Stiff Rider Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 salut ! are cineva nevoie de un parbriz original ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 TA... La cateva luni l-am imbolnavit si pe Ramirez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 eu credeam ca-l vad pe ramirez pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
photon Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 salut !are cineva nevoie de un parbriz original ? eu as fi curios. scorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Are cineva o baterie de vanzare? pentru PD06-93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 (editat) Are cineva o baterie de vanzare? pentru PD06-93 Mai bine i-ati noua ca nu-i scumpa, si sti o treaba! SAITO din LOUIS cu 29 Euro - LINK! Sau YUASA de la ACHIMOTO din HD cu 153 lei - LINK! (ultimul post de pe pagina) O recomand pe ceea Yuasa! Numai bine! Editat Aprilie 6, 2011 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 ...SAITO din LOUIS cu 29 Euro - LINK! ... Nu iti recomand sa iei SAITO. Am luat eu una si nu a tinut 1 an. O murit in cateva luni... Si nu mi-am batut joc de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Nu iti recomand sa iei SAITO. Am luat eu una si nu a tinut 1 an. O murit in cateva luni... Si nu mi-am batut joc de ea. De aia am zis si eu ca recomand YUASA, ii Japoneză! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 De aia am zis si eu ca recomand YUASA, ii Japoneză! Si SAITO (firma) tot japoneza ii. Bateria o fi facuta prin China... chiar trebuie sa ma uit pe ea sa vad daca scrie unde o fost facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Si SAITO (firma) tot japoneza ii. Bateria o fi facuta prin China... chiar trebuie sa ma uit pe ea sa vad daca scrie unde o fost facuta. Vede omu daca ii convine sau nu Eu i-am dat surse ca idee. Eu acuma am pe TransALP YUASA (noua) de foarte putin timp, dar varianta de 14 amperi. Inainte am avut SAITO dar a trebuit sa o dau jos. Adevaru ii ca am pus-o sus noua si am folosit-o cateva luni. Dar nu prea cred ca moare o baterie chiar intr-un an... dar cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 uite baterie in lunkul urmator http://www.transalp.ro/forum/chilipir-vand...acid-t1299.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 uite baterie in lunkul urmator http://www.transalp.ro/forum/chilipir-vand...acid-t1299.html cu singura mentiune ca desi s-ar potrivi la dimensiuni, are bornele pe dos. dar poti sa mergi linistit pe Varta. N-ar trebui sa ai probleme. Eu am una de doua ierni ( 512-011-012 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 (editat) A luat cineva Transalp de la omul din Nadlac? A nimerit motocicleta buna?M-am mai dat pe net si unii zic ca mai sunt si tepe altii zic ca e ok,pana la urma e si noroc.Cam la ce sa ma astept? Releu de incarcare defect,CDI,ambreiaj defect...? Editat Aprilie 7, 2011 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 A luat cineva Transalp de la omul din Nadlac?A nimerit motocicleta buna?M-am mai dat pe net si unii zic ca mai sunt si tepe altii zic ca e ok,pana la urma e si noroc.Cam la ce sa ma astept? Releu de incarcare defect,CDI,ambreiaj defect...? Cunosc persoane care au luat TransALP de la tipul din Nadlac si sunt motoare ok. Acuma cum zici si tu, fix asa bine poate sa pice ceva la el ca la orice alt TA luat de la altcineva sau chiar ale noastre pe care le avem de cativa ani. Asta cu CDI , releu de incarcare si chestii de genu nu poate sti nimeni cand pica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 A luat cineva Transalp de la omul din Nadlac?A nimerit motocicleta buna?M-am mai dat pe net si unii zic ca mai sunt si tepe altii zic ca e ok,pana la urma e si noroc.Cam la ce sa ma astept? Releu de incarcare defect,CDI,ambreiaj defect...? Trebuie sa vezi cum se prezinta motocicleta estetic si mecanic. Am vazut la RAR cand mi-am inmatriculat TA meu, acelasi model de motocicleta dar pe care il vindea tipul de la Nadlac si pe care am vrut sa il iau eu(nu stiu cine a luat-o din Cluj ca nu l-am vazut pe strada niciodata). Comparativ cu TA meu pe care l-am luat din Germania pe nevazute si nici macar zgariata nu a fost motocicleta, cel de la Nadlac era destul de uzat estetic. Daca vrei sa iei motocicleta de la el, eu zic sa mergi si sa o verifici temeinic si sa nu faci vre-un compromis in caz de probleme fiindca numa te legi la cap degeaba, mai ales ca nici nu poti zice ca le vinde ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Cred ca jumatate din motociclistii din Romania conduc motociclete aduse de astfel de firme, si nu sunt probleme. Toate cele 3 ce mi-au trecut mie prin mana asa au fost aduse. Si firmele respective le iau, la randul lor, de la diversi oameni de acasa, sau de prin parcuri de masini si motoare, unde italianul si-a facut "upgrade" si a lasat moto vechi pe o anumita suma. Daca sunt luate de la oameni de acasa, e OK, iar daca sunt luate de prin parcuri, unde au stat 1-3 ani, atentie la semeringuri imbatranite, rugina in rezervor, sea cu material impatranit. Da cam atat, in rest si firmele respective le iau tot la ochi ca si noi, nu pun pe stand fiecare motor in parte inainte de a-l aduce si a ti-l vinde ca si "testat, merge brici". Deci tine de noroc si de atentia cumparatorului final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 A luat cineva Transalp de la omul din Nadlac?A nimerit motocicleta buna?M-am mai dat pe net si unii zic ca mai sunt si tepe altii zic ca e ok,pana la urma e si noroc.Cam la ce sa ma astept? Omul e doar un "dealer" (a se citi bisnitar) de motociclete, nu garanteaza nimic Te duci, iti alegi motocicleta, casti bine ochii, o studiezi pe indelete, eventual o si testezi putin, daca are benzina (dealerul e cam zgarcit cu asta) Daca ti se pare ca ceva nu e in regula cu motocicleta, sa stii ca asa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vest Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) cateva sfaturi....: -te uiti la scaritza si la schimbator , daca sunt uzate putin si ti se zice ca moto are 21999 km....dupa 6 ani atunci moto e adusa precis din Italia si are triplu km, daca sunt schimbate cu acceasi nr de km atunci.... -discurile de frana nu au voie sa aibe santuri(sau sa fie ovalizate) sub nici o forma. -fii sigur cand pornesti motorul ca este rece si nu a fost pornit inainte cu cateva minute.... -preferabil trotineta sa fie adusa din germania si nu italia ca aia sunt "frati de-ai nostrii" -preferabil sa vii cu cineva care sa stie la ce sa se uite. - de uitat nu poti sa te uiti peste tot...ca mai pot sa fie si defecte ascunse ca la orice articol second hand. -daca vii prin AR si te pot ajuta "practic" anunta-ma din vreme. Editat Aprilie 8, 2011 de vest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) Multumesc mult de sfaturi. Motocicletele sigur le aduce din Italia,in Germania sunt mai scumpe ca aici...La pretul din Italia el mai castiga minim 500Euro,in fine...nu ma astept moto sa fie perfecta,ca nu e noua ;macar sa nu aiba probleme mari. Nu stiu cum e chestia cu Produs in UE,trebuie sa aiba ceva serie/numar undeva;ca daca nu are am inteles ca la RAR se achita 490lei in loc de 230lei(normal)... Maine ma duc la Nadlac sa vad agregatele,sunt cateva puse pe bikeshop.O sa iau un multimetru cu mine sa verific incarcarea,preventiv si normal ca dau o tura sa vad cum se comporta... Editat Aprilie 8, 2011 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 SAlutare, am de vanzare un carburator si membrane de transalp. De asemenea am ansamblul spate (bascula (rulmenti noi), amortizor, prolink, suport aetrier si etrier). pentru cine e interesat sa dea un semn sa ne intelegem Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vest Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Multumesc mult de sfaturi.Motocicletele sigur le aduce din Italia,in Germania sunt mai scumpe ca aici...La pretul din Italia el mai castiga minim 500Euro,in fine...nu ma astept moto sa fie perfecta,ca nu e noua ;macar sa nu aiba probleme mari. Nu stiu cum e chestia cu Produs in UE,trebuie sa aiba ceva serie/numar undeva;ca daca nu are am inteles ca la RAR se achita 490lei in loc de 230lei(normal)... Maine ma duc la Nadlac sa vad agregatele,sunt cateva puse pe bikeshop.O sa iau un multimetru cu mine sa verific incarcarea,preventiv si normal ca dau o tura sa vad cum se comporta... Bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Multumesc mult de sfaturi.Motocicletele sigur le aduce din Italia,in Germania sunt mai scumpe ca aici...La pretul din Italia el mai castiga minim 500Euro,in fine...nu ma astept moto sa fie perfecta,ca nu e noua ;macar sa nu aiba probleme mari. Nu stiu cum e chestia cu Produs in UE,trebuie sa aiba ceva serie/numar undeva;ca daca nu are am inteles ca la RAR se achita 490lei in loc de 230lei(normal)... Maine ma duc la Nadlac sa vad agregatele,sunt cateva puse pe bikeshop.O sa iau un multimetru cu mine sa verific incarcarea,preventiv si normal ca dau o tura sa vad cum se comporta... Modelul de 650 are 100% aceea "omologare" europeana. Cele mai vechi habar nu am da au asa ceva. Din cate am observat, aceea "omologare" apare la motocicletele fabricate in Europa incepand cu anul 2000(din pacate e doar o constatare dupa ce am vazut la RAR inregistrarea mai multor motociclete). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Nu stiu cum e chestia cu Produs in UE,trebuie sa aiba ceva serie/numar undeva;ca daca nu are am inteles ca la RAR se achita 490lei in loc de 230lei(normal)... era o serie de genul e04..., oricum trebuie sa scrie in cartea motocicletei it cartea de circulazione nu cred ca trebuie sa fie produs in ue trebuie sa fie inmatriculata in ue dar daca se intampla sa ajungi la rar poti sa-i atragi atentia celui care se ocupa de moto ca ea a fost inmatriculata intr-o tara membra ue Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 era o serie de genul e04..., oricum trebuie sa scrie in cartea motocicletei it cartea de circulazionenu cred ca trebuie sa fie produs in ue trebuie sa fie inmatriculata in ue dar daca se intampla sa ajungi la rar poti sa-i atragi atentia celui care se ocupa de moto ca ea a fost inmatriculata intr-o tara membra ue Nu conteaza daca a fost inmatriculata in UE(cu exceptia faptului ca nu platesti vama). Pe placuta cu seria(de pe cadru) trebuie sa ii mai scrie ceva in plus. Am inmatriculat toate cele 3 motociclete care le-am avut si atat la Transalp(din 2001) cat si la o Yamaha DT125R(din 2001) scria ceva acolo, iar Domniatorul(din 1994) nu a avut aceea serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Nu conteaza daca a fost inmatriculata in UE(cu exceptia faptului ca nu platesti vama). Pe placuta cu seria(de pe cadru) trebuie sa ii mai scrie ceva in plus. Am inmatriculat toate cele 3 motociclete care le-am avut si atat la Transalp(din 2001) cat si la o Yamaha DT125R(din 2001) scria ceva acolo, iar Domniatorul(din 1994) nu a avut aceea serie. asa-i, scrie si pe placuta cu seria un cod... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.