Yusuke Posted November 24, 2005 Share Posted November 24, 2005 (edited) Cred ca e gresit " Pentru a provoca inclinarea spre interior impingeti in fata ghidonul din partea in care virati. Adica impingeti cu mana dreapta daca faceti dreapta, impingeti cu stanga daca faceti stanga. " asta am gasit si nu cred !!! Poate cand iei dreapta impingi cu stanga si tragi cu dreapta ghidonul !!! si invers ma dau cu capul de pereti daca nu am dreptate Edited November 24, 2005 by Yusuke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UncleFester Posted November 24, 2005 Share Posted November 24, 2005 Ai peretii moi macar ? Citeste topicul asta: /index.php?showtopic=8565 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escu Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Cred ca e gresit " Pentru a provoca inclinarea spre interior impingeti in fata ghidonul din partea in care virati. Adica impingeti cu mana dreapta daca faceti dreapta, impingeti cu stanga daca faceti stanga. " asta am gasit si nu cred !!! Poate cand iei dreapta impingi cu stanga si tragi cu dreapta ghidonul !!! si invers ma dau cu capul de pereti daca nu am dreptate Vad ca la tine in profil scrie ca ai o Cagiva. Asa ca pofteste de o incaleca si incearca cu ea ce scrie acolo. Si ai sa vezi ce frumos se inclina motoreta spre STANGA daca impingi cu mana STANGA in ghidon si in felul asta iei virajul la STANGA P.S. Sa faci experimentul asta daca ai deja permisul; daca nu, mai asteapta si pana atunci crede-ne pe cuvant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yusuke Posted December 1, 2005 Share Posted December 1, 2005 (edited) Vad ca la tine in profil scrie ca ai o Cagiva. Asa ca pofteste de o incaleca si incearca cu ea ce scrie acolo. Si ai sa vezi ce frumos se inclina motoreta spre STANGA daca impingi cu mana STANGA in ghidon si in felul asta iei virajul la STANGA P.S. Sa faci experimentul asta daca ai deja permisul; daca nu, mai asteapta si pana atunci crede-ne pe cuvant Nu am Cagiva , dar are varamea si mai dau si eu cateva ture cu ea chiar daca nu am 18 ani , si in primul rand daca iei stanga nu duci ghidonul in dreapta , eu ma inclin in stanga imi folosesk partea de jos a corpului Edited December 1, 2005 by Yusuke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harciogu Posted December 1, 2005 Share Posted December 1, 2005 Nu am Cagiva , dar are varamea si mai dau si eu cateva ture cu ea chiar daca nu am 18 ani , si in primul rand daca iei stanga nu duci ghidonul in dreapta , eu ma inclin in stanga imi folosesk partea de jos a corpului bai omule... de ce te bagi in seama dak nu shtii despre ce e vorba? te simtzi mai bine dupa ce postezi? dak vara-ta itzi imprumuta motorul e treaba ei... escu vorbea de counter steering... incearca sa virezi la stanga la mai mult de 40 km/h si sa vad dak potzi. exista scarba aia de fortza centrifuga care ne-ar arunca pe jos... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yusuke Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 bai omule... de ce te bagi in seama dak nu shtii despre ce e vorba? te simtzi mai bine dupa ce postezi? dak vara-ta itzi imprumuta motorul e treaba ei... escu vorbea de counter steering... incearca sa virezi la stanga la mai mult de 40 km/h si sa vad dak potzi. exista scarba aia de fortza centrifuga care ne-ar arunca pe jos... daca e mergem si imi arati si mie sa vad cat de dotat esti si daca ajungi dupa experienta sa vezi ce !!!! si dupa aia vin la tine la spital si chestia cu conter steering am vazut doar la profesionisti , si pana mea aia au experinta , acuma nu prea stiu pe nimeni care sa faca asa ceva in bucuresti , sau poate gresesk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UncleFester Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Gresesti. Amarnic. Pune mana si citeste: /index.php?showtopic=8565 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yusuke Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Gresesti. Amarnic. Pune mana si citeste: /index.php?showtopic=8565 OK o sa citesk a suta mia oara ! Aaaaaaaa , da mah e adevarat , dar eu nu cred ca pot sa fac !!! Oricum sorry pt ca m-am indoit de voi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UncleFester Posted December 4, 2005 Share Posted December 4, 2005 Ba faci, la viteza, dar o faci inconstient. Dupa ce constientizezi, prima oara o sa ti se para ciudat, dupa aia o sa te obisnuiesti si o s-o faci mai eficient (I know I did). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
circel Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 OK o sa citesk a suta mia oara ! Aaaaaaaa , da mah e adevarat , dar eu nu cred ca pot sa fac !!! Oricum sorry pt ca m-am indoit de voi Nu faci counter steering? Gresesti clar. E adevarat, depinde de viteza. pune mana si citeste, s-a mai scris despre asta.Vorba ceea: cine are carte are parte. Dar nici cu incercarea nu as conteni in locul tau. Nu conteaza cati ani ai, important e sa-ti placa. Dar daca nu stii , mai bine intrebi. De asta se intra pe forum la inceput. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monitz Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 (edited) Eu de abia am inceput scoala. Am citit manualul si il consider foarte util.....cel putin pentru mine care nu aveam idee de nimic. Micile greseli despre care vorbesc unii forumisti cred ca pot fi trecute cu vederea. Pornirea in rampa nu mi-e foarte clara...dar in timp sper sa ma lamuresc mai bine. Edited June 12, 2006 by monitz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IraSciBil Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Ceea ce se invata la scoala de soferi in Romania este depasit si aplicabil pe motocicletele care se fabricau acum 30 de ani. Cititi tot acest manual, de mai multe ori, pentru ca va poate salva viata si motocicleta. Din cuprins: Capitolul 1- Pregatirea cursei Capitolul 2 - Mentinerea controlului Capitolul 3 - Drumul si pozitia in trafic Capitolul 4 - Transportul pasagerilor Capitolul 5 - Condusul in grup Capitolul 6 - Conducerea in condiii dificile Capitolul 7 - Urgente in timpul mersului Capitolul 8 - Rezumat Manual de condus motocicleta Cand apare filmul ca e prea lung si nu le am cu cititul ?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SnapShot Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Vorbeste cu Baiazid, ca le are cu punerea in scena & stuff. Atata doar ca nu garantez fidelitatea pastrarii mesajului original (omu cam abuzeaza de 'licenta artistica' uneori ). Ar cam merge facut un serial dupa romanul ala... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Survolaj Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 da multi sunt papa lapte... cititu ce are? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SRY Posted July 29, 2006 Share Posted July 29, 2006 Da, am lecturat si eu putin "manualul". E drept, m-am uitat mai mult la ilustratii (cam antice ). Si mi-au sarit in ochi imaginile de la CONDUCEREA PE SUPRAFETE PERICULOASE. - este vb. de img. cu trecerea peste sinele de tramvai Dupa care am citit, pentru ca imaginile erau exact pe invers decat stiam eu, si doream o explicatie, cat de cat logica, pe care insa nu am gasit-o. Chiar "manualul" spune Cand traversati o denivelare, incercati sa abordati obstacolul (head on) daca este posibil. Head-on, adica la 90°, dupa cum e logic si sanatos, daca nu vrei sa pui motorul pe jos. Dar chiar dedesubt, este afisata o imagine in care ?E GRESIT? sa faci o manevra de abordare "head-on" a unor sine (cale ferata, tramvai). Cam contrdictoriu si confuz. Probabil manualul e facut mai mult din punct de vedere legal, asa ca ilustratorii si creatorii acestui manual s-au gandit probail ca daca faci manevra respectiva de abordare a sinelor la 90° si sanse sa ajungi pe partea cealalta a carosabilui, in contrasens. Deci DOAR DIN PUNCTUL ACESTA DE VEDERE E GRESITA MANEVRA DIN IMAGINI . Consider deci ca ar trebui sa specificati langa imaginile respective acest motiv pentru care e considerata "gresita" manevra. Altfel, dupa cum am spus, acest sfat nu poate fi luat in serios pentru ca e contradictoriu si confuz. Mai mult, se stie ca o imagine este retinuta mult mai bine decat un text citit in graba. Deci cei mai multi (dupa cum se vede in posturile dinaintea postului meu, nu prea au rabdare/timp) si s-ar putea sa ramana cu impresia gresita ca obstacolele se abordeaza mai bine "trecand drept in fata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex-Alex Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 mda.. recunosc ca si eu am ramas in ceatza cu acel "head-on" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
altcamionagiu Posted August 15, 2006 Share Posted August 15, 2006 Sint incepator si am primit cadou o motocicleta prea mare , ce sa fac daca imi vine sa ma dau tot timpul ? Adica XT600 180KG pe care nu pot sa o ridic de jos doar cu ghidonul , ajung la pamint doar cu virfurile , nu pot sa fac 8 uri decit calare si dupa ce o imping 3 m obosesc de mor. Am scris ceva istoric pe '' sa ne prezentam'' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavelescu Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Sint incepator si am primit cadou o motocicleta prea mare , ce sa fac daca imi vine sa ma dau tot timpul ? Adica XT600 180KG pe care nu pot sa o ridic de jos doar cu ghidonul , ajung la pamint doar cu virfurile , nu pot sa fac 8 uri decit calare si dupa ce o imping 3 m obosesc de mor. Am scris ceva istoric pe '' sa ne prezentam'' Si eu sunt incepator si am un cbr de 600 dar nu ma impiedica . Trebuie sa te obisnuesti cu el . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi zx12r Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 cam asa se conduce ....http://video.google.com/videoplay?docid=6178043709180164205&q=motorcycle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tz3p3 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 bune manualele si linkurile puse aici ... mai ales pentru un incepator ca mine ... de un an de zile ma bate gandul sa imi iau motor ... acuma m-am hotarat ... mai am de strans malai cateva luni si in timpul asta am zis sa sap pe forum sa caut tot felul de info utile ... si vad ca sunt o gramada ... ... multam... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Special K Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Sint incepator si am primit cadou o motocicleta prea mare , ce sa fac daca imi vine sa ma dau tot timpul ? Adica XT600 180KG pe care nu pot sa o ridic de jos doar cu ghidonul , ajung la pamint doar cu virfurile , nu pot sa fac 8 uri decit calare si dupa ce o imping 3 m obosesc de mor. Am scris ceva istoric pe '' sa ne prezentam'' S-ar putea ca xt-ul tau sa fie suprainaltat, vezi daca are nishte bride "in plus" undeva la bratul oscilant. Pe de alta parte, inaltimea la sa normala la xt e de 85cm, deci trebuie sa fii "inaltutz". Ca sa o ridici de jos gaseste alta pozitie: incearca sa o ridici intai pe genunchi (cu o mana de telescopu' fatza, cu cealalta... de unde apuci). Eu am 65 kg si ridic KLE-u' de 198kg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misfit 1-5 Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 tocmai ce voiam sa fac un topic pe tema asta, dupa cum se vede sunt nou in tot de la forum pana la motociclete, multzam mult pentru manual foarte tare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunicul Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 (edited) bune manualele si linkurile puse aici ... mai ales pentru un incepator ca mine ... de un an de zile ma bate gandul sa imi iau motor ... acuma m-am hotarat ... mai am de strans malai cateva luni si in timpul asta am zis sa sap pe forum sa caut tot felul de info utile ... si vad ca sunt o gramada ... ... multam... Citeste in Univers Moto serialul "Tehnici de pilotaj" (7 episoade) si afli mai multe !!! N-o spun doar eu fiindca le-am tradus/adaptat la conditiile de pe la noi, ci mai ales altii... P.S. E posibil sa le reeditam intr-un supliment care sa contina si alte chestii - reglarea suspensiilor, geometria sistemului de rulare etc - , chiar la SMAEB, daca exista cerere ! Edited March 19, 2007 by Bunicul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlad Codreanu Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 Subscriu puternic la ideea reeditarii si comasarii articolelor legate de tehnica pilotajului si mecanica intr'un supliment. Mi se pare foarte practic si util, sa ai toate articolele la un loc, fara a dezmembra revista. Ca sa nu mai spun de cei care nu au reusit sa prinda toate numerele respective, din varii motive. Asa ca...go for it. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VladSpeed Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 foarte util... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.