Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

La cum arata CBF-ul al 2150 nu e un pret rau.

Cu atat am dat CBF-ul meu acum 5 ani, acelasi an de fabricatie, in stare impecabila ca l-am dat unul coleg si prieten. O fi un motor fiabil, dar in curand ajungi sa ii faci buletin totusi, chiar nu as da peste 2000 de euro pentru o motocicleta de peste 8-10 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E si asta una.

Dar baietii astia nu erau cu rusinica, 5 min la colt? Parca era si un topic in sensul asta. Cred ca se putea face si un poll cu Ser si Mus.

De Motofly.ro ce se stie?

@CBF-isti: scuze ca poluez topicul. :)

Colegu' o fi pe simbrie la "sermus" :P

Fazerul meu e luat de la Motofly in noiembrie 2015, ma declar multumit si de mobra si de vanzator. Si, cred ca am mai scris chiar aici, tot dupa CBF ma uitam si eu, dar injectia, tobele sub şa si cp in plus au facut diferenta. Cutia e de departe mai clăncănitoare decat la Honda, cp aia vin doar >8000rpm, dar macar n-are stop de scuter :D

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum na.... fiecare cu cei place,am ales cbf sa pt k mi se pare mai compact decat fz. abs,injectie cred k si comfort.nu am apucat sa fac km cu ea inca.am luato de 2 sapt ,rar inmatriculare etc,am facut vreo 100 km si chiar imi place. De la motomus am luat 2 bucati,ser moto una. un hornet de la motomus se inneca extrem de repede,am ceva experienta pt moto,dar din 3 porniri 2 se inneca.nu am umblat in ea am sunat ,au venit,au luato la CJ si dupa o saptamana au aduso ceas.fara comisioane sau ceva.Asa k parerile sunt impartite.asta de acum este luata de la cosmin biris.si de la el am luat un bmw acum 5 ani.numai bine si maine la intrunire la Manesti DB,


» Post actualizat in 21 May 2017 13:24
Gata domnilor.Asa cum am promis incerc sa pun doua poze cu tovarășa mea de drum
» Post actualizat in 21 May 2017 14:23

Tank pad urile de buson si rezervor sunt puse de mine facute la Tank tracked de la oradea.

post-25517-0-88666700-1495372753_thumb.jpg

post-25517-0-93698400-1495372852_thumb.jpg

post-25517-0-52768400-1495372941_thumb.jpg

post-25517-0-39061800-1495372992_thumb.jpg

post-25517-0-50420400-1495373047_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum na.... fiecare cu cei place,am ales cbf sa pt k mi se pare mai compact decat fz. abs,injectie cred k si comfort.nu am apucat sa fac km cu ea inca.am luato de 2 sapt ,rar inmatriculare etc,am facut vreo 100 km si chiar imi place. De la motomus am luat 2 bucati,ser moto una. un hornet de la motomus se inneca extrem de repede,am ceva experienta pt moto,dar din 3 porniri 2 se inneca.nu am umblat in ea am sunat ,au venit,au luato la CJ si dupa o saptamana au aduso ceas.fara comisioane sau ceva.Asa k parerile sunt impartite.asta de acum este luata de la cosmin biris.si de la el am luat un bmw acum 5 ani.numai bine si maine la intrunire la Manesti DB,

» Post actualizat in 21 May 2017 13:24

Gata domnilor.Asa cum am promis incerc sa pun doua poze cu tovarășa mea de drum

» Post actualizat in 21 May 2017 14:23

Tank pad urile de buson si rezervor sunt puse de mine facute la Tank tracked de la oradea.

 

daca nu te deranjeaza indiscretia, dar ce an este si cat timp ti-a luat sa o gasesti ? cat te-a dus cu totul pana la inmatriculare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms george.si da ,sa bem o bere.daca ai drum prin AG da i de stire. Sa raspund si lui 85,2008 injectie,3000 adusa acasa,aproape 200 inmatricularea,timp...........pfff,am vandut vstromul din septembrie si c am de atunci caut,darrrrr se poate aduce si mai repede,eu am stat dupa unul sa o aduca si nu a adus si am vb cu biris ,de la care mai una,cu ceva ani in urma.tb sa urmaresti pe subito,moto.it de cateva ori pe zi,pt k apar si de multe ori dispar repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme la alimentare cu curent.

Zilele trecute am ramas cu ea ...........am fost in oras la un prieten si cand sa pornesc nu a mai vrut sa porneasca....ca si cum nu mai avea curent in baterie.

O sun pe nevasta mea si vine cu masina .....ii dau curent ............iar apoi.......porneste...........dupa ce iau cablurile......la ceva interval iar se opreste...............sun o cunostiinta cu duba si o aduc acasa. Oare de unde sa incep...............ce are?

Idei, sfaturi.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as incepe prin a imprumuta o baterie buna si a o incerca la o tura scurta. Apoi verificata tensiunea de incarcare conform manualului. Cel mai probabil este bateria proasta, am patit acelasi lucru cu una "veche" de 2 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as miza pe releul de incarcare. Si la VTR, si la VFR am avut aceeasi problema. Schimbat releul cu ceva aftermarket de calitate si aia e. Ideea e ca daca releul nu-ti mai da cum trebuie, tu mergi pe curentul din baterie. Care se termina :) Cand ii dai de la masina, practic o incarci putin. Si se termina repede... Deci eu as incepe cu ala, verifica releul, masoara-l calumea si de acolo stii ce ai de facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de cu.rând sunt posesorul unui CBF600N, începător fiind. Doar ca mă confrunt cu o problemă destul de sâcâitoare: de la 5000 de ture in sus, în orice viteza sau neutru, vibrează șaua la modul insuportabil(parcă aș sta pe o mașină de spălat). Vreun posesor care a întâmpinat problema asta până acum? Aveți vreo idee de la ce ar putea fi? Mulțumesc!

Editat de Cerealkh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme la alimentare cu curent.

Zilele trecute am ramas cu ea ...........am fost in oras la un prieten si cand sa pornesc nu a mai vrut sa porneasca....ca si cum nu mai avea curent in baterie.

O sun pe nevasta mea si vine cu masina .....ii dau curent ............iar apoi.......porneste...........dupa ce iau cablurile......la ceva interval iar se opreste...............sun o cunostiinta cu duba si o aduc acasa. Oare de unde sa incep...............ce are?

Idei, sfaturi.

Multumesc.

Am patit fix asa, am ramas la 30 de km de casa. M-am oprit la trecere de cale ferata si nu a mai pornit nici cu cablu.

A murit bateria pur si simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa schimb finala,o am, un gianelli.de unde as putea sa iau sau cn face teava de legatura.intrarea in toba finala este de 51 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de cu.rând sunt posesorul unui CBF600N, începător fiind. Doar ca mă confrunt cu o problemă destul de sâcâitoare: de la 5000 de ture in sus, în orice viteza sau neutru, vibrează șaua la modul insuportabil(parcă aș sta pe o mașină de spălat). Vreun posesor care a întâmpinat problema asta până acum? Aveți vreo idee de la ce ar putea fi? Mulțumesc!

 

Salut!

 

Scoti saua mica si, sub cea mare, ai dedesubt spre codita cum ar veni, 2 suruburi cu imbus si spre rezervor alte 2 picioruse din plastic fixe.

Cele 2 chestiuni tin saua la locul ei, verifica sa fie fixate bine, alte aspecte eu nu vad, sa nu fie vreo problema mecanica de care nu-ti dai seama.

 

Cred ca toate vibreaza, dar nu cum zici tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat lucrul asta deja si totul este fixat acolo unde trebuie. Am tot cautat pe net, din pacate nu se gasesc prea multe despre vibratiile vietii, singurul lucru pe care l-am gasit ar fi legat de carburatoare, ca nu sunt sincronizate corect (urmeaza sa incerc si asta, daca nu, service scrie pe ea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru domnii care detin modelul pe carburatie, la voi, cand o porniti la rece cu socul tras, ramane pe pozitie tras ?

Eu, daca nu-l tin cu mana, se retrage imediat si ca si normal pana nu se incalzeste putin, moare.

 

N-am inspectat pana acum sistemul de soc si nici carburatoarele sa le fi curatat si sincronizat....stiu, trebuie facute :alcy:

Editat de george_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa prima tura mai lunga am tras cateva concluzii. Am fost la intrunirea de la Gilau, pe Lepsa; Ciuc, Gheorghieni, Toplita samd, pot sa spun ca am incetat comparatiile cu Vstromul, pe strada cel putin, Honda e din alta poveste, una mult mai buna. Am pus Pilot Road 4 si e lipita de orice fel de asfalt, cel putin pe uscat, nu ne-a plouat deloc, am consumat pe 1200 km in medie cam 4,6 cu bagaj fara pasager, eu 95 kg, autonomie mai mult decat suficienta, pozitie bunicica, eu sunt scund si mi-ar fi placut sa am ghidonul mai aproape, ma cam doare c.uru dar spre pulpe unde se termina saua, nu pe noada, frane bestiale, pana acu ce-a mai tare motocicleta a mea la capitolul asta.

Ce sa mai, bun motor, pentru cine se poate multumi cu cei 70 si nustiu cati de cai, ii faina rau, se inclina usor si sigura pe suspensii doar ca dai repede cu scaritele de asfalt, merge in orice treapta de viteza fara sa comenteze prea mult ca un V2 si face touring foarte bine.

 

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru domnii care detin modelul pe carburatie, la voi, cand o porniti la rece cu socul tras, ramane pe pozitie tras ?

Eu, daca nu-l tin cu mana, se retrage imediat si ca si normal pana nu se incalzeste putin, moare.

 

Mda nici la mine nu sta socul singur cand il folosesc si eu il tin cu mana cateva secunde apoi ii dau drumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru domnii care detin modelul pe carburatie, la voi, cand o porniti la rece cu socul tras, ramane pe pozitie tras ?

Eu, daca nu-l tin cu mana, se retrage imediat si ca si normal pana nu se incalzeste putin, moare.

 

N-am inspectat pana acum sistemul de soc si nici carburatoarele sa le fi curatat si sincronizat....stiu, trebuie facute :alcy:

In principiu ar trebuii sa stea. Cel putin la mobra mea mai ales la inceput statea, acuma e 50/50...cateodata sta...cateodata trebe tras inapoi si tinut cu mana...dar numai la deschis complet.

Eu personal deschid complet socu...pornesc motoru...las sa mearga catvea secunde, dupa care treptat imping la loc pana imi da impresia ca merge stabil la relantiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc colegul dragonlord

Cred ca am patit si eu la fel........am pus bateria pe redresor si dupa ce a stat 10 ore la incarcat tot nu a mai puut sa porneasca moto.

Presupun ca e gata bateria.

Luni voi merge si voi cumpara o noua baterie si va voi tine la curent cu evolutia.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca bateria ti-a fost distrusa de altceva? Oricum o baterie noua tot trebuie sa cumperi, dar musai masoara-i si releul sa nu te trezesti ca dupa 2 luni iar ai bateria prastie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu stiu cand cumperi o baterie ca sa primesti garantie trebuie un service sa-ti verifice incarcarea neaprat.
Oricum faptul ca bateriile in special pe gel mor asa dintr-o data mi-a fost confirmata si de mecanicul la care duc de obicei motorul si de alti cunoscuti care au mai patit asa. Inclusiv la masina bateria originala dupa 8 ani a cedat de pe o zi pe alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua,

 

ma intereseaza sa cumpar un cbf, dar , cum mi se pare cam aiurea sa ma duc sa vad un motor fara sa stiu daca este ceea ce imi doresc , prefer sa cer un sfat aici...

am plecat pe un sv650, cu care am mers cam 3 ani...imi placea cuplul de jos, si soundul motorului in V, insa pentru drumuri care depaseau 500 km (galati-vama veche)-nu era asa in regula ; apoi am facut pasul si mi-am luat un bmw r1150rt,(aveam low seat ), mai mult pentru drumuri lungi , insa datorita copilului (care intre timp ne-a facut surpriza sa apara) , s-a dovedit ca o foloseam mai mult in oras si drumuri scurte- iar nu mai era ok....si am vandut-o ...insa nu ma pot abtine sa nu-mi doresc sa ma sui in sa, asa ca m-am orienta spe ascet model.

 

va intreb pe voi , posesorii : este ok pentru persoana de 1,75 (sv era), are reprizele sv-ului?, siguranta si confortul(macar pe jumatate a bmw-ului)? mentionez ca o voi folosi cu preponderenta in oras, si la drumuri scurte(100km), cel putin anul acesta...sau mai bine ma orientez spre hornet? nu am mai avut honda si nu imi pot da cu parerea , de aceea cer un sfat...ca buget , vreau sa ma incadre undeva in 2300 euro...nu de alta dar este ceva provizoriu, pentru 2-3 ani...

 

multumesc pentru pareri si rabdare de a citii.

 

P.S.: despre motomus , am o parere buna, poate nu este locul aici si va rog sa nu considerati reclama.sv-ul a fost luat de la ei, trimis prin FANCURIER(!!! pe bune !!!), in trei ani de zile nu am bagat un ban in ea, decat ulei si filtre...servisata de ei placute , furca , anvelope , carte scoasa de ei , doar m-am dus la politie si la finante...asa cum spuneau si alti , poti sa ai parte de un super fier sau de o mega tzeapa....

Editat de bilutza931
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca mai era un topic, era cineva care voia fie RT, fie CBF. A ales CBF-ul.

Daca iei CBF, musai cu semicarena. Daca iei naked, mergi pe Hornet.

 

Si nu, nu are reprizele SV-ului, e mult mai liniara si mai docila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua,

 

ma intereseaza sa cumpar un cbf, dar , cum mi se pare cam aiurea sa ma duc sa vad un motor fara sa stiu daca este ceea ce imi doresc , prefer sa cer un sfat aici...

am plecat pe un sv650, cu care am mers cam 3 ani...imi placea cuplul de jos, si soundul motorului in V, insa pentru drumuri care depaseau 500 km (galati-vama veche)-nu era asa in regula ; apoi am facut pasul si mi-am luat un bmw r1150rt,(aveam low seat ), mai mult pentru drumuri lungi , insa datorita copilului (care intre timp ne-a facut surpriza sa apara) , s-a dovedit ca o foloseam mai mult in oras si drumuri scurte- iar nu mai era ok....si am vandut-o ...insa nu ma pot abtine sa nu-mi doresc sa ma sui in sa, asa ca m-am orienta spe ascet model.

 

va intreb pe voi , posesorii : este ok pentru persoana de 1,75 (sv era), are reprizele sv-ului?, siguranta si confortul(macar pe jumatate a bmw-ului)? mentionez ca o voi folosi cu preponderenta in oras, si la drumuri scurte(100km), cel putin anul acesta...sau mai bine ma orientez spre hornet? nu am mai avut honda si nu imi pot da cu parerea , de aceea cer un sfat...ca buget , vreau sa ma incadre undeva in 2300 euro...nu de alta dar este ceva provizoriu, pentru 2-3 ani...

 

multumesc pentru pareri si rabdare de a citii.

 

P.S.: despre motomus , am o parere buna, poate nu este locul aici si va rog sa nu considerati reclama.sv-ul a fost luat de la ei, trimis prin FANCURIER(!!! pe bune !!!), in trei ani de zile nu am bagat un ban in ea, decat ulei si filtre...servisata de ei placute , furca , anvelope , carte scoasa de ei , doar m-am dus la politie si la finante...asa cum spuneau si alti , poti sa ai parte de un super fier sau de o mega tzeapa....

 

Ca cineva care are 1.74 pot spune ca ajungi fara probleme jos iar pentru drumuri scurte si naveta in oras e foarte OK si cu parprizul original.

Pentru drumuri lungi recomand parbriz mare si poate retapitarea seii.

Cuplul este linear si se descurca destul de bine si subturat cand maneverezi prin trafic. Totusi daca ajungi prea jos cu turatia in vit 2 de ex modelul pe carburatie tinde sa se innece.

Am facut inclusiv 950 km/zi cu psagera si bagaje si am mers si cu 160 km/h tot asa in DE, deci posibil sa-ti placa si la drum lung.

Daca vrei mai multa putere ai si varinat de 1000 cc.

Chiar avem o domnisoara in comunitatea noastra care a trecut de la CB500 -> CBF 600 -> CBF 1000 :) ...dar ea din considerente de touring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...