flaviu_bad_dog Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 mie k incepator mi-a prins foarte bine materialul merci men Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 gasesti aici tutoriale Video: /index.php?showtopic=305366 step by step Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2008crisan Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Multumesc! F.f.f.f. util pentru incepatori ca mine! Multumesc inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sulta_00 Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 (editat) cum dracu sa nu-si rupa gatul o gramada de flacai cand nici nu au carnet dar vor sa-si ia supersport de 750 ca prima mobra??? l-am auzit pe altu' care e catastrofa la scoala de soferi dar a dat avans pentru R1!!! Corect!!! Prima oare trebuie verificata conditia sa ai CARNET! Spun asta ca multe accidente au fost facute de "profesionisti" fara carnet. Editat Iulie 23, 2009 de sulta_00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Si aici gasesti cam tot ce tine de motoare ,torie si video toate in acelasi loc selectate de peste tot. http://scoalamoto1.webs.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nero Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 pt incepatori si nu numai mie mi-au fost de folos sunt mai multe in josul paginii http://www.monkeysee.com/play/10146-how-to-ride-a-motorcycle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Are cineva "Twist of the wrist", primul volum, in format electronic? Sau un link de unde se poate lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Are cineva "Twist of the wrist", primul volum, in format electronic? Sau un link de unde se poate lua. http://rapidshare.com/files/77247924/A_Twi..._Keith_Code.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 poate ca nu strica sa aducem in prim plan astfel de topicuri uitate prin arhiva forumului. e inceput de sezon; sa tinem cont ca cei cu masinile nu mai sunt obisnuiti cu noi, sa nu neglijam ca daca motorul a stat la iernat treb sa ne reobisnuim cu el... atentie mare la gropile de dupa iarna - au aparut peste tot, chiar si unde stiam ca e asfalt ca in palma proaspat turnat anul trecut. drive safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pantera Neagra Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 e nebunie cu gropile si e nebunie cu soferii...am iesit si eu astazi la o tura scurta si am imbatranit putin abia am facut slalom printre o groapa de juma de metru si una de 1 metru in timp ce ma feream de autobuz, care tot vroia sa ma impinga pe trotuar ca-l deranjam... si ca tot a inceput sezonul, cum eu stau la bulevard, iar trebe sa-mi pun 5 perechi de geamuri, ca mai trece cate-un motociclist care-si chinuie motorul cand incerc si eu sa dorm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 tutoriale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 @ DStar : Interesant articolul despre semnele motocicliÂştilor. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herur Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 Up! Merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JDFind Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 (editat) Va multumesc si eu pentru materiale si link-uri . Acum am inceput sa le citesc. Mai am 2 ani pana cand voi putea sa dau A-ul dar nu este niciodata prea devreme =) As avea o sugestie la primul material, se poate adauga <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"/> in head-ul pagini ca sa apara corect diacriticele (asta daca mai exista pagina originala cu diacriticele existente in text). Numai bine! Editat August 26, 2010 de JDFind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acheron Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Bune de vazut: 1. Keith Code - Twist of the Wrist vol 2 (video) : http://btjunkie.org/torrent/Keith-Code-Twi...c8e6ea6a308f4bb 2. Street Smarts - Motorcycle Skills (video) : http://btjunkie.org/torrent/Street-Smarts-...948c76e1fd33e07 3. Ride Like A Pro V : http://btjunkie.org/torrent/Ride-Like-a-Pr...ef46edb49c7644b Mie personal Street Smarts mi s-a parut foarte bun si bine realizat...cu interviuri, animatii, filmari, explicatii pentru cine e de prin constanta/mangalia ii pot ajuta cu filmele astea si altele pe care le-am mai strans de-a lungul timpului si daca tot a venit primavara, sa avem asfalt uscat si bani de benzina smile.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acheron Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 (editat) multe lucruri bune si aici: http://www.rideforever.co.nz/going-for-a-ride/ http://www.bikez.com/news/motorcyclesafety.php Editat Aprilie 25, 2011 de acheron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CB500'95 Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Mai are cineva exemple sau link-uri de tutoriale? Mai are cineva exemple sau link-uri de tutoriale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndUtz Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 E un tutorial bun, Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo32 Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Si dupa atata teorie merge si putina practica . Foarte bun tutorialul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 http://www.bookblog.ro/recenzie/ghidul-motociclistului/ Am eu cartea am scanat-o si acu o prelucrez. Sper sa fie oameni doritori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Am si eu cateva intrebari: -cum mergeti atunci cand dati de o portiune de drum proaspat "raschetata" pentru a fi reasfaltata?( nu ma refer la portiuni mici care pot fi evitate ci la kilometri intregi) - ce faceti daca in timp ce rulati "va treziti" cu roata pe o portiune unde asfaltul este crapat pe sensul de mers si roata este pe acel sant ( nu transversal. Crapaturi asemanatoare cu portiunile de drum razuite pt reasfaltare si eventual marginile nu sunt la acealsi nivel pe inaltime )? Stiu, veti zice ca trebuia sa ma incadrez din timp pe portiunea unde nu este crapat drumul, dar ganditi-va ca sunteti in coloana si , nevazand cum este drumul va gasiti in situatia expusa. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 (editat) Am si eu cateva intrebari: -cum mergeti atunci cand dati de o portiune de drum proaspat "raschetata" pentru a fi reasfaltata?( nu ma refer la portiuni mici care pot fi evitate ci la kilometri intregi) - ce faceti daca in timp ce rulati "va treziti" cu roata pe o portiune unde asfaltul este crapat pe sensul de mers si roata este pe acel sant ( nu transversal. Crapaturi asemanatoare cu portiunile de drum razuite pt reasfaltare si eventual marginile nu sunt la acealsi nivel pe inaltime )? Stiu, veti zice ca trebuia sa ma incadrez din timp pe portiunea unde nu este crapat drumul, dar ganditi-va ca sunteti in coloana si , nevazand cum este drumul va gasiti in situatia expusa. Multumesc ! In prima situatie, incearca sa mergi cu o viteza cat mai constanta, fara accelerari/frinari bruste, inclina-te mai putin in curbe si nu schimba directia de mers dintr-o data. Ideea e de a pastra cat mai mult posibil motocicleta in pozitie verticala, in care aderenta e maxima. In zona mea, drumul de la Botosani la Suceava este 'reabilitat' exact asa: raschetat cred ca pe vreo 15 - 20 km. E o "bucurie" sa mergi mai ales cand si ploua... In a doua situatie, daca santul/sleaul duce pe contrasens si e musai sa iesi din el, ca sa scapi accelerezi putin, debreiezi si apoi schimbi directia pentru a iesi din sant. Preferabil unghiul de atac pentru a iesi este cat mai aproape de 90 de grade (perpendicular pe marginea santului) dar cum de obicei santurile de care zici sunt inguste, nu ai de ales. Tactica asta e buna si pentru traversarea liniilor de tranvai Editat Aprilie 11, 2012 de TomCat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 In prima situatie, incearca sa mergi cu o viteza cat mai constanta, fara accelerari/frinari bruste, inclina-te mai putin in curbe si nu schimba directia de mers dintr-o data. Ideea e de a pastra cat mai mult posibil motocicleta in pozitie verticala, in care aderenta e maxima. In zona mea, drumul de la Botosani la Suceava este 'reabilitat' exact asa: raschetat cred ca pe vreo 15 - 20 km. E o "bucurie" sa mergi mai ales cand si ploua... In a doua situatie, daca santul/sleaul duce pe contrasens si e musai sa iesi din el, ca sa scapi accelerezi putin, debreiezi si apoi schimbi directia pentru a iesi din sant. Preferabil unghiul de atac pentru a iesi este cat mai aproape de 90 de grade (perpendicular pe marginea santului) dar cum de obicei santurile de care zici sunt inguste, nu ai de ales. Tactica asta e buna si pentru traversarea liniilor de tranvai Ce m-ai nimerit. Exact de portiunea aia de drum (BT-SV )ziceam; mi s-a parut greu sa virez pe acea portiune de drum mai ales ca "dungile" ramase au o directie diagonala (spre contrasens ) cu sensul de mers. Acum in ce stare se prezinta? S-a mai condimentat si cu gropi? Legat de a doua situatie am intalnit cazuri cand santul era lat cam atat cat "calca" roata. Stiu ca trebuie sa virez cat mai perpendicular, dar nu prea ai spatiu in astfel de situatii.Atunci cand am fost in situatia asta am continuat pana s-a terminat santul sau m-am asigurat sa nu fie vreo masina in spatele meu si am virat de pe loc sa ies din sant fara sa cad (am preferat manevra asta decat sa fac cunostinta cu asfaltul ) Multumesc pentru sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator IuliaM Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Buna,Sunt incepatoare si noua pe acest forum. Am citit aproape toate topicule si le consider mai mult decat folositoare. Felicitari ca va ganditi la noi si nu numai. Am un Suzuki DR125 si am inceput sa ies usurel Am si eu o rugaminte, stiu ca tutorialul a fost publicat de mult si poate de aceea nu mai am acces la el. Il mai are cineva? Ma puteti ajuta? Urmarind toate feedback-urile de aici mi-am dat seama ca este foarte folositor si-l vreau si eu...va rooog mercic si sa auzim numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 bine-ai venit. manualul e aici: http://www.scribd.com/doc/38875684/Manual-de-Condus-Motocicleta poate o sa gasesti interesant sa rsfoiesti si http://2oo.ro/de-ce-nu-ne-vad/ sau, despre intretinerea minimala a moto, http://calatoriifestinalente.wordpress.com/2013/03/03/motocicleta-i-gata-pentru-noul-sezon/ bafta la drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.