Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

S-o stapanesti sanatos!

Legat de inlocuirea lichidului de frana, cauta manualul de service sau macar un Haynes - CBS-ul cred ca face procedura un pic mai complicata decat la motocicletele fara.

ABS-ul in sine nu ar trebui sa aduca nici o schimbare a procedurii, nu e un sistem complicat ca cele de la bmw, cu aerisirea modulului ABS, etc. La PC38-ul meu, lichidul de frana se schimba la fel ca la orice motocicleta fara ABS.

 

Ca si cauciucuri: orice model touring e ok pt naveta/oras, schimbate la 2 ani maxim indiferent de uzura.

Michelin Pilot Road 4, Metzeler Roadtec 01, etc. au fost ceva recomandari foarte bune si mai sus.

Editat de stokerel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acusica. O inmatriculez saptamana asta si o sa pot merge la o tura mica. Stau prost cu cauciucul pe spate.

Vreau sa-mi iau set si inclin catre Metzelerer Roadtec Z6. A mai mers careva cu astea?

Daca nu raman pe Pilot Road 2.

 

Multam!

 

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acusica. O inmatriculez saptamana asta si o sa pot merge la o tura mica. Stau prost cu cauciucul pe spate.

Vreau sa-mi iau set si inclin catre Metzelerer Roadtec Z6. A mai mers careva cu astea?

Daca nu raman pe Pilot Road 2.

 

Multam!

 

Sanatate!

 

Se mai fabrica 2? ...nu de alta dar actualmente is la PR 4 baietii si sa nu te trezesti ca iei un DOT 2012 sau ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pe anvelopemoto. cu dot 2016. Probabil sunt de pe vapor. Ca zice ca-s de prin Taiwan sau altele din Asia.

 

Am reusit azi sa fac o tura mica si extraurban si prin oras. Da. de comuting merge, dar de touring nu cred.

Nenea brake, nu stiu cat ai mers pe Vstrom, dar sa stii ca nu se compara, n-are nici cea mai mica asemanare in comportament.

Se inclina mai greu la viteze mai mari, accelereaza ca nebuna, te trezesti la 150 instant, pozitia te trimite putin in fata, eu am niste

distantiere de ghidon pe care le voi monta sa-l apropii de mine, parbrizul original e ca si inexistent, la Stroama ii facusem o copie

de pe Madstad si la 180 tot drept in sa stateam, ce-i drept cu turbulente, dar nu-mi lua casca din cap ca pe CBF, franele sunt bestiale,

cel putin in comparatie cu Vstrom.

Eu am avut DL-ul 5 ani si m-as intoarce la el oricand, dar momentan fiinca vreau comuting si urban CBF-ul le face bine.

Vedem la vara so o tura mai lunga cu pasager si bagaj si revin cu impresii.

 

Va doresc un weekend placut! Pacat ca ploua.

 

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt manufacturate de cineva de pe forum. 120 lei parca au fost. Cam scumpe si urate dar isi fac treaba.

Le poti vedea in poza asta pe DL. Astea au rol si de apropierea ghidonului de pilot.

 

Se potrivesc la orice ghidon de 22.

post-24664-0-94901600-1487957798_thumb.jpg

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica nu mere CBF la touring? Am facut 5000 km in luna de miere cu sotia si 3 cutii arhi pline.
Am facut 950 km intr-o zi: TM-Grecia.

Se descurca bine in parerea mea atat pe serpentine cat si pe autostrada din DE cu 160 km/h.
N-am condus DL niciodata deci nu am cum s-o cumpar, dar da fata de DL poate pare mica la touring.

As zice ca pentru oras e mai maricica...daca as fi strict pentru oras mai bine as merge pe un CB500.

Pentru mine CBF a fost upgrade de la Dversion 600...de la 52 CP la 75 CP...frane duble.

Parbrizul original i-si face treaba pana pe la 110-120 km, asta depinde si de inaltimea ta. Am schimbat pe GIVI si ii mult mai ok.

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu nu. Doar l-am comparat cu DL-ul. Inca nu am facut o tura lunga. Poate si pt mine va fi bine, am doar 1,65m. Vorbesc de pozitie in sa care la Honda e mai pe fata un pic, parbriz mai mic si mai jos, capacitate in bagaje iar e mai mica. In schimb franele sun net superioare la fel si motorul si cum sta pe strada.

Vad eu in vara asta. Si daca nu mi-o place o vand aici la toamna.

 

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri la o tura scurta mi s-a oprit in mers motorul de doua ori. Prima data a repornit repede, a doua oara a trebuit

sa ma opresc, sa repun contactul si apoi a luat-o.

 

Ati mai patit? Aveti idee?

 

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o sa iti faca nimeni CASCO la o motocicleta asa veche!!!

Si, daca nu ma insel, CASCO nu se face la motociclete mai vechi de 7 ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, astia fac casco la moto. Ai putea sa le trimit un mail pt o simulare, dar ma indoiesc ca renteaza sa iti faci. S-ar putea sa te duca la 1000E/sezon iar despagubirea sa fie minima.

 

https://www.groupama.ro/persoane-juridice/asigurari-auto/asigurarea-pentru-motociclete-casco-moto


» Post actualizat in 12 Mar 2017 17:50

Am fost azi pe AmcKart.

 

/index.php?/topic/231161-ture-pe-amckart-bucuresti/?p=4304095

 

Foarte misto se descurca CBF-ul, manevrabila, usor de inclinat, nu surprinde, unde vrei sa o pui, acolo e. Daca n-ai pretentii de racer, te distrezi misto cu ea. Recomand tutuor sa dea din cand in cand cate o tura pe circuit - mai inveti sa scoti cu.rul in afara, te mai inclini, mai vezi o trasa. A mea e incaltata cu PR3 si n-am avut emotii sau probleme cu aderenta, desi azi a fost destul de racorica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este undeva la 20-30 lei / sesiune 10 min.

 

Facem o intalneala sa mergem mai multi pe circuit ? Amkart sau la Titi Aur.

Eu anul trecut n-am apucat sa merg si fierb tot.. :alcy:

Editat de george_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 de lei intrarea / 10 min.

Pentru astfel de motocicleta, AmcKartul e destul de ok. Un circuit unde se ating viteze mai mari cred ca o solicita mai mult si o chinui inutil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambata s-ar putea sa dau o tura pe-acolo cu un prieten.

 

btw, ati folosit careva castrol 10w50 ? mi se pare execrabil si cred ca il schimb din nou week-end-ul care urmeaza...

anul trecut am mers pe shell 15w50 si a fost super, cutia era mai ok fata de acum cu castrol dupa 9000 km rulati si 5 luni de stat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...