Sari la conținut

Postări Recomandate

Estem motoare de due type. In doi timpi si in 4 timpi. Do the math...vechime=uzura+maimite de utilizatori rezulta ca motorul mai si papa ulei, adicalea completezi cu ulei . De unde pana unde cu amestec oloi cu benzina ca la.2timpi..estem de la alcool sau de labprea multi neuroni poerduti la carciuma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am terminat ieri in mare ce mi-am propus sa repar la motocicleta: schimbat termostat, kit lant, placute frana, ulei furca, ulei filtru motor.

Multumesc colegului fairplaybiker pentru sfaturile date la telefon.

Dar mai am o nemultumire: am schimbat termostatul din cauza ca la 2 minute dupa pornirea motorului, radiator era deja caldut, eu ma gandesc ca ar trebui sa ajunga apa la 80 de grade si abia apoi sa deschida termostatul sa dea drumu la apa in radiatoare (deci am considerat ca e blocat pe deschis). Dupa schimbarea termostatului la fel face. Ma gandesc ca o fi de bai gaurica aceea din termostat (aprox 2mm diametru), prin care ma gandesc ca trece apa indiferent daca e deschis sau inchis.

La motoarele voastre cu termostat "functional", se incalzesc radiatoarele imediat dupa pornirea motorului?

Care ar fi problema? As vrea si eu sa stea acul la apa la jumatatea cadranului, ca la masina, dar nu l-am vazut sa urce nici macar pana la un sfert. Sa astup gaura aceea? Dar totusi japonezul nu a facut-o de prost.

Multumesc. Sa aveti o zi frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici un termostat nu deschide "brusc" la 80 de grade. Ele incep sa deschida de pe la 60 sa zicem si ajung la deschiderea maxima la 80 de grade.

Eu am pus termostat de tico pe a mea. cu termostatul vechi se incalzeau radiatoarele ca la tine, cu asta nou incep sa se incalzeasca dupa ce ajunge acul la a 2 a liniuta.

In mers la drum intins, 25 de grade afara, acul sta cu vreo 5 mm mai jos de verticala.

A,si partea cea mai faina, se incalzeste motorul mult mai repede de la rece.

Ai putea sa incerci sa astupi gaura aia din termostat sa vezi ce se intampla, dar nu o astupa etans, ma gandesc ca are rol de auto aerisire a instalatiei de racire. Eu din cate termostate auto am vazut, nici unul nu avea gaura. Cel de tico are gaura acoperita cu un fel de nit, care totusi nu este etans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la masina mea termostatul are acea gaurica, si nu trebuie infundata pentru ca termostatul are de obicei niste arcuri puse de o parte si alta iar corpul lui e din metal. Daca el inchide etans pe partea catre motor apa o sa se incalzeasca foarte tare pentru ca pe partea cu radiatoarele apa ramane rece si termostatul o sa ramana mai rece deci o sa deschida prea tarziu. Acea gaura se asigura ca a trecut suficienta apa calda incat termostatul sa deschida la timp , dar nu o sa reuseasca sa ti incalzeasca radiatoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Îndepărtezi cele doua furtunuri, unul de la robinet și al doilea merge spre radiatorul cu ventilator. Apoi conectezi cele doua ceasuri de sincronizare. Cu O șuruburelnita lunga lunga prin cutia filtrului de aer ajustezi pana ai valori egale.

 

 

Înainte

Trebuie sa ai motorul încălzit bine.

Sa faci reglaj bun la șuruburile de amestec.pleci de la valorile din manual. Desfaci 3 ture parca la 650. Și le reglezi pana ai turometru la valoare mica și foarte stabil. Sa meargă motorul rotund.

Și sa ai relatiul ca în manual. Cu mers rotund și valori bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si eu: cine are o astfel de pastila de prindere pentru Giwi monokey? Am pierdut una. Contra cost, bineanteles. Mersi!

ai rezolvat cu "pastila"? stiu ca mi-am luat una de rezerva mai demult dar trebuie cautata prin garaj si vreau sa stiu daca ma apuc sa "numar" suruburile, piulitele si saibele din garaj.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are CAREVA chef de duca pt maine si Duminica? pana in PIATRA CRAIULUI,si o tura mica de 5-6 ore cu rucsacul in spate...si pana acolo ocolim pe dn1A...pt curbe?


sau pleaca ....careva pe undeva din Bucuresti pe Transalpina,transfagarasan....?


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Doar ce mi am vandut tdm ul si vreau sa mi iau transalp generatia 94-00. Mentionez ca am mai detinut un TA din 89. Voi ce generatie imi sugerati sa achizitonez? Care e mai reusita?

» Post actualizat in 16 Jun 2014 12:11

Si daca are cineva de vanzare vreunul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt cititor pe forum de ceva vreme, dar pana acum nu am avut probleme dubioase, care sa-l puna pe nea google in dificultate.

Ce s-a intamplat:
Azi, in urma unei trante de rutina (ploaie, gratar metalic + nisip, curba stransa - mi-am cam cautat-o :D ),
am reusit sa-i rup o chestie pe care Sf Google nu mi-o gaseste pe nici un site de piese: urechile in care sta maneta de frana fata, cu rezervorul de lichid de frana atasat.

 

in schema din link, cele in care intra surubul 22

https://www.motosp.gr/partcategory.php?sc=%20158%206%20&partcat=FR.+BRAKE+MASTER+CYLINDER&year=2009#content

Motorul e un transalp din 92, iar riderul e un incepator in primul an, cu cunostine minimale in ale mersului pe ud.


Daca stiti unde gasesc asa ceva, dati va rog un semn, ca nu pot merge cu ea asa. Varianta cu poxipol de care-mi tot zice un coleg nu-mi surade pentru un element critic cum e frana.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi fain @Emilian, nu stiam exact cum ii zice. Vad ca exista intradevar pe la dezmembrari. La cele de Dominator nu ma intind deocamdata ca nu stiu daca se potriveste oglinda.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Doar ce mi am vandut tdm ul si vreau sa mi iau transalp generatia 94-00. Mentionez ca am mai detinut un TA din 89. Voi ce generatie imi sugerati sa achizitonez? Care e mai reusita?

» Post actualizat in 16 Jun 2014 12:11

Si daca are cineva de vanzare vreunul

 

Eu am 97-99 foarte laudate, dar iti spun sincer ca la un buget de minim 3000 de euro as cauta generatia 650 de prin 2005 sau chiar un 700. Crede ma, conteaza sa fie cat mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai rezolvat cu "pastila"? stiu ca mi-am luat una de rezerva mai demult dar trebuie cautata prin garaj si vreau sa stiu daca ma apuc sa "numar" suruburile, piulitele si saibele din garaj.

stima,

paul

ai PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pct asta de vedere împărtășim aceeasi opinie : cu cat mai nou cu atat mai bun . Tdm ul vandut avea 15000 km, era impecabil estetic si mecanic. Dar au intervenit diverse cheltuielisi s a micsorat bugetul ptr motor (copil ,fam, 2 masini etc.). Si de aceea incerc sa iau ceva bunicel la banii care i am. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai PM

salut,

 

pun pozele mai jos pentru ca pe pm nu pare sa pot atasa poze.

pozele sunt comparative cu una data jos de pe suportii mei - este pastrata intotdeauna in dreapta, cea mai uzata.

de dat este cea din stanga.

nu stiu sa iti zic daca este "originala" si nu, nu am probat-o.

dupa parerea mea de it-ist este acelasi material si pare acelasi producator. comparativ in poze imi par identice ca forme.

nu are suruburile de prindere - se prinde cu 2 suruburi cu cap inbus cu lungime de 15mm si diametru 6mm, fiecare surub are si saiba.

ambele filete sunt oki - am insurubat de proba.

 

pret - 50 de lei mi se pare mult, 30 de lei mi se pare putin - deci 40lei pt arad.

sunt din tm - daca nu ai drum pe aici ajung eu in urmatoarele 2 saptamani in arad.

sau ti-o pot expedia pe un coleg de lucru din arad - i-o dau lui si il suni si va vedeti (- este comod deci va trebui sa te duci tu la el dupa ea :D).

pot sa ti-o trimit si dupa ce o "probezi" faci tu cumva sa ajunga banii la mine (eventual transfer).

PS - stiu cum este sa ti se rupa un tzamb din ala in tura si sa cauti disperat o prostie din aia.

 

numai bine,

paul

 

post-18136-0-89813500-1402951969_thumb.jpgpost-18136-0-00033600-1402951976_thumb.jpgpost-18136-0-41543500-1402951981_thumb.jpgpost-18136-0-82276200-1402951986_thumb.jpgpost-18136-0-76758500-1402951995_thumb.jpgpost-18136-0-92821100-1402952013_thumb.jpgpost-18136-0-37625700-1402952022_thumb.jpgpost-18136-0-34399600-1402952028_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Luminati ma si pe mine!!!! Am un TA din 1996. Pe documentele mele imi da dim anvelopei spate 17 120/90. Pe toate site urile găsite de mine da dimensiune 17 130/80. Unde e greseala? Voi cum aveti pe acte , pe motoreta??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...