Sari la conținut

Manual de condus motocicleta


Smokey
 Share

Postări Recomandate

Cred ca e gresit :P " Pentru a provoca inclinarea spre interior impingeti in fata ghidonul din partea in care virati. Adica impingeti cu mana dreapta daca faceti dreapta, impingeti cu stanga daca faceti stanga. " asta am gasit si nu cred !!!

 

 

Poate cand iei dreapta impingi cu stanga si tragi cu dreapta ghidonul !!!

si invers :baldy:

 

 

 

:crack: ma dau cu capul de pereti daca nu am dreptate

Editat de Yusuke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 127
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca e gresit :P " Pentru a provoca inclinarea spre interior impingeti in fata ghidonul din partea in care virati. Adica impingeti cu mana dreapta daca faceti dreapta, impingeti cu stanga daca faceti stanga. " asta am gasit si nu cred !!!

Poate cand iei dreapta impingi cu stanga si tragi cu dreapta ghidonul !!!

si invers :lol:

:crack: ma dau cu capul de pereti daca nu am dreptate

 

Vad ca la tine in profil scrie ca ai o Cagiva. Asa ca pofteste de o incaleca si incearca cu ea ce scrie acolo. Si ai sa vezi ce frumos se inclina motoreta spre STANGA daca impingi cu mana STANGA in ghidon si in felul asta iei virajul la STANGA

 

P.S. Sa faci experimentul asta daca ai deja permisul; daca nu, mai asteapta si pana atunci crede-ne pe cuvant :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca la tine in profil scrie ca ai o Cagiva. Asa ca pofteste de o incaleca si incearca cu ea ce scrie acolo. Si ai sa vezi ce frumos se inclina motoreta spre STANGA daca impingi cu mana STANGA in ghidon si in felul asta iei virajul la STANGA

 

P.S. Sa faci experimentul asta daca ai deja permisul; daca nu, mai asteapta si pana atunci crede-ne pe cuvant :D

 

 

Nu am Cagiva , dar are varamea :lol: si mai dau si eu cateva ture cu ea chiar daca nu am 18 ani , si in primul rand daca iei stanga nu duci ghidonul in dreapta , eu ma inclin in stanga imi folosesk partea de jos a corpului :haha:

Editat de Yusuke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am Cagiva , dar are varamea :kiss: si mai dau si eu cateva ture cu ea chiar daca nu am 18 ani , si in primul rand daca iei stanga nu duci ghidonul in dreapta , eu ma inclin in stanga imi folosesk partea de jos a corpului :kiss:

 

bai omule... de ce te bagi in seama dak nu shtii despre ce e vorba? :lol: :D :haha: te simtzi mai bine dupa ce postezi?

 

dak vara-ta itzi imprumuta motorul e treaba ei...

 

escu vorbea de counter steering... incearca sa virezi la stanga la mai mult de 40 km/h si sa vad dak potzi. exista scarba aia de fortza centrifuga care ne-ar arunca pe jos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai omule... de ce te bagi in seama dak nu shtii despre ce e vorba? :P :kiss: :lol: te simtzi mai bine dupa ce postezi?

 

dak vara-ta itzi imprumuta motorul e treaba ei...

 

escu vorbea de counter steering... incearca sa virezi la stanga la mai mult de 40 km/h si sa vad dak potzi. exista scarba aia de fortza centrifuga care ne-ar arunca pe jos...

 

 

daca e mergem si imi arati si mie :blbl: sa vad cat de dotat esti si daca ajungi :moto: dupa experienta sa vezi ce :D !!!!

 

si dupa aia vin la tine la spital si :haha: :lol:

 

chestia cu conter steering am vazut doar la profesionisti , si pana mea aia au experinta , acuma nu prea stiu pe nimeni care sa faca asa ceva in bucuresti :kiss: , sau poate gresesk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

OK o sa citesk a suta mia oara :P !

 

Aaaaaaaa , da mah e adevarat , dar eu nu cred ca pot sa fac :P !!!

 

Oricum sorry pt ca m-am indoit de voi ;) :lol: :ok:

Nu faci counter steering? Gresesti clar.

E adevarat, depinde de viteza. pune mana si citeste, s-a mai scris despre asta.Vorba ceea: cine are carte are parte.

 

Dar nici cu incercarea nu as conteni in locul tau.

 

Nu conteaza cati ani ai,

 

important e sa-ti placa.

 

Dar daca nu stii , mai bine intrebi. De asta se intra pe forum la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu de abia am inceput scoala. Am citit manualul si il consider foarte util.....cel putin pentru mine care nu aveam idee de nimic. Micile greseli despre care vorbesc unii forumisti cred ca pot fi trecute cu vederea.

Pornirea in rampa nu mi-e foarte clara...dar in timp sper sa ma lamuresc mai bine.

Editat de monitz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

beginner.jpg

Ceea ce se invata la scoala de soferi in Romania este depasit si aplicabil pe motocicletele care se fabricau acum 30 de ani. Cititi tot acest manual, de mai multe ori, pentru ca va poate salva viata si motocicleta.

 

Din cuprins:

Capitolul 1- Pregatirea cursei

Capitolul 2 - Mentinerea controlului

Capitolul 3 - Drumul si pozitia in trafic

Capitolul 4 - Transportul pasagerilor

Capitolul 5 - Condusul in grup

Capitolul 6 - Conducerea in condiii dificile

Capitolul 7 - Urgente in timpul mersului

Capitolul 8 - Rezumat

 

Manual de condus motocicleta

 

 

Cand apare filmul ca e prea lung si nu le am cu cititul ?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste cu Baiazid, ca le are cu punerea in scena & stuff. Atata doar ca nu garantez fidelitatea pastrarii mesajului original (omu cam abuzeaza de 'licenta artistica' uneori :banana: ).

Ar cam merge facut un serial dupa romanul ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Da, am lecturat si eu putin "manualul". E drept, m-am uitat mai mult la ilustratii (cam antice :cheers: ).

Si mi-au sarit in ochi imaginile de la CONDUCEREA PE SUPRAFETE PERICULOASE. - este vb. de img. cu trecerea peste sinele de tramvai

Dupa care am citit, pentru ca imaginile erau exact pe invers decat stiam eu, si doream o explicatie, cat de cat logica, pe care insa nu am gasit-o.

 

Chiar "manualul" spune

Cand traversati o denivelare, incercati sa abordati obstacolul (head on) daca este posibil.
Head-on, adica la 90°, dupa cum e logic si sanatos, daca nu vrei sa pui motorul pe jos.

 

Dar chiar dedesubt, este afisata o imagine in care ?E GRESIT? sa faci o manevra de abordare "head-on" a unor sine (cale ferata, tramvai). Cam contrdictoriu si confuz.

 

Probabil manualul e facut mai mult din punct de vedere legal, asa ca ilustratorii si creatorii acestui manual s-au gandit probail ca daca faci manevra respectiva de abordare a sinelor la 90° si sanse sa ajungi pe partea cealalta a carosabilui, in contrasens. Deci DOAR DIN PUNCTUL ACESTA DE VEDERE E GRESITA MANEVRA DIN IMAGINI .

 

Consider deci ca ar trebui sa specificati langa imaginile respective acest motiv pentru care e considerata "gresita" manevra. Altfel, dupa cum am spus, acest sfat nu poate fi luat in serios pentru ca e contradictoriu si confuz.

 

Mai mult, se stie ca o imagine este retinuta mult mai bine decat un text citit in graba. Deci cei mai multi (dupa cum se vede in posturile dinaintea postului meu, nu prea au rabdare/timp) si s-ar putea sa ramana cu impresia gresita ca obstacolele se abordeaza mai bine "trecand drept in fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Sint incepator si am primit cadou o motocicleta prea mare , ce sa fac daca imi vine sa ma dau tot timpul ?

Adica XT600 180KG pe care nu pot sa o ridic de jos doar cu ghidonul , ajung la pamint doar cu virfurile , nu pot sa fac 8 uri decit calare si dupa ce o imping 3 m obosesc de mor.

 

Am scris ceva istoric pe '' sa ne prezentam''

post-12276-1155640661_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sint incepator si am primit cadou o motocicleta prea mare , ce sa fac daca imi vine sa ma dau tot timpul ?

Adica XT600 180KG pe care nu pot sa o ridic de jos doar cu ghidonul , ajung la pamint doar cu virfurile , nu pot sa fac 8 uri decit calare si dupa ce o imping 3 m obosesc de mor.

 

Am scris ceva istoric pe '' sa ne prezentam''

 

 

Si eu sunt incepator si am un cbr de 600 dar nu ma impiedica :crack: . Trebuie sa te obisnuesti cu el .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 5 months later...

bune manualele si linkurile puse aici ... mai ales pentru un incepator ca mine ... de un an de zile ma bate gandul sa imi iau motor ... acuma m-am hotarat ... mai am de strans malai cateva luni si in timpul asta am zis sa sap pe forum sa caut tot felul de info utile ... si vad ca sunt o gramada ...:bounce: ... multam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sint incepator si am primit cadou o motocicleta prea mare , ce sa fac daca imi vine sa ma dau tot timpul ?

Adica XT600 180KG pe care nu pot sa o ridic de jos doar cu ghidonul , ajung la pamint doar cu virfurile , nu pot sa fac 8 uri decit calare si dupa ce o imping 3 m obosesc de mor.

 

Am scris ceva istoric pe '' sa ne prezentam''

 

S-ar putea ca xt-ul tau sa fie suprainaltat, vezi daca are nishte bride "in plus" undeva la bratul oscilant. Pe de alta parte, inaltimea la sa normala la xt e de 85cm, deci trebuie sa fii "inaltutz".

Ca sa o ridici de jos gaseste alta pozitie: incearca sa o ridici intai pe genunchi (cu o mana de telescopu' fatza, cu cealalta... de unde apuci). Eu am 65 kg si ridic KLE-u' de 198kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

bune manualele si linkurile puse aici ... mai ales pentru un incepator ca mine ... de un an de zile ma bate gandul sa imi iau motor ... acuma m-am hotarat ... mai am de strans malai cateva luni si in timpul asta am zis sa sap pe forum sa caut tot felul de info utile ... si vad ca sunt o gramada ...:D ... multam...

:D Citeste in Univers Moto serialul "Tehnici de pilotaj" :lol: (7 episoade) si afli mai multe !!! N-o spun doar eu fiindca le-am tradus/adaptat la conditiile de pe la noi, ci mai ales altii...

P.S. E posibil sa le reeditam intr-un supliment care sa contina si alte chestii - reglarea suspensiilor, geometria sistemului de rulare etc - , chiar la SMAEB, daca exista cerere !

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Subscriu puternic la ideea reeditarii si comasarii articolelor legate de tehnica pilotajului si mecanica intr'un supliment. Mi se pare foarte practic si util, sa ai toate articolele la un loc, fara a dezmembra revista. Ca sa nu mai spun de cei care nu au reusit sa prinda toate numerele respective, din varii motive.

Asa ca...go for it. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...