Metal Heart Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Am dat doar un exemplu man, n-am zis sa iei de la ei. Aparent, toti astia sunt la fel: poti avea noroc de super fier de la ei, sau poti lua o gioarsa de toata frumusetea. Motofly sunt in Ploiesti, am vazut ca au si ei motorete ok-ish... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 La cum arata CBF-ul al 2150 nu e un pret rau. Cu atat am dat CBF-ul meu acum 5 ani, acelasi an de fabricatie, in stare impecabila ca l-am dat unul coleg si prieten. O fi un motor fiabil, dar in curand ajungi sa ii faci buletin totusi, chiar nu as da peste 2000 de euro pentru o motocicleta de peste 8-10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 (editat) E si asta una. Dar baietii astia nu erau cu rusinica, 5 min la colt? Parca era si un topic in sensul asta. Cred ca se putea face si un poll cu Ser si Mus. De Motofly.ro ce se stie? @CBF-isti: scuze ca poluez topicul. Colegu' o fi pe simbrie la "sermus" Fazerul meu e luat de la Motofly in noiembrie 2015, ma declar multumit si de mobra si de vanzator. Si, cred ca am mai scris chiar aici, tot dupa CBF ma uitam si eu, dar injectia, tobele sub şa si cp in plus au facut diferenta. Cutia e de departe mai clăncănitoare decat la Honda, cp aia vin doar >8000rpm, dar macar n-are stop de scuter Editat Mai 19, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Acum na.... fiecare cu cei place,am ales cbf sa pt k mi se pare mai compact decat fz. abs,injectie cred k si comfort.nu am apucat sa fac km cu ea inca.am luato de 2 sapt ,rar inmatriculare etc,am facut vreo 100 km si chiar imi place. De la motomus am luat 2 bucati,ser moto una. un hornet de la motomus se inneca extrem de repede,am ceva experienta pt moto,dar din 3 porniri 2 se inneca.nu am umblat in ea am sunat ,au venit,au luato la CJ si dupa o saptamana au aduso ceas.fara comisioane sau ceva.Asa k parerile sunt impartite.asta de acum este luata de la cosmin biris.si de la el am luat un bmw acum 5 ani.numai bine si maine la intrunire la Manesti DB, » Post actualizat in 21 May 2017 13:24Gata domnilor.Asa cum am promis incerc sa pun doua poze cu tovarășa mea de drum» Post actualizat in 21 May 2017 14:23Tank pad urile de buson si rezervor sunt puse de mine facute la Tank tracked de la oradea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariusik85 Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 Acum na.... fiecare cu cei place,am ales cbf sa pt k mi se pare mai compact decat fz. abs,injectie cred k si comfort.nu am apucat sa fac km cu ea inca.am luato de 2 sapt ,rar inmatriculare etc,am facut vreo 100 km si chiar imi place. De la motomus am luat 2 bucati,ser moto una. un hornet de la motomus se inneca extrem de repede,am ceva experienta pt moto,dar din 3 porniri 2 se inneca.nu am umblat in ea am sunat ,au venit,au luato la CJ si dupa o saptamana au aduso ceas.fara comisioane sau ceva.Asa k parerile sunt impartite.asta de acum este luata de la cosmin biris.si de la el am luat un bmw acum 5 ani.numai bine si maine la intrunire la Manesti DB, » Post actualizat in 21 May 2017 13:24 Gata domnilor.Asa cum am promis incerc sa pun doua poze cu tovarășa mea de drum » Post actualizat in 21 May 2017 14:23 Tank pad urile de buson si rezervor sunt puse de mine facute la Tank tracked de la oradea. daca nu te deranjeaza indiscretia, dar ce an este si cat timp ti-a luat sa o gasesti ? cat te-a dus cu totul pana la inmatriculare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 frumoasa domnule! asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 Ms george.si da ,sa bem o bere.daca ai drum prin AG da i de stire. Sa raspund si lui 85,2008 injectie,3000 adusa acasa,aproape 200 inmatricularea,timp...........pfff,am vandut vstromul din septembrie si c am de atunci caut,darrrrr se poate aduce si mai repede,eu am stat dupa unul sa o aduca si nu a adus si am vb cu biris ,de la care mai una,cu ceva ani in urma.tb sa urmaresti pe subito,moto.it de cateva ori pe zi,pt k apar si de multe ori dispar repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 Probleme la alimentare cu curent. Zilele trecute am ramas cu ea ...........am fost in oras la un prieten si cand sa pornesc nu a mai vrut sa porneasca....ca si cum nu mai avea curent in baterie. O sun pe nevasta mea si vine cu masina .....ii dau curent ............iar apoi.......porneste...........dupa ce iau cablurile......la ceva interval iar se opreste...............sun o cunostiinta cu duba si o aduc acasa. Oare de unde sa incep...............ce are? Idei, sfaturi. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 Eu as incepe prin a imprumuta o baterie buna si a o incerca la o tura scurta. Apoi verificata tensiunea de incarcare conform manualului. Cel mai probabil este bateria proasta, am patit acelasi lucru cu una "veche" de 2 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 Eu as miza pe releul de incarcare. Si la VTR, si la VFR am avut aceeasi problema. Schimbat releul cu ceva aftermarket de calitate si aia e. Ideea e ca daca releul nu-ti mai da cum trebuie, tu mergi pe curentul din baterie. Care se termina Cand ii dai de la masina, practic o incarci putin. Si se termina repede... Deci eu as incepe cu ala, verifica releul, masoara-l calumea si de acolo stii ce ai de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cerealkh Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 (editat) Salutare, de cu.rând sunt posesorul unui CBF600N, începător fiind. Doar ca mă confrunt cu o problemă destul de sâcâitoare: de la 5000 de ture in sus, în orice viteza sau neutru, vibrează șaua la modul insuportabil(parcă aș sta pe o mașină de spălat). Vreun posesor care a întâmpinat problema asta până acum? Aveți vreo idee de la ce ar putea fi? Mulțumesc! Editat Iunie 4, 2017 de Cerealkh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Probleme la alimentare cu curent. Zilele trecute am ramas cu ea ...........am fost in oras la un prieten si cand sa pornesc nu a mai vrut sa porneasca....ca si cum nu mai avea curent in baterie. O sun pe nevasta mea si vine cu masina .....ii dau curent ............iar apoi.......porneste...........dupa ce iau cablurile......la ceva interval iar se opreste...............sun o cunostiinta cu duba si o aduc acasa. Oare de unde sa incep...............ce are? Idei, sfaturi. Multumesc. Am patit fix asa, am ramas la 30 de km de casa. M-am oprit la trecere de cale ferata si nu a mai pornit nici cu cablu. A murit bateria pur si simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 5, 2017 Share Postat Iunie 5, 2017 Vreau sa schimb finala,o am, un gianelli.de unde as putea sa iau sau cn face teava de legatura.intrarea in toba finala este de 51 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Salutare, de cu.rând sunt posesorul unui CBF600N, începător fiind. Doar ca mă confrunt cu o problemă destul de sâcâitoare: de la 5000 de ture in sus, în orice viteza sau neutru, vibrează șaua la modul insuportabil(parcă aș sta pe o mașină de spălat). Vreun posesor care a întâmpinat problema asta până acum? Aveți vreo idee de la ce ar putea fi? Mulțumesc! Salut! Scoti saua mica si, sub cea mare, ai dedesubt spre codita cum ar veni, 2 suruburi cu imbus si spre rezervor alte 2 picioruse din plastic fixe. Cele 2 chestiuni tin saua la locul ei, verifica sa fie fixate bine, alte aspecte eu nu vad, sa nu fie vreo problema mecanica de care nu-ti dai seama. Cred ca toate vibreaza, dar nu cum zici tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cerealkh Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Am incercat lucrul asta deja si totul este fixat acolo unde trebuie. Am tot cautat pe net, din pacate nu se gasesc prea multe despre vibratiile vietii, singurul lucru pe care l-am gasit ar fi legat de carburatoare, ca nu sunt sincronizate corect (urmeaza sa incerc si asta, daca nu, service scrie pe ea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 (editat) Pentru domnii care detin modelul pe carburatie, la voi, cand o porniti la rece cu socul tras, ramane pe pozitie tras ? Eu, daca nu-l tin cu mana, se retrage imediat si ca si normal pana nu se incalzeste putin, moare. N-am inspectat pana acum sistemul de soc si nici carburatoarele sa le fi curatat si sincronizat....stiu, trebuie facute Editat Iunie 7, 2017 de george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Dupa prima tura mai lunga am tras cateva concluzii. Am fost la intrunirea de la Gilau, pe Lepsa; Ciuc, Gheorghieni, Toplita samd, pot sa spun ca am incetat comparatiile cu Vstromul, pe strada cel putin, Honda e din alta poveste, una mult mai buna. Am pus Pilot Road 4 si e lipita de orice fel de asfalt, cel putin pe uscat, nu ne-a plouat deloc, am consumat pe 1200 km in medie cam 4,6 cu bagaj fara pasager, eu 95 kg, autonomie mai mult decat suficienta, pozitie bunicica, eu sunt scund si mi-ar fi placut sa am ghidonul mai aproape, ma cam doare c.uru dar spre pulpe unde se termina saua, nu pe noada, frane bestiale, pana acu ce-a mai tare motocicleta a mea la capitolul asta. Ce sa mai, bun motor, pentru cine se poate multumi cu cei 70 si nustiu cati de cai, ii faina rau, se inclina usor si sigura pe suspensii doar ca dai repede cu scaritele de asfalt, merge in orice treapta de viteza fara sa comenteze prea mult ca un V2 si face touring foarte bine. Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosT Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Pentru domnii care detin modelul pe carburatie, la voi, cand o porniti la rece cu socul tras, ramane pe pozitie tras ? Eu, daca nu-l tin cu mana, se retrage imediat si ca si normal pana nu se incalzeste putin, moare. Mda nici la mine nu sta socul singur cand il folosesc si eu il tin cu mana cateva secunde apoi ii dau drumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Pentru domnii care detin modelul pe carburatie, la voi, cand o porniti la rece cu socul tras, ramane pe pozitie tras ? Eu, daca nu-l tin cu mana, se retrage imediat si ca si normal pana nu se incalzeste putin, moare. N-am inspectat pana acum sistemul de soc si nici carburatoarele sa le fi curatat si sincronizat....stiu, trebuie facute In principiu ar trebuii sa stea. Cel putin la mobra mea mai ales la inceput statea, acuma e 50/50...cateodata sta...cateodata trebe tras inapoi si tinut cu mana...dar numai la deschis complet. Eu personal deschid complet socu...pornesc motoru...las sa mearga catvea secunde, dupa care treptat imping la loc pana imi da impresia ca merge stabil la relantiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Asa fac si eu, dar credeam ca decat la mine se intampla asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Iunie 10, 2017 Share Postat Iunie 10, 2017 Multumesc colegul dragonlord Cred ca am patit si eu la fel........am pus bateria pe redresor si dupa ce a stat 10 ore la incarcat tot nu a mai puut sa porneasca moto. Presupun ca e gata bateria. Luni voi merge si voi cumpara o noua baterie si va voi tine la curent cu evolutia. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Si daca bateria ti-a fost distrusa de altceva? Oricum o baterie noua tot trebuie sa cumperi, dar musai masoara-i si releul sa nu te trezesti ca dupa 2 luni iar ai bateria prastie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Pai eu stiu cand cumperi o baterie ca sa primesti garantie trebuie un service sa-ti verifice incarcarea neaprat.Oricum faptul ca bateriile in special pe gel mor asa dintr-o data mi-a fost confirmata si de mecanicul la care duc de obicei motorul si de alti cunoscuti care au mai patit asa. Inclusiv la masina bateria originala dupa 8 ani a cedat de pe o zi pe alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 (editat) buna ziua, ma intereseaza sa cumpar un cbf, dar , cum mi se pare cam aiurea sa ma duc sa vad un motor fara sa stiu daca este ceea ce imi doresc , prefer sa cer un sfat aici... am plecat pe un sv650, cu care am mers cam 3 ani...imi placea cuplul de jos, si soundul motorului in V, insa pentru drumuri care depaseau 500 km (galati-vama veche)-nu era asa in regula ; apoi am facut pasul si mi-am luat un bmw r1150rt,(aveam low seat ), mai mult pentru drumuri lungi , insa datorita copilului (care intre timp ne-a facut surpriza sa apara) , s-a dovedit ca o foloseam mai mult in oras si drumuri scurte- iar nu mai era ok....si am vandut-o ...insa nu ma pot abtine sa nu-mi doresc sa ma sui in sa, asa ca m-am orienta spe ascet model. va intreb pe voi , posesorii : este ok pentru persoana de 1,75 (sv era), are reprizele sv-ului?, siguranta si confortul(macar pe jumatate a bmw-ului)? mentionez ca o voi folosi cu preponderenta in oras, si la drumuri scurte(100km), cel putin anul acesta...sau mai bine ma orientez spre hornet? nu am mai avut honda si nu imi pot da cu parerea , de aceea cer un sfat...ca buget , vreau sa ma incadre undeva in 2300 euro...nu de alta dar este ceva provizoriu, pentru 2-3 ani... multumesc pentru pareri si rabdare de a citii. P.S.: despre motomus , am o parere buna, poate nu este locul aici si va rog sa nu considerati reclama.sv-ul a fost luat de la ei, trimis prin FANCURIER(!!! pe bune !!!), in trei ani de zile nu am bagat un ban in ea, decat ulei si filtre...servisata de ei placute , furca , anvelope , carte scoasa de ei , doar m-am dus la politie si la finante...asa cum spuneau si alti , poti sa ai parte de un super fier sau de o mega tzeapa.... Editat Iunie 15, 2017 de bilutza931 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Vezi ca mai era un topic, era cineva care voia fie RT, fie CBF. A ales CBF-ul. Daca iei CBF, musai cu semicarena. Daca iei naked, mergi pe Hornet. Si nu, nu are reprizele SV-ului, e mult mai liniara si mai docila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.