robertkiran Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Dupa suporti si side-case/top case SW Motech trebuia sa vina si un crash bar. Azi mi-au venit si crash bar-ul Sw Motech. Arata bestial. Cineva, tot pe acest forum ma intreba care e diferenta intre un suport SW Motech si unul facut de producatorii din tara noastra. Si altcineva imi raspundea: pretul. Ei bine nu e chiar asa. Intradevar pretul la SW Motech e mai mare. Dar finisajul e impecabil. Sa mai spun ca sunt executate la zecime de milimetru. Adica s-au potrivit la marele fix la gauri, nu a mai trebuit facuta nici un fel de ajustare (ma refer la suportii de side case si top case). Si nu am nici cel mai mic dubiu ca asa va fi si cu crash bar-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Acuma sincer, la mobra noua si frumoasa nici nu puteai pune orice fieratanie ruginita. Sa il porti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Multumesc. Eu sper din tot sufletul, sa nu am nevoie niciodata de el! Sa fie pus acolo sa imi dea un sentiment de siguranta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Salut, am un schimbator ramas prin garaj in stare buna pt TA650. merge si la 600. 10 lei Cumparatorul primeste si un semnalizator fata dreapta pt TA650 cu o mica lipsa din plasticul de contur - detalii in poze: se predau in TM. pilcs/yahoo/com sau pm. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Am patit cea mai stupida faza azi. Patina ambreiajul cam de o saptamana in depasiri, ambreiajul era schimbat in toamna. Ajung la mecanic, cer o parere, observa ca nu se debraiaza complet dar nu avea timp pe moment sa se ocupe de ea. Ajung cu grija inapoi la munca, ma invart in jurul ei si ma gandesc ca poate ca e cablul de vina. Scot cablul si abia mai circula in camasa.... Scot cablu nou din top case, in montez si debraia foarte usor. Aflu diseara spre casa daca mai patineaza in depasiri. Problema e ca cel mai probabil din cauza cablului am schimbat ambreiajul degeaba in toamna... Sper ca nu a avut prea mult de suferit da, am patit la fel cu frana spate la vulcan (era pe tambur) am incercat toate metodele, desfacut, schimbati sabotii, reglaje in toate pozitiile, orice-i faceam nu aveam frana buna pe spate. La un moment dat am zis sa verific si cablul, cu toate ca la exterior arata perfect. Am scos din el o gramajoara sanatoasa de rugina, l-am curatat vre-o 2 ore si l-am uns, dupa care blocam roata spate, obisnuit fiind cu forta mare de apasare dinainte.... nu degeaba scrie in instructiunile de folosire a mobrelor ca tre sa ungem cablurile periodic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 (editat) Ambreiajul meu tinand cont ca era aproape nou nu a avut de suferit cat a patinat zilele astea, acum cu cablu nou trage perfect. Am mai luat un cablu sa am de rezerva. Oricum ziua de ieri nu a fost cu noroc. Dupa ce am forjat-o bine sa vad daca mai patineaza ambreiajul am oprit si eu in parcare la Mega sa iau o berica fericit ca s-a rezolvat problema. Poate am incins-o prea tare pe drum ca in parcare am observat ca pierdea foarte mult lichid de racire din radiatorul din dreapta, lucru neobisnuit pentru ca merg de cand s-a oprit ninsoarea si nu am avut probleme de genul asta. Era numai abur si miros nasol de lichid de racire incins care se scurgea pe cilindrul din fata. Am ajuns acasa in curte si la lumina telefonului am demontat carenele si rezervorul si cu ce benzina mai era in carburatoare am turat-o sa vad pe unde curge fara succes. Am montat rezervorul la loc si am turat-o pana a intrat ventilatorul de 3 ori fara sa mai curga picatura de antigel. Azi am mers iar fara probleme. Mi s-a spuns ca este posibil sa se fi blocat termostatul si ca a fiert apa in radiator si probabil a scapat apa pe la busonul de la radiator. A mai patit careva probleme de genul asta din cauza termostatului? Totusi vaca mea are 18 ani, este plauzibil sa se duca termostatul dupa atatia ani. Editat Februarie 28, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Daca se blocheaza termostatul, apa fierbe in motor, nu in radiator. Mai uita-te pe schema circuitului de racire. Pur si simplu ai incins motorul excesiv, s-a dilatat lichidul si a curs putin pe la siguranta busonului. Faptul ca a curs pe la buson este o dovada ca termostatul deschide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 M-am uitat acum pe filmarea facuta in seara aia. Indicatorul de temperatura a lichidului de racire era la un sfert deci nu cred ca temperatura apei a fost cauza scurgerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 si eu zic ca a curs pe la buson, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Pentru verificare joc supape cat ati platit manopera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Pentru verificare joc supape cat ati platit manopera? 200 lei acum o luna si jumatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Ma juta cineva cu un parbriz in Cluj pentru Transalp 87? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 200 lei acum o luna si jumatate Mult!, e de dat jos o gramada, dar chiar asa. my2cents si in alta ordine de idei, nu vreu nik, vreu doar sa ma laud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Este relativ, cand nu ai timp nu ai chef sa inveti cum se face, nu vrei sa te murdaresti pe maini si pierzi mai multi bani daca o faci singur decat daca mergi in ziua aia la munca, dai si 200 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Stie cineva ce poate sa aiba de face asa cand incerc s-o pornesc? Ce se aude este cutiuta aia (starter am impresia ca este). Mentionez ca i-am pus de curand priza, sistem de avarii si proiectoare pe LED (nu stiu daca are vreo relevanta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 ai bacteria descărcată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 (editat) proiectoarele ti-au belit bateria... probabil ai lasat cu ele pornite la relanti. clasic... dar or sa mai pateasca si altii. stima, paul Editat Martie 5, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 (editat) Belita, in sensul ca-i descarcata, sau se f.utu de tot? Daca-i vorba de-asa, o s-o bag pe redresor, poate o... redresez. A, si de cand le-am pus (acum cateva zile) n-am pornit-o, azi am incercat. Editat Martie 5, 2014 de captain_obvious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 merge, merge incarcata pe redresor- nu are treaba. este suficient si daca o impingi sa o pornesti apoi mergi cu ea 30 min (fara proiectoare ). dar daca insisti cu proiectoarele sa le tii - cad o mai lasi la relanti - sa ai macar pe cineva la indemana care sa te impinga sa o pornesti. daca vrei proiectoare - cauta din alea pe led cu consum mic. acum pp ca ai din alea 2x55 sau macar 2 x35. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Hm... pai asta nu inteleg eu, ca proiectoarele sunt pe LED, 0.75A fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 da, ciudat daca proiectoarele sunt led - nu s-a descarcat de la ele (scuze - acum am vazut ca ai zis ca-s pe led inca de la inceput). ce se aude de la starter este din cauza curentului slab. sau baterie descarcata sau contacte/borne nestranse. porneste impins si fa si tu niste masuratori - tensiunea in ture si la relanti - cu si fara leduri/alte accesorii daca ai. de cand ai bateria pe moto? folosesti moto zilnic sau rar? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Mersi mult de raspunsuri. Mobra tocmai am scos-o de sub prelata acum doua saptamani, am pornit-o de test (a pornit) - am avut bateria pe redresor toata iarna, i-am testat voltajul atunci si aveam ~12.4V. Am bibilit la ea de i-am pus priza, avariile si proiectoarele si azi am dat s-o pornesc din nou cand a inceput sa sune asa. O sa pun multimetrul pe ea, e posibil sa se fi descarcat bateria in 2-3 saptamani? Mda, imi arata 11.4V, deci e clar, s-a descarcat. Multam inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 in ce sens ai avut bateria pe redresor toata iarna? era macar redresor din ala asa zis inteligent? posibil sa se fi dus bateria de la tratamentul de peste iarna si sa nu mai tina curent acum. dar verifica totusi incarcarea cu motorul pornit si turat decent sa fie 13-14v. apoi cu motorul oprit - daca ai consum - poate ai ceva consumator mic. daca totul de mai sus e oki - si peste 2-3 zile iti face ca in videoclip - probabil trebuie alta baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Cu motorul oprit acum 2-3 saptamani aveam 12.4V, adineauri aveam 11.4V. O s-o incarc putin inainte s-o pornesc iarasi (nu prea am nici unde, nici tragere de inima s-o imping pe strada acum) si o sa-i verific voltajul iar atunci. Bateria a stat la incarcat in modul de "mentenanta" pe redresor (cica inteligent, Optimate 4 se cheama). http://www.tecmate.com/u_optimate_4_dual.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 eu am lasat-o pe mobra toata iarna si apoi facea exact la fel. Am pornit mobra cu ajutorul baterie de la masina si m-am dus la o plimbare de vreo ora. Acum e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.