Crivascu Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Referitor la consumul de ulei. Ta are o veche hiba, se coc simeringurile de supape si incepe sa consume ulei. Dar acum nu e musai sa fie asta...verifica peste tot sa nu ai vreo scurgere. Dupa care i ai compresia...daca nici asta nu e si nici scurgeri atunci sigur simeringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 @Motanu- totu e posibil, numai sa vrei si sa ai cash. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Pai, cam vreau. De cat cash e vorba? Conceptul " daca ai dorinta si putinta se poate APROAPE orice " il stiam, rugamintea mea era adresata celor mai priceputi si instruiti de pe forum, daca ma pot ajuta cu ceva info mai detaliate, adica cam ce model de bascula de africana se potriveste, daca trebuie alte modificari facute sau nu, daca trebuie schimbata si roata, etrierul si suportul sau alte fieratanii pe acolo. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Acu ceva vreme scriam pe forum ce si cum am facut. Iti trebuie asa: Bascula de rd03 sau 04, la 07 trebuie alezata o bucsa si prinderea amortizorului e cu schepsis. In concluzie bascula e cea mai mica problema Suport etrier de rd03 ca sa pastrezi roata de transalp, altfel trebe roata de AT Furtun de frana si lant nou pe lungime de AT Distantiere pt axul rotii, bascula e mai ingusta Vezi ca asilindean si moi am postat pe transalp.ro ce si cum La costuri...eu am ajuns pe la 150-200e, asta din amintiri ca oricum nu am contorizat nici atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Multumesc Raoulserban. In afara de aspectul estetic care nu justifica investitia, ai idee care este aproximativ diferenta de greutate dintre cele doua bascule , fier vs aluminiu? Ar exista si alte avantaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geza.benedekfi Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&products_id=837 In caz ca nu gasesti sh, ca-i bataie mare pe ele. Mersi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Poi...(daca umbli si la furca fata si te joci cu fogbones plus amortizoare) ii cresti garda la sol. Unii spun si ca se imbunatateste distributia greutatii cu pasager and co(axul rotii vine exact sub fundul pasagerului) dar nu stiu ce sa zic. Mod-ul acesta se face mai mult pt amatorii de modificari, offroad addicts si pt cei cu frana pe tambur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 salut . se pare ca m-a lasat bateria . ce baterie mai ieftina imi recomandati si mie pentru TA650 . si cu intretinere si fara am observat ca tine tot cam 2 ani . ma insel eu ? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Nu te inseli. Sunt baterii yuasa si restul. Iar restul orice ce ti ai lua tot 2-3 ani te va duce . Eu am luat landport cauta l pe forum pe ottoman aduce la comanda ce doresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 http://caranda.shopmania.biz/ Eu sunt la al doilea sezon cu cea mai ieftina de aici si merge brici. Nu te complica sa iei ceva mai scump. Din cate imi aduc aminte am platit 137 lei. Parca asta este: http://caranda.shopmania.biz/cumpara/acumulator-moto-12v-11ah-yucell-ytz12s-3919118 La banii astia daca tine pana se trermina acest sezon, este perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
woodpecker Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Salut. Are cineva sau imi poate recomanda unde pot gasi un jug inferior pentru un PD10 '98 ? (de PD06 am gasit dar 'nu potriveste') Original mi se pare foarte scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 http://www.transalp.ro/forum/dezmembrez-transalp-1998-t2330.html Dezmembra cineva un pd 10, vezi daca mai are jugul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 (editat) Mai exista si baterii Bosch. Nu alea silver, cele normale. Am gasit anul trecut la 140 lei pt TA, intre timp mi-am dotat si vreo 2 masini tot cu Bosch-uri din alea (preturi de Caranda), iar omul care mi le vinde, care mi-e si prieten, spune ca el pe masina are de 5 ani modelul asta si inca nu da semne de oboseala. Iar la o masina 2.0 diesel, sa tina o baterie 5 ani e ceva. Poti intreba de ele pe la magazinasele de piese auto, eu de acolo le-am luat. P.S. Inainte de acest Bosch am avut Varta pe motor. A tinut 6 ani. Dar aia e si scumpa in draci. Editat Iulie 4, 2014 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Băieti!!! Chiar nu va intereseaza cutii laterale si suporti la oferta ?? 150e. Ta din '96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Pe un T.A. din '95 se poate pune furca fata complecta (telescoape,roata,etrier,jug,ghidon.,.etc) de pe un XL600 din '86 monocilindru?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Din ce am gasit eu pe net raspunsul e DA numai ca sa verifici arcurile si poate sa le schimbi cu unele pt greutatea mai mare a mo rei si a riderului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 salutare ma bate gandul sa iau (si) un Transalp ma intereseaza ceva pana in 1998 am vazut ca inainte de 90 frana spate e pe tambur ; se poate adapta etrier si disc? ce alte diferente fata de anii 90+ ar mai fi? (motor,furca...etc) multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 cumpar filtru aer honda transalp 600,an 1994 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobra_00711 Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 cumpar filtru aer honda transalp 600,an 1994 http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=index&cPath=3248_344_2928_283 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 ce alte diferente fata de anii 90+ ar mai fi? (motor,furca...etc) multumesc Spicuieste cu atentie de aici. New Microsoft Word Document.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Spicuieste cu atentie de aici. merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Ce parere aveti de melcul asta de kilometraj http://olx.ro/oferta/melc-vitezometru-kilometraj-honda-nx-650-dominator-xl-600-v-transalp-IDRRn9.html#3b5946da07 ? Potriveste si la PD 10? Ce am vazut prin magazine sunt cam la 120-130 de lei. La mine carcasa unde trebuie sa fie melcul e goala, mai trebuie sa am acolo ceva saibe sau alte chestii? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Mai trebuie sa fie doua saibe, sunt nr 18 aici https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=XL600V&Y=1999&L=HO-XL600VX&O=FRONT%20WHEEL&F=HO-XL600VX-SL&L2=HO-XL600VW-SL Melcul ar trebui sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Va salut, sunt proaspat proprietar de Transalp XL700V din 2011 Am si eu 2 intrebari Din ce am vazut eu in manual langa becul Neutral (N) ar trebui sa fie becul de ABS, eu nu am Abs pe fata dar am pe spate si becul respectiv nu se aprinde deloc nici cand pun contactul nici in mers ceva idei ? Si ar mai fi in bord am Trip A Trip B si Trip cel cu trip ramane pe 0 tot timpul, celelate doua inregistreaza kilometrii, si sus la ceas am ceva cronometru ala cum fac sa il "pornesc" Va multumesc anticipat PS: Nu sariti prea tare pe mine ca nu prea le am cu motorul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) ABS ori ai, ori nu ai. Nu exista numai la o roata. Trip ala probabil o sa se contorizeze cand o sa fumezi ceva iarba... Glumesc... Daca nu ai manuale, cauta-le in format electronic si citeste-le. O sa-ti raspunda la multe intrebari. Exista manualul utilizatorului si manualul de service. Editat Iulie 16, 2014 de tibirec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.