disabled_Cata Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Poate cineva sa ma ajute la identificarea acestui parbriz? Este 88-93 sau 94-99? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Cred ca prin 95-96 s-a schimbat masca la TA, deci al tau ar fi 88-94. Il dai in pret decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Da, e clar . E modelul vechi. 180 lei e pretul. Multumesc pentru ajutor la identificare. Editat Martie 1, 2016 de disabled_Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vstef_is Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Da, e modelul vechi, PD06 88 pana in 94. Am gasit ca dimensiuni ca ar trebui sa aiba 36.6 x 50.5 cm http://www.hard-motorcycle-luggage.co.uk/acatalog/givi-d52s-windscreen-xl600-v-transalp-88-d52s-w.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 da, atat are. m-a derutat codul , apare si ca 88 pe net si ca 95. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vstef_is Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Aparent e acelasi cod dupa cum mai scrie pe net. Eu am pus de Tico, singurul care era pe stoc la UNIX in acel moment (deh, discount si livrare la botul calului) si anume JAKOPARTS. Arata bine, s-a potrivrit bine, de mers am scris mai devreme cum merge Ce-i drept motorul parca e mai cald, chiar daca acul nu sta la jumatate... Deschide la 82 de grade... Antigel nou de la Norauto si aparent consumul urban a trecut de la 6.85 la 6.15 / 100km... Desigur, poate or mai fi factori... Dar ce e cert e ca termostatul vechi era complet blocat pe deschis. » Post actualizat in 01 Mar 2016 11:56 Va salut! Ma ajuta si pe mine cineva cu dimensiunile joja ulei pt un PD06 1996? Ma intereseaza dimensiunile A,B,C si D. Multumesc anticipat! fc59ae81f3a55da46d65290007b28a05-5947426-235_235.jpg Nu stiu daca a mai masurat cineva, eu n-am gasit.. Iata cum e la mine: A - 78mm B - 58mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita) C - 22mm D - 30mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita) Sper ca se intelege... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Nu stiu daca a mai masurat cineva, eu n-am gasit.. Iata cum e la mine: A - 78mm B - 58mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita) C - 22mm D - 30mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita) Sper ca se intelege... Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Ma bate gandul sa schimb termostatul, daca tot e desfacuta motocicleta. De Tico, Matiz sau Spark ? (sau e unul si acelasi cod) ? Musai de tico sa pui. Am incercat cu cel de matiz initial, dar e un pic prea mare, a trebuit sa polizez din el. Cel de tico intra perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintilie alexandru Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Este cineva din bucuresti cu un transalp de 650 care are montat pe el crash bar givi? As vrea sa vad pe viu cum vine unul montat. Al meu nu prea vine la gauri. Cred ca este un pic torsionat si as vrea sa vad daca se mai poate aranja. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15151515 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Este cineva din bucuresti cu un transalp de 650 care are montat pe el crash bar givi? As vrea sa vad pe viu cum vine unul montat. Al meu nu prea vine la gauri. Cred ca este un pic torsionat si as vrea sa vad daca se mai poate aranja. Multumesc are urme de lovituri crashbar-ul? asa ar fi cel mai simplu sa evaluezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintilie alexandru Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Are ceva urme » Post actualizat in 07 Mar 2016 18:31 Despre asa ceva este vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 de vanzare crash-bar Hepco Becker pentru transalp de 650, Pret 70 de euro. Modelul este cel din link http://www.motorbikesandparts.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/5/0/502111.0001_2.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Salut, Posed un XL700V 2010 tocmai ce mi-am cumparat un set de rulmenti jug si vroiam sa va intreb daca am nevoie de ceva scule mai speciale ca sa ii pot schimba, inca nu am desfacut motorul si nu as vrea pana nu stiu Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Ai nevoie de extractor de rulmenți ,nu cred ca poți sa îi bați afară Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) NU stiu exact cum e la TA700, dar la Dominator camasile rulmentului au cam acelasi diametru ca si teava de cadru in care intra rulmentii. Din cauza asta nu am putut sa ii bat cu o surubelnita, tija, etc. Pentru a le scoate imi trebuia asa ceva: Asa ca am improvizat dintr-o teava. Am crestat teava la un capat apoi am bagat un con (o tubulara) si o tija filetata. Dupa aceea am bagat teava in gaura si am pozitionat-o cum trebuie, am strans tija si conul a largit crestaturile. O lovitura se ciocan sanatos si a iesit instant. Editat Martie 11, 2016 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) intotdeauna functioneaza + si rulmentul din jugl inferior, cel mai greu de scos. dupa cum vezi dureaza 13 minute cu jugul scos eu bag o lama de cutit intre rulment si jug sa il distantez putin apoi dau cu dornu nu uita de semering sa il pui inainte sa pui rulmentul ! Editat Martie 11, 2016 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi_cc Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Dorn dalta ciocan...in manual se face referire la folosirea unei dalti pt extragerea rulmentului inferior...am ramas si eu surprins Monteaza rulmenti cu role,conici.MAnualul nu recomanda asta clar insa ajuta la caracterul inclinat spre a vobla a transalpului xl700(aici manualul da cateva solutii,jambe,roata fata spate,rulmenti,distributia greutatii incorecta samd) Manualul e pe net,gratis si te ajuta enorm crede-ma.Succes si atentie la strangera jugurilor cat si a axului fata si faimoaselor 4 piulite aferente lui Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) Rulmentii conici sunt mai buni decat cei cu bile pt jug pt ca rolele au suprafata de contact mai mare decat bilele si, deci, sanse mai mici sa faca gropite in cuvete. Si au si plaja de reglaj mai mare. Si eu am schimbat rulmentii cu bile de la RD04 cu unii conici. Ma indoiesc ca voblajul are legatura cu tipul de rulmenti de la jug, atata timp cat acestia sunt in mintiile lor. Editat Martie 11, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Va salut. Am releul mutat langa gura filtrului de aer, riglete in loc de mufe si voltmetru montat de vreo 7000 de km. Peste 2500 rpm arata si sta cam la 14,2 constant cu faza scurta aprinsa.Azi mergand prin padure vreo juma de ora, am mers fara faruri aprinse (pana acum am mers totdeauna cu farurile aprinse, indiferent de drum), incarcare 14,8. Am iesit la asfalt, aprind farurile, si vad ca scade incarcarea treptat de la 13,7 la 12,2. Sting farurile, incepe sa incarce pana la 14,6 constant. Le aprind, iar incepe sa scada constant spre 12,5.Am oprit motorul. Cand am pornit motorul, totul era perfect normal, incarcare in mers cu faruri aprinse 14,2. Merge asa 5 minute, apoi deodata incepe sa scada incarcarea spre 12,5. Opresc motorul, il pornesc, totul normal. Dupa 5 min de mers, iar problema. Pana acasa sa repetat asta de vreo 6 ori.Ce minune l-a apucat? Sa se fi defectat? Dar totusi sunt momente cand baga normal. O fi ceva la vreun contact? L-a deranjat cu ceva faptul ca am mers o vreme fara faruri aprinse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Sper ca ai voltmetrul montat pe baterie direct, daca e pe contact sau alte chestii o sa iti indice mai putin decat pe baterie. Aici suna ceva necurat "Am releul mutat langa gura filtrului de aer, riglete in loc de mufe" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Voltmetrul e legat direct pe baterie. Releul l-am mutat unde are aerisire mai buna, pe cealalta parte, motorul trage aer direct de pe el si il raceste. Pentru a avea contacte mai bune, am eliminat mufele, si am pus riglete. Deci, de unde poate veni buba? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 am eliminat mufele, si am pus riglete. Riglete , adica din alea cu surubele de montat la instalatia electrica in casa ? La un utilaj care vibreaza nu se monteaza contacte electrice pe riglete (banuiesc cu surubele) . Sau poti, dar cu riscul unor contacte imperfecte la un moment dat. Papucii rulz. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Riglete cu surubele, da. Acum am venit de jos, am verificat din nou, crezand ca dupa un somn bun, totul se rezolva. Nu s-a rezolvat. Am verificat toate rigletele, contactele, totul e in regula. Am verificat cu multimetru direct pe baterie, banuind ca voltmetrul motorului e defect. Voltmetru e bun. Cred ca ramane doar releul. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 de vanzare crash-bar Hepco Becker pentru transalp de 650, Pret 70 de euro. Modelul este cel din link http://www.motorbikesandparts.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/5/0/502111.0001_2.jpg up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Astea sunt primele simptome ca se duce dracului releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.