane a explicat metoda corecta. Eu am pornit-o ieri dupa aproape 2 luni fara nici o problema.

 

Consumul mare afecteaza mai ales autonomia, trebuie sa alimentezi mai des - rar treci de 300 km cu un plin la drum lung si 250 in oras. Cea pe injectie, in schimb, consuma ca un CB la putere de CBF. Pe www.spritmonitor.de este inregistrat consumul la multe CBF-uri si sunt multi oameni care consuma sub 5.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! sunt mandru proprietar de cbf 600s (model 2004) si am o intrebare la voi: se potriveste carena frontala de la modelul 2008 la modelul anterior (2004-2007)? A mea are o problema si trebuie sa o schimb ; am gasit second dar de 2008. In poza seamana perfect:) stiu ca modelul din 2008 e diferit in aproape toate privintele dar nu ma pot opri sa sper...(pretul piesei noi m-a lasat fara cuvinte).

 

Acum daca tot sunt la capitolul intrebari: a folosit cineva Bridgestone bt 023 , metzeler m5 sau michelin pilot power, road2 sau 3? si daca da ce parere aveti? de road 2 am auzit in general lucruri bune dar si comentarii care m-au pus pe ganduri (ca nu ar fi deloc asa grozave cum se spune)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e cineva interesat: se vand urmatoarele suport top case (GIVI 260FZ), suporti laterali (GIVI PL174) inclusiv cutii laterale, toate noi, pentru HONDA CBF500 (04>10) cu posibilitatea adaptarii lor pentru restul modelelor de CBF sau CB

/index.php?...p;#entry2780015

Editat de scorpioanca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thrill si danradu explicau in primele pagini cat de usor o ineaca. Si am spus clar: daca nu stii sa o pornesti, altfel nu ai probleme. FanFane a explicat metoda corecta. Eu am pornit-o ieri dupa aproape 2 luni fara nici o problema.

 

Consumul mare afecteaza mai ales autonomia, trebuie sa alimentezi mai des - rar treci de 300 km cu un plin la drum lung si 250 in oras. Cea pe injectie, in schimb, consuma ca un CB la putere de CBF. Pe www.spritmonitor.de este inregistrat consumul la multe CBF-uri si sunt multi oameni care consuma sub 5.

Corect , nu ai probleme la pornira daca nu te atingi de gas , daca tragi de gas , gata :laugh: se ineaca si .... pa , desfacut bujii si toate cele , atat timp cat tragi doar socul nu ai probleme

 

consum la a mea mers lejer fara ture multe 300 km oras si 350 in afara , dar daca te dai in ture am mers in oras 220 km cu un plin :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect , nu ai probleme la pornira daca nu te atingi de gas , daca tragi de gas , gata :laugh: se ineaca si .... pa , desfacut bujii si toate cele , atat timp cat tragi doar socul nu ai probleme

 

consum la a mea mers lejer fara ture multe 300 km oras si 350 in afara , dar daca te dai in ture am mers in oras 220 km cu un plin :laugh:

 

 

Eu la pornire trag socul la maxim dupa ce ii dau 2 "pedale" la acceleratie si porneste la sfert si nu am inecat-o niciodata.

Eu m-am inecat pentru ca iarna asta am pornit-o in garaj cu usile inchise ca era foarte frig si s-a facut ceva fum.

lol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la pornire trag socul la maxim dupa ce ii dau 2 "pedale" la acceleratie si porneste la sfert si nu am inecat-o niciodata.

Eu m-am inecat pentru ca iarna asta am pornit-o in garaj cu usile inchise ca era foarte frig si s-a facut ceva fum.

lol

 

Am avut belele cu pornitul de la inceputul anului, in principal fiindca se terminase complet bateria, am pus-o pe redresor de vreo doua ori, dar motorul era deja inecat si nu a mai fost chip.

 

Ce am facut:

- cumparat baterie noua (dar nu am pus-o ca nu trebuie instalata direct in sarcina, trebuie sa fii sigur ca motorul porneste bine inainte sa pui bateria noua)

- schimbat bujii - ca aveau deja 30k km si era deja cazul (apropos, ce ziceti de NGK iridium pentru carburatie ? )

- legat la o masina si:

- daca e inecata, facut asa : inchid socul, trag acceleratia max, dau un automat sa arda gazul ramas. poate sa dea si un pacanici

- repetat faza de sus si a doua oara.

- tras socul, si dat automat normal.. fara acceleratie. eventual porneste.

- daca e inecata rau, trebuie lasata cateva ore si se incearca din nou dupa.

 

tre sa zic si ca daca bateria a fost complet terminata, nu a fost nici un chip sa o pornesc, nici legata la baterie de masina . abia dupa ce am pus bateria la redresor si am lasat motorul o zi sa se odihneasca a fost posibil sa o pornesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am iridium la a mea. Sincer, nu prea simt diferenta. Am inteles ca se simte diferenta mai ales in ture mari, dar eu am o problema care imi taie cheful sa o mai urc in ture.

 

Apropo... Exista cineva dispus sa-si sacrifice juma de zi sa-mi dea si mie toba pt un test ? Am niste vibratii destul de urate cand urca peste 5000 de ture (mai nou, pe la 4000). Am fost la un mecanic in care am incredere si mi-a zis ca motorul e super ok, merge foarte bine si nu vibreaza. Asa ca principalul suspect acuma e toba. As vrea sa pun o alta toba pt cateva minute sa vad daca imi mai vibreaza asa. Vibreaza si pe loc, deci nici macar nu trebe plecat de pe loc cu ea. Doar ca trebuie sa demontam ambele tobe, sa o punem pe cealalta la mine, dupa care sa le montam la loc pe amandoua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBF de 600 este un motor superb.

Eu am avut unul luat de nou in 2007, pe care l-am vindut zilele trecute dupa aproape 35.000 km.

 

Daca va intereseaza am sa-mi dau si eu cu parerea.

Daca respecti procedura de pornire la rece, adica sa tragi complet socul, porneste la fix.

Eu nu am inecat-o niciodata, chiar daca in ultima vreme mai trageam odata si de acceleratie inainte de a trage socul, fiindca mi s-a parut ca porneste chiar mai bine.

O diferenta apare la pornirea dupa o pauza indelungata (peste 2-3 saptamini), cind uneori porneste la a doua sau la a treia incercare. Acest lucru este absolut normal la motoarele pe carburatie cel putin.

 

In ceea ce priveste consumul, am obtinut in tot acest timp intre 5 si 5,5 in exterior, insa la un mers normal consider eu (80-120 km/h cu virfuri rare de 140 km/h).

Precizez de asemenea ca schimbarea vitezelor am facut-o mereu la 5-6.000 rpm si extrem de rar mai sus de atit. Mai sus devine foarte puternica si mie nu-mi trebuia asa ceva.

In oras e undeva in jur de 6, mai mult sub decit peste. Valabil pentru Iasi.

 

La acest tip de utilizare, uleiul la momentul schimbului arata al fel ca in momentul in care l-am bagat in motor.

 

Pina acum nu am avut nici o problema tehnica la el si nici nu i-am cauzat nici o problema (a se citi tavaleala).

Este un motor grozav care te satisface atit ca incepator cit si ca avansat.

Este extrem de docil si iertator, insa poate deveni nervos in ture mari, daca tii neaparat.

 

In conluzie pot spune ca este un motor care mi-a adus multe clipe de incintare.

 

Acum intrebarea: de ce l-am vindut?

1. in primul rind, dupa experienta off-road cu DR-Z-ul, imi doresc sa pot iesi pe drumuri forestiere de munte, la distanta de casa, ceea ce presupune un dual sport. Acest lucru se poate face si du CBF-ul insa mai greu si e cam chinuitor pentru motor.

2. o sa calatoresc mai mult cu pasager si bagaj, ceea ce inseamna o capacitate de incarcare mai mare. CBF-ul are 150 kg sarcina utila, din care 100 ocup doar eu.

3. la 100 kg si 1,78 m, CBF-ul pare sub mine un magarus chinuit, doar din punct de vedere geometric, daca pot spune asa caci in ceea ce priveste puterea ..... nu se lasa doborit.

 

Daca nu ar fi existat aceste 3 motive, nu l-as fi vindut niciodata. E prea ok sa-i poti reprosa ceva.

Si sper sa nu rideti, dar cu greu mi-am stapinit o lacrima cind m-am despartit de el, desi l-am dat pe miini bune si o sa-l vad probabil foarte des.

 

Asadar, pentru cei nehotariti, nu ezitati sa va cumparati un CBF de 600. Aveti 2 motociclete bune in una singura. Vreti sport, bagati sport, vreti touring bagati touring (dupa ce schimbati saua, daca vreti 4-500 km pe zi).

 

Numai bine.

 

PS: A fost inlocuit cu un DL 650 V-Strom

 

 

Mesaj completat

Eu am iridium la a mea. Sincer, nu prea simt diferenta. Am inteles ca se simte diferenta mai ales in ture mari, dar eu am o problema care imi taie cheful sa o mai urc in ture.

 

Apropo... Exista cineva dispus sa-si sacrifice juma de zi sa-mi dea si mie toba pt un test ? Am niste vibratii destul de urate cand urca peste 5000 de ture (mai nou, pe la 4000). Am fost la un mecanic in care am incredere si mi-a zis ca motorul e super ok, merge foarte bine si nu vibreaza. Asa ca principalul suspect acuma e toba. As vrea sa pun o alta toba pt cateva minute sa vad daca imi mai vibreaza asa. Vibreaza si pe loc, deci nici macar nu trebe plecat de pe loc cu ea. Doar ca trebuie sa demontam ambele tobe, sa o punem pe cealalta la mine, dupa care sa le montam la loc pe amandoua.

 

Am pus si eu iridium si se simte diferenta la mers la relanti. Merge mai rotund. La turatie mai mare si in sarcina mergeau bine si cele normale.

Vibratia in jur de 5000 de ture, este caracteristica acestui motor (daca vorbim de aceeasi vibratie). S-a mai discutat inca de la inceputul acestui topic.

Din pacate este in zona in care imi placea mie cel mai mult sa merg (5.000 rpm = 100 km/h in treapta a VI-a) (6.000 rpm = 120 km/h).

Oricum nu e nici o problema si in timp te obisnuiesti. Nu o sa ti se mai para deranjant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am iridium la a mea. Sincer, nu prea simt diferenta. Am inteles ca se simte diferenta mai ales in ture mari, dar eu am o problema care imi taie cheful sa o mai urc in ture.

 

Apropo... Exista cineva dispus sa-si sacrifice juma de zi sa-mi dea si mie toba pt un test ? Am niste vibratii destul de urate cand urca peste 5000 de ture (mai nou, pe la 4000). Am fost la un mecanic in care am incredere si mi-a zis ca motorul e super ok, merge foarte bine si nu vibreaza. Asa ca principalul suspect acuma e toba. As vrea sa pun o alta toba pt cateva minute sa vad daca imi mai vibreaza asa. Vibreaza si pe loc, deci nici macar nu trebe plecat de pe loc cu ea. Doar ca trebuie sa demontam ambele tobe, sa o punem pe cealalta la mine, dupa care sa le montam la loc pe amandoua.

 

 

Daca vrei pot sa te ajut eu cu o toba. E deja demontata asa ca nu e nici o problema. Singura chestie e ca este de pe una cu injectie, daca are vreo relevanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...