Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut, as avea si eu nevoie de un sfat.

 

Pentru ca pe 22 sep am programare la RAR (facuta pe 25 iulie) si pentru ca toba pe care o am montata este o African Queens neomologata, care suna bine insa peste nivelul admis, credeti ca ar fi mai bine sa imi montez galeriile originale si muffler-ul Leo Vince (omologat), pe care vad ca oricum nu il vrea nimeni? Nu de alta, insa nu as vrea sa fiu respins si sa mai astept 2 luni pentru inca o incercare. Ideea e ca daca nu se testeaza nivelul de zgomot, as vrea ca motocicleta sa fie omologata asa cum e (mai ales ca mai am si bordul modificat). De asemenea, se uita cineva la caucicuri, pentru ca pe spate am de 130 (certificatul belgian nu specifica dimensiunile rotilor)?

 

Please help...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Si eu caut pt un prieten, poate va ajuta asta, din pacate nu exista poza, sau alte amanunte...

 

Nu m-as baga la asa ceva, pt ca sunt mai multe tipuri pt diferite modele de TA. Am luat la purecat internet-ul si nu am gasit nimic sa fie exact cu ceea ce am eu acum pe a mea. Pt a fi sigur ca o sa imi iasa identic cu originalele, am cautat diferite set-uri de stickere pe eBay, numai pt model/scris, le-am dat la o colega simpatica si mi le-a facut vectorial in Corel, incl culori. Dupa aceea am masurat de pe carenele mele originale fiecare in parte si le-am facut super fidele dimensional pe cele vectoriale in Corel, iar acum urmeaza sa ma duc la o firma de publicitate care face colante (printer/cutter) cu toate fisierele mele corel, iar ei imi vor taia si printa exact culorile si dimensiunile care le vreau eu si scris si tot.

 

Am dat si azi la kit-uit carenele lipite de mine, le vor vopsi baietii, aplic stickere-le (atentie sa fie laminate) si le dau sa mai imi dea un lac peste ele pt protectie dupa lipire.

 

Oricum va tin la curent cum iese, iar cine va vrea corelu cu scrisu vectorial la toate stickerele de pe motor (incl rally touring de pe carenele spate) sa imi zica si i le trimit...

 

Toate cele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, as avea si eu nevoie de un sfat.

 

Pentru ca pe 22 sep am programare la RAR (facuta pe 25 iulie) si pentru ca toba pe care o am montata este o African Queens neomologata, care suna bine insa peste nivelul admis, credeti ca ar fi mai bine sa imi montez galeriile originale si muffler-ul Leo Vince (omologat), pe care vad ca oricum nu il vrea nimeni? Nu de alta, insa nu as vrea sa fiu respins si sa mai astept 2 luni pentru inca o incercare. Ideea e ca daca nu se testeaza nivelul de zgomot, as vrea ca motocicleta sa fie omologata asa cum e (mai ales ca mai am si bordul modificat). De asemenea, se uita cineva la caucicuri, pentru ca pe spate am de 130 (certificatul belgian nu specifica dimensiunile rotilor)?

 

Please help...

 

 

pai daca te duci cu pila poate ca o sa inchida ochii. daca te duci fara, eu zic sa pui toba omologata si cauciucuri specificate. nu se uita in talonul tau sa vada ce e scris, ci pe o lista a lor cu specificatiile tehnice. deci orice nu te incadrezi te va taia de pe lista si te mai cheama odata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti sa-mi spuneti si mie, va rog, daca pot monta anvelopa de 150 pe janta din spate a unei Honda Transalp din 2005?

Va multumesc!

 

merge sa-i pui si chiar o sa-i stea f bie numai ca o sa trebuiasca sa deplasezi putin toba inspre dreapta ca sa nu-ti atinga cand se comprima amortizorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am nevoie de un filtru de aer pt o vacuta din '99 (pd10 i believe :D ). vreau sa-i schimb ulei+filtru si daca tot sunt acolo.. bag si d'ala de aer nou.

aveti idee unde gasesc pe stoc in bucuresti? imi trebuie pana vineri.

thanks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge sa-i pui si chiar o sa-i stea f bie numai ca o sa trebuiasca sa deplasezi putin toba inspre dreapta ca sa nu-ti atinga cand se comprima amortizorul

Omule, nu vorbi prostii

Eu am pus Metzeler Sahara de 140 pe spate. Arată bine, dar nu se comportă grozav, eu simt că e cam mare balonajul

De frecat nu freacă nicăieri, nici pe basculă nici pe tobă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, nu vorbi prostii

Eu am pus Metzeler Sahara de 140 pe spate. Arată bine, dar nu se comportă grozav, eu simt că e cam mare balonajul

De frecat nu freacă nicăieri, nici pe basculă nici pe tobă

 

 

ideea e ca daca vrei roata groasa, de ce nu-ti iei chopper sau vitezana. eu gandesc ca retardatii aia de la honda or stii ei ceva de pun 120-130. nu sunt specialist in cauciucuri, dar am vazut si eu ca astea sunt cele mai folosite chir si de ktm. si atunci? de ce nu pune nimeni nici la concurs, nicaieri roti de 200 pe enduro?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand una pesa pe care am cumparat-o din prostie. Nu imi foloseste la nimic. Este placuta de fixare a pinionului la TA-uri mai tinere de 1991.

Am dat pe ea 9e. Cine o vrea ofera cat il lasa inima. Probabil mai mult costa transportul, dar cred ca merge trimisa si in plic.

post-7046-1220633805_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a mai cumparat CDI de la IGNITECH sa ma anunte.Sau stie de 2X CDI pentru Transalp 1993 la pret rezonabil.

 

Vezi in semnatura lui Belbody sau poti incerca sa cauti si la ElectrexWorld.

 

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok. s-a rezolvat, nu se poate. dupa accidentul din aprilie, cum a fost, cum n-a fost, dosarul s-a inchis si sunt vinovat. maine platesc amenda. important e ca m-am lamurit si (pot) trebuie sa ma apuc sa repar motocicleta. pe banii mei. omu' la care ma duceam e un pic aglomerat si ametit acum. aveti ceva sugestii? un cineva care ma poate ajuta. am lovit-o frontal, infingandu-ma in vaca (soferita cu dacia break) ce mi-a intrat in fatza, roata pare rotunda, jambele par drepte. carenele le cumpar originale ca sunt prea frumoase nu vreau sa ma carpesc. restul e problema. ce e pe sub carene (suporturi pentru far si pentru bord) farul si bordul au de asemenea urechile rupte.

cam asta ar fi. as vrea sa carpesc ce e de carpit, sa cumpar ce e de cumparat si sa o incalec din nou. raman dator pentru sugestii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva care a avut Transalp din 2003 - 2006 si acum are din cel nou, sau care nu a avut si si-a luat din cel nou; ma intereseaza cum se comporta pe strada, dar mai ales off-road soft / mediu ( eventual fata de cel "vechi" ), cu bagaje / fara, ma rog, tot tacamul. Orice informatie imi va fi de ajutor.

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am deosebita NEPLACERE sa va anunt ca VACA mea sete desfacuta......DE TOT!!!!!!!.......din cauza uleiului de proasta calitate sa-u dus semicuzinetii de la biela....am desfacut motorul ....am constatat problema

....La un atelier de rectificat in Targu Mures au rectificat ambelajul(30 RON)....si la un alt atelier ,tot in Targu Mures un nene foarte simpatic pt. 150 RON mi-a rectificat biela si a facut semicuzinetii pe masura....mi-am comandat MOTOREX de pe www.motozone.ro ,am curatat capacele de garniturile vechi....si sapt. viitoare o sa asamblez jucaria..

Mai revin eu cu amanunte

post-37981-1221287606_thumb.jpg

post-37981-1221287626_thumb.jpg

post-37981-1221287646_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..din cauza uleiului de proasta calitate sa-u dus semicuzinetii de la biela....am desfacut motorul ....am constatat problema

....La un atelier de rectificat in Targu Mures au rectificat ambelajul(30 RON)....si la un alt atelier ,tot in Targu Mures un nene foarte simpatic pt. 150 RON mi-a rectificat biela si a facut semicuzinetii pe masura....

1. spune-ne care a fost acel ulei de proasta calitate sa stim si noi, sa nu folosim din acela

2. nu pot sa nu remarc expresia "mi-a facut cuzineti". Vrei sa spui ca bagi in motorul de Honda cuzineti artizanali???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Are cineva idee de ce diametru are roata fata transalp cu cauciuc cu tot? ... eu am masurat inginereste cu metru diametru insa as fi curios de de scriu altii in documentatii cat mai tehnice. ...mi-am primit computeru de bord Trailtech Vapor si tre sa ii zic dimensiunea rotii fata ca sa stie sa imi zicca viteza cat mai corect.

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul de care spuneam este VALVOLINE 10W40 4T

 

in legatura cu semicuzinetii ARTIZANALI .......... tin sa te anunt ca din cauza uzurii , ambielajul a trebuit rectificat si biela la fel; asa ca din aceasta cauza NU AVEAM CUM sa gasesc semicuzineti originali de HONDA la dimensiunea respectiva (am cautat pe www.motoparts.fr) erau 3 tipuri de semicuzineti cota 1 , cota 2, cota 3 (pana si cota 3 era prea subtire). Ambielajul nou era la pretul aproximativ 300 euro si bieal 70 euro, semicuzinetii 34 euro + taxa de expediere. Asa ca dupa parerea mea nu merita sa ii comand. :laugh:

 

Pana la urma am decis sa bag ulei MOTOREX 10W40, pe care l-am comandat de pe www.motozone.ro

daca mai ai ceva de adaugat la ideiile mele astept sa imi scri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Are cineva idee de ce diametru are roata fata transalp cu cauciuc cu tot? ... eu am masurat inginereste cu metru diametru insa as fi curios de de scriu altii in documentatii cat mai tehnice. ...mi-am primit computeru de bord Trailtech Vapor si tre sa ii zic dimensiunea rotii fata ca sa stie sa imi zicca viteza cat mai corect.

 

Stima,

Paul

 

Din amintirile de prin liceu, poti incerca sa afli altfel diametrul:

 

masori circumferinta si folosesti formula c=2 x pi x R (c=circumferinta rotii, pi = 3,141516...., R=raza rotii) si diametrul = 2 x R :laugh: .

 

Ptr. masurat circumferinta poti folosi un centimetru (de croitorie) sau o ruleta. Si ptr. minimalizarea erorilor si eficientizarea indicatiilor tahometrului bagi inaintea masuratorii presiunea pe care o ai in mod normal/uzual in camera.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul de care spuneam este VALVOLINE 10W40 4T

 

in legatura cu semicuzinetii ARTIZANALI .......... tin sa te anunt ca din cauza uzurii , ambielajul a trebuit rectificat si biela la fel; asa ca din aceasta cauza NU AVEAM CUM sa gasesc semicuzineti originali de HONDA la dimensiunea respectiva (am cautat pe www.motoparts.fr)

Na, păi zi-i aÂşa, omule. Inițial nu înțelesesem aÂşa

ÂŞi acel Valvoline era ulei de moto sau de auto?

Încă o întrebare: cum ai ajuns la concluzia că trebuie desfacut motorul, făcea ceva zgomot?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din amintirile de prin liceu, poti incerca sa afli altfel diametrul:

 

masori circumferinta si folosesti formula c=2 x pi x R (c=circumferinta rotii, pi = 3,141516...., R=raza rotii) si diametrul = 2 x R :bounce: .

 

Ptr. masurat circumferinta poti folosi un centimetru (de croitorie) sau o ruleta. Si ptr. minimalizarea erorilor si eficientizarea indicatiilor tahometrului bagi inaintea masuratorii presiunea pe care o ai in mod normal/uzual in camera.

 

Spor.

 

Sau si mai exact decat centimetru faci in felul urmator: Faci o pata pe cauciuc (cu apa), si impingi motocicleta in linie dreapta , pana roata face o rotatie completa, apoi masori pe asfalt distanta intre doua pete, aia e circumferinta. Imparti la Pi, si ai diametrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau si mai exact decat centimetru faci in felul urmator: Faci o pata pe cauciuc (cu apa), si impingi motocicleta in linie dreapta , pana roata face o rotatie completa, apoi masori pe asfalt distanta intre doua pete, aia e circumferinta. Imparti la Pi, si ai diametrul.

 

 

Salut,

 

Merci la toti pentru sugestii ... nu m-=am gandit ca pot fi atatea metode experimentale de a determina circumferinta rotii de 21 inch dincolo de formulele matematice. Initial m-am gandit ca s-or mai fi lovit doi -trei-patru oameni de asta, fac media aritmetica la dimensiunile lor si nu mai este nevoie sa ies in ploaie de afara sa masor eu personal roata ... insa vad ca "nu vreti sa ma ajutati!".

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial m-am gandit ca s-or mai fi lovit doi -trei-patru oameni de asta, fac media aritmetica la dimensiunile lor si nu mai este nevoie sa ies in ploaie de afara sa masor eu personal roata ... insa vad ca "nu vreti sa ma ajutati!".

 

Stima,

Paul

Paul, acum am vazut ce ai postat tu aici

Eu zic sa incepi prin a ne spune ce trebuie sa introduci in minunatia aia: diametrul rotii in cm, in inch sau circumferinta

Pentru cei care nu stiu, Paul si TA-ul lui au avut parte de o coliziune care a dus la devastarea partii din fata a TA-ului

Asa ca acum are o scula care tine loc de bord

Roata fata e de 21 inch, plus cei 3 inch ai cauciucului fac 24 inch sau 60,96 cm

Vezi tu... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...